SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIK脫W Katowice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIK脫W
Wynagrodzenie: od 2聽250 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - Wyszukiwanie i rekrutowanie kandydat贸w z Ukrainy, Rosji, Bia艂orusi i Gruzji do pracy w Polsce. Selekcja pracownik贸w. Przeprowadzanie rozm贸w rekrutacyjnych. Wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy okre艣lenia procedury rekrutacji i wyboru instrument贸w oceny kandydat贸w; przeprowadzenie procesu wyboru kandydat贸w; sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika - okre艣lanie niezb臋dnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i maj膮cych do艣wiadczenie pracownik贸w obejmuj膮cych dane stanowisko. Kierowanie zespo艂em pracownik贸w zajmuj膮cych si臋 kszta艂towaniem za艂ogi i stosunk贸w pracy. Opieka i koordynacja pracownik贸w. Dostarczenie i odbieranie ewidencji pracy pracownik贸w na zak艂adach na terenie wojew贸dztwa 艣l膮skiego.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy Katowice oraz teren woj. 艣l膮skiego.- Godziny pracy: 8:00-16:00.
Data publikacji: 2019-10-24
Lokalizacja: Katowice (艣l膮skie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Katowice, powiat: m. Katowice, woj: 艣l膮skieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- Wyszukiwanie i rekrutowanie kandydat贸w z Ukrainy, Rosji, Bia艂orusi i Gruzji do pracy w Polsce. Selekcja pracownik贸w. Przeprowadzanie rozm贸w rekrutacyjnych. Wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy okre艣lenia procedury rekrutacji i wyboru instrument贸w oceny kandydat贸w; przeprowadzenie procesu wyboru kandydat贸w; sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika - okre艣lanie niezb臋dnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i maj膮cych do艣wiadczenie pracownik贸w obejmuj膮cych dane stanowisko. Kierowanie zespo艂em pracownik贸w zajmuj膮cych si臋 kszta艂towaniem za艂ogi i stosunk贸w pracy. Opieka i koordynacja pracownik贸w. Dostarczenie i odbieranie ewidencji pracy pracownik贸w na zak艂adach na terenie wojew贸dztwa 艣l膮skiego.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy Katowice oraz teren woj. 艣l膮skiego.- Godziny pracy: 8:00-16:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2250 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na czas nieokre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIK脫W
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Katowice
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Katowice
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Czy jest to praca sta艂a?: 1
Zaw贸d: specjalista do spraw rekrutacji pracownik贸w
Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽250 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukrai艅ski, w mowie - B2 - wy偶szy 艣rednio zaawansowany, w pi艣mie - B2 - wy偶szy 艣rednio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: prawo jazdy kat. "B"
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Bardzo dobra organizacja pracy
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagane do艣wiadczenie zawodowe min. 6 miesi膮ce jako specjalista ds. rekrutacji. Wymagana znajomo艣膰 j臋zyka ukrai艅skiego w stopniu B2 w mowie i pi艣mie. Wymagana bieg艂a obs艂uga komputera z obs艂ug膮 internetu.
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 0, miesi膮ce: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Po艣piecha 14, 40-852 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: 艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WY艁膭CZNIE telefoniczny w sprawie oferty pracy z PUP Katowice w godzinach: 14:00-15:30 lub osobisty w godzinach: 8:00-14:00.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Katowice
Ulica pracodawcy: Po艣piecha
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy:
DZIA艁ALNO艢膯 AGENCJI PRACY TYMCZASOWEJ. POZOSTA艁E DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIA艁ALNO艢CI GOSPODARCZEJ I ZARZ膭DZANIA.
