SPECJALISTA DS. OBSŁUGI LOMBARDU Luboń oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI LOMBARDU
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: skup i sprzedaż zastawionych towarów, obsługa klienta, zarządzanie serwisem www oraz allegro
Data publikacji: 2016-03-22
Lokalizacja: Luboń (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Luboń, powiat: poznański, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
skup i sprzedaż zastawionych towarów, obsługa klienta, zarządzanie serwisem www oraz allegro
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI LOMBARDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Luboń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poznański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pracownik lombardu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kreatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dyspozycyjność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie na podobnym stanowisku
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziana znajomość języka obcego, skup i sprzedaż zastawionych towarów
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik lombardu
Data dodania oferty pracy: 22.03.2016
Oferta pracy ważna do: 20.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa salonu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta oraz dobór i sprzedaż artykułów medycznychOsoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt telefoniczny 533 303 559 lub o wysyłanie dokumentów aplikacyjnych na adres e-mail: patrycja (at) lemar.olsztyn.pl
Lemar E.Czyża, P.Bieleń Sp.j. - 2017-01-04 - Płońsk (mazowieckie)
obsługa firm w zakresie BHP: sporządzanie dokumantacji dla klientów, prowadzenie szkoleń wstępnych oraz okresowych
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Tarnów (małopolskie)
Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji handlowej, obsługa klienta, praktyczna znajomość pakietu Ms Office, kontakt z klientem zagranicznym, ODBIERANIE I WYKONYWANIE TELEFONÓW.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Łódź (łódzkie)
- zarządzanie dokumentacją dla klientów- zapewnianie zgodności danych pomiędzy dokumentami a systemem elektronicznym- wsparcie administracyjne doradców klienta
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Zabierzów (małopolskie)
Uprawnienia SEP do 1 kV - preferowane E i D, Umiejętność kalibracji maszyn, Umiejętność czytania schematów elektrycznych, Umiejętności techniczneSamodzielność na stanowisku pracy Osoby otwarte na wyzwania, pomysłowe, umiejące pracować w zespole i zorientowane na wyniki i cele. Preferowane doświadczenie w obszarze utrzymania pras krawędziowych oraz wykrawarek CNCOpis stanowiska: Nadzór nad dokumentacją oraz właściwym stanem technicznym maszyn, urządzeń, instalacji oraz budynków Planowanie i nadzorowanie przeglądów, konserwacji, napraw maszyn i urządzeń przez firmy zewnętrzne Realizacja planowanych prac - w pierwszym etapie samodzielnie lub/wraz z obsługą maszyn i urządzeń Utrzymanie ciągłości pracy maszyn produkcyjnych, usuwanie bieżących awarii Analiza przyczyn awarii oraz podejmowanie działań prewencyjnych w celu zagwarantowania ciągłości pracy maszyn i urządzeń Optymalizacja kosztów utrzymania ruchu Planowanie zakupów części zamiennych i potrzebnych materiałówProwadzenie szkoleń technicznych dla operatorówCo oferujemy: Pracę w firmie z Grupy Liebot, czołowego producenta stolarki otworowej we Francji, Uczestnictwo w dynamicznym rozwoju firmy, Możliwość rozwoju zawodowego w ramach Akademii Przyjazną atmosferę w miejscu pracy Pakiet świadczenia medycznych i sportowych Jeśli interesuje Cię oferta to koniecznie daj nam znać, bo szukamy ludzi takich jak Ty!!! Wyślij swoje cv na maila kariera (at) vetrex.eu i dołącz informacje Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883).
VETREX SP. Z O.O. - 2018-04-13 - Tczew (pomorskie)
- kontrola dokumentów pod względem formalno – rachunkowym- rozliczenia międzyokresowe kosztów- sporządzanie deklaracji ZUS- sporządzanie zestawień i raportów na potrzeby wewnętrzne jednostki i instytucji zewnętrznych ( ZUS, US, UP, PFRON, komornik )- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej- prowadzenie rozliczeń należności i zobowiązań- aktywna współpraca z pozostałymi działam firmy- przygotowanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami- bieżąca kontrola sald księgowych
Spółdzielnia SIP ZPCH Krosno - 2017-12-27 - Krosno (podkarpackie)
Pozyskiwanie zleceń na kampanie reklamowe.Realizacja planów sprzedaży w powierzonych projektach wydawniczych (prasa i internet).Pozyskiwanie klientów biznesowych.Przygotowywanie ofert handlowych.Bieżąca współpraca z działami marketingu i PR firm.Po okresie próbnym istnieje mozliwość zatrudnienia na umowę o pracę.
Marek Mączka - 2016-06-24 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Obsługa klienta, obsługa komputera, współpraca z kontrahentami z Niemiec - biegła znajomość języka niemieckiego
P.P.U.H. "GABI Jerczyńscy" Sp. j. - 2016-01-27 - Piaski (wielkopolskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostekobliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 1375-1650 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracęna czas określony do 6 miesięcy. Docelowo na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru z 13.10.2017r..- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenia wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych( umowa o pracę , umowy cywilno-prawne. Znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-09-21 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie klientów na terenie Srbii, prezentacja oferty sprzedażowej, prowadzenie rozmów z klientami , nadzór sprzedaży i zamówień, znajomość rynku sprzedaży owoców i warzyw, wyjazdy do Serbii
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Koziel (mazowieckie)
-pozyskiwanie partnerów biznesowych,- opieka nad klientami firmy,- informowanie klientów o dostępnej ofercie handlowej.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Łódź (łódzkie)
pomoc przy organizacji transportu produktów, nawiązywanie nowych kontaktów z klientami, przygotowanie zleceń transportowych, utrzymywanie kontaktó z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie produktów do sklepu internetowego, bieżąca obsługa systemu zamówień internetowych, uprzejma i fachowa obsługa klientów mailowo oraz telefonicznie, inne zadania związane z funkcjonowaniem firmy i biura.
