SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY HURTOWEJ I DETALICZNEJ ST POWER 459/1557/520/18 Włocławek oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY HURTOWEJ I DETALICZNEJ ST POWER 459/1557/520/18

Wynagrodzenie: 997,4 PLN

Zakres obowiązków: .

Data publikacji: 2018-04-18

Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków: .

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: trzy zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY HURTOWEJ I DETALICZNEJ ST POWER 459/1557/520/18

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6

Data rozpoczęcia pracy: 11.05.2018

Data zakończenia pracy: 10.11.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Adres pracodawcy:
Kapitulna 24, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: nie dotyczy

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Włocławek

Gmina pracodawcy: Włocławek

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Włocławek

Ulica pracodawcy: Kapitulna

Numer budynku pracodawcy: 24

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data dodania oferty pracy: 20.04.2018

Oferta pracy ważna do: 20.05.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 18.04.2018

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI LOMBARDU - od 3 500 PLN

skup i sprzedaż zastawionych towarów, obsługa klienta, zarządzanie serwisem www oraz allegro
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Luboń (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY(430J) - od 3 000 PLN

Obsługa zapytań od klientów krajowych i zagranicznych, tworzenie ofert handlowych, przyjmowanie i edwidencja zamówień, fakturowanie sprzedaży i innych dokumentów, przygotowywanie raportów sprzedażowych.
Mera Metal sa - 2016-05-31 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALIŚCI DO SPRAW OCHRONY ŚRODOWISKA - nieodpłatny

OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-KANCELARYJNA WYDZIAŁU
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W BYDGOSZCZY - 2018-01-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI I PŁAC - od 2 600 PLN

1) Prowadzenie na podst dowodów księgowych ksiąg rach ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksią pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunków z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzedaży,b) przekazywanie w terminie do bud żetu w należnejwysokości pobranych dochodów nale żnych jednostcesamorządu terytorialnego;2) obsługa finansowo-ksi ęgowa placówki -prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomoc ąprogramu finansowo - księgowego pod nazwą finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowiązań jednostki, ztytułu dostaw i usług;4) prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT isporządzanie deklaracji cząstkowejVAT-7C5) rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporządzanie i kontrola realizacji planówdochodów i wydatków;7) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;8) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodze ń orazkart podatkowych dla pracowników,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.10) sporządzanie list płac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,11) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.15) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz ącychspraw pracowniczych.16) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.17) stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;18) bieżące monitorowanie zmian w obowi ązi ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;19) przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;20) należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń orazkart podatkowych dla pracowników,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.24) sporządzanie list p łac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,25) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym.28) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.29) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychOświadczam, że w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty nie zosta łem ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepisóworaz, że nie jestem objęty postępowaniem dotyczącym ich naruszenia, a ofert ę pracy zgłosiłem do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z póź. zm.) i Rozporządzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.31) informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowiązków oraz innych czynnikówmogących negatywnie wplynąć na działalnośćjednostki.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-06-12 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

telefoniczna obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

SPECJALISTA DS. DOTACJI UNIJNYCH - od 2 150 PLN

pisanie oraz rozliczanie wniosków inwestycyjnych, szkoleniowych, zusowskich w ramach WRPO oraz PRO
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNO-EKSPLOATACYJNYCH - 3 900 - 4 000 PLN

odpowiedzialność za bezpieczeństwo użytkowania, stan techniczny i porządkowy osiedla Spółdzielni, przygotowanie przetargów na zadania techniczne i eksploatacyjne, umiejętność kierowania zespołami pracowników, nadzór i koordynowanie realizacji zadań przez firmy zewnętrzne , koordynowania i nadzorowanie pracy konserwatorów,
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "POŁUDNIE" - 2018-03-29 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. RELACJI INDYJSKICH - od 14 PLN

rozwijnie sieci sprzedaży, tłumaczenie umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakty z kontrahentami i klintami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW TECHNICZNO-KSIĘGOWYCH (ACCOUNTING TECHNICAL SPECIALIST) - od 6 208,33 PLN

Opracowywanie nowych szablonów raportu, który będzie używany przez klientów do tworzenia sprawozdań finansowych. Utrzymywanie istniejących szablonów dla innych krajów (przy użyciu języka portugalskiego).Udział w testowaniu szablonów raportowania, aby zapewnić zgodność standardów jakości i protokołów programistycznych.Udział w testowaniu systemów platformy, aby zapewnić spełnienie wymagań.Pomoc w przygotowaniu wydania publikacji, w tym informacji o wersji, klienta i komunikacji wewnętrznej.Pomaganie klientom w ich zapytaniach.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Gdynia (pomorskie)