danePracodawcy_nrKraz: 15357
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracownik贸w
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.10.2019
Data dodania oferty pracy: 24.10.2019
Oferta pracy wa偶na do: 07.11.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 24.10.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 24.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6a95a349c12329fb2487f3a4b7b0f4eb
Podobne oferty pracy
Specjalista sprzeda偶y technologi odnawialnych 藕r贸de艂 energetycznych
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Pozna艅 (wielkopolskie)
utrzymanie w czysto艣ci w pokojach hotelowych
Vip Service Dariusz Baraniec - 2019-03-20 - Karpacz (dolno艣l膮skie)
- realizacj臋 za艂o偶onych plan贸w sprzeda偶owych,- budowanie i utrzymywanie d艂ugofalowych relacji z klientami, - kontrol臋 i domykanie sprzeda偶y, - przygotowywanie ofert dla klient贸w oraz prowadzenie z nimi negocjacji handlowych g艂贸wnie w j臋zyku ukrai艅skim, - kontakt z kontrahentami ze Wschodu, - poszukiwanie surowca drzewnego na Ukrainie i w Rosji,- sporz膮dzanie ofert sprzeda偶y w j臋zyku ukrai艅skim i rosyjskim,- nadzorowanie dostaw towar贸w z Ukrainy i Rosji, - przygotowywanie folder贸w firmowych w j臋zyku Ukrai艅skim,- obs艂uga klienta,- t艂umaczenie korespondencji od kontrahent贸w z Ukrainy, - dba艂o艣膰 o wizerunek firmy na Ukrainie i w Rosji.
kontakt przez PUP - 2019-05-15 - Krak贸w (ma艂opolskie)
-
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Zab艂ud贸w-Kolonia (podlaskie)
rozliczanie ewidencji syntetycznej i analitycznej, prowadzenie dokumentacji finansowo-ksi臋gowej, rozliczanie dokument贸w ksi臋gowych
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w zawodzie
"CARREFOUR POLSKA" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-08-31 - Krak贸w (ma艂opolskie)
przygotowanie ofert, kontakt z klientami (w tym korporacyjnymi), korespondencja z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi oraz pozyskiwanie klient贸w
WAM-Front, Lercel Sp.Jawna - 2015-12-01 - Krak贸w (ma艂opolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
1.Opracowywanie plan贸w kontroli jako艣ci2.Nadz贸r nad dokumentacj膮 jako艣ciow膮 oraz jej przygotowanie3.Sporz膮dzanie deklaracji zgodno艣ci, po艣wiadcze艅, 艣wiadectw jako艣ci itp.4.Odbiory jako艣ciowe ruroci膮g贸w, konstrukcji stalowych, urz膮dze艅 ci艣nieniowych, zbiornik贸w magazynowych i technologicznych- Miejsce wykonywania pracy: Katowice, Warszawa, Stalowa Wola oraz inne obiekty energetyczne w kraju z za granic膮 (praca w delegacji, je艣li budowa znajduje si臋 poza miejscem zamieszkania).- Wynagrodzenie: od 3000 z艂 brutto/mies.- ustalane indywidualnie podczas rozmowy o prac臋. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do 3 miesi臋cy. Nast臋pnie umowa na czas okre艣lony do 33 miesi臋cy. Docelowo praca na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykszta艂cenie 艣rednie (technik mechanik) lub wy偶sze (in偶ynier mechanik/in偶ynier spawalnik). Mile widziane do艣wiadczenie zawodowe jako kontroler jako艣ci, mile widziane uprawnienia energetyczne (E lub D grupa 2). Wymagana znajomo艣膰 norm i dyrektyw ci艣nieniowych oraz WUDT-UC, umiej臋tno艣膰 czytania dokumentacji technicznej, dobra znajomo艣膰 obs艂ugi komputera i pakietu MS Office, umiej臋tno艣膰 pracy z programem AutoCAD, dobra organizacja pracy, dok艂adno艣膰, samodzielno艣膰, odpowiedzialno艣膰, uczciwo艣膰, znajomo艣膰 j. angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym.Kontakt telefoniczny (tel.: 32-783-53-63) w godz.: 7:00-15:00 lub wys艂a膰 CV na adres e-mail: rekrutacja (at) remak.com.pl w temacie wiadomo艣ci wpisuj膮c nazw臋 stanowiska tj. Specjalista ds. kontroli jako艣ci.
