SPECJALISTA DS. HANDLU Grajewo oferta pracy SPOŁEM PSS W GRAJEWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja celów sprzedażowych.
Data publikacji: 2016-04-04
Lokalizacja: Grajewo (podlaskie)
Pracodawca: SPOŁEM PSS W GRAJEWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 13, 19-200 Grajewo, powiat: grajewski, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Realizacja celów sprzedażowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grajewo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grajewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grajewo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik handlowiec*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera i podstawowych aplikacji biurowych
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Technik handlowiec* (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), handlowe
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
SPOŁEM PSS W GRAJEWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grajewie
Adres pracodawcy:
STRAŻACKA 6A, 19-200 Grajewo, powiat: grajewski, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: grajewski
Gmina pracodawcy: Grajewo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grajewo
Ulica pracodawcy: STRAŻACKA
Numer budynku pracodawcy: 6A
Profil działalności pracodawcy: handel
Nazwisko osoby zgłaszającej: Marta Dobrowolska
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grajewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
Data dodania oferty pracy: 04.04.2016
Oferta pracy ważna do: 04.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
##zakres##
Wena s.c. I.Pilipczuk, C.Palak, P.Palak - 2017-07-07 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie spraw prawnych, sądowych, urzędowych, komorniczych na Ukrainie;
Kamieniarstwo, Zenon Kiszkiel, Strzegom - 2016-08-05 - Strzegom (dolnośląskie)
osoby do 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Zabrze (śląskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.Miejsce pracy: Wrocław, ul. Grabskiego 80 h prcay w miesiącu, dyspozycyjność 8-17przewidywany okres zatrudnienia 3 lata sala G
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)
aktywne pozyskiwanie klientów poprzez sprzedaż usług finansowych, kompleksowa obsługa umów (sporządzanie ofert, umów, pism windykacyjnych, rozliczanie wpłat), realizacja planów sprzedażowych
J. CHODACKI, A MISZTAL "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA ODDZIAŁ "MEDICA FINANSE" W LUBINIE - 2018-07-18 - Lubin (dolnośląskie)
Osoba ta odpowiadać będzie za sporządzanie dokumentów rozliczeniowych (wnioski o płatność, o uruchomienie środków, wszelkie harmonogramy finansowe i płatności) zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie projektu pn. Modernizacja Opery Nova w Bydgoszczy oraz wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności na lata 2014 -2020 a także innymi dokumentami powiązanych z realizowanym projektem. Wprowadzanie zapisów do elektronicznego systemu księgowości Opery oraz dokonywanie przelewów finansowych nie będzie objęte zakresem obowiązków służbowych. W zakresie obsługi finansowej będzie odpowiedzialna za przygotowywanie wystąpień do MKiDN oraz WK-P. Specjalista do spraw rozliczeń będzie zobowiązany w szczególności do ścisłej współpracy z specjalistą ds. rozliczeń inwestycyjnych Opery Nova, główną księgową Opery Nova oraz specjalistą ds. rozliczeń projektu.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2016-10-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
nazwa WOLFF TRAVEL INTERNATIONAL WARSZAWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
nawiązywanie kontaktów i utrzymanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy, organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży
Gaja Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-06-21 - Marciszów (dolnośląskie)
znajomość prowadzenia kadr i płac, programu płatnik, podstawowe zasady księgowości, znajomość płatnika ZUS. PIT i CIT, sprawozdania GUS
ASM Centrum Badań i Analiz Rynku sp.zoo Kutno - 2016-04-27 - Kutno (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Zawiercie (śląskie)
wprowadzanie danych do programu produkcyjnego, nadzór nad przepływem dokumentów produkcyjnych - STAŻ DLA OSOBY DO 30 ROKU ŻYCIA
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Żychlin (łódzkie)
Monitorowanie działań mających na celu zapewnienie stałego ulepszania systemu produkcyjnego, przygotowanie i zatwierdzanie dokumentacji związanej z realizacją inwestycji (projektów) oraz opracowania i niezależne wyceny kosztów dodatkowych i eksploatacyjnych (w tym: mediów, kosztów remontu i/lub adaptacji oraz doposażenia) nowych inwestycji, projektowanie części maszyn, systemów i układów linii technologicznych, planowanie remontów i przeglądów produkcyjnych
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Otmuchów (opolskie)
prowadzenie kompleksowej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, umowy, aneksy, świadectwa pracy); naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac; naliczanie składek ZUS i zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych; sporządzanie dokumentacji na potrzeby instytucji zewnętrznych (ZUS, GUS, US); rozliczanie i ewidencjonowanie czasu pracy pracowników; tworzenie raportów oraz zestawień kadrowych i płacowych