MŁODSZY INSTRUKTOR DZIAŁU TERAPEUTYCZNEGO - od 2 826 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
Areszt Śledczy - 2016-07-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PROJEKTÓW - od 3 494 PLN

rozwiązywanie bieżących problemów, dopełnienie formalności związanych z zatrudnieniem cudzoziemców, kontakt z pracownikami ukraińsko lub rosyjskojęzycznymi, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI W SOCIAL MEDIA Z J. ANGIELSKIM - do 2 500 PLN

Wykształcenie: wyższe; znajomość języka angielskiego na poziomie C1; zakres obowiązków: przygotowywanie postów w social media, opracowanie grafik na potrzeby postów w social media, zarządzanie social media oraz stroną internetową w zakresie content marketingu, czynna organizacja branżowych eventów i konferencji, monitorowanie rynku, informacji o firmie oraz działań konkurencji w social media oraz innych mediach; jedna zmiana: miejsce pracy: Katowice centrum;
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-23 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - do 1 500 PLN

KONTROLA PROCESU PRODUKCJI, SPRAWDZANIE GOTOWYCH PRODUKTÓW; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA RYSUNKU TECHNICZNEGO, MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE; PRACA W SYSTEMIE 2 ZMIANOWYM W GODZINACH: 06.00-14.00; 14.00-22.00;
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO KSIĘGOWYM - od 4 300 PLN

- sporządzanie deklaracji podatkowych- przygotowywanie danych d o sprawozdań finansowych- obsługa rachunków klientów portugalskoęzycznym- wymagany kontakt z klientem mailowy i telefoniczny- przygotowywanie faktur dla klientówmiejsce pracy - Łódź oraz inne miejsca wskazane przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA W DZIALE UTRZYMANIA RUCHU - od 2 100 PLN

Poszukujemy Kandydata do nowej inwestycji, realizowanej od podstaw, zajmującej się produkcją drzwi stalowych. PRIMA KL oraz VETREX należą do GRUPY LIEBOT, lidera rynku stolarki we Francji.Opis stanowiska: Nadzór nad dokumentacją oraz właściwym stanem technicznym maszyn, urządzeń, instalacji oraz budynkówPlanowanie i nadzorowanie przeglądów, konserwacji, napraw maszyn i urządzeń przez firmy zewnętrzneRealizacja planowanych prac - w pierwszym etapie samodzielnie lub/wraz z obsługą maszyn i urządzeńUtrzymanie ciągłości pracy maszyn produkcyjnych, usuwanie bieżących awariiAnaliza przyczyn awarii oraz podejmowanie działań prewencyjnych w celu zagwarantowania ciągłości pracy maszyn i urządzeńOptymalizacja kosztów utrzymania ruchuPlanowanie zakupów części zamiennych i potrzebnych materiałówProwadzenie szkoleń technicznych dla operatorówCo oferujemy:Pracę w firmie z Grupy Liebot, czołowego producenta stolarki otworowej we Francji,Uczestnictwo w dynamicznym rozwoju firmy,Możliwość rozwoju zawodowego w ramach Akademii Przyjazną atmosferę w miejscu pracyPakiet świadczenia medycznych i sportowychJeśli interesuje Cię oferta to koniecznie daj nam znać, bo szukamy ludzi takich jak Ty!!!Wyślij swoje cv na maila kariera (at) vetrex.eu i dołącz informacjeWyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883).
VETREX SP. Z O.O. - 2018-01-24 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA ARABSKOJĘZYCZNEGO - od 3 500 PLN

dbanie o dobry wizerunek firmy wśród klientów arabskojęzycznych, dostarczanie klientom produktów, odpowiedzialność za rozpatrywanie problemów, wykonywanie innych zadań zleconych
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - REF. STANOWISKO DO 30 ROKU ŻYCIA - od 2 000 PLN

pozyskiwanie i obsługa klienta zagranicznego
Sabio Dankowski Sebastian - 2016-05-05 - Września (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA PRACODAWCÓW - 2 000 - 2 600 PLN

POZYSKIWANIE PRACODAWCÓW W POLSCE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE HUMANISTYCZNE, OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, PRAWO JAZDY KAT.B, 4 LATA DOŚWIADCZENIA NA STANOWISKU;GODZINY PRACY: 09.00 - 17.00;NA SPOTKANIA Z PRACODAWCĄ UMAWIAĆ SIĘ TEL 733419729
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE Uz MICHAŁ ANDREJCZUK - 2016-01-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA ELEKTROMONTER - od 3 200 PLN

