SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - SPEDYTOR Rzeszów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - SPEDYTOR
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: -promowanie produktów i usług firmy;-prowadzenie analiza rynku; przygotowanie raportów-wyzanczanie i monnitorowanie tras przewozu towarów-monitorowanie realizacji zadań spedycynych
Data publikacji: 2016-05-06
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
-promowanie produktów i usług firmy;-prowadzenie analiza rynku; przygotowanie raportów-wyzanczanie i monnitorowanie tras przewozu towarów-monitorowanie realizacji zadań spedycynych
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - SPEDYTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Data zakończenia pracy: 30.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2: ukraiński, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość j.angielksiego oraz ukraińskiego lub rosyjskiego w stopniu komunikatywnymUczestnikami stażu mogą zostać osoby młode wieku 18-29 lat (tj. do dnia poprzedzającego ukończenie 30 roku życia) zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Rzeszowie jako bezrobotne z określonym II profilem pomocy. W przypadku osób bezrobotnych do 25 roku życia do udziału w stażu przystąpić mogą osoby pod warunkiem, iż od ostatniej rejestracji nie upłynął okres 4 miesięcy. CV proszę przesyłać na adres e-mail brzeszotko (at) pup.rzeszow.pl z zaznaczeniem nazwy stanowiska w tytule wiadomości lub numeru oferty. Wiadomości, od osób które nie spełniają tych warunków, nie będą brane pod uwagę.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Partyzantów 1A, 35-242 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Partyzantów
Numer budynku pracodawcy: 1A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 06.05.2016
Oferta pracy ważna do: 31.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 06.05.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
.
OPTITRANS SP.Z O.O. - 2018-03-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa maszyn na przydzielonych stanowiskach, montaż komponentów zgodnie z instrukcją pracy i kontroli, nadzór nad prawidłowym wykonaniem produktu
HUMAN&HUNTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-20 - Nowa Wieś Legnicka (dolnośląskie)
ROZDAWANIE ULOTEK REKLAMOWYCH NA TERENIE GALERII HANDLOWEJ
kontakt przez OHP - 2016-11-22 - Gdynia (pomorskie)
obsługa obiegu dokuemntów elektronicznych, aktualizacja danych w firmowym systemie zarządzania i obsługa sekretariatu.
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Plewiska (wielkopolskie)
wyrób pieczywa i wyrobów cukierniczych,obsługa wałkownicy, krajalnicy
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Leszno (mazowieckie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; obsługa bazy danych; administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
s[przedaz samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami, przygotowywanie ofert handlowych dla klientów, negocjowanie warunków i zakresu współpracy z klientami (Pracodawca zapewnia służbowy samochód, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, atrakcyjny pakiet socjalny)
IDES CONSULTANTS POLSKA SPÓŁKA Z o.o. - 2018-04-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-obsługa dotychczasowych klientów i aktywne pozyskiwanie nowych klientów w krajach byłego bloku wschodniego -administracja zamówień klientów-monitorowanie potrzeb klientów-sporządzanie ofert i kalkulacji
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Ruda Śląska (śląskie)
Rekrutacja i selekcja pracowników. Praca w Krakowie + delegacje do innych państw (Rosja, Białoruś, Ukraina).
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Kraków (małopolskie)
- planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych, - przygotowywanie i wysyłanie ofert dla klientów,- negocjacje z kontrahentami,- zdobywanie i podtrzymywanie istotnych dla rozwoju firmy kontaktów,- tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy
Ośrodek Medyczny DMP Sp. z o.o. - 2018-05-07 - Lublin (lubelskie)
- procesowanie zamówień przy użyciu systemów zakupowych- wspieranie użytkowników procesów i systemów zakupowych ( np. towrzenie dostawców)- automatyzacja i usprawnianie procesu zakupów operacyjnych- tworzenie raportów zgodności oraz rekomendowanie sposobów pomiaru w celu polepszenia wskaźników / stóp zgodności w języku japońskim- kontakt z klientami - telefoniczny oraz drogą mailwoą - w języku japońskim.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie rozmów z kontrahentami, tłumaczenie umów i innych dokumentów
INFOSTER PROJEKT Sp. z o. o. - 2016-08-04 - Tarnów (małopolskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa - PIAST - 2017-09-07 - Głogów (dolnośląskie)
- Wprowadzanie faktur. Weryfikacja rozliczeń kont między dostawcami a odbiorcami. Sporządzanie wyciągów bankowych. Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego. Prowadzenie pełnej księgowości. Sporządzanie list płac. Prowadzenie dokumentacji osobowej.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto - dokładne wynagrodzenie do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:25-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek RACUNKOWOŚĆ I FINANSE. Wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodowego w dziale księgowości i płac. Biegła umiejętność obsługi komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cichyb (at) spzla-katowice.pl
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH "MOJA PRZYCHODNIA" - 2017-10-05 - Katowice (śląskie)
obsługa kadrowa i płacowa firmy
REGALUX Krzysztof Sutowski - 2015-12-29 - Chojnice (pomorskie)
Nawiązywanie kontaktów z odbiorcami polskich owoców-głównie jabłek w Indiach, negocjowanie warunków sprzedaży, przygotowywanie kontraktów.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Ciechanów (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji handlowych, utrzymywanie kontaktów z klientami, nadzorowanie i koordynowanie całokształtu procesów związanych z bieżącą obsługą klientów. Koordynacja projektów, sporządzanie zamówień do działu zaopatrzenia na materiały i środki potrzebne do realizacji zleceń. Uczestnictwo w podróżach służbowych.Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Mile widziane doświadczenie w branży produkcji maszyn i urządzeń, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, samodzielność, dyspozycyjność i odporność na stres. Prawo jazdy kat. B.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: rekrutacja (at) zut-kunzek.pl | 667 955 667
KUNZEK JERZY - ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNYCH - 2016-01-22 - Pełkinie (podkarpackie)
wprowadzanie produktów do sklepu internetowego, bieżąca obsługa systemu zamówień internetowych, uprzejma i fachowa obsługa klientów mailowo oraz telefonicznie, inne zadania związane z funkcjonowaniem firmy i biura.