"JUST-MEBLE" - SPÓŁKA CYWILNA - 2017-09-26 - Namysłów (opolskie)
CV
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Administracja danymi dot. świadczeń pracowniczych na rzecz i w imieniu klientów. Aktualizacja baz danych. Nadzór nad zmianami.Katalogowanie dokumentacji. Weryfikacja informacji zawartych w dokumentach anglojęzycznych. Współpraca z zespołamizlokalizowanymi w Wielkiej Brytanii. Praca nad usprawnieniem obecnych procedur oraz systemów. Szkolenie innych osób w zespole.
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Kraków (małopolskie)
PRZYGOTOWANIE OFERT I PREZENTACJI, KONTAKT TELEFONICZNY I MAILOWY Z KLIENTAMI/ KONTAKT SKYPE, KONSULTACJE I DORADZTWO DLA KLIENTÓW W ZAKRESIE REKLAM ONLINE, ZARZĄDZANIE KONTAMI REKLAMOWYMI I KAMPANIAMI KLIENTÓW, OBSŁUGA I BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZAAWANSOWANA OBSŁUGA KOMPUTERA (PAKIET MS OFFICE), ZNAJOMOŚĆ SOCJAL MEDIA, ZNAJOMOŚĆ KANAŁÓW REKLAMOWYCH ONLINE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ MOBILNYCH, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY LUB OBSŁUDZE KLIENTA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE; e-mail:m.mojsiewicz (at) proinfo.co
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
analiza cen konkurencji, przeceny produktów, edycje produktów, realizacja zamówień, praca w godz. 8-16
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-06-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
rozmowa z klientami zagranicznymi, odpowiedzi na korespondencje zagraniczną
WIPLAST Sp. z o.o. - 2017-08-22 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa rębaka. miejsce wykonywania pracy: Nadleśnictwo Bytów i Osusznica
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Gliśno Wielkie (pomorskie)
obsługa klienta lub praca w księgowości
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Wolsztyn (wielkopolskie)
- tworzenie materiałów promocyjnych- projektowanie w programach graficznych,- przygotowywanie informacji prasowych,- organizacja eventów,- kreowanie działań marketingowych oraz ich planowanie i realizacja,- działania w mediach społecznościowych,- dbanie o wizerunek firmy,- współpraca z podwykonawcami i freelancerami.
GAMA GROUP SZEPIETOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-12-01 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
- przygotowanie oraz realizacja planu działalności klubu,- nawiązywanie i utrzymywanie stałej współpracy w instytucjami, firmami i innymi organizacjami,- opracowywanie scenariuszy oraz organizowanie przedsięwzięć kulturalnych i środowiskowych,- udział w działalności edukacyjnej, kulturalnej i rekreacyjnej klubu,- sporządzanie sprawozdań z działalności klubu,- prowadzenie klubowej kawiarenki,- dokonywanie zakupów na potrzeby klubowej kawiarenki
CENTRUM AKTYWNOŚCI SENIORA - 2017-08-04 - Gdynia (pomorskie)
praca biurowa, kontakt z klientem, promowanie usług i produktów w mediach społecznościowych i ogólnopolskich
UZDROWISKO WIENIEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-19 - Wieniec-Zdrój (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowa obsługa klienta zagranicznego oraz krajowego, w tym przygotowywanie ofert handlowych, przyjmowanie, koordynowanie zamówień oraz odpowiadanie na inne zapytania klientów, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie stałej komunikacji z klientem w procesie przygotowywania ofert i realizacji zamówień. Bieżący kontakt z innymi działami firmy dla realizacji powierzonych zadań
AG TERMOPASTY GRZEGORZ GĄSOWSKI - 2017-09-25 - Sokoły (podlaskie)
wprowadzanie faktur, odbieranie poczty elektronicznej
PPHU "OSKAR" Łukasz Gacek - 2017-12-14 - Lubsko (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z harmonogramem
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Kłodzko (dolnośląskie)
sporzadzanie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia, zatrudnianie cudzoziemców (znajomość przepisów związanych z zatrudnieniem cudzoziemców, umiejętność weryfikacji dokumentów i wyrabianie zezwoleń na pracę), prowadzenie akt osobowych, ewidecja czasu pracy, kompletowanie badań lekarskich i szkoleń BHP pracowników, nadzór nad systemem monitorowania pracowników, prowadzenie grupowego ubezpieczenia na życie pracowników, wprowadzanie danych do systemu kadrowego, prowadzenie i obsługa korespondencji zakładu, współpraca z instytucjami państwowymi, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych pracowników, sporządzanie listy płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT,GUS
MAGNOLIA Spółka zo.o. Lubsko - 2018-01-12 - Lubsko (lubuskie)