SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA I WSPARCIA SPRZEDAŻY Piekary Śląskie oferta pracy 3Z SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA I WSPARCIA SPRZEDAŻY

Wynagrodzenie: do 2 500 PLN

Zakres obowiązków: przyjmowanie zamówień telefonicznych oraz mailowych od klientów; telefoniczne wsparcie techniczne; bieżące monitorowanie stanów magazynowych; składanie zamówień u dostawców zagranicznych; rozliczanie zwrotów towaru od kontrahentów; wsparcie magazynu w przygotowaniu zamówień wychodzących; monitorowanie stanów magazynowych u klientów drogą mailową lub telefoniczną; wprowadzenie i aktualizowanie produktów w sklepie internetowym; przygotowywanie i pakowanie materiałów i produktów na szkolenia i warsztaty; dostarczanie produktów do klientów na terenie Aglomeracji Śląskiej

Data publikacji: 2019-05-16

Lokalizacja: Piekary Śląskie (śląskie)

Pracodawca: 3Z SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wyszyńskiego 85, 41-940 Piekary Śląskie, powiat: m. Piekary Śląskie, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
przyjmowanie zamówień telefonicznych oraz mailowych od klientów; telefoniczne wsparcie techniczne; bieżące monitorowanie stanów magazynowych; składanie zamówień u dostawców zagranicznych; rozliczanie zwrotów towaru od kontrahentów; wsparcie magazynu w przygotowaniu zamówień wychodzących; monitorowanie stanów magazynowych u klientów drogą mailową lub telefoniczną; wprowadzenie i aktualizowanie produktów w sklepie internetowym; przygotowywanie i pakowanie materiałów i produktów na szkolenia i warsztaty; dostarczanie produktów do klientów na terenie Aglomeracji Śląskiej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie podstawowe + premia uznaniowa

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA I WSPARCIA SPRZEDAŻY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piekary Śląskie

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Piekary Śląskie

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piekary Śląskie

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 16.05.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, język angielski poziom minimum średnio zaawansowany, umiejętność obsług komputera; bardzo wysokie umiejętności komunikacyjne; umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy; zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów pracy; dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, prawo jazdy kat.B,

Nazwa pracodawcy: 3Z SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich

Adres pracodawcy:
Wyszyńskiego 85, 41-940 Piekary Śląskie, powiat: m. Piekary Śląskie, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny lub mailowy

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Piekary Śląskie

Gmina pracodawcy: Piekary Śląskie

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Piekary Śląskie

Ulica pracodawcy: Wyszyńskiego

Numer budynku pracodawcy: 85

Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa wyrobów farmaceutycznych i medycznych

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 16.05.2019

Oferta pracy ważna do: 28.06.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 16.05.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 16.05.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a5f8a0fd2e208ec62e612e93bc8f6489

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM ANGIELSKIEM I JAPOŃSKIM - 2 000 - 3 000 PLN

odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 120 PLN

wg stanowiska
FHU ANDREW S.C. - 2018-03-08 - Raba Niżna (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO - do 2 555 PLN

Wykształcenie min. średnie; doświadczenie zawodowe min. 1 rok; znajomość programu PrestaShop, języka PHP, HTML; dobra znajomość języka angielskiego; komunikatywność; zakres obowiązków: prowadzenie i obsługa sklepu internetowego, instalacja dodatków, aktualizacja informacji - opisy, zdjęcia, ceny, udzielanie potencjalnym klientom dostępu do sklepu, przyjmowanie i realizacja zamówień; współpraca z działem graficznym i działem sprzedaży; jedna zmiana; miejsce pracy: Przyszowice;
HALANTEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-14 - Przyszowice (śląskie)

DYREKTOR DS. PRODUKCJI - od 6 000 PLN

kompleksowe zarzadzanie obszarem w zakresie planowania realizacji produkcji, płynne sterowanie produkcją we współpracy z kontrahentem, organizacja pracy, kompleksowe zarządzanie podległym zespołem
POZIOMKA SPÓŁKA CYWILNA SEBASTIAN KWIECIŃSKI, KLAUDIUSZ KWIECIŃSKI - 2018-01-04 - Mława (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. BHP - 2 500 - 2 600 PLN

realizacja zadań słuzby BHP wynikjących z Rozporządzenia Rady Ministrów z 02.09.1997 w sprawie służby bezpieczenia i higieny pracy
Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im.Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SPZOZ - 2018-03-20 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNO - SZKOLENIOWYCH - od 2 200 PLN

prowadzenie wykładów na kursach zawodowych, sporządzanie dokumentacji pedagogicznejpraca w godz. 7.30-15.30
TARBONUS Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SPRZEDAŻY - 2 000 - 3 000 PLN

