SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU(I) Tarnów oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU(I)
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: doradztwo techniczne w zakresie doboru sprzętu AGD oraz mebli wypoczynkowych i kuchennych. Sprzedaż, fakturowanie, ofertowanie produktów, przyjmowanie towaru.
Data publikacji: 2017-03-10
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
doradztwo techniczne w zakresie doboru sprzętu AGD oraz mebli wypoczynkowych i kuchennych. Sprzedaż, fakturowanie, ofertowanie produktów, przyjmowanie towaru.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Rezerwa Ministra dla osób bezrobotnych będących w szczególnej sytuacji na rynku pracy określonych w art. 49 pkt 2-6 ustawy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU(I)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: mile widziane doświadczenie w sprzedaży sprzętu AGD lub urządzeń do wyposażenia wnętrz, wykształcenie bez znaczenia. Uzupełnienie miejsca pracy w ramach prac interwencyjnych z Rezerwy Ministra dla osób bezrobotnych będących w szczególnej sytuacji na rynku pracy określonych w art. 49 pkt 2-6 ustawy. Zakres obowiązków: doradztwo techniczne w zakresie doboru sprzętu AGD oraz mebli wypoczynkowych i kuchennych. Sprzedaż, fakturowanie, ofertowanie produktów, przyjmowanie towaru. Praca w Tarnowie w godz. 8.30-16.30 lub 9.45-17.45 od poniedziałku do soboty. Wynagrodzenie 2000,00 zł.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Pl. Gen. J.Bema 3, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
Ulica pracodawcy: Pl. Gen. J.Bema
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.03.2017
Data dodania oferty pracy: 08.03.2017
Oferta pracy ważna do: 30.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
REHA FUND Sp. z o.o. - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
GREENIE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
•przygotowanie, obliczanie i realizacja zamówień zagranicznych,•poszukiwanie i rekomendowanie nowych produktów,•udział w negocjacjach handlowych,•dokonywanie analiz rynkowych, sprzedaży, cen, jakości produktów,•Tłumaczenie z j. angielskiego dokumentacji technicznej komponentówOferujemy:•pracę w firmie o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży,•możliwość rozwoju na danym stanowisku,•miłą i przyjazną atmosferę pracy.•Możliwość przystąpienia do ubezpieczeń grupowych oraz programu Multisport
J. Chodacki, A. Misztal MEDICA Spółka Jawna - 2018-10-22 - Lubin (dolnośląskie)
Umowa na okres próbny 3 miesięczny.
TERRACON-POL - 2017-11-29 - Krapkowice (opolskie)
Specjalista ds. Utrzymania Ruchu odpowiedzialny będzie za zapewnienie sprawności instalacji i urządzeń koniecznych dla niezakłóconego funkcjonowania przedsiębiorstwa BatEko w Polkowicach. W szczególnościosoba zatrudniona na tym stanowisku realizować będzie wykonywanie podstawowych napraw i konserwacji urządzeń oraz instalacji -wentylacyjnych, elektrycznych, przemysłowych oraz transportowych. Stanowisko podlega bezpośrednio Kierownikowi Zakładu.
BatEko Sp. z o.o. - 2016-04-12 - Polkowice (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
Opis stanowiska pracy:• Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do dokonywania zgłoszeń celnych,• Dokonywanie zgłoszeń celnych we wszystkich procedurach, w tym w uproszczonych,• Pozyskiwanie i wystawianie długoterminowych deklaracji dostawcy,• Wystawianie świadectw pochodzenia,• Sporządzanie deklaracji Intrastat (WDT, WNT),• Przygotowywanie sprawozdań miesięcznych dla GUS,• Obsługa pozwoleń celnych,• Pozyskiwanie WIP, WIT,• Współpraca z organami administracji celno-skarbowej,• Kontakt z agencjami celnymi,• Aktualizacja wewnętrznych regulacji zgodnie ze zmieniającymi się przepisami prawnymi,• Inne związane z obsługą celną,Mile widziane:• Aktualny wpis na listę Agentów Celnych,• Doświadczenie w dokonywaniu zgłoszeń celnych, • Znajomość środowisk celnych (WinSADIB, PUESC, Celina, NCTS, AES.
SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-19 - Racibórz (śląskie)
wg programu stażu - obsługa klienta, