SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG KSIĘGOWYCH Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: do 13 PLN
Zakres obowiązków: doradztwo w zakresie formy prowadzenia działalności gospodarczej, aktywna sprzedaż usług księgowych, budowanie, utrzymanie oraz rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów kancelarii, windykacja niezapłaconych nalezności klientów kancelarii, rozwiązywanie problemów związanych z rozliczeniami podatkowymi klientów ze wschodu w urzędachpraca na umowę zlecenie 154 godziny w miesiącu, praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00oferta dostępna w sali E
Data publikacji: 2017-09-25
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
doradztwo w zakresie formy prowadzenia działalności gospodarczej, aktywna sprzedaż usług księgowych, budowanie, utrzymanie oraz rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów kancelarii, windykacja niezapłaconych nalezności klientów kancelarii, rozwiązywanie problemów związanych z rozliczeniami podatkowymi klientów ze wschodu w urzędachpraca na umowę zlecenie 154 godziny w miesiącu, praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00oferta dostępna w sali E
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 13 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2002 zł/m-c
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 13 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - dobry, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie każde, 5 lat stażu pracy w sprzedaży usług księgowych, obsługa komputera (MS Office), obsługa programów księgowych, dobra znajomość języka rosyjskiego w mowie do kontaktu z klientami kancelarii ze wschodu, umiejętności sprzedażowe usług księgowych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 26.09.2017
Oferta pracy ważna do: 15.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 25.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
poznanie struktury ubezpieczeniowej, obsługa klienta, przedsprzedażowa analiza potrzeb klienta, wybór rodzaju ubezpieczenia i złożenie oferty, gromadzenie dokumentów niezbędnych do zawarcia ubezpieczenia, wystawianie wniosków i polis przy pomocy urządzeń elektronicznych w biurze;
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Naprawa silników jak i elementów konstrukcyjnych samochodów osobowych
AutoKer Krzysztof Rychlik - 2017-02-27 - Dobrzeń Wielki (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw rachunkowości i rewizji finansowej
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Dębica (podkarpackie)
Sprzątanie terenu przy firmie, odśnieżanie, zamiataniePraca przy maszynachJest to oferta również dla osób bez orzeczenia o niepełnosprawności
P.U. ROKA Zakład Pracy Chronionej - 2017-07-03 - Bukowiec (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
Zapoznanie z instrukcjami BHP i PPOŻ, regulaminem organizacyjnym zakładu, obłsuga komputera, programów komputerowych Word i Excel, drukarni, telefonu, pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowanie ofert, analiza wyników sprzedaży, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Dąbrówka Wisłocka (podkarpackie)
wspieranie użytkowników generujących raporty, wychwytywanie konfliktów miedzy wyborem użytkownika a techniczną definicją i danymi dostępnymi w zapytaniach; - doradzanie i szkolenie użytkowników w najlepszych narzędziach/ dostępnych raportach, - podnoszenie na drugi poziom wsparcia i rozwoju/ rozwój złożonych zapytań i defektów mogących wymagać rozwoju; - wspieranie superużytkowników w utrzymaniu samoobsługowych folderów obiektów biznesowych - zapewnianie szkolenia superużytkowników oraz wspieranie rozwoju obiektów biznesowych Webi i Lumira systemy do wizualizacji danych - uczestniczenie w raportowaniu rozwoju projektów zapytań na prośbę zespołu rozwoju
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów na terenie Polski, Ukrainy, pisanie ofert, telemarketing, rozmowy handlowe
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Trzebinia (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: pełnienie nadzoru i zarządzanie nad realizacją kontraktu, sporządzanie raportów z postępu prac projektowych, przygotowywanie korespondencji do zamawiającego, nadzorowanie prac projektowych i tworzenie harmonogramów prac, ewidencja i dekretowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe administracja/budownictwo/ekonomia, mile widziane doświadczenie w branży drogowej, znajomość Prawa Zamówień Publicznych, biegła obsługa komputera, posiadanie wiedzy z zakresu Prawa Budowlanego
