SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 3 924 PLN
Zakres obowiązków: Znajomośż prac, związanych z rekrutacją pracowników, poszukiwaniem pracowników, współpracą z agencjami pracy tymczsowej (t.j. z Ukrainy). Poszukiwanie oraz współpraca z pracownikami z Ukrainy.
Data publikacji: 2020-07-02
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Znajomośż prac, związanych z rekrutacją pracowników, poszukiwaniem pracowników, współpracą z agencjami pracy tymczsowej (t.j. z Ukrainy). Poszukiwanie oraz współpraca z pracownikami z Ukrainy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 924 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261
Data rozpoczęcia pracy: 29.07.2020
Data zakończenia pracy: 28.07.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
danePracodawcy_nip: 6762531331
danePracodawcy_regon: 367519918
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242309
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 02.07.2020
Oferta pracy ważna do: 22.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.07.2020
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c8ea1b5d7c1ba0099fc9b97a30145b26
Podobne oferty pracy
Prowadenie ewidencji pracowników, przygotowywanie umów o pracę, zlecenie, o dzieło, wystawianie świadectw pracy, rozliczanie ekwiwalentów, wynagrodzeń, sporządzanie PIT-11, prowadzenie ewidencji czasu pracy, nadzór nad badaniami wstępnymi, okresowymi, kontrolnymi, odpowiadanie na pisma urzędowe, obsługa programu płacowo-kadrowego "ENOVA"
Warmińsko-Mazurski Klaster Meblowy Sp.Z.O.O. Spółka Komandytowo-Akcyjna - 2018-07-20 - Smolniki (warmińsko-mazurskie)
Opis stanowiska:- Bieżąca obsługa kadrowa pracowników- Prowadzenie akt osobowych pracowników- Przygotowywanie umów, aneksów oraz zaświadczeń- Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac- Prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów, wynagrodzeń i zasiłków chorobowych- Sporządzanie rozliczeń podatkowych- Sporządzanie deklaracji na potrzeby GUS, ZUS- Aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym- A - 1
IWONA MAZUR BIURO RACHUNKOWE - 2019-05-31 - Dębica (podkarpackie)
- kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami firmy- wyszukiwanie potencjalnych klientów zainteresowanych produktami firmy- przygotowywanie materiałów reklamowych dla produktów firmy- promocja produktów fimry w Internecie, w tym w mediach społeczniościowych
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Rzeszów (podkarpackie)
- Prace administracyjno-biurowe,- Drukowanie, kopiowanie, skanowanie, kompletowanie dokumentów,- Sprawdzanie faktur kosztowych,- Fakturowanie,- Poczta wychodząca
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Sławków (śląskie)
Zadania: - przyjmowanie dostaw towaru: wykonywanie prac rozładunkowo-załadunkowych, sprawdzanie ilościowe oraz jakościowe dostaw,- planowanie wykorzystania przestrzeni magazynowej i rozmieszczenia towarów,- rozkładanie towaru w magazynie: przenoszenie lub rozwożenie materiałów i ich oznaczanie,- przyjmowanie z produkcji wyrobów gotowych i umieszczanie ich w sektorach magazynowych,- obsługa urządzeń magazynowych m.in. wózka widłowego,- sprawdzanie stanów magazynowych: kompletowanie towaru, zgłaszanie uszkodzonych produktów do przełożonego oraz ich usuwanie z magazynu,- regularna inwentaryzacja magazynu,- prowadzenie dokumentacji magazynowej w systemie komputerowym,- wspieranie pracy innych magazynierów: pomoc przy rozładunku/załadunku towaru, konsultowanie dostaw.
INOVA Centrum Innowacji Technicznych Sp. z o.o. - 2019-04-04 - Lubin (dolnośląskie)
Wyszukiwanie pracowników ze wschodu, przeprowadzanie rozmowy kwalifikacyjnej
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Białośliwie (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Warszawa (mazowieckie)
- pomoc przy organizacji zajęć kulturalno - oświatowych z dziećmi i młodzieżą
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Skórcz (pomorskie)
zgodny z charakterystyką pracy
JAŚKOWIAK PROMOCJA PHU ŁUKASZ JAŚKOWIAK - 2016-10-19 - Pleszew (wielkopolskie)
1.Udział w przeglądach zasobów mieszkaniowych, innych budynków i obiektów oraz terenów Spółdzielni.2.Opracowanie zakresu robót remontowych i dokonanie wyceny robót.3.Przygotowanie materiałów przetargowych i udział w pracach komisji przetargowych w celu wyłonienia wykonawców robót remontowych.4.Sporządzanie umów z wykonawcami robót remontowych.5.Pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi.6.Sprawdzenie przedłożonej przez wykonawców dokumentacji rozliczeniowej nadzorowanych robót.7.Dbanie o terminowe, zgodne z zawartymi umowami i zleceniami wykonanie robót oraz o realizację planu remontów.Okres zatrudnienia do 30.09.2021. Godz. pracy 7-15.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2019-10-23 - Słupsk (pomorskie)
poszukiwanie kandydatów (głównie bezpośrednie kontakty,działania informacyjne),weryfikacja kompetencji kandydatów,nadzór nad organizacją wyjazdów zagranicznych kandydatów,prowadzenie dokumentacji rekrutacyjnej
Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
specjalista ds. sprzedaży na rynki europejskie i wschodnie
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Złotkowo (wielkopolskie)
Przygotowywanie ofert handlowych.Koordynacja przebiegów zamówień i dostaw.