Wykonywanie bieżących prac eksploatacyjnych, konserwacyjnych, remontowych, montażowych i modernizacyjnych, pomiarów odbiorczych i eksploatacyjnych urządzeń instalacji elektroenergetycznych.
Firma Inżynierska EnCo Spółka Jawna K. Kufel, J. Synowiec - 2016-01-14 - Żywiec (śląskie)

MALARZ BUDOWLANY - 2 500 - 3 000 PLN

malowanie pomieszczeń
Zakład Ogólnobudowlany - Winnicki - 2016-05-25 - Sochaczew (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY-UZUPEŁNIENIE STANOWISKA PRACY. OFERTA DLA OSÓB BEZROBOTNYCH ZAREJESTROWANYCH W PUP PARCZEW. - od 1 850 PLN

produkcja, przygotowanie i montaż reklam i materiałów reklamowych
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Parczew (lubelskie)

SPECJALISTA DS KOORDYNACJI PROJEKTU - do 1 850 PLN

- obsługa związana z naborem wniosków składanych w ramach realizacji Lokalnej Strategii Rozwoju Stowarzyszenia,- organizacja szkoleń dla beneficjentów LSR,- organizacja pracy Rady Stowarzyszenia oceniającej operacje,- przygotowanie i składanie wniosków o pomoc finansową na realizację działań i przedsięwzięć określonych w LSR,- przygotowanie i składanie wniosków o płatność,- przygotowywanie odpowiednich sprawozdań,- monitorowanie podpisywania i realizacji umów,- przygotowanie sprawozdań z realizacji LSR dla Zarządu,- sporządzanie opinii dotyczących problemów związanych z realizacją projektów,- przygotowanie raportów dotyczących realizacji projektów,- koordynacja projektu współpracy i projektów grantowych,- poszukiwanie możliwości dofinansowania dla projektów Stowarzyszenia,- realizacja projektów Stowarzyszenia,- przygotowanie i prezentacja informacji na temat operacji,- prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania oraz rozliczenia projektów,- współpraca przy przygotowaniu/aktualizacji Lokalnej Strategii Rozwoju, - inne zadania zlecone przez Dyrektora Biura.
Poleska Dolina Bugu - Stowarzyszenie - 2016-06-29 - Okuninka (lubelskie)

SPECJALISTA DS. PRODUKCYJNO-MAGAZYNOWYCH FŚW - od 15 PLN

raportowanie do kierownika produkcji aplikacji PU, nadzór nad stanem technicznym maszyny PU, zamawianie części zamiennych, prace produkcyjne i porządkowe
NIDA Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-08-22 - Świebodzice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ KONTRAKTÓW Z NFZ 286 - od 3 000 PLN

pozyskiwanie i realizacja zawartych umów na świadczenia zdrowotne, monitorowanie zmian wprowadzanych przez NFZ
Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego, Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Żyrardów (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ŻYWIENIA - od 2 100 PLN

Układanie jadłospisów i diet, przygotowywanie asygnat oraz raportów żywienia, sporządzanie kalkulacji kosztowych, nadzorowanie sporządzania posiłków.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2016-12-05 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBMIARÓW I KOSZTORYSOWANIA - od 8 900 PLN

zarządzanie przedmiarami i obmiarami robót w ramach projektu w zakresie prac elektrycznych i oprzyrządowania, zarówno dla celów księgowych, jak i mierzenia postępu projektu; zapewnianie prawidłowości i dokładności danych zgodnie z wewnętrznymi procedurami i wymogami projektu; tworzenie i aktualizacja wykazu materiałów projektowych i przedmiarów/obmiarów w księdze obmiarów, zgodnie z procedurami fakturowania aktywnego i pasywnego; aktualizacja bazy danych zarządzania projektem, wprowadzanie danych rzeczywistych; sprawdzanie rzeczywistych obmiarów w celu oceny i pomiaru postępu aktywnego i pasywnego zgodnie z zawartymi umowami
SAIPEM S.P.A. S.A. Oddział w Polsce - 2015-11-27 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

MONTER RUSZTOWAŃ - od 15 PLN

Montaż rusztowań budowlanych.
kontakt przez OHP - 2017-09-12 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

SPECJALISTA DS. KONTAKTÓW Z KLIENTAMI ZAGRANICZNYMI - do 2 300 PLN

Udział w projektach wskazanych przez kierownictwo; Kontakt z klientami zagranicznymi w tym poszukliwanie nowych klientów zagranicznych. Wypełnianie innych zadań zleconych przez kierownictwo; Dbałość o dobro zakładu pracy, chronienie jego mienie oraz zachowanie w tajemnicy informacje, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę;
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)


Wybierz powiat