SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU Pleszew oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: zgodny z charakterystyką pracy
Data publikacji: 2016-11-29
Lokalizacja: Pleszew (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Pleszew, powiat: pleszewski, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zgodny z charakterystyką pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pleszew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pleszewski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy B,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 10
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pleszewie
Adres pracodawcy:
Wyspiańskiego 6, 63-300 Pleszew, powiat: pleszewski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: pleszewski
Gmina pracodawcy: Pleszew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pleszew
Ulica pracodawcy: Wyspiańskiego
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pleszewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.11.2016
Data dodania oferty pracy: 28.11.2016
Oferta pracy ważna do: 27.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
tworzenie i sprzedaż ofert, reklama, kreowanie pomysłów na imprezy okolicznościowe w renomowanej restauracji.Pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Gdańsk (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie bezpośrednich kontaktów z klientami kluczowych firm i sporządzanie raportów z prowadzonej przez firmę działalności, wyszukiwanie partnerów.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Michałowice (mazowieckie)
sprawdzanie przesylek przychodzących i wychodzących pod wzgledem jakościowym i ilościowym; sprawdzanie zgodności produktów pod względem spełniania RMI oraz norm z zakresu drogownictwa i kolejnictwa z uwzględnieniem FPC; eliminacja produktów wadliwych; dostosowanie produktów do potrzeb klienta z uwzględnieniem norm EU; prowadzenie dokumentacji produktów oraz ich rejestrowanie w systemie linii Insert GT; prowadzenie kompletacji dostaw; zglaszanie zapotrzebowania oraz prowadzenie zamówień towarów;
Spinnea Sp.z o.o. - 2016-04-11 - Masów (opolskie)
osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Zabrze (śląskie)
Wykształcenie wyższe techniczne; min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale sprzedaży/zamówień publicznych/ technicznych/ handlu/ serwisu w branży przemysłowej lub IT; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; biegła obsługa komputera, w tym MS Office; wiedza z zakresu przepisów Prawo Zamówień Publicznych; czynne prawo jazdy kat. B; samodzielność; zakres obowiązków: realizacja procesu składania ofert handlowych, aktywne pozyskiwanie zamówień w określonym obszarze działalności, realizacja i monitoring zamówień i sprzedaży, negocjacje z klientem, organizacja działań serwisowych gwarancyjnych i pogwarancyjnych, udział w działaniach wystawienniczo-targowych, wydarzeniach promujących wyroby OBRUM, archiwizacja dokumentacji działowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-31 - Gliwice (śląskie)
wsparcie starszego specjalisty ds. zakupów w prowadzeniu magazynu, zamówień, zbieranie ofert Wymagania: wykształcenie średnie, znajomość zagadnień technicznych, logistyki magazynowej, biegła obsługa komputera, dokładność prowadzenia dokumentacji
BMTI Sp. z o.o. - 2017-12-05 - Komorniki (dolnośląskie)
współtworzenie i prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych, współtworzenie i moderacja treści pojawiających się na profilach społecznościowych, komunikacja z użytkownikami, tworzenie i angażowanie społeczności, projektowanie interakcji
CYFROWA FOTO Sp. z o.o. - 2016-01-25 - Świlcza (podkarpackie)
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało:
Prowadzenie cyklicznych inwentaryzacji
Tworzenie raportów oraz analiza danych z procesów jakościowych
Koordynacja i inicjowanie działań zwiększających poprawę jakościowych
Zapewnienie skuteczności działań korygujących i zapobiegawczych poprzez nadzór procesów magazynowych
Poprawa wewnętrznych procesów związanych z podnoszeniem jakości
Aktywne wspieranie pracy działu Dokumentacji - bieżące wyjaśnianie rozbieżności magazynowych
Weryfikacja zgodności towaru z zamówieniem
Media Expert - 2016-10-03 - Łódź (łódzkie)
- Opis stanowiska: Będziesz odpowiedzialny/a za: aktywne poszukiwanie nowych klientów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji (telemarketing, mailing), kompleksową obsługę zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego, udzielanie klientom informacji na temat sprzedawanych produktów, realizację akcji marketingowych, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, obsługę przed i po sprzedażową, sprzedaż produktów firmy z szeroko rozumianej branży elektronarzędzi / technik zamocowań.- Forma oferuje: stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę). Pracę w ambitnym zespole. Kontakt z najnowszymi technologiami z branży. Możliwość zdobycia doświadczenia oraz zrobienia kroku naprzód w swojej karierze zawodowej. Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, w telefonicznej sprzedaży bądź pracy w sklepie internetowym. Mile widziane będzie doświadczenie z branżą elektronarzędzi / technik zamocowań. Mile widziana będzie również znajomość programu SUBIEKT GT. Mile widziana umiejętność obsługi sklepu internetowego opartego na oprogramowaniu Sote. Wymagany zapał i determinację do pracy. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu nowych relacji. Umiejętności negocjacyjne. Wymagana umiejętność szybkiego uczenia się.
