SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW Białośliwie oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 925 PLN
Zakres obowiązków: Wyszukiwanie pracowników ze wschodu, przeprowadzanie rozmowy kwalifikacyjnej
Data publikacji: 2016-02-24
Lokalizacja: Białośliwie (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Białośliwie, powiat: pilski, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wyszukiwanie pracowników ze wschodu, przeprowadzanie rozmowy kwalifikacyjnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 925 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białośliwie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pilski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 925 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: ukraiński, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: rosyjski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagany minimum roczny staż w pozyskiwaniu pracowników ukraińsko lub rosyjskojęzycznych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Adres pracodawcy:
al.Niepodległości 24, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie do pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: pilski
Gmina pracodawcy: Piła
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piła
Ulica pracodawcy: al.Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 24.02.2016
Oferta pracy ważna do: 14.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. szkoleń
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Międzychód (wielkopolskie)
Obsługa klienta, przygotowywanie wycen, kosztorysów, ofert handlowych. Praca w godzinach: 10.00-17.00. Branża budowlana (sprzedaż ogrodzeń, bram, itp). www.zawada.slask.pl.
F.H.U. JANUSZ ZAWADA Sosnowiec - 2016-08-30 - Zawiercie (śląskie)
praca w zamku na wodzie w Wojnowicach, promocja restauracji, noclegów, konferencjii innych ewentów
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Wojnowice (dolnośląskie)
TERMINOWE I PRAWIDŁOWE PROWADZENIE EWIDENCJI KSIĘGOWEJ, PROWADZENIE BIEŻĄCYCH ROZLICZEŃ Z INSTYTUCJAMI FINANSOWYMI, WPROWADZANIE I WYSYŁANIE PRZELEWÓW ZA FAKTURY, ROZLICZANIE FAKTUR IMPORTU I EKSPORTU, PRZEPROWADZANIE BIEŻĄCEJ KONTROLI FINANSOWO- KSIĘGOWEJ, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS, PIT, CIT, PROWADZENIE REJESTRU PODATKU VAT, EWIDENCJA CZASU PRACY I ZATRUDNIENIA, NALICZANIE LIST PŁAC, PROWADZENIE EWIDENCJI ŚRODKÓW TRWAŁYCH, SPORZĄDZANIE ZALICZEK MIESIĘCZNYCH NA KONIEC MIESIĄCA, PRZYJMOWANIE KLIENTÓW BIURA RACHUNKOWEGO ORAZ PRZYJMOWANIE DOKUMENTACJI FINANSOWEJ, SEGREGACJA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW, OBSŁUGA W ZAKRESIE BIUROWYM I KANCELARYJNYM
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Chocianów (dolnośląskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmów telefonicznych; komunikatywność; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZAOPATRZENIE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH-OPIEKUŃCZYCH "AXA" ANNA BOGDZIEWICZ - 2017-10-10 - Gliwice (śląskie)
Pomoc w kuchni, obsługa lodziarni
" MUSSANA " Handel i Gastronomia Dorota Bąk - 2016-05-11 - Karwia (pomorskie)
Obsługa klienta indywidualnego, firmowego; przygotowanie oferty i umów dla klientów; analiza potrzeb klientów w zakresie ubezpieczeń, leasingów, kredytów, nieruchomości; kontakty telefoniczne z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Będzin (śląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
WSPÓŁPRACA Z PARTNERAMI MEDIALNYMI, ORGANIZACJE WYSTAW W GALERIACH HANDLOWYCH, PRZYGOTOWYWANIE INDYWIDUALNYCH OFERT,OPRACOWYWANIE MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH ORAZ PRZYGOTOWYWANIE AKCJI PROMOCYJNYCH.
