SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA (O) Tarnów oferta pracy BVT SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA (O)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu z klientami, monitoring prowadzonych spraw
Data publikacji: 2019-08-05
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: BVT SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słoneczna 28-30, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu z klientami, monitoring prowadzonych spraw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + prowizja
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, obsługa komputera, osoba komunikatywna, może być osoba ze stopniem niepełnosprawności lub ucząca się. Praca w Ciężkowicach od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00, 11.00-19.00 w soboty w godz. 9.00-13.00.Wynagrodzenie 2250 zł. brutto+ prowizja. Kontakt: BVT Spółka Cywilna P. Jan Leszkiewicz, tel. 660750831.CV, list motywacyjny wysłać na adres email: pakiet (at) bvtsa.com.pl
Nazwa pracodawcy: BVT SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Słoneczna 28-30, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: za skierowaniem PUP
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
Ulica pracodawcy: Słoneczna
Numer budynku pracodawcy: 28-30
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.08.2019
Data dodania oferty pracy: 05.08.2019
Oferta pracy ważna do: 02.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?42ea3018a130f51ba4c78226ce192003
Podobne oferty pracy
Prowadzenie spraw z zakresu nadzoru zapobiegawczego, udzielanie informacji i konsultacji z zakresu działania zapobiegawczego nadzoru sanitarnego na terenie urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw wewnętrznych oraz jednostek organizacyjnych podległych temu ministrowi i przez niego nadzorowanych oraz na terenie podmiotów leczniczych tworzonych przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, a zwłaszcza: o warunków przeprowadzenia działań naprawczych w odniesieniu do oceny występowania znaczącego zagrożenia dla zdrowia ludzi, o strategicznej oceny oddziaływania na środowisko koncepcji, planów, programów i innych dokumentów, o opiniowania dokumentów dotyczących oddziaływania na środowisko, o wymagań higienicznych i zdrowotnych przy wydawaniu opinii, postanowień i decyzji na wniosek organu administracji lub zainteresowanego podmiotu, na poszczególnych etapach realizacji inwestycji w obiektach istniejących i planowanych (m.in. projektowanie, zmiana sposobu użytkowania, dopuszczenie do użytkowania obiektu budowlanego, uzyskiwania odstępstw od przepisów warunków technicznych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy). Przygotowywanie wytycznych, materiałów edukacyjnych, prowadzenie szkoleń dla pracowników PIS MSWiA w ww. zakresach merytorycznych. Nadzór merytoryczny nad działalnością rzeczoznawców sanitarno - higienicznych wydających opinie w imieniu PIS MSWiA. Współpraca z innymi jednostkami w ww. zakresach merytorycznych. Udział w opiniowaniu projektów aktów prawnych. Dokonywanie analizy i oceny publikowanych aktów prawnych. Sporządzanie analiz, sprawozdań i innych dokumentów zbiorczych.
Państwowa Inspekcja Sanitarna MSWiA - 2019-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
rozliczenia realizajci inwestycyjnych
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Poznań (wielkopolskie)
1) koordynowanie, nadzór i kontrola nad prawidłowym działaniem Zintegrowanego Systemu Zarządzania w Spółce - pełnienie funkcji Pełnomocnika Prezesa Zarządu ds. ZSZ,2) Zapewnienie zgodności Zintergowanego Systemu Zarządzania z przyjętymi wymaganiami oraz mającymi zastosowanie przedmiotowymi normami, 3) pełnienie funkcji compliance officer w Spółce - koordynowanie, nadzór i kontrola oraz szkolenie w zakresie systemu compliance w Spółce,4) nadzór i aktualizacja procedur wewnętrznych (Zintegrowany System Zarządzania) uwzględniając obszary ryzyk,5) przedstawienie sprawozdań dotyczących wyników funkcjonowania zintegrowanego systemu zarządzania i szans na doskonalenie,6) zapewnienie promowania orientacji na klienta w całej organizacji,7) zapewnienie utrzymania integralności zintegrowanego systemu zarządzania podczas planowania i wdrażania zmian w zintegrowanym systemie zarządzania,8) monitoring, nadzór i kontrola zgodności postępowania pracowników i ich szkolenie w zakresie ZSZ i compliance,9) przygotowywanie i monitorowanie procedur antykorupcyjnych,10) przyjmowanie informacji o nieprawidłowościach od pracowników (sygnalisty) i ich wyjaśnienie,11) monitorowanie nowych wymagań prawnych,12) weryfikacji przestrzegania prawa w zakresie zawieranych umów,Godziny pracy:
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie planów produkcyjnych, ustalanie harmonogramu produkcji, analiza mozliwości realizacji zleceń, kontrola terminowości zleceń. Praca na umowę o pracę w Kołobrzegu w godz. 7-15.