"JUST-MEBLE" - SPÓŁKA CYWILNA - 2017-09-26 - Namysłów (opolskie)
Obsługa kasy fiskalnej, zamawianie i odbieranie towaru, wycena faktur,wykładanie towaru na sklep
INSTAL - BET Piotr Jasiecki - 2017-06-07 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
1) Obsługa klientów polskich i zagranicznych:- realizacja zamówień,- fakturowanie, - kontrola spływu należności,- utrzymywanie dobrych kontaktów z klientem,2) poszukiwanie nowych odbiorców.
VOSTER Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-07-13 - Zarzecze (podkarpackie)
Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej ukierunkowanej na pozyskanie leadów (dobór odpowiednich kanałów, wdrażanie, analiza i raportowanie efektów kampanii)Współpraca przy tworzeniu serwisu firmy ukierunkowanego na e-commerce (praca nad wyglądem serwisu, zawartości merytorycznej, obsługa techniczna)Generowania pomysłów na działania o wysokiej efektywności i poszukiwanie nowych form reklamy (social media, newslettery, promocje, optymalizacja landing pages)Content marketing: tworzenie i redagowanie tekstówObsługa systemów: Google Analitics, Google Adwords, GTM, Monitorowanie trendów sprzedaży, uzyskiwanych wyników i raportowanie efektywności poszczególnych kampanii promocyjnychPraca na cms MagentoZarządzanie i optymalizacja strony www pod kątem SEO, dbanie o wygląd, bieżąca analiza wyników serwisów, współpraca z wytypowaną agencją SEO, itp.Współpraca z działami wewnątrz organizacjiUdział w imprezach branżowych i eventach firmowych
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Osoba na danym stanowisku będzie reklamowała firmę w internecie, nawiązywała kontakty z nowymi klientami, prowadzała rozmowy w zakresie informacji o działalności firmy w języku angielskim.
GOOD-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2017-05-23 - Piaseczno (mazowieckie)
- wprowadzanie danych do systemu kadrowo – płacowego,- naliczanie wynagrodzeń i zasiłków ZUS, sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców,- sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sprawozdań GUS,- prowadzenie bieżącej ewidencji i dokumentacji płacowej,- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,- bieżące prowadzenie dokumentacji kadrowo – płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych związanych z zatrudnieniem pracownika oraz rozwiązaniem umowy o pracę);- rozliczanie czasu pracy,- tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne,- praktyczna znajomość prawa pracy, ugruntowana wiedza z zakresu zagadnień płacowych, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz podatkowych, -dokładność, wnikliwość i terminowość w podejściu do realizowanych
Hal-Spaw Sp. z o. o. - 2016-09-14 - Blękwit (wielkopolskie)
praca biurowa - branża metalowa
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Lębork (pomorskie)
-nawiązywanie kontaktów z kontahentami, -negocjowanie cen,-zawieranie nowych kontraktów- umów handlowych
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Gdów (małopolskie)
-poszukiwanie nowych klientów, nowych rynków sprzedaży towaru-obsługa nowych kontrahentów, przygotowywanie ofert, udział w spotkaniach z kontrahentami
ENERGO-BIOMASA Sp.Z O.O. - 2017-09-22 - Suliszewo (zachodniopomorskie)
Współtworzenie i realizacja zadań z zakresu budowania wizerunku firmy i działalności promocyjnej, przygotowanie materiałów informacyjnych, opracowywanie i uaktualnianie treści zawartej na stronie internetowej firmy, zarządzanie aktywnościami mediów społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram), monitorowanie i wdrażanie nowych strategii oraz stały monitoring konkurencji.
Paweł Lepert Vadim Eyewear - 2018-09-04 - Chabowo (zachodniopomorskie)
planowanie strategii rekrutacyjnej, prowadzenie procesów rekrutacji na stanowiska menedżerskie i wysokospecjalistyczne, raportowanie wyników i aktywności do przełożonego,
"Anatol" Sp. z o.o. - 2018-02-09 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Realizowanie działalności administracyjnej i marketingowej-administrowanie prac biura. Dbałość o dobry wizerunek spółki. Przygotowywanie umów i dokumentów firmy. Dbałość o poprawny obieg dokumentów firmy, w tym przygotowywanie dokumentów przetargowych. Organizacja bieżącej pracy. Wsparcie działu marketingu i księgowości. Utrzymywanie kontaktów z klientami i dostawcami. Dbałość o zapotrzebowanie materiałów biurowych, higienicznych i spożywczych. Wsparcie administracyjne dla Zarządu, Pełnomocników Zarządu i pozostałych pracowników firmy. Dbałość o przebieg spotkań biznesowych i pomoc w organizowaniu podróży służbowych pracownikom firmy.
M&MR TRADING POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-14 - Gdynia (pomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych bieżąca obsługa klientapozyskiwanie nowych klientów przyjmowanie i wprowadzanie zamówieńkształtowanie dobrego wizerunku firmy stała współpraca z innymidziałami stała współpraca z przedstawicielami handlowymi. Praca w godzinach 6-14
HUTA MAŁAPANEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-25 - Ozimek (opolskie)