LEMARPOL SP. Z O.O. - 2016-08-29 - Zator (małopolskie)
wg programu stażu.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Garwolin (mazowieckie)
obsługa klientów zagranicznych
PULSAR spółka jawna Bogusz Krzysztof - 2016-04-12 - Siedlec (małopolskie)
Współpraca z mediami, promocja medialna i wizualna wydarzeń kulturalnych wraz z prowadzeniem strony internetowej i portali społecznościowych, przygotowywanie tekstów do materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz efektywne budowanie wizerunku instytucji, redagowanie tekstów dla potrzeb instytucji, organizacja dystrybucji i sprzedaży biletów oraz pozostałej oferty WCK, obsługa widza, praca przy organizacji wydarzeń kulturalnych i realizacji projektów artystycznych, prowadzenie i sprzedaż powierzchni reklamowej, współtworzenie projektów i wniosków o dofinansowanie imprez kulturalnych organizowanych przez WCK oraz pomoc w ich rozliczeniu, opracowanie strategii, wybór narzędzi oraz realizacja działań związanych z promocją WCK, pozyskiwanie i dbałość o kanały komunikacji z widzem i mediami, prowadzenie konferansjerki podczas wydarzeń kulturalnych organizowanych przez WCK, ścisła współpraca ze Specjalistą ds. marketingu i obsługi widza.Wymagania: udokumentowane doświadczenie w pracy w promocji i sprzedaży produktów kulturalnych, wykształcenie wyższe, biegła obsługa programów MS Office oraz biegła umiejętność wprowadzania informacji na stronę internetową, portale społecznościowe, itp. znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, doświadczenie w redagowaniu tekstów promocyjnych i informacyjnych (szczególnie promowana branża artystyczno-kulturalna), prawo jazdy kategorii B, mile widziane doświadczenie w pracy z fotografią, samodzielność, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, zdolności interpersonalne.
Wejherowskie Centrum Kultury - 2016-01-05 - Wejherowo (pomorskie)
przyjmowanie zamówień, ofertowanie, fakturowanie, obsługa klienta detalicznego i hurtowego, obsługa kasy fiskalnej, prowadzenie dokumentacji biurowej.Wykształcenie:wyższe lubśrednie, prawo jazdy kat.B, znajomość języków obcych mile widziana, dyspozycyjność.
PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2017-01-10 - Trzebnica (dolnośląskie)
Do obowiazków specjalisty do spraw konsultingu należy wsparcie w zakresie doradztwa gospodarczego podmiotom; analizowanie oraz doradzanie w zakresie efektywności i funkcjonowania struktur organizacyjnych podmiotu z punktu widzenia wykonywania przez niego zadań, jak i wykorzystania posiadanych zasobów ludzkich i materialnych; opracowywanie analiz, ekspertyz, ekspertyz i strategii przydatnych do pedejmowania decyzji w zakresie organizacji i funkcjonowania określonego badaniami podmiotu; obsługa klientów; analizowanie otoczenia firmy i zachodzących w nim zmain ekonomicznych, technologicznych, administracyjnych, organizacyjnych, prawnych i ekologicznych oraz ich wpływu na funkcjonowanie podmiotu.
kontakt przez PUP - 2015-12-28 - Wrocław (dolnośląskie)
ROZWIĄZYWANIE AKTUALNYCH PROBLEMÓW JAKOŚCIOWYCH, SPORZĄDZANIE RAPORTÓW, ROZPATRYWANIE REKLAMACJI OD DOSTAWCÓW I ODBIORCÓW
AZYMUT AGENCJA ZATRUDNIENIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-28 - Gromadka (dolnośląskie)
przygotowanie ofert sprzedażowych, nadzór nad realizacją zamówień klientów, rozwijanie współpracy z klientami, analiza potrzeb i wymagań rynku
ATC S.C. - 2015-11-30 - Poznań (wielkopolskie)
Realizacja procesów zakupowych, pozyskiwanie nowych dostawców , pozyskiwanie klientów w przetargach w branży meblarskiej oraz remontowej
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Zabrze (śląskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia.Sprzedaż artykułów. Pozyskiwanie nowych klientów, zaopatrzenie hurtowni.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Łódź (łódzkie)
Pomoc przy wytwarzaniu produktów, kontrola jakości. Wymagana ks. sanepidu.
kontakt przez OHP - 2018-03-08 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych dla uczestników kursów w zakresie bezpieczeństwa międzynarodowego, bioetyki, prawa medycznego, działalności metodycznej i metodyki szkolenia. Prowadzenie ewidencji szkoleniowej.
WOJSKOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA MEDYCZNEGO - 2016-12-05 - Łódź (łódzkie)
staż - nauka sporządzania zamówień towaru, ofert
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Stare Miasto (wielkopolskie)
Zgodnie z umową
1.Młyn Usługowo-Handlowy "Ocieka" Łukasz Skowroński 2.Expert Trans Skowroński 3.Zakład Przetwórstwa Zbożowego "Tuszyma" - 2017-07-24 - Ocieka (podkarpackie)
Obsługa sekratariatu - administracja. Obsługa agentów. Obsługa klientów - sprzedaż ubezpieczeń, przyjmowanie rozliczeń, wniosków itp.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Pruszków (mazowieckie)
oferta dla osób do 30 roku życia-Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Augustów (podlaskie)
poszukiwanie, zatrudnianie, koordynacja pracy kierowców z Europy Wschodniej
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Swarzędz (wielkopolskie)
Specjalista odpowiada za: 1) przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie realizacji zadań przez inspektorów nadzoru inwestorskiego;Do obowiązków Specjalisty należy:1) przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie realizowanych zadań przez inspektora nadzoru inwestorskiego, a w szczególności:a) sposobu reprezentowania inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z przepisami,c) jakości kontroli i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,d) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy;2) w wypadku ujawnienia odchyleń negatywnych, nieprawidłowościi uchybień:a) dostarczenie informacji o przyczynach powstania odchyleń od normy oraz wskazanie, w jakim stopniu odchylenia te wpłynęły i w jakim stopniu mogą wpłynąć na działalność jednostki, o ile nie zostaną w odpowiednim czasie skorygowane,b) wskazanie sposobów i środków umożliwiających wyrównanie powstałych strat,c) wskazanie sposobów i środków umożliwiających uniknięcie stwierdzonych nieprawidłowości i uchybień,d) wskazanie osób odpowiedzialnych za powstanie nieprawidłowości i uchybień;3) sporządzanieprotokołów, sprawozdań i meldunków z wykonywanych czynności;Specjalista jest uprawniony do:1) wymagania udzielenia (w tym na piśmie) wyjaśnień od osoby kontrolowanej, w przypadku stwierdzenia powstania nieprawidłowości i uchybień;2) dokonywania oględzin stanu faktycznego dotyczącego przedmiotu kontroli. 5. Specjalista współuczestniczy w:1) prowadzeniu inwentaryzacji majątku Zarządu;2) realizacji kontroli zarządczej;3) postępowaniu w sprawie rozpatrywania zastrzeżeń.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-05-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
nawiązywanie i kontynuowanie kontaktów z klientami,prowadzenie negocjacjii handlowych,sporządzanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Leszno (wielkopolskie)
kompleksowe prowadzenie procesu sprzedaży;działania handlowe mające na celu pozyskiwanie nowych klientów; realizacja zamówień sprzedaży; budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz opieka nad nimi; zapewnienie ciągłości dostaw do produkcji poprzez zakup materiałów i komponentów; nadzór nad terminowością i jakością dostaw; negocjowanie warunków handlowych z dostawcami; kreowanie nowych rozwiązań w celu poprawy efektywności stosowanych procesów; współpraca z planistą produkcji; analiza i raportowanie;-godziny pracy 8.00-17.00 - w tym 1 godzina przerwy
PALGETRANS HANDEL-TRANSPORT SP. Z O.O. - 2016-08-29 - Wykroty (dolnośląskie)
sprzedaż towarów realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparciasprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, realizowanie planów sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych
Insbud Zielona Góra Sp. z o.o. - 2017-05-19 - Zielona Góra (lubuskie)
zakup i sprzedaż samochodów używanych, przygotowanie samochodu do sprzedaży, prowadzenie spraw administracyjnych związanych z zakupoem i sprzedażą, dodawanie ogłoszeń samochodów do sklepu internetowego.
JCK SP. Z O. O. - 2017-10-20 - Świdnica (dolnośląskie)