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Lubliniec (śląskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-04-01 - Warszawa (mazowieckie)
organizowanie przewozów w realizacjach międzynarodowych, monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych, rozwiązywanie problemów, pozyskiwanie kontrahentów
BULI-TRANS WOJCIECH CHRZANOWSKI - 2016-10-04 - Białystok (podlaskie)
przygotowywanie dokumentacji przetargowej, sporządzanie raportów, wycena produktów, kontakt z dostawcami
FURINEO Sp. z o.o. - 2016-04-18 - Siedlce (mazowieckie)
Terminowe i prawidłowe przetwarzanie transakcji - przejęcie własności i inicjatyw do czasu pomyślnej realizacji transakcji, stosowanie podejścia zapewnienia prawidłowości - dokładna weryfikacja zadań realizowanych samodzielnie, przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji, zgodnie z wymogami, komunikowanie sie z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami w efektywny i skuteczny sposób, przekazywanie informacji zwrotnych na temat jakości, rozwiązywanie problemów i ich eskalacja w sposób terminowy i skuteczny, prowadzenie działań windykacyjnych dla jednostek operacyjnych Shell w ramach działalności finansowej, zapewnienie, że zadłużenie klienta jest gromadzone zgodnie z zakontraktowanymi warunkami płatności i zgodnie z indtrukcją Kredytu Dystrybucyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Kraków (małopolskie)
Naliczanie płac, nadzór nad aktami osobowymi, wystawianie zaświadczeń, przygotowanie umów, rozwiązań umów. kontakt z ZUS, PUP, Komornikami. Wprowadzanie danych pracowników do systemu.
ACTIO HR Sp. z o.o. - 2016-05-25 - Gdańsk (pomorskie)
Sporządzanie planu zamówień publicznych, planu postępowań, realizacja procedur o zamówienia
Krakowski Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Krakowie - 2018-05-10 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie półproduktów i obróbka artykułów spożywczych; sporządzanie napojów i potraw; dekorowanie potraw; obsługa maszyn gastronomicznych; utrzymywanie czystości na stanowisku pracy;
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Celiny (śląskie)
Przetwórstwo, obróbka ryb
ARPOL Sp. z o.o. - 2016-09-30 - Władysławowo (pomorskie)
- Sporządzanie przedmiarów w dokumentacji i terenie. Sporządzanie wycen. Praca w siedzibie firmy oraz w terenie.- Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto + nagroda. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymaganie doświadczenie zawodowe min. 3 lata przy wycenach i kalkulacji. Wymagana biegła znajomość obsługi EXCEL-a. Wymagana umiejętność sporządzania przedmiarów w dokumentacji i terenie oraz sporządzania wycen dokumentacji sanitarnej i drogowej. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-10 - Katowice (śląskie)
- Przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego. Gospodarka magazynowo - rachunkowa w komputerze.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (min. licencjackie). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lata na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość komputera. Mile widziana znajomość programu SUBIEKT GT. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: intermirex (at) interia.pl
"INTER-MIREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-02-17 - Katowice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
znajomość zagadnień i przepisów prawnych obejmujących obszar działania na wymienionym stanowisku specjalisty ds. inwestycji w zakresie odnawialnych źródeł energii, m.in.: znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym i zasad postępowania administracyjnego, przygotowanie wymaganej dokumentacji technicznej i formalno-prawnej oraz umów niezbędnych do realizacji inwestycji, kosztorysowanie robót budowlanych, koordynacja prac związanych z realizacją, wykonawstwem i rozliczeniem inwestycji, występowanie do specjalistycznych jednostek o wydanie wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń
Komunalna Energetyka Cieplna "Komec" sp. z o.o. - 2016-01-22 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa - PIAST - 2017-10-24 - Głogów (dolnośląskie)
Układanie towaru, obsługa klienta, dwie zmiany 7-14/12-19
Stowarzyszenie Niepełnosprawni dla Środowiska EKON - 2016-05-17 - Opole (opolskie)
jw.
CENTRUM WSPARCIA TELEINFORMATYCZNEGO SIŁ POWIETRZNYCH - 2017-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
wysyłka, obsługa interesantów, archiwizacja dokumentów, segregowanie kartotek dowodowych
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Gniezno (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami;Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)