SPECJALISTA DO SPRAW MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH I MARKETINGU Gorzów Wielkopolski oferta pracy IMPULS Sp. z o.o.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH I MARKETINGU

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: obsługa strony internetowej, portali społecznościowych, marketing, znajomość trendów internetowych

Data publikacji: 2016-12-01

Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

Pracodawca: IMPULS Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
PODMIEJSKA 17 B, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
obsługa strony internetowej, portali społecznościowych, marketing, znajomość trendów internetowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH I MARKETINGU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw mediów interaktywnych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.12.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności

Nazwa pracodawcy: IMPULS Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim

Adres pracodawcy:
PODMIEJSKA 17 B, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv,

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : kont. osob. 7-15

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski

Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski

Adres strony pracodawcy: WWW.IMPULS24.PL

Ulica pracodawcy: PODMIEJSKA 17

Numer budynku pracodawcy: B

Profil działalności pracodawcy: ochrona, monitoring, sprzątanie

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw mediów interaktywnych

Data dodania oferty pracy: 01.12.2016

Oferta pracy ważna do: 31.12.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 01.12.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 01.12.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

GLAZURNIK - od 2 100 PLN

okładanie ścian, podłóg płytkami ceramicznymi, glazurą i płytkami kamionkowymi, analiza rysunków roboczych
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Zduńska Wola (łódzkie)

KIEROWCA KATEGORIA C+E - od 2 500 PLN

rozwożenie artykułów na terenie kraju
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Skarbimierz (opolskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM - od 2 700 PLN

- tworzenie i wystawianie aukcji na portalach aukcyjnych- przetwarzanie zamówień- obsługa klientów
Pyc-Sport - 2016-01-11 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ - od 2 500 PLN

negocjowanie warunków transakcji handlowych, realizowanie zamówień klientów
Huta Szkła Kryształowego ZAWIERCIE S.A. - 2016-01-27 - Zawiercie (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADROWYCH - od 2 460 PLN

Specjalista do spraw kadrowo-administracyjnychProwadzenie spraw kadrowychSporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących pracowników i uczniów Obowiązki kasjeraCzynności administracyjno-biurowe
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy - 2017-05-29 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA - 997,4 PLN

Specjalista ochrony środowiska
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

SPECJALISTA SYSTEMÓW ICT (NR 4189) - 2 000 - 4 800 PLN

-Analiza istniejącej infrastruktury informatycznej;- Doradztwo w zakresie serwisu;- Tworzenie dokumentacji technicznej dla nowych usług;-Przedstawienie rozwiązania klientowi (demo usługi);- Koordynacja konfiguracji usług w środowisku klienta;- Wsparcie Proof of Concept dla nowych usług / technologii
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

FRYZJER - od 1 050 PLN

-
Gibas Iwona Salon Fryzjerski - 2018-02-09 - Wołczyn (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 900 PLN

fakturowanie i negocjowanie warunków zakupów i sprzedaży,organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w firmie poprzez pełną analizę placówek,planowanie i wdrażanie nowych metod promocji,analiza danych marketingowych, niezbędna w wyborze prawidłowej strategii działań handlowych,analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży w placówkach, monitorowanie wolumenów sprzedaży, sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Roczyny (małopolskie)

SPECJALISTA DS.OBSŁUGI KLIENTA - 2 000 - 2 500 PLN

Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych,-Realizowanie założonych planów sprzedażowych,-Pozyskiwanie nowych członków Kasy,-Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, -Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
SKOK " Piast" - 2017-07-18 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I BHP - od 2 500 PLN

- Obsługa komputera. Gromadzenie dokumentacji pracowniczej i nadzór nad teczkami osobowymi (dokumenty kadrowe, BHP, legalizujące zatrudnienie cudzoziemców). Utrzymywanie stałego kontaktu z pracownikami zagranicznymi (Ukraina, Białoruś, Mołdawia) w celu przeprowadzenia procesu legalizacji ich pobytu, pomocy w aklimatyzacji w Polsce, uzyskania opinii o warunkach pracy i zakwaterowania, rozwiązywania bieżących problemów oraz informowania o celach i kierunku rozwoju firmy. Aktualizowanie i raportowanie zestawień. Realizacja zadań w trakcie delegacji w przestrzeniach biurowych lub na hali produkcyjnej.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy (Katowice) oraz teren całej Polski.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 6:00-18:00 + soboty, niedziele, święta. Poziom wykształcenia: podstawowy. Wymagane doświadczenie zawodowe 1 miesiąc. Wymagana gotowość do częstej pracy w delegacjach na zasadach określonych Kodeksem Pracy.
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Katowice (śląskie)

MONTER INSTALATOR SIECI WOD.-KAN. - od 2 400 PLN

montowanie sieci wodno- kanalizacyjnych
Wojciech Korpała Firma Handlowo Usługowa - 2017-05-08 - Świńczów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI SEKRETARIATU ORAZ IMPREZ ARTYSTYCZNYCH (STAŻ) - 997,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA DS. KLIENTÓW CHIŃSKICH - od 15 PLN

dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 1 850 PLN

Rekrutacja pracowników na terytorium Ukrainy dla klientów i kontrahentów pracodawcy, załatwianie spraw formalnych związanych z rekrutacją pracowników na Ukrainie, załatwianie spraw formalnych związanych z pracą cudzoziemców w Polsce.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Oleśnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTÓW/SPRZEDAŻY - od 2 900 PLN