STM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-03-20 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie wyższe; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: pomoc w przyg. kart wzorów poduktów, ściąganie i analiza dokumentów od klienta, jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice strefa
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Gliwice (śląskie)
- bieżąca obsługa klientów z rynku szwedzkiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-09-24 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Dolsk (wielkopolskie)
jw.
PULSAR Magdalena Dudzin - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Kraków (małopolskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura. praca 8-16
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-25 - Opole (opolskie)
Praca w systemie jednozmianowym. Prace związane z zapewnieniem jakości w fabryce przy produkcji z tworzyw sztucznych.
Fabryka Plastików Kwidzyn Sp. z o.o.Oddział "MAZURY" w Kętrzynie - 2016-09-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
• bieżąca obsługa spraw finansowych,• prowadzenie rozrachunków i uzgadnianie sald z kontrahentami• prowadzenie księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowymi i podatkowymi,• weryfikacja dokumentów pod względem księgowym i merytorycznym,• dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,•koordynacja działań związanych z zamknięciem miesiąca, kwartału oraz roku.• aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych według określonych standardów (np. polska ustawa o rachunkowości, MSR/MSSF)
PMT Linie Kolejowe Sp. z o.o. - 2019-05-07 - Owczary (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Przygotowywanie ofert handlowych i doradztwo techniczne, opracowywanie zamówień, kontakt z klientem
KNS Śląska Fabryka Okien s.c. - 2016-04-12 - Wodzisław Śląski (śląskie)
realizacja polityki kadrowej, naliczanie wynagrodzeń
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
promowanie nowych produktów, poszukiwanie klientów, obsługa systemu zamówień, dostarczanie towarów do klientów
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Tychy (śląskie)
udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych firmy, opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowych, projektowanie i aktualizowanie materiałów marketingowych, prowadzenie firmowych serwisów internetowych, współpraca z partnerami zagranicznymi firmy, prowadzenie badań marketingowych-analiza rynku i konkurencji
"East - West" Elena Janina - 2016-09-08 - Poznań (wielkopolskie)
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość języków obcych jest wymagana do kontaktu z klientem zagranicznym.- Wynagrodzenie: 2800 - 5000 zł/brutto + premia miesięczna. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące. Druga umowa na czas określony 1 rok. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch). Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe handlowe. Mile widziana samodzielność, systematyczność, umiejętność negocjacji, zdolności komunikacyjne. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B1 w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka słowackiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.- Kontakt telefoniczny (Tel. 533-368-052) w godzinach 8:30-17:00.- Kontakt e-mail: kdragosz (at) veoworldwide.com -> (przesłać CV)
AXIS SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-14 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie ewidencji sprzedaży, prowadzenie ewidencji zakupów, obsługa sekretariatu, przygotowywanie dokumentacji kadrowej,dbałość o prawidłowy obieg dokumentów.
LASERTECHNIKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2016-10-25 - Borzytuchom (pomorskie)
- Odpowiedzialność za generowanie przychodu i zysku na przydzielonym obszarze / grupie klientów. Nawiązywanie kontaktów z nowymi i potencjalnymi klientami. Przygotowywanie i wysyłanie ofert do klientów oraz obsługiwanie ofert od kontrahentów, prowadzenie korespondencji handlowej. Sprzedawanie produktów firmy i realizacja planów sprzedażowych. Podtrzymywanie współpracy z aktualnymi klientami. Prowadzenie negocjacji z kontrahentami. Obsługa zamówień, określanie warunków dostawy i kontrola dostaw. Udzielanie klientom wsparcia technicznego w zakresie produktów firmy. Organizowanie i udział w targach, spotkaniach i imprezach handlowych. Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy.- Miejsce pracy: siedziba firmy Katowice oraz wyjazdy służbowe również poza terenem Polski.- Godziny pracy: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00 do ustalenia z pracodawcą.
FABRYKI SPRZĘTU I NARZĘDZI GÓRNICZYCH GRUPA KAPITAŁOWA FASING SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-02-07 - Katowice (śląskie)