PRZEDSI臉BIORSTWO MODERNIZACJI URZ膭DZE艃 ENERGETYCZNYCH "REMAK" SP脫艁KA AKCYJNA - 2019-02-26 - Katowice (艣l膮skie)
kontakt z kontrahentami mi臋dzynarodowymi
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Po艂czyn-Zdr贸j (zachodniopomorskie)
Specjalista ds. zam贸wie艅 publicznych jest osob膮 odpowiedzialn膮 za przygotowanie i realizacj臋 zam贸wie艅 publicznych zgodnie z za艂o偶eniami ustawy Prawo Zam贸wie艅 Publicznych. Do jego obowi膮zk贸w nale偶y r贸wnie偶 koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultat贸w post臋powania przetargowego. Specjalista ds. zam贸wie艅 publicznych zajmuje si臋 r贸wnie偶 prowadzeniem, uzupe艂nianiem i archiwizacj膮 dokumentacji przetargowej.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2017-01-31 - Rokocin (pomorskie)
prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym, w szczeg贸lno艣ci: wykonywanie przegl膮d贸w technicznych, dokonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z przyjmowaniem/zdawaniem lokali, w tym ocena stanu technicznego, ustalenie stopnia zu偶ycia wyposa偶enia, sporz膮dzanie protoko艂贸w i zakres贸w prac remontowych, sporz膮dzanie przedmiar贸w i kosztorys贸w przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, zbieranie ofert na roboty budowlane i us艂ugi niezb臋dne do w艂a艣ciwego funkcjonowania nieruchomo艣ci oraz przygotowanie projekt贸w um贸w w powy偶szym zakresie, nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych us艂ug niezb臋dnych do w艂a艣ciwego funkcjonowania nieruchomo艣ci, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym Ksi膮偶ki Obiektu Budowlanego, przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zam贸wie艅 publicznych
AMW Towarzystwo Budownictwa Spo艂ecznego "KWATERA" Sp贸艂ka Z Ograniczon膮 Odpowiedziano艣ci膮 - 2018-12-21 - Sandomierz (艣wi臋tokrzyskie)
Wsp贸艂praca handlowa z partnerami w zakresie docelowego importu towar贸w z Indii
METRO ASSOCIATES Sp. z o.o. - 2017-05-31 - Jaworzno (艣l膮skie)
Prowadzenie zaj臋膰 j臋zykowych, bie偶膮ca obs艂uga kurs贸w i kursant贸w. Realizacja zada艅 menad偶era.
CENTRUM EDUKACJI ATUT-DOLNY 艢L膭SK CL. SP. Z O.O. SP脫艁KA CYWILNA - 2017-06-14 - Nysa (opolskie)
Przygotowanie korespondencji do dor臋czenia, dor臋czanie korespondencji i przekaz贸w pieni臋偶nych, realizacja plan贸w sprzeda偶owych dotyczacych wybranych us艂ug i towar贸w, praca z lud藕mi z wykorzystaniem nowoczesnych narz臋dzi
POCZTA POLSKA S. A. - 2018-09-17 - Olesno (opolskie)
sprz膮tanie hali produkcyjnej, magazyn贸w, szatni, biura; sporz膮dzanie dokumentacji z wykonywanych porz膮dk贸w
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - E艂k (warmi艅sko-mazurskie)
- Zakres obowi膮zk贸w:1. Naliczanie wynagrodze艅 wynikaj膮cych ze stosunku pracy oraz zasi艂k贸w wg aktualnie obowi膮zuj膮cych przepis贸w, prowadzenie stosownej dokumentacji,2. Ustalanie i naliczanie podatku od wynagrodze艅, sporz膮dzanie deklaracji PIT,3. Realizacja potr膮ce艅 komorniczych i innych wzgl臋dem pracownik贸w zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami,4. Wystawianie za艣wiadcze艅 w zakresie wynagrodze艅 oraz dokument贸w na potrzeby instytucji zewn臋trznych,5. Interpretacja i analiza przepis贸w prawnych w przedmiotowym obszarze.- Wynagrodzenie: 2800 z艂 brutto. Zatrudnienie na podstawie umowy o prac臋 na zast臋pstwo (z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia umowy) w zwi膮zku z usprawiedliwion膮 nieobecno艣ci膮 pracownika. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 07:30-15:30.Niezb臋dne wymagania:- wykszta艂cenie wy偶sze,- do艣wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku,- znajomo艣膰 pakietu MS Office ze szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem Excela,- dok艂adno艣膰 i bardzo dobra organizacja pracy,- komunikatywno艣膰 i umiej臋tno艣膰 wsp贸艂pracy w zespole,- umiej臋tno艣膰 pracy pod presj膮 czasu.Wymagania dodatkowe:- mile widziana obs艂uga programu P艂atnik,- umiej臋tno艣膰 naliczania wynagrodze艅 z tytu艂u um贸w cywilnoprawnych wg aktualnie obowi膮zuj膮cych przepis贸w.
