SPECJALISTA DO SPRAW OFERTOWANIA Nowe Czarnowo oferta pracy Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne "Gotech" Spółka z o.o. Oddział Nowe Czarnowo
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OFERTOWANIA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: 1. Analizowanie dokumentacji przetargowej oraz przygotowanie ofert pod względem merytorycznym i technicznym;2. Wysłanie zapytań ofertowych do dostawców branżowych;3. Analizowanie ofert dostawców i komunikacja z dostawcami w zakresie ustaleń ofertowych;4. Uczestniczenie w negocjacjach techniczno-handlowych.
Data publikacji: 2016-01-26
Lokalizacja: Nowe Czarnowo (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne "Gotech" Spółka z o.o. Oddział Nowe Czarnowo
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:74-105 Nowe Czarnowo, powiat: gryfiński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Analizowanie dokumentacji przetargowej oraz przygotowanie ofert pod względem merytorycznym i technicznym;2. Wysłanie zapytań ofertowych do dostawców branżowych;3. Analizowanie ofert dostawców i komunikacja z dostawcami w zakresie ustaleń ofertowych;4. Uczestniczenie w negocjacjach techniczno-handlowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW OFERTOWANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowe Czarnowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gryfiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gryfino
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne "Gotech" Spółka z o.o. Oddział Nowe Czarnowo
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie
Adres pracodawcy:
Podmiejska Boczna 16, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Podmiejska Boczna
Numer budynku pracodawcy: 16
Profil działalności pracodawcy: Produkcja konstrukcji stalowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 26.01.2016
Oferta pracy ważna do: 26.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg zakresu obowiązków
RADPOL S.A. Człuchów - 2016-08-10 - Człuchów (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
- Synergy Poland poszukuje pracownika na następujące stanowisko: Specjalista ds. Handlowych- Zakres obowiązków: Aktywne poszukiwanie nowych klientów biznesowych; Analiza możliwości i zakresu współpracy z Klientem; Przygotowywanie ofert handlowych; Raportowanie podejmowanych działań.- Firma oferuje: Współuczestnictwo w realizacji projektów edukacyjnych przy współudziale międzynarodowych korporacji informatycznych; Zdobycie wiedzy o najnowszych technologiach i trendach w IT; Wynagrodzenie stałe + premia od osiąganych efektów; Przyjazną atmosferę w pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie.- Wynagrodzenie: 3000 do 3300 zł /brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min.2 lata w obsłudze klientów i sprzedaży produktów i usług (preferowane doświadczenie w branży zaawansowanych technologii informatycznych). Wymagana umiejętności budowania i rozwijania pozytywnych relacji z klientami. Wymagana silna motywacji do osiągania celów. Wymagane wysokie umiejętności komunikacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-30 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Żurawin (mazowieckie)
Pozyskiwanie pracowników dla Firmy
Zakład Rem-Bud. "GIPS-SERVICE" - Gracjan Robert Staniszewski - 2018-01-05 - Zgierz (łódzkie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-06-27 - Katowice (śląskie)
Zgodny
FIRMA BUDOWLANO-DROGOWA "PRASBET" SPÓŁKA JAWNA WOJCIECH HILGER, MICHAŁ SZULC - 2017-01-31 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
Budowanie długofalowej współpracy z aktualnymi, kluczowymi kontrahentami krajowymi i zagranicznymi oraz ich kompleksowa obsługa,poszukiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych, koordynowanie i nadzorowanie całokształtu procesów związanych z eksportem, przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji, udział w targach branżowych (rowerowych i mleczarskich), budowanie strategii eksportowej firmy, realizacja planów sprzedaży.
PPH Simpla s.c. A. Murawski, R. Polak - 2015-11-27 - Nysa (opolskie)
Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej firmy, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, wspieranie sprzedaży, nawiązywanie kontaktów z nowymi potencjalnymi klientami, zbieranie ofert, negocjacje z kontrahentami.
GMK ŁOBEZ Spółka Akcyjna - 2018-05-09 - Łobez (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
-aktywne pozyskiwanie nowych klientów;-podtrzymywanie relacji handlowych z dotyczasowymi klientami;-realizacja planów sprzedaży;-przygotowywanie ofert handlowych;-koordynacja pobytów grup MICE lub grup turystycznych;-planowanie i realizacja kampanii PR;-ścisła współpraca i komunikacja z pozostałymi działam w handlu.
DEPORIUM INC Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie i obsługa partnerów handlowych z Rosji i Ukrainy. Realizowanie planów sprzedaży mebli. Pozyskiwanie wiedzy o rynku meblarskim. Posługiwanie się branżową terminologią w języku ukraińskim lub rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Łobodno (śląskie)
wystawianie faktur, obsługa klienta, sprzedaż środków ochrony roślin i pasz;
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "Chemirol" sp.zo.o. - 2016-12-09 - Zambrów (podlaskie)
- Sprzedaż szkoleń. Pozyskiwanie i obsługa Klientów. Przygotowywanie ofert szkoleniowych. Obsługa Klientów. Wyjazdy w delegacje na terenie Śląska.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 rok, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie w branży handlowej oraz szkoleniowej. Wymagana doskonała umiejętność posługiwania się komputerem oraz innymi urządzeniami biurowymi. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 794-233-331) w godzinach: 7:00-17:00.
TALO GROUP DAGMARA TROSKA - 2017-12-27 - Katowice (śląskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych,realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-10-16 - Lędziny (śląskie)
Rozwój posiadanych i pozyskiwanie nowych obszarów biznesowych oraz klientów w segmencie przetargów (branża IT), prowadzenie regularnego monitoringu przetargów dotyczących powierzonej grupy produktów, aktywny udział w tworzeniu strategii przetargowej, przygotowywanie ofert handlowych i przetargowych, przygotowywanie dokumentacji przetargowej, stała opieka nad pozyskanymi klientami oraz ich kompleksowa obsługa po dokonanej sprzedaży, raportowanie postępu prac.Pracodawca oferuje:Atrakcyjny, wspierający sprzedaż, system wynagrodzeń (podstawa + premia), zdobywanie doświadczenia zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie, w perspektywicznej branży, kontakt z produktami najnowszej technologii, atrakcyjne warunki pracy, samodzielne stanowisko, zatrudnienie na umowę o pracę.Pracodawca proponuje w okresie próbnym (3 miesiące) wynagrodzenie 1750 zł, później podstawa + wynagrodzenie prowizyjne uzależnione od efektów.
LPK GROUP SPÓŁKA CYWILNA - 2015-12-08 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- Pozyskiwanie klientów, przedstawianie ofert. Praca w biurze oraz w terenie.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane średnie techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność obsługi pakietu MS Office. Mile widziana znajomość systemów klasy MRP. Wymagana dobra znajomość min. jednego języka obcego na przykład języka angielskiego lub innego języka obcego. Wymagane umiejętności organizacyjne, interpersonalne, negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: baildonit (at) baildonit.com.pl
WĘGLIKI SPIEKANE "BAILDONIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-09 - Katowice (śląskie)
tworzenie dokumentacji magazynowych, nadzór i praca w magazynie, zamawianie i przyjmowanie towarów.
ARTEKS SP Z O O - 2016-07-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
jw.
OPS Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
raportowanie do kierownika produkcji aplikacji PU, nadzór nad stanem technicznym maszyny PU, zamawianie części zamiennych, prace produkcyjne i porządkowe
NIDA Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-08-22 - Świebodzice (dolnośląskie)
Prowadzenie ewidencji podatkowych w formie książki przychodów i rozchodów, ryczałtu, sporządzanie deklaracji ZUS.
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Garwolin (mazowieckie)
Komunikacja z klientem zagranicznym, tworzenie i prowadzenie stron internetowych, tworzenie materiałów graficznych różnego rodzaju, promocja firmy w internecie na rynkach zagranicznych
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Piaseczno (mazowieckie)
-DOKUMENTACJA WYNIKÓW OCENY RYZYKA-PROWADZENIE PROCESU CERTYFIKACJI, AUDYTÓW W ZAKRESIE OCENY ZGODNOŚCI MASZYN Z DYREKTYWAMI
AUTOPROCES Bogdan Mazur - 2016-09-14 - Dębica (podkarpackie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z potencjalnymi klientami firmy na rynku krajowym jak i zagranicznym, nadzór nad całokształtem zagadnień handlu, reklamy, organizacja eksportu i importu wyrobów i materiałów, nadzór nad procesem produkcyjnym i inne zadania zlecone przez właściciela
DAREKCO PHUP Klaudia Paszkiewicz - 2016-06-24 - Augustów (podlaskie)
Przetwarzanie rachunków należności, prowadzenie transakcji takich jak kontrola faktur zakupu, utrzymanie, uzgodnienie rachunkowości, transakcje cash-in-time, terminowe raportowanie finansowe w zakresie wierzytelności; testowanie międzynarodowej kontroli finansowej, informowanie interesariuszy nt. postępów w rozliczeniach należności.
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Kraków (małopolskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-07-13 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
samodzilene zaawansowane badanie rynku, analiza rynku obsługa transakcji , skuteczne pozyskiwanie odbiorców i dostwców
Przedsiębiorstwo Geologiczne IGEOS Iwona Insadowska - 2017-03-22 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Warszawa (mazowieckie)