PRZYGOTOWANIE OFERT, WSPOMAGANIE Z BIURA PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO.
BDI POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-08 - Straszęcin (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW RELACJI WIETNAMSKICH - od 15 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 080 PLN

współpraca z kontrahentami zagranicznymi, sprzedaż
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2016-07-22 - Stargard (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. KIERUNKÓW WSCHODNICH - do 14,7 PLN

- przygotowywanie programów objazdowych i ich sprzedaż, - rozmowa z Klientem i omawianie szczegółów programów, - kontrola dokumentacji podróży, - utrzymywanie relacji z Klientami, kontatkowanie się z nimi celem finalizacji sprzedaży oferty. Około 160 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 9-17, od poniedziałku do piątku. Przewidywany okres wykonywania pracy: rok.
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: wyższe kierunkowe, doświadczenie: brak wymagań, mile widziane kursy p.poż.; zakres obowiązków: wykonywanie obowiązków ustawowych w zakresie stosowania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy; jedna zmiana; miejsce wykonywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Gliwice (śląskie)

PAKOWACZ - do 2 000 PLN

Pakowanie ciast.
Zakład Cukierniczy Mariusz Pycyk - 2017-10-26 - Rzędziszowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA W PRACOWNI KONTROLI JAKOŚCI - 2 000 - 3 000 PLN

Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty w Wojskowym Ośrodku Badawczo-Wdrożeniowym Służb Mundurowych odpowiedzialna będzie min. za: *współudział w projektowaniu konstrukcyjno-materiałowym Przedmiotów Umundurowania i Wyekwipowania (PUiW);* współudział w opracowywaniu Wojskowych Dokumentacji Techniczno-Technologicznych (WDTT) PUiW oraz ich kompletowanie i uaktualnianie;* wypracowywanie kryteriów oceny wyrobów gotowych;* dokonywanie oceny i potwierdzania zgodności zakładowych wzorów PUiW z zatwierdzonymi WDTT oraz wzorami PUiW; *dokonywanie aktualizacji zakładowych wzorów PUiW oraz wystawianie zaświadczeń o ich zgodności z obowiązującymi WDTT oraz wzorami PUiW; *prowadzenie ewidencji przechowywanych wzorów i dokumentacji techniczno-technologicznych PUiW;*udział w działalności normalizacyjnej.
31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-08-08 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. APARATURY SEJSMICZNEJ POD ZIEMIĄ - od 3 000 PLN

Zadania: - sprawdzanie i kwalifikowanie do napraw urządzeń sejsmicznych,- wykonywanie pomiarów specjalistycznych, napraw i instalacji aparatury sejsmicznej oraz jej uruchamianie i kontrola na powierzchni i pod ziemią,- opracowywanie dokumentacji technicznych oraz udział w pracach badawczo- rozwojowych prowadzonych w Oddziale
INOVA Centrum Innowacji Technicznych Sp. z o.o. - 2019-05-10 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 3 000 - 5 000 PLN

Przyjmowanie zamówień telefonicznych oraz sprzedaż produktów oferowanyc przez firmę.
Extreme Ride - Andrzej Szczypiński - 2019-03-15 - Łęczyca (łódzkie)

SPECJALISTA ANALIZY I ROZWOJU RYNKU 210A - od 3 500 PLN

pozyskiwanie i opracowywanie informacji na temat rynku produktów i usług oraz prognoza kierunków jego rozwoju, ocena aktulanej sytuacji rynkowej i opracowanie prognozy funkcjonowania produktu / usługi na rynku poprzez ustalenie przedmiotu, zakresu, narzędzi i formy pomiaru lub analizy
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Żyrardów (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 500 PLN

Rekrutacja i selekcja pracowników, terminowa oraz wysokojakościowa realizacja projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne, średniego i niższego szczebla.Przeprowadzanie spotkań rekrutacyjnych z potencjalnymi kandydatami, udzielanie informacji na temat dostępnych ofert pracy potencjalnym kandydatom, reprezentowanie firmy na rynku poprzez udział w targach i giełdach, budowanie i zarządzanie bazą kandydatów dopasowaną do potencjału firmy.
Rimaster Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-05-25 - Czaplinek (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 800 PLN