Kontakty z klientami, potwierdzenie terminów realizacji sprzedaży
Brugg Cables Sp. z o.o. - 2016-12-02 - Międzyrzecz (lubuskie)

SPECJALISTA K/M - od 3 000 PLN

jw.
Uniwersytet Warszawski - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 3 000 - 4 000 PLN

obowiązki z zakresu spraw kadrowo-płacowych
DERSŁAW Sp. z o.o. - 2018-03-06 - Zawada (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ - od 2 500 PLN

1) Tworzenie nowych dekumentacji technicznych2) Wdrażanie zmian i modyfikacja dekimentacji technicznej 3) Wspomaganie działu handlowego
kontakt przez OHP - 2017-10-19 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG KSIĘGOWYCH - do 13 PLN

doradztwo w zakresie formy prowadzenia działalności gospodarczej, aktywna sprzedaż usług księgowych, budowanie, utrzymanie oraz rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów kancelarii, windykacja niezapłaconych nalezności klientów kancelarii, rozwiązywanie problemów związanych z rozliczeniami podatkowymi klientów ze wschodu w urzędachpraca na umowę zlecenie 154 godziny w miesiącu, praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00oferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. PRODUKCJI PASIECZNEJ I HODOWLI MATEK PSZCZELICH - od 2 500 PLN

Monitorowanie warunków, wymogów technicznych w indywidualnych pasiekach współpracujacych z firmą.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Stróże (małopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY. - 2 774,96 - 3 061,49 PLN

Obsługa klienta.Wypisywanie faktur.Rozliczanie kierowców.
BOSS K.Bagiński i s-ka Spółka Jawna - 2017-02-07 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA MONITORINGU - 2 100 - 4 200 PLN

Zakres obowiązków, w szczególności: 1. Prowadzenie monitoringów Punktów Opieki Dziennej na terenie Wrocławia.2. Organizacja działań informacyjno-promocyjnych zadania.3. Koordynacja pracy Dziennych Opiekunów.4. Ewidencjonowanie czasu pracy Dziennych Opiekunów.5. Prowadzenie rejestrów dokumentujących realizowane działania.6. Przygotowywanie raportów i analiz związanych z monitorowaniem Punktów Opieki.7. Prowadzenie ewaluacji zadania.8. Sporządzanie raportów z ewaluacji zadania9. Przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych.10. Przygotowanie do archiwizacji wypracowanych dokumentów. 11. Współpraca z Dyrekcją WCI oraz Koordynatorem w zakresie realizacji zadania.12. Przygotowywanie sprawozdań i raportów związanych z działaniami prowadzonymi w ramach zadania.13. Prowadzenie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 3.07.2018r. do godziny 12:00.3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Izabela Duszyńska-Bober, tel. 71 782 35 19 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali C, E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-06-19 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KONTROLI WEWNĘTRZNEJ I ZARZĄDZANIA RYZYKIEM - od 2 000 PLN

Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem Miejsce Pracy: Biuro Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP, ul. Uphagena 27, Gdańsk Wymiar etatu: umowa o pracę w wymiarze 1,0 etatu Opis stanowiska: Realizuje zadania z zakresu kontroli jednostek organizacyjnych PWK OHP zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, a także kontroli sprawdzających i doraźnych. Przedkłada protokoły kontroli wraz z wnioskami Wojewódzkiemu Komendantowi. Prowadzi dokumentację kontroli zgodnie z Zarządzeniem Komendanta Głównego OHP. Prowadzi rejestr kontroli zewnętrznych oraz archiwizację protokołów i zaleceń pokontrolnych. Sporządza sprawozdania dotyczące działalności kontrolnej. Prowadzi rejestr skarg i wniosków oraz sporządza roczne sprawozdanie w tym zakresie. Dba o kształtowanie właściwych relacji i zasad współpracy z jednostkami organizacyjnymi PWK OHP. Realizuje inne zadania i polecenia przełożonego wynikające z programu działalności OHP Opracowuje wyniki z przeprowadzonych audytów, identyfikacji ryzyka oraz samooceny, sporządza raporty oraz wskazuje obszary, które wymagają wdrożenia odpowiednich mechanizmów w celu zrealizowania zadań i celów jednostki. Wymagania:Od osób ubiegających się o w/w stanowisko oczekujemy: preferowane wykształcenie wyższe oraz minimum 2 letni ogólny staż pracy, lub wykształcenie średnie oraz minimum 3 letni ogólny staż pracy (mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku); bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu działalności OHP (w tym struktura organizacyjna); bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office (w tym Excel, Word) i urządzeń biurowych; doskonała organizacja pracy i duża samodzielność; odpowiedzialność, rzetelność; odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu; Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego zdobycia doświadczenia w pracy w instytucji państwowej Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny, Kopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz staż pracy Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty należy składać do 15.05.2017r. w siedzibie Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku, ul. Uphagena 27 w godzinach 7:45 - 15:45 lub przesłać na adres rekrutacja2.pwk (at) ohp.plZłożonych dokumentów nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane zgłoszenia Prosimy o dopisanie lub zaznaczenie w aplikacji on-line następującej klauzuli:Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych Dz. Ust. z 2014 poz. 1182 z późn.zm wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarzadzania ryzykiem przez Pomorską Wojewódzką Komendę OHP w Gdańsku Administratorem Państwa danych osobowych jest Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem.Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji. Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Gdańsk (pomorskie)