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-01-04 - Katowice (艣l膮skie)
Rejestrowanie dokument贸w w systemie finansowo-ksi臋gowym. Analiza, uzgadnianie kont ksi臋gowych. Analiza dokument贸w dotycz膮cych rozlicze艅 projekt贸w unijnych i przygotowywanie odpowiednich zestawie艅 i sprawozda艅. Organizowanie i nadzorowanie obiegu dokument贸w. Prace administracyjno-biurowe. Praca w godzinach 8-16.
M.S. STEEL Klaudiusz Sobieski Sp贸艂ka Jawna - 2017-04-18 - Brochocinek (mazowieckie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STA呕U
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Opoczno (艂贸dzkie)
prace og贸lnobudowlane
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Buk贸wka (dolno艣l膮skie)
Prowadzenie dokumentacji kontrahent贸w zagranicznych, kontrola dokumentacji IKEA, nadz贸r bada艅 i wzor贸w IKEA, wprowadzanie danych do systemu IKEA, nadz贸r nad specyfikacj膮 IKEA.
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-08-01 - Nowe Miasto Lubawskie (warmi艅sko-mazurskie)
Realizowanie plan贸w sprzeda偶owych Wprowadzanie produkt贸w na rynki mi臋dzynarodoweAnaliza konkurencji, rynk贸w i produkt贸w oraz przygotowywanie nowych kierunk贸w ekspansjiReprezentowanie firmy za granic膮Kreowanie pozycji marki na podleg艂ych rynkachPoszukiwanie nowych klient贸wUtrzymywanie kontakt贸w z dotychczasowymi partnerami handlowym
D.A.GLASS DOROS TEODORA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-05-18 - Rogo藕nica (podkarpackie)
Realizacja instrument贸w rynku pracy, w tym w szczeg贸lno艣ci: 1. Przyjmowanie, sprawdzanie i rozliczanie z艂o偶onych wniosk贸w.2. Opiniowanie z艂o偶onych wniosk贸w pod wzgl臋dem formalno-prawnym.3. Przygotowywanie decyzji administracyjnych i innych wymaganych dokument贸w.4. Prowadzenie rejestru wniosk贸w oraz decyzji.Okres zatrudnienia:od: 01.07.2016 r. do: 30.12.2016 r.W przypadku os贸b podejmuj膮cych po raz pierwszy prac臋 na stanowisku urz臋dniczym w jednostkach o kt贸rych mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorz膮dowych, umowa o prac臋 b臋dzie zawarta na czas okre艣lony nie d艂u偶szy ni偶 6 miesi臋cy.
POWIATOWY URZ膭D PRACY W STAROGARDZIE GDA艃SKIM - 2016-06-06 - Starogard Gda艅ski (pomorskie)
pobieranie pr贸bek do oceny, pomiary st臋偶enia tlenku w臋gla, badanie czynnik贸w szkoldliwych.
