SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ PŁACOWYCH Gliwice oferta pracy KANCELARIA DORADZTWA PODATKOWEGO S.C. KRYSTYNA BOHOSIEWICZ-PRZONDZIONO, WOJCIECH PRZONDZIONO
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ PŁACOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: średnie lub wyższe (finanse, rachunkowość lub ekonomia); min. 2 lata doś. zawodowego; mile widziana znajomość jęz. angielskiego; mile widziana znajomość programu Reset2; doświadczenie w obszarze wyliczania wynagrodzeń, praktyczna wiedza z zakresu ubezpieczeń społecznych, zasiłków oraz podatku od osób fizycznych, znajomość programów płacowych, umiejętności analityczne, dobra organizacja pracy, odporność na stres jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Data publikacji: 2017-11-21
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: KANCELARIA DORADZTWA PODATKOWEGO S.C. KRYSTYNA BOHOSIEWICZ-PRZONDZIONO, WOJCIECH PRZONDZIONO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Toszecka, 44-102 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: średnie lub wyższe (finanse, rachunkowość lub ekonomia); min. 2 lata doś. zawodowego; mile widziana znajomość jęz. angielskiego; mile widziana znajomość programu Reset2; doświadczenie w obszarze wyliczania wynagrodzeń, praktyczna wiedza z zakresu ubezpieczeń społecznych, zasiłków oraz podatku od osób fizycznych, znajomość programów płacowych, umiejętności analityczne, dobra organizacja pracy, odporność na stres jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ PŁACOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw wynagrodzeń (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
Nazwa pracodawcy:
KANCELARIA DORADZTWA PODATKOWEGO S.C. KRYSTYNA BOHOSIEWICZ-PRZONDZIONO, WOJCIECH PRZONDZIONO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-102 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodzeń
Data dodania oferty pracy: 21.11.2017
Oferta pracy ważna do: 08.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nawiązywanie kontaktów z kontrahentami z rynków Federacji Rosyjskiej oraz krajów byłego ZSRR. Przygotowywanie dokumentów eksportowych, przyjmowanie zamówień do realizacji wyjazdy służbowe do wschodnich kontrahentów.
DRINKFOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-31 - Suchedniów (świętokrzyskie)
wdrażanie nowych produktów, kosztorysowanie produkcyjne, tworzenie materiałów promocyjnych (zdjęcia nowych produktów, ulotki produkcyjne), obsługa klienta w zakresie informacji nt. nowych produktów
EUROTOM Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Obsługa kadr i prowadzenie akt pracowniczych, sporządzanie dokumentów kadrowych tj. zawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, umowy cywilnoprawne, ewidencja czasu pracy.(urlopy, godziny nadliczbowe, diety), kontrola aktualnych badań pracowniczych. Sporządzanie zestawień na potrzeby instytucji zewnętrznych, wystawianie zaświadczeń pracownikom, faktur
LESZEK WÓJTOWICZ - 2017-09-08 - Lublin (lubelskie)
- fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów- bezpośredni kontakt z klientem zagranicznym w języku hiszpańskim i angielskim
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Łódź (łódzkie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Wałcz (zachodniopomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa maszyny czyszczącej do mycia posadzki, czyszczenie barkierek i obszarów bezpośrednio przy instalacjach procesowych na produkcji.Pracownik zostanie odpowiednio przeszkolony.
BILFINGER HSG FACILITY MANAGEMENT SP. Z O.O. - 2016-08-09 - Święte (dolnośląskie)
handel materiałami budowlanymi
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2015-12-23 - Chojnice (pomorskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach arabskich (Algieria, Tunezja, Egipt), administracja zamówień klientów, monitorowanie potrzeb klientów, sporządzanie ofert i kalkulacji
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Poręba (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa programu magazynowo-księgowego
Grupa Polskie Produkty Naturalne Sp. z o. o - 2017-02-22 - Sandomierz (świętokrzyskie)
• aktywne pozyskiwanie nowych klientów i możliwości biznesowych w zakresie złomu stalowego (również wsparcie metali nieżelaznych)• współpraca z dostawcami firmy i budowanie długotrwałych relacji• realizacja wyznaczonych planów• przygotowywanie ofert handlowych• sporządzanie raportów z bieżącej aktywności handlowej• uczestniczenie w spotkaniach handlowych• analiza sytuacji na rynku i obserwacja działań konkurencjiwynagrodzenie zasadnicze plus premia uznaniowa uzależniona od realizacji wyznaczonych celów
TSR POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie klientów i ich obsługa
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU BETONÓW PREFABET KURZĘTNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-18 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
1. Obsługa klienta przychodzącego do biura oraz przez telefon;2. Organizacja spotkań sprzedawcy z klientami;3. Obsługa wewnętrznego systemu sprzedaży;4. Obsługa korespondencji mailowej i tradycyjnej;5. Dostarczanie / odbieranie dokumentacji od klientów.
