SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) Chobienia oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER)
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktow z klientami na obszarze Wschodnioeuropejskim, budowanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych, przygotowywanie ofert handlowych oraz ich prezentacja, aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez Firmę, prowadzenie negocjacji handlowych, dbanie o wysoki poziom satysfakcji klienta
Data publikacji: 2017-09-13
Lokalizacja: Chobienia (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Chobienia, powiat: lubiński, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktow z klientami na obszarze Wschodnioeuropejskim, budowanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych, przygotowywanie ofert handlowych oraz ich prezentacja, aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez Firmę, prowadzenie negocjacji handlowych, dbanie o wysoki poziom satysfakcji klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chobienia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, umiejętność profesjonalnej obsługi klienta, skuteczność w dążeniu do rezultatów, biegła znajomość języka ukraińskiego, rosyjskiego, angielskiego, znajomość podzespołów pneumatyki hamulcowej oraz innych części do naczep i pojazdów użytkowych, wiedza z zakresu układów hamulcowych firm WABCO, HALDEX, KNORR, BOSCH, znajomość zaworów ABS/EBS, ECAS, AdBlue
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Jana Kilińskiego 12b, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Jana Kilińskiego
Numer budynku pracodawcy: 12b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data dodania oferty pracy: 13.09.2017
Oferta pracy ważna do: 27.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Obliczanie wynagrodzeń pracowników i prowadzenie kart wynagrodzeń. Sporządzanie list płac. Obliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, obliczanie i potrącanie z wynagrodzeń stawek podatku dochodowego, rat miesięcznych pożyczek, sporządzanie deklaracji, informacji i rozliczeń podatkowych. Sporządzanie o przekazywanie deklaracji rozliczeniowych ZUS.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto + premia oraz dodatek za staż pracy. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie średnie ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat na podobnym stanowisku (w przypadku wykształcenia średniego). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 4 lata na podobnym stanowisku (w przypadku wykształcenia wyższego). Kontakt wstępnie telefoniczny (7:30-15:30) (Tel. 32-259-74-28 w. 105) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Sokolska 26, 40-086 Katowice) lub e-mail: kadry (at) zlobek.katowice.pl
ŻŁOBEK MIEJSKI W KATOWICACH - 2017-01-09 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynowanie i kierowanie pracami budowlanymi zgodnie z projektem, wymaganiami prawa budowlanego i ustalonym harmonogramem czasowym oraz standardami jakościowymi, nadzorowanie jakości prowadzonych prac i egzekwowanie prawidłości ich wykonywania, weryfikacja projektów inwestycyjnych w zakresie możliwości ich realizacji, weryfikacja opłacalności rozwiązań projektowych i technicznych, rozwiązywanie problemów technicznych w trakcie realizacji prac, znajomość procedur zwiazanych z zamówieniami publicznymi. Umowa o pracę na początek na czas określony 6 mcy, docelowo na czas nieokreślony.
Prokuratura Regionalna w Krakowie - 2017-04-21 - Kraków (małopolskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-23 - Warszawa (mazowieckie)
Wprowadzanie zamówień do systemu. Kontakt z klientami. Udzielanie informacji telefonicznych. Wystawianie dokumentów sprzedażowych. Wprowadzanie ofert do systemu. Archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Cząstków Mazowiecki (mazowieckie)
administrowanie i marketing stron internetowych
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Stargard (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie klientów ze wschodniej części Europy, sporządzanie ofert handlowych w języku ukraińskim, specyfikacji.Praca na terenie kraju, Ukrainy, Litwy oraz Łotwy.
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Rogoźnik (śląskie)
NAUCZANIE MUZYKI
Szkoła Podstawowa w Parchowie - 2017-08-07 - Parchów (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa kadrowa X L.O.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Gdańsk (pomorskie)
,
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
serwis i konserwacja elektrycznych systemów przeciwpożarowych
VISION Polska sp z o.o - 2016-02-22 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie i realizacja kampanii on-line wspierających działania sprzedażowe Proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań w obszarze SEO i SEM Rekomendowanie i realizowanie działań mających na celu pozyskiwanie nowych leadów za pomocą stron internetowych Rozwój serwisów internetowych i uzupełnianie ich treściami w celu zwiększenia ruchu i sprzedaży online Analiza i optymalizacja ruchu na stronach internetowych Wprowadzenie, utrzymanie i rozwój marketing automation w ramach stron internetowych Analiza oraz raportowanie efektów działań i przeprowadzonych kampanii marketingowych Monitorowanie i wykorzystywanie w praktyce trendów rynkowych w zakresie marketingu internetowego.