INSTYTUT ENERGETYKI O/TECHNIKI GRZEWCZEJ I SANITARNEJ - 2019-01-28 - Radom (mazowieckie)
obs艂uga klienta, prace administracyjno-biurowe, zarz膮dzanie dokumentami, poczt膮
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Libi膮偶 (ma艂opolskie)
- sprzeda偶 towar贸w b臋d膮cych w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klient贸w,- negocjowanie warunk贸w wsp贸艂pracy.Wynagrodzenie 2500z艂. + premia
"Feniks" Sp贸艂ka z o.o. - 2017-08-04 - Krosno (podkarpackie)
- stworzenie strategii marketingowych wej艣cia na rynek ukrai艅ski- przygotowanie baz danych klient贸w z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Krak贸w (ma艂opolskie)
obs艂uga klienta, dodawanie og艂osze艅 na stronach www oraz portalach spo艂eczno艣ciowych, tworzenie kampani marketingowych, zamawianie produkt贸w od dostawc贸w, wyszukiwanie tre艣ci w internecie, wprowadzanie klient贸w do systemu CRM, sporz膮dzanie ofert dla klient贸w
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie p艂ynnego przekazaniaklienta/produktu z dzia艂u implementacji do dzia艂uobs艂ugi klienta. Zapewnienie szybkiego imaksymalnego wykorzystania programu od dniawprowadzenia (na przyk艂ad niski poziomodrzucenia transakcji, odpowiedni poziom limitukredytowego dla klienta i posiadaczy kart,ustawienie sp艂aty Direct Debit, monitorowanietermin贸w sp艂aty zad艂u偶enia) Zapewnienie, 偶e Fronti Back Office s膮 艣wiadome pojawienia si臋 nowegoklienta i ka偶dego wyj膮tku od procesu/programu.Jest g艂贸wnym punktem kontaktu dla klienta odmomentu wdro偶enia programu, zar贸wno dlaadministratora programu po stronie klienta jak i os贸b zarz膮dzaj膮cych. Dostarczanie bardzo dobrychrezultat贸w w zakresie satysfakcji klienta. Ci膮g艂yrozw贸j i zwi臋kszanie swojej wiedzy w zakresieprogram Kart dla klienta. Rozwijanie relacji zklientem celem ci膮g艂ego rozszerzania portfelaoferowanych produkt贸w, tak偶e na nowych rynkach(nowe oddzia艂y, nowe kraje) Stwarzanie mo偶liwo艣ci aktywnego rozwoju programu w oparciu o posiadane informacje od klienta. Cz臋sta i aktywnakomunikacja z klientem. Prowadzenie regularnychrozm贸w konferencyjnych pozwalaj膮cych uk艂ada膰plany dzia艂ania. Planowanie, organizowanie iprowadzenie regularnych przegl膮d贸w poziomuobs艂ugi klienta, we wsp贸艂pracy z pracownikamiinnych departament贸w Citi. Praca nad codziennymiwyzwaniami razem z najwa偶niejszymi osobamikontaktowymi w organizacji klienta, zeszczeg贸lnym ukierunkowaniem na rozwi膮zaniepodstawowych przyczyn wszelkich problem贸wEskalacja problem贸w branie odpowiedzialno艣ci zaspraw臋 i koordynacja prac nad jej szybkimrozwi膮zaniem. Identyfikacja g艂贸wnych przyczynwszelkich powtarzaj膮cych si臋 problem贸w w Citi iobs艂udze klienta Wsp贸艂praca z Call Centre i BackOffice przy rozwi膮zywaniu codziennych problem贸wposiadaczy kart Prowadzenie uzgodnie艅finansowych odno艣nie otrzymywanych p艂atno艣cicelem utrzymywania limitu kredytowe dla klienta iposiadaczy kart, Pomoc klientom w zarz膮dzaniuzapasem kart (w przypadku je艣li klient ma kilkadedykowanych program贸w/wzor贸w kart) poprzezaktywne monitorowanie wydanych, aktywnych izamkni臋tych kart. Obserwowanie trend贸w ipotencjalnych zmian celem optymalizacji dzia艂aniaprogram贸w Tworzenie mo偶liwo艣ci proaktywnegorozwoju Programu. Praktykowanie ci膮g艂ego iefektywnego doskonalenia proces贸w wraz zOperacjami i z klientami Citi, by eliminowa膰 b艂臋dy,przeszkody i ogranicza膰 koszty. Wzrostwykorzystania produkt贸w poprzez rozw贸jgeograficzny lub dodatkowe mo偶liwo艣ci transakcjiBie偶膮ca analiza programu (spadki transakcji,terminowo艣ci p艂atno艣ci, przyczyn kontaktu klient贸wKartowych) Zaanga偶owanie i koordynowanie pracodpowiednich jednostek w Citi w zale偶no艣ci odpotrzeb klienta, np. Operacji, Produktu,Implementacji.
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)