AMBERLINE Sp. z o.o. - 2016-09-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
wprowadzanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Lipsko (mazowieckie)
zapoznanie się z programem komputerowym subjekt, wycena towaru, sporządzanie zamówień, kontakt z oferentami
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Mława (mazowieckie)
•Telefoniczna sprzedaż produktów finansowych•Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon i e-mail•Utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami Spółki•Wsparcie Klientów przy podejmowaniu decyzji pożyczkowych
MAŁA POŻYCZKA SP Z O O - 2016-10-10 - Białystok (podlaskie)
kontrola jakości produkowanych towarów
WITPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-13 - Skwierzyna (lubuskie)
monitoring należności od klientów, monitoring terminowych spłat, wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności i prowadzenie negocjacji mających na celu jak najszybsze uregulowanie należności we współpracy z pionem sprzedaży, kontakt telefoniczny oraz mailowy z dłużnikami, raportowanie poziomów należności, bieżąca współpraca z kancelarią prawną, ubezpieczycielem należności, firmą windykującą oraz kancelariami komorniczymi, prowadzenie ewidencji spraw windykacyjnych, przygotowywanie wezwań do zapłaty i pism dotyczących należności
ZIARN-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-14 - Górki (pomorskie)
- wykonywanie projektów i kosztorysów ofertowych instalacji sanitarnych, przygotowywanie kalkulacji kosztowych,, analiza zapytań ofertowych i dokumentacji przetargowej w zakresie instalacji sanitarnych, pozyskiwanie ofert od dostawców, współpraca z dostawcami, optymalizacja kosztów w ramach przygotowywanych ofert, analiza dokumentacji pod kątem kompletności, wyjazdy na wizje terenoweOferujemy:- stałe zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy w stabilnej firmie- możliwość pracy przy sporządzaniu dokumentacji projektowej oraz zdobycia praktyki do uprawnień budowlanych bez ograniczeń- możliwość szybkiego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez udział w szkoleniach.- wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą.-Kontakt: telefon 58 530-23-10, e-mail: biuro (at) filtronix.pl
F.H.U. FILTRONIX POLSKA SŁAWOMIR BORKOWSKI - 2019-05-14 - Tczew (pomorskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzaani informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitczycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Wrocław (dolnośląskie)
telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami (połączenia przychodzące - kontakt z obecnymi Klientami), diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązywania problemów Klienta, dbałość o pozytywny wizerunek firmy
GALLUP POLSKA SP. Z O.O. - 2017-04-03 - Ruda Śląska (śląskie)
- wsparcie merytoryczne z zakresu zasad utrzymania czystości i higieny na obiektach (GMP, GHP, HACCP), - przygotowywanie raportów o usterkach i zniszczeniach w budynkach należących do firmy, - kontrolowanie firm odpowiedzialnych za utrzymanie porządku, - kontrola nad przestrzeganiem norm ISO i HACCP.
FLEX FILMS EUROPA Sp. z o.o. - 2016-09-28 - Września (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie aplikacji użytkowych i funkcjonalnych wymiany danych pomiędzy interfejsami zewnętrznymi a samochodemPo przeszkoleniu praca w Meksyku
BURY Sp. z o.o. - 2017-04-26 - Mielec (podkarpackie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy. Praca w sklepie odzieżowym.Oferta stażu skierowana dla osób długotrwale bezrobotnych.
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Iwkowa (małopolskie)
Opiniowamie wad i usterek budynków ujawnionych w okresie gwarancji i rękojmi za wady wykonanych robót, przygotowywanie pism do wykonawców budynków w zakresie dot. wad i usterek ujawnionych w czasie gwarancji, udzielanie lokatorom odpowiedzi na pisma dot. spraw technicznych związanych z eksploatacją lokali mieszkalnych,współudział w przygotowywaniu planów remontów i modernizacji zasobów mieszkaniowych i lokali użytkowych,prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem planowych remontów zasobów mieszkaniowych Spółki,udział w komisjach technicznych, odbiorowych i okresowych przeglądów budynków będących na gwarancji,wykonywanie bieżących przeglądów placów zabaw,udział w sprawach związanych z naprawami gwarancyjnymi wynikającymi z okresowych przeglądów budynków,prowadzenie czynności przygotowawczych związanych z przekazaniem lub odbiorem lokali mieszkalnych najemcom, prowadzenie harmonogramu i nadzór nad wymianą liczników tj. wodomierzy i ciepłomierzy w lokalach,udział w sprawach związanych z naprawami pogwarancyjnymi budynków i ich otoczenia.
Gdańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp.z o.o. - 2017-09-22 - Gdańsk (pomorskie)
analiza możliwości pozyskania dofinansowania przez Klienta, pozykiwanie danych niezbędnych do tworzenia dokumentacji aplikacyjnej,sporządzanie wniosków o dofinansowanie wraz z pozostałą wymaganą dokumentacją aplikacyjną, nadzór nad poprawnością finansowo-prawną projektów, współpraca z zespołem wewnętrznym i zewnętrznym odpowiedzialnym za realizację projektu, w tym z analitykiem finasowym, nawiązywanie oraz utrzywanie kontaktów z Klientem i Instytucjami wdrażającym środki unijne, stała weryfikacja terminów naborów wniosków, doświadczenie w samodzielnym opracowaniu dokumentacji aplikacyjnej, znajomość Prawa Zamówień Publicznych i innych aktów prawnych wymaganych do poprawnego przygotowania ofert przetargowych, bardzo dobra znajomość zasad pozyskiwania środków z funduszy unijnych, w tym dokumentów, procedur i wytycznych, bardzo dobra organizacja pracy, terminowość
Relaksacyjno-Kontemplacyjne Centrum Terapeutyczne SPeS "Pustelnia Złotego Lasu" - 2016-10-25 - Rytwiany (świętokrzyskie)
w/g stanowiska
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2018-02-20 - Kielce (świętokrzyskie)
-Planowanie, organizowanie i monitorowanie sprzedaży,-Ocena szans marketingowych związanych ze sprzedażą,-Opracowywanie analiz i raportów.
GRUPA WM Sp. z o.o. - 2016-06-28 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo- płacowej pracowników. Prowadzenie akt osobowych. Sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązaniem - kontynuacją- rozwiązaniem stosunku pracy i umów cywilno- prawnych. Bieżąca obsługa pracowników. Obsługa programu kadrowo- płacowego ENOVA. Monitorowanie terminów związanych z upływem ważności zawartych umów, badań lekarskich, szkoleń BHP. Prowadzenie ewidencji czasu pracy (ewidencja urlopów wypoczynkowych, absencji chorobowych i innych). Znajomość obsługi programu Płatnik. Sporządzanie listy płac i wszelkich dokumentów związanych z obsługą wynagrodzeń i zasiłków oraz innych świadczeń pracowniczych. Naliczanie zaliczek na podatek i składek ZUS oraz sporządzenie deklaracji PIT, RP7, ZUS oraz sprawozdań do GUS. Rozliczanie delegacji.
BUDOWNICTWO DROGOWE "BUDAR" SP. Z O.O. - 2019-03-12 - Królewiec Poprzeczny (świętokrzyskie)
kompletacja asortymentu
kontakt przez OHP - 2017-08-24 - Kielce (świętokrzyskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Ząbki (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem i zwalnianiem pracownika, sporządzanie listy płac, ewidencjonowanie czasu pracy, nieobecności, sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej do ZUS, sporządzanie deklaracji dotyczącej PIT, GUS, PFRON
SYLVECO Piela Radosław - 2017-11-07 - Łąka (podkarpackie)
ZARZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI z dnia 1 lutego 2016 r. w sprawie ustalenia standardów metodologii opiniowania w opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów(Dz. Urz. MS z dnia 18 lutego 2016 r.)
Sąd Okręgowy w Słupsku - 2016-04-22 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa klienta przy sprzedaży okien, drzwi, bram garażowych. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, j. angielski-komunikatywny, prawo jazdy kat. B. Kontakt: 694-014-446 lub dosz (at) kdcentrum.pl
KD Centrum Okien - Bożena Dosz - 2017-04-24 - Gdynia (pomorskie)
wyksz. min. średnie, doświadczenie na ww stanowisku, prawo jazdy kat. B
P.P.H.U. MEBLE Woźniak Plus - 2015-11-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Obsługa klientów, sporządzanie dokumentów związanych sprzedażą: faktur, zestawień, raportów dobowych, sprzedaż internetowa
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Tychy (śląskie)
- obsługa klientów instytucjonalnych na terenie RP, monitorowanie logistyki oraz potzreb bierzących
POLVITA MJ Mirosław Jerzy Puszko - 2018-02-15 - Siemiatycze (podlaskie)