SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY Olsztyn oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowanie polityki i budżetu sprzedażowej firmy;Przygotowanie strategii pozyskiwania klientów ;Przygotowanie raportów w odniesieniu do prowadzonej polityki handlowej i marketingowej
Data publikacji: 2018-07-31
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowanie polityki i budżetu sprzedażowej firmy;Przygotowanie strategii pozyskiwania klientów ;Przygotowanie raportów w odniesieniu do prowadzonej polityki handlowej i marketingowej
Forma zatrudnienia: Umowa o dzieło
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: umowa o działo
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o dzieło
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
ukończone kursy/szkolenia Digital marketing, Google Analytics, Typologia klienta
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 64b, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 64b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 31.07.2018
Oferta pracy ważna do: 10.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 31.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 31.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC W BIURZE RACHUNKOWYM:-SPORZĄDZANIE I WERYFIKACJA DOKUMENTÓW KADROWYCH (UMOWA O PRACĘ, ANEKSY, ZAŚWIADCZENIA O ZATRUDNIENIU, WNIOSKI URLOPOWE I INNE DOKUMENTY)-NALICZANIE PŁAC (WYNAGRODZENIA, EKWIWALENTY, ZASIŁKI, DODATKI I IN.) DLA PRACOWNIKÓW KLIENTÓW BIURA-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS (ZGŁOSZENIOWYCH, ROZLICZENIOWYCH, IWA I INNYCH)-NALICZANIE ODPISÓW I ŚWIADCZEŃ Z ZFŚS,-ROZLICZANIE DELEGACJI,-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI MIESIĘCZNYCH PFRONI IN.
DOBRA KSIĘGOWOŚĆ SP. Z O.O. BIURO RACHUNKOWE - 2017-12-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego, pomoc przy zamawianiu produktów Shella przez klienta.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Zabierzów (małopolskie)
obowiązki służby bhp
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Legnica (dolnośląskie)
Ewidencja zdarzeń gospodarczych na kontach, sporządzanie przelewów za faktury, sporządzanie rejestru zakupu, materiału, usług, sporządzanie poleceń księgowania, prowadzenie analityki kont.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "KISIELIN" - 2018-07-10 - Zielona Góra (lubuskie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;• koordynacja zadań wynikających ze współpracy z jednostką terenową.
kontakt przez OHP - 2017-07-13 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie poszukiwania dostawców części z Chin, negocjowanie warunków umów z dostawcami chińskimi, utrzymywanie relacji z dostawcami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Kraków (małopolskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Gdańsk (pomorskie)
poszukiwanie nowych dostawców, nadzór nad procesem zakupu towarów, nadzór nad procesem sprzedaży (m.in. ustalanie cen, marży), raportowanie w języku tureckim
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzenie wykładów na kursach zawodowych, sporządzanie dokumentacji pedagogicznejpraca w godz. 7.30-15.30
TARBONUS Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje. Samodzielne i odpowiedzialne zadania.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-10-02 - Lublin (lubelskie)
- Kompleksowa obsługa Klienta,- Badanie rynku nieruchomości,- Kontakt: telefon 695-259-588
ELMAL SP. Z O.O. - 2016-03-16 - Tczew (pomorskie)
kompleksowa obsługa procesów sprzedaży przez internet, wprowadzanie produktów do sprzedaży, opracowywanie opisów, realizacja zamówień, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Łódź (łódzkie)
Planowanie, koordynacja i optymalizacja procesu logistycznego
GLOBAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-19 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie sprzedaży lokalnej.Prowadzenie sprzedaży krajowej i zagranicznej.Ogólne prowadzenie biura.
DORAN GROUP Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-07-07 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
JERZY KOSEK MARKET BUDOWLANY JEŻYK - 2016-02-09 - Polanka Wielka (małopolskie)
planowanie i koordynacja działań marketingowych firmy na terenie Ukrainy, Rosji i Białorusi, organizowanie kampanii reklamowych w ww. krajach, kontakt z klientami, organizacja punktów sprzedaży, analiza rynku wschodniego, udział w targach branżowych na Ukrainie
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Zielona Góra (lubuskie)
specjalista ds. cateringu
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Białystok (podlaskie)
przygotowanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej, rozliczanie wynagrodzeń, sporządzanie listy płac oraz jej dekretacja, obsługa pracowników w obszarze kadrowopłacowym, zarządzanie procesami personalnymi, sporządzanie deklaracji i formularzy zw. z rozliczaniem ZUS i US
POLI MARIAN HOLZ - 2018-08-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Aktywne pozyskiwanie KlientówBadanie i kreowanie potrzeb Klientów w zakresie rozwiązań IT Prowadzenie procesu sprzedażowego (spotkania, organizowanie prezentacji, przygotowywanie ofert oraz umów, negocjacje) we współpracy z działem wsparcia sprzedażyRealizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
OPTEAM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-20 - Tajęcina (podkarpackie)
Prowadzenie windykacji związanej ze Strefą Płatnego Parkowania (SPP), w tym: prowadzenie ewidencji wezwań, sporządzanie, wysyłanie i ewidencja upomnień oraz tytulów wykonawczych, współpraca z urzędami skarbowymi i komornikami. Księgowanie wyciągów bankowych, dekretacja na kontach księgowych dochodów związanych z SPP. Sporządzanie przelewów związanych z rozliczeniem kontrahentów. Praca jednozmianowa w godz. 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W BIELSKU-BIAŁEJ - 2016-12-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
Księgowanie dokumentów firmy, prowadzenie spraw kadrowych pracowników, naliczanie płac
STAMA STAL I BUDOWA MASZYN SP. Z.O.O - 2018-05-08 - Ruda Śląska (śląskie)
jw.
INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH - 2017-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-06-11 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie planów produkcyjnych krótko i długo terminowych , bilansowanie masy mięsnej w oparciu o plany ubojowe , monitorowanie stanów magazynowych, produktu gotowego, surowców oraz przypraw, planowanie zakupu surowców, monitorowanie wiekowania produktu gotowego i surowców, , planowanie zakupu surowców mięsnych w oparciu o plany produkcyjne, monitorowanie i optymalizacja cen surowców zakupywanych, potwierdzanie kontraktów w oparciu moce produkcyjne, , zapewnianie terminowosci realizacji kontraktów, wspólpraca z działami logistyki, handlu, produkcji.
Animex Foods Sp. z o.o. sp. k Morliny oddział Iława - 2017-08-03 - Morliny (warmińsko-mazurskie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-09-29 - Katowice (śląskie)
zaopatrzenie produkcji,kontrola przepływu materiałów,prowadzenie dokumentacji dz.logistyki,gospodarka odpadami.
POLIFLOR Spółka z o.o. - 2018-02-15 - Skwierzyna (lubuskie)
Zapewnienie płynnego przekazaniaklienta/produktu z działu implementacji do działuobsługi klienta. Zapewnienie szybkiego imaksymalnego wykorzystania programu od dniawprowadzenia (na przykład niski poziomodrzucenia transakcji, odpowiedni poziom limitukredytowego dla klienta i posiadaczy kart,ustawienie spłaty Direct Debit, monitorowanieterminów spłaty zadłużenia) Zapewnienie, że Fronti Back Office są świadome pojawienia się nowegoklienta i każdego wyjątku od procesu/programu.Jest głównym punktem kontaktu dla klienta odmomentu wdrożenia programu, zarówno dlaadministratora programu po stronie klienta jak i osób zarządzających. Dostarczanie bardzo dobrychrezultatów w zakresie satysfakcji klienta. Ciągłyrozwój i zwiększanie swojej wiedzy w zakresieprogram Kart dla klienta. Rozwijanie relacji zklientem celem ciągłego rozszerzania portfelaoferowanych produktów, także na nowych rynkach(nowe oddziały, nowe kraje) Stwarzanie możliwości aktywnego rozwoju programu w oparciu o posiadane informacje od klienta. Częsta i aktywnakomunikacja z klientem. Prowadzenie regularnychrozmów konferencyjnych pozwalających układaćplany działania. Planowanie, organizowanie iprowadzenie regularnych przeglądów poziomuobsługi klienta, we współpracy z pracownikamiinnych departamentów Citi. Praca nad codziennymiwyzwaniami razem z najważniejszymi osobamikontaktowymi w organizacji klienta, zeszczególnym ukierunkowaniem na rozwiązaniepodstawowych przyczyn wszelkich problemówEskalacja problemów branie odpowiedzialności zasprawę i koordynacja prac nad jej szybkimrozwiązaniem. Identyfikacja głównych przyczynwszelkich powtarzających się problemów w Citi iobsłudze klienta Współpraca z Call Centre i BackOffice przy rozwiązywaniu codziennych problemówposiadaczy kart Prowadzenie uzgodnieńfinansowych odnośnie otrzymywanych płatnościcelem utrzymywania limitu kredytowe dla klienta iposiadaczy kart, Pomoc klientom w zarządzaniuzapasem kart (w przypadku jeśli klient ma kilkadedykowanych programów/wzorów kart) poprzezaktywne monitorowanie wydanych, aktywnych izamkniętych kart. Obserwowanie trendów ipotencjalnych zmian celem optymalizacji działaniaprogramów Tworzenie możliwości proaktywnegorozwoju Programu. Praktykowanie ciągłego iefektywnego doskonalenia procesów wraz zOperacjami i z klientami Citi, by eliminować błędy,przeszkody i ograniczać koszty. Wzrostwykorzystania produktów poprzez rozwójgeograficzny lub dodatkowe możliwości transakcjiBieżąca analiza programu (spadki transakcji,terminowości płatności, przyczyn kontaktu klientówKartowych) Zaangażowanie i koordynowanie pracodpowiednich jednostek w Citi w zależności odpotrzeb klienta, np. Operacji, Produktu,Implementacji.
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Opracowanie strategii marketingowej, sloganów, haseł reklamowych, konatkt z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Kartuzy (pomorskie)
Układanie kostki brukowej, kawężników, obrzeży,kostki kamiennej,prowadzenie samodzielnie grupy 2-4 osobowej.
Firma Usługowo Budowlana Przemysław Szczeblewski - 2016-10-26 - Starogard Gdański (pomorskie)