NOVOTEL ROBERT SZYLER - 2016-02-11 - Dobra (małopolskie)
- Realizacja zamówień (pakowanie i wysyłka towaru). Obsługa serwisów aukcyjnych (allegro) i sklepu internetowego. Obsługa systemów CMS. Dbalość o wizerunek firmy. Utrzymywanie wzorowych kontaktów z klientami. Obsługa klientów w sklepie stacjonarnym.- Firma oferuje: ciekawą i stabilną pracę w młodym, ambitnym zespole.System szkoleń wdrożeniowych i sprzedażowych. Systemy premiowania.- Wynagrodzenie: 14,00 - 16,00 zł brutto/godzinę. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie średnie. Znajomość obsługi komputera (mile widziane doświadczenie w obsłudze serwisów aukcyjnych allego, systemów CMS). Wysoko rozwinięta umiejętność organizacji pracy własnej. Umiejętność pracy w zespole. Chęć do pracy i zaangażowanie. Wysoka kultura osobista. Kontakt telefoniczny (505-868-967) lub CV z klauzulą wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych przesyłać na e-mail: marcin (at) zoona.pl
KLS MARCIN KUKLA - 2018-05-18 - Katowice (śląskie)
Brak danych
Europejskie Konsorcjum Kolejowe WAGON Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Współpraca z zakupami, przygotowanie dokumentacji zakupowej, współpraca z dostawcami, negocjacje, wsparcie administracyjne zaspołu, praca z zamówieniami zakupowymi, kontakt z klientem w j. tureckim
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa dokumentacji przetargowej.
kontakt przez PUP - 2016-10-01 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
KING BIKANERI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Otyń (lubuskie)
1. Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych.2. Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień.3. Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-06-18 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista d/s administracji
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Zmysłowo (wielkopolskie)
Realizacja instrumentów rynku pracy, w tym w szczególności: 1. Przyjmowanie, sprawdzanie i rozliczanie złożonych wniosków.2. Opiniowanie złożonych wniosków pod względem formalno-prawnym.3. Przygotowywanie decyzji administracyjnych i innych wymaganych dokumentów.4. Prowadzenie rejestru wniosków oraz decyzji.Okres zatrudnienia:od: 01.07.2016 r. do: 30.12.2016 r.W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, umowa o pracę będzie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy.
POWIATOWY URZĄD PRACY W STAROGARDZIE GDAŃSKIM - 2016-06-06 - Starogard Gdański (pomorskie)
obsługa klientaobsługa onlineobsługa zamówień telefonicznych i mailowychonsługa reklamacjiobsługa dokumentacji magazynowej
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Poznań (wielkopolskie)
Aktywny udział w procesie rozwoju firmy, przygotowanie informacji dot. produktów wodocznych na opakowaniach ta, aby były wiarygodne, jasne i naukowo udowodnione. Obsługa sekretariatu
POLONEA-INWEST Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Stępina (podkarpackie)
Wykonywanie zabiegów, obsługa recepcji SPA, obsługa basenu
"ALFA" Jan Majewski Malbork - 2018-03-22 - Malbork (pomorskie)
- Obsługa klienta biznesowego.- Rozwój bieżących działań.- Rozwój sprzedaży.- Współpraca z Działem Marketingu, Zarządem.- Udział w projektach międzynarodowych.Wynagrodzenie 3000 zł + premia, uzależnione od kompetencji i doświadczenia.
Rębisz Marek ABMmedia INFOrmacje FACHOWE - 2017-06-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami i utrzymywanie pozytywnych relacji handlowych z dotychczasowymi; przygotowanie ofert i prezentacji; negocjacje handlowe; sprzedaż; monitorowanie zleceń oraz zadowolenia klientów; praca w dziale handlowym - stacjonarna.
Zakład Produkcji Odzieży „ARGOS” Grażyna Korytowska - 2018-08-03 - Suchy Las (wielkopolskie)
odpowiednio do stanowiska- zgodny z pracą w Dziale Handlowym
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-01-12 - Rogoźno (wielkopolskie)
planowanie i organizacja transportu, dbanie o terminowość dostaw, komunikacja z BOK, zapoznanie z procesami wystepującymi w dziale magazynu i transportu
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Leszcze (świętokrzyskie)