BUDOHIT DARIUSZ TYTOŃ - 2018-03-15 - Katowice (śląskie)
specjalista do spraw zwrotów
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Zielona Góra (lubuskie)
wsparcie procesów produkcyjnych, pakowanie żarówek, dbanie o stanowisko pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Pabianice (łódzkie)
- prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, - pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych, - przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji, - budowanie profili osobowościowych, - systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowajnie, - planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek od Niemiec, - prowadzenie, organizacja biura we Wrocławiu, - sporządzanie umów cywilnoprawnych, - prowadzenie kursów języka niemieckiego dla kandydatów na opiekunów osób starszych. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 32 456 07 70, e-mail: rybnik (at) royaljob.pl
Royal Job Agencja Pracy Sp. z o.o. - 2016-05-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista do spraw kadr- PROWADZENIE DOKUMANTACJI PRACOWNICZEJ I OBSŁUGI BIURA
CHOJNICKI GABRIEL P.P.U.H. "EGZOPOL" - 2018-04-18 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy, naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji na potrzeby Zus |Gus, PFRON, przygotowywanie niezbędnych zaświadczeń dla pracowników, uczestnictwo w procesach rekrutacyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Gdańsk (pomorskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie zamówień, obsługa telefoniczna i mailowa, współpraca z innymi działami firmy w tym zakresie, nadzór nad poprawnością terminowością realizacji zamówień, uaktualnianie oferty, informowanie klientów o nowościach, pozyskiwanie dla firmy nowych klientów, praca na targach zagranicznych i krajowych kilka razy w roku.
"Raster" - 2016-09-28 - Kielce (świętokrzyskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
profesjonalna obsługa klientów na rynku polskim oraz niemieckim, analiza potrzeb klienta, przygotowywanie ofert handlowych, realizowanie założonych planów sprzedaży i tworzenie analiz z ich wykonania, sporządzanie i aktualizacja dokumentacji handlowej, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych; godz. pracy 8-16
Perla Polska Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-06-20 - Głobino (pomorskie)
kontakt z klientem, wprowadzanie faktur, współpraca z magazynem
AUTOLAND Jacek Kisielewski&Jan Morański S.J. - 2018-04-23 - Pawłowice (śląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za:- Przygotowywanie ofert przetargowych,- analizę rynku przetargów, wyszukiwanie ogłoszeń- kompleksową obsługę postępowania przetargowego,- kompletowanie oraz archiwizowanie dokumentacji dotyczącej przetargów,- monitoring postępowań przetargowych,- ścisłą współpracę z działem handlowym
FLOTEX POLSKA II SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Częstochowa (śląskie)
PRZYGOTOWYWANIE I DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH ORAZ OFERT HANDLOWYCH.POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW NA RYNKACH WSCHODNICH (AZJA - INDIE, PAKISTAN).
INDO-EURO IMPORT EXPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2017-05-18 - Łódź (łódzkie)
Główne obowiązki:kierowanie i organizowanie pracy elektrykom i pomiarowcom,nadzór nad prawidłową pracą urządzeń i instalacji elektrycznych oraz systemów sygnalizacji włamań,przygotowywanie planów, przetargów, umów w zakresie konserwacji urządzeń i zakupu materiałów elektrycznych,kontakt kandydatów z pracodawcą: praca (at) uwr.edu.pl
Uniwersytet Wrocławski - 2017-08-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:•Odpowiedzialność za planowanie produkcji;•Przeprowadzanie analiz, porównań i zestawień niezbędnych do prawidłowego sformułowania planów produkcji;•Organizowanie sprawnego przepływu materiałów, surowców produkcyjnych i produktów gotowych;•Koordynowanie produkcji z działem zakupów, sprzedaży, jakości i magazynem wyrobów gotowych;•Kontrola stanu magazynu surowców wsadowych;•Zabezpieczenie surowców i materiałów pod produkcję;•Raportowanie;Od osoby ubiegającej się o w/w stanowisko oczekujemy:•Wykształcenia wyższego – (preferowany kierunek: Odlewnictwo lub Metalurgia)•Doświadczenia na podobnym stanowisku - dodatkowy atut;•Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu umożliwiającym ko
Alumetal Poland Sp. z o.o. Zakład Gorzyce - 2017-03-27 - Gorzyce (podkarpackie)
Prace diagnosty
"TOMTRANS" Usługi Transportowe T. Kowalski w Pucku - 2016-09-02 - Puck (pomorskie)
- poszukiwanie nowych odbiorców oraz obsługa istniejącej struktury sprzedaży -prowadzenie aktywnej polityki sprzedaży-przygotowywanie ofert handlowych-realizacja celówi planów sprzedażowych -aktywna sprzedaż na rynkach zagranicznych
BAUER FITNESS SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-14 - Przeworsk (podkarpackie)
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Mikstat (wielkopolskie)
praca na rzecz zwiększania sprzedaży firmy, poszukiwanie nowych klientów, opieka nad kluczowymi klientami- w celu zwiększenia wolumenu dokonywanych przez nich zakupów
"POLIMEX.NET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"-SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-20 - Łódź (łódzkie)
Obsługa kontrahentów zagranicznych, wystawianie dowodów sprzedażowych, korespondencje.
CERAMIKA COLOR Sp. z o.o. - 2017-02-28 - Kopaniny (świętokrzyskie)
wykształcenie wyższe,dobra znajomość języka angielskiego ( w mowie i w piśmie),obsługa pakietu MS Officebardzo dobra znajomość narzędzi marketingowych,praktyczna wiedza z zakresu reklamy i promocji, umiejętność szybkiego i samodzielnego redagowania tekstów,komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy własnej
PRESTIGE MJM Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-10-30 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)