OBSŁUGA KLIENTA,SPRZEDAŻ PRODUKTÓW BRANŻY OGRODNICZEJ,REALIZACJA WYCEN.
SKLEP INTERNETOWY "OGRÓDMACIEJA.PL" MACIEJ MAJDA - 2016-09-22 - Bienice (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - 997,4 PLN

przyjmowanie zamówień, przyjmowanie towaru na stan, generowanie dokumentów magazynowych, generowanie listów przewozowych, analiza stanów magazynowych
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Pasieka (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH, HOTELOWYCH I TURYSTYCZNYCH - od 3 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, znajomość rynku gastronomicznego/cukierniczego w UE, Europie Wschodniej, prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: min. 4 lata w branży gastronomicznej/cukierniczej, znajomość j. angielskiego , rosyjskiego, białoruskiego biegle. Ogólny zakres obowiązków: koordynowanie i nadzorowanie świadczenia usług gastronomicznych/cukierniczych/turystycznych na zlecenie klienta; zapewnianie klientom odpowiedni standard usług zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami prawnymi, a także polityką przedsiębiorstwa; podleganie bezpośrednio kierownikowi wewnętrznej jednostki działalności podstawowej lub kierownikowi małego przedsiębiorstwa, - realizacja polityki handlowej i marketingowej przedsiębiorstwa; - przygotowywanie ofert oraz odpowiedzi na zapytania ofertowe; - utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów; - analizowanie zleceń klientów pod kątem optymalnego wyboru rodzaju i zakresu usług gwarantujących osiągnięcie podstawowego celu imprezy; - zlecanie realizacji świadczeń usługodawcom, zawieranie umów o świadczenie usług z podwykonawcami i klientami przedsiębiorstwa; - koordynowanie współpracy poszczególnych jednostek organizacyjnych przedsiębiorstwa i firm zewnętrznych świadczących usługi towarzyszące;- bieżący nadzór nad realizacją usług; - zbieranie informacji rynkowej i jej weryfikacja, prowadzenie kartoteki klientów i kontrahentów;- analizowanie cen sprzedaży, kalkulacja optymalnej ceny oferty;- rozliczanie zrealizowanych imprez oraz zamówionych usług;- przygotowywanie sprawozdań z działalności dla przełożonego;- wykonywanie zadań pokrewnych; - nadzorowanie innych pracowników/szkolenia, współpraca z podmiotami UE i Europa Wschodniej, opracowywanie nowych receptur gastronomicznych/cukierniczych (wdrażanie).
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI -ŚRODKI TRWAŁE - od 6 500 PLN

usługi księgowe dla jednostki biznesowej w zgodzie z przepisami prawa, prowadzenie rachunku kosztów projektów, audyt finansowy projektów, transakcje finansowego zamknięcia projektu, księgowanie środków trawłych, śledzenie i raportowanie wskaźników wyników finansowych, wsparcie jednotski biznesowej w przeprowadzaniu audytów wewnętrznych i zewnętrznych
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PUBLIC RELATIONS - 2 500 - 5 000 PLN

utrzymywanie stałych, bliskich kontaktów z wybranymi grupami opiniotwórczymi jak: dziennikarze, władze lokalne, uznane ośrodki naukowe itd., przygotowywanie materiałów prasowych na temat bieżącego funkcjonowania i sukcesów firmy, przygotowywanie materiałów reklamowych wspierających dział handlu, prowadzenie fanpage firmy na portalach społecznościowych (Facebook, Linkedln, Instagram)
KONO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-11-21 - Iława (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. BHP I P.POŻ - do 800 PLN

Prowadzenie całości spraw zawiązanych z BHP i PPOŻ, przeprowadzanie szkoleń dla pracowników.
SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "SINOL" - 2016-11-09 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 13,7 PLN

Biegła obsługa pragramów Treko , AC. Charakterystyka wykonywanej pracy: rekrutacja osób rosyjsko i ukraińsko języcznych, selekcja kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych. wynagrodzenie 13,70 zł/h brutto.
"VIZA STAFF INTERNATIONAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-20 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTOWANIA - od 3 000 PLN

projektowanie nowych wyrobów oraz modyfikowanie oraz modyfikowanie istniejących produktów, wykonywanie dokumwntacji nowego produktu,przygotowywanie specyfikacji technicznej na poszczególny plan do fazy konstrukcji, spodkania z dostawcami surowców
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Głowno (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 000 PLN

Organizowanie stanowisk pracy, aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy, nadzór nad pracownikami ukraińskojęzycznymi.
ALTIS-HOLDING POLSKA Sp z o.o. - 2016-10-17 - Niedźwiada (lubelskie)