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Gryfino (zachodniopomorskie)
- kontakt z klientem zagranicznym rynku wschodniego oraz Stanów Zjednoczonych i Chin
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Więckowice (małopolskie)
nadzór nad grupą pracowników, organizacja pracy podległym pracownikom, organizacja prac montażowych, nadzór nad wykonywaniem połączeń elektrycznych pomiędzy urządzeniami automatyki przemysłowej, montaż szaf elektrycznych, pulpitów, skrzynek sterowniczych, wykładanie tras kablowych, miejsce pracy: Lubin i Trzebinia, wg zleceń cała Polska, pracodawca gwarantuje zakwaterowanie i dojazd podczs delegacji
MWM ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-09 - Lubin (dolnośląskie)
Specjalista ochrony środowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Zapoznanie ze specyfiką pracy na stanowisku pracownik biurowy, obsługa programów komputerowych koniecznych do wykonywania obowiązków takich jak edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne i bazy danych, obsługiwanie poczty tradycyjnej oraz elektronicznej, sporządzanie różnego rodzaju dokumentów firmowych, raportów, sprawozdań i zestawień oraz nadzorowanie ich obiegu, obsługiwanie urządzeń biurowych takich jak komputer, drukarka, kserokopiarka, odbieranie telefonów i przeprowadzanie rozmów telefonicznych lub kierowanie ich do pracodawcy, nadzorowanie i porządkowanie dokumentów firmowych oraz ich odpowiednia archiwizacja.
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Wola Pacyńska (mazowieckie)
dbanie o relacje z klientami z Nepalu, wspomaganie pracy nepalskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w dokumentach nepalskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Jabłonowo (mazowieckie)
Testowanie aplikacji, monitorowanie aplikacji, wsparcie biznesu w rozwiązywaniu problemów, dbanie o przestrzeganie procedur, obsługa incydentów, wsparcie operacyjne aplikacji bankowych, koordynowanie wdrożeń kodu na produkcji.
NORDEA BANK AB SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-06-23 - Gdańsk (pomorskie)
Prace labolatoryjne
PPHU Biegun Paweł Żywiec - 2017-01-04 - Żywiec (śląskie)
kompleksowa obsługa kadrowo – płacowa pracowników
prowadzenie akt osobowych pracowników
rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy
rachuba płac
sporządzanie list płac oraz umów cywilnoprawnych
przygotowywanie umów o pracę, wypowiedzeń, aneksów, zaświadczeń, itp. dla pracowników
prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów oraz zwolnień lekarskich
rozliczanie pracowników pod kątem ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
Media Expert - 2016-11-14 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Utrzymywanie kontaktów z dotychczas współpracującymi klientami oraz poszukiwanie nowych klientów i partnerów do współpracy
Zakład Mechaniczno Remontowy "CHEMREM - ORGANIKA" Sp. z o. o. - 2018-08-29 - Nowa Sarzyna (podkarpackie)
prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, praca w godz. 12-16, 20 godzin tygodniowo
OSZK LOK - 2018-06-18 - Zgierz (łódzkie)
ksiegowanie dokumentów finansowych, rozliczanie zobowiązań
Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. zo.o. - 2017-08-10 - Koło (wielkopolskie)
Dokonywanie zamówień i zleceń, wnioski o wycinkę drzew, wyjazdy terenowe (objazdy dróg), obsługa zimowego utrzymania dróg (kontrola nad wykonawcami, dokonywanie ogledzin śliskości dróg i chodników), wydawanie decyzji na budowę zjazdów.
Powiatowy Zarząd Dróg w Łasku - 2017-10-23 - Łask (łódzkie)
Szlifierz, cięcie kamienia.
Zakład przerobu kamienia budowlanego Zenon Leszek - 2018-08-17 - Stolno (kujawsko-pomorskie)
- pozyskiwanie klientów;- utrzymywanie stałych kontaktów z klientami;- przygotowywanie ofert handlowych też w języku angielskim;- planowanie i sprzedaż produktów;- umawianie spotkań handlowych;- przygotowywanie raportów, analiz.
kontakt przez PUP - 2015-12-17 - Polanka Wielka (małopolskie)
Sprzedaż produktów (przyczepy samochodowe) do klientów biznesowych na rynek krajowy, aktywne poszukiwanie partnerów biznesowych - tworzenie struktury dilerskiej, codzienny kontakt z dedykowaną grupą klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, udział w targach branżowych, realizacja zamówień
NOWIM Mariusz Nowicki - 2018-01-05 - Jarocin (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: -udział w tworzeniu oraz wdrażaniu globalnej strategii zakupów w firmie -tworzenie i realizacja zamówień zakupu w celu zabezpieczenia stanów magazynowych. -negocjacje oraz renegocjacje z dostawcami warunków zakupów -analiza stanów magazynowych -poszukiwanie nowych towarów oraz dostawców
BIMEX Sp. jawna Rogozińska A. Nowak G. - 2016-09-15 - Września (wielkopolskie)