OPAKMET SP.Z.O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2016-07-08 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Dystrybucja i s[przedaż produktów gotowych. Praca na terenie województwa łódzkiego.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie wyższe techniczne; min. 2 lata doświadczenia w branży motoryzacyjnej lub agencji celnej; znajomość klasyfikacji celnej; biegła znajomość j. angielskiego oraz portugalskiejgo (brazylijskiego); analiza inżynierska oraz klasyfikacja celna materiałów pośrednio i bezpośrednio produkcyjnych, będących przedmiotem eksportu lub importu przez fabrykę General Motors w Brazylii; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Gliwice (śląskie)
Kontakty z zagranicznymi kontrahentami (Niemcy, Belgia, Holandia, Czechy, Ukraina), obsługa komputera, program Subiekt GT
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Obsługa sklepu internetowego, sprzedaż poprzez serwisy aukcyjne, wprowadzanie artykułów do sprzeedaży internetowej, opracowywanie opisów produktów i wstawianie do oferty sklepu
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Brzesko (małopolskie)
- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywanie analiz biznesowych. Przygotowywanie deklaracji podatkowych. - Wynagrodzenie: nie mniej niż 3400 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub filologicznym (angielska, niemiecka, francuska). Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu MS OFFICE,w szczególności MS Excel, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języków obcych: OPCJA-1 lub OPCJA-2 lub OPCJA -3. OPCJA-1: Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.OPCJA-2: Dobra znajomość języka niemieckiego i biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. OPCJA-3 Dobra znajomość języka francuskiego i biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie wyższe; mile widziane doświadczenie; prawo jazdy kat. B; koordynowanie działań w zakresie zaopatrzenia i sprzedaży; prowadzenie korespondencji z kontrahentami; prowadzenie dokumentacji zamówień na towary dla dostawców i od odbiorców; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWE "CHEM-EX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-23 - Gliwice (śląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- archiwizacja dokumentów,- przygotowywanie dokumentów do wysyłki pocztą,- rejestracja zamówień,- rejestracja zwrotów,- rejestracja innych dokumentów magazynowych tj.: MM, RW, PW,- przygotowywanie zestawień Excel obróbka zestawień,- analizy z systemu niezbędne do przygotowywania ww. zestawień.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Zgierz (łódzkie)
Windykacja telefoniczna oraz e-mailowa głównie klientów zagranicznych; inne prace biurowe
P.H.U. MIRPOL BIS JAKUB LACH - 2017-05-16 - Wilczyna (wielkopolskie)
Praca na stanowisku specjalisty lub inspektora bezpieczeństwa i higieny pracy.
2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WARSZATATY TECHNICZNE ŁOMŻA - 2017-10-12 - Łomża (podlaskie)
Sporządzanie list płac, bieżące i roczne rozliczenia podatkowe dla pracowników,sporządzanie analiz,deklaracji ZUS, PFRON, GUS, obsługa programu płatnik.
Animex Foods sp. z o.o. sp.k. Oddział w Opolu - 2016-09-05 - Opole (opolskie)
x
ANATEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-01 - Białystok (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie czynności agencyjnych. Praca stacjonarna (w biurze) i w terenie. Godz. pracy do uzgodnienia. Pracodawca zapewnia szkolenie w dn. 10.10.2016 r.
Grudowska Zofia AGENCJA UBEZPIECZENIOWA - 2016-09-27 - Wadowice (małopolskie)
Odbieranie telefonów od klientów w jęz. portugalskim rozwiazywanie problemów przesłanych przez klienta w jęz portugalskim
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Łódź (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Jaworzno (śląskie)
-Aplikowanie na nowe projekty -Nawiązywanie współpracy z organizacjami zagranicznymi oraz przygotowywanie wniosków grantowych umożliwiających podjęcie współpracy w wspólnych projektach ,-Koordynowanie projektów międzynarodowych i lokalnych,-Przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,-Kontrola realizowanych budżetów projektów i sprawozdań.
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-05-16 - Gdańsk (pomorskie)
- Prowadzenie dokumentacji szkoły. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji. Prowadzenie dokumentacji kadrowej. Wykonywanie bieżących spraw kancelaryjnych i biurowych. Ewidencjonowanie pism przychodzących i wychodzących. Sporządzenie sprawozdań w zakresie tematyki szkolnej, GUS, SIO. Sporządzanie umów najmuPełnienie obowiązków kasjera. Prowadzenie dokumentacji kadrowych.- Wynagrodzenie: 1500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 08:00-12:00. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. Doświadczenie w zawodzie 4 lata. Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice. Obsługa maszyn biurowych i komputera. Umiejętność pracy w zespole. Chęć zdobywania wiedzy. Wysoka kultura osobista. Kontakt telefoniczny (32-258-83-14 w. 201) lub e-mail: sekretariat (at) tech8katowice.pl
Technikum nr 8 - 2017-07-04 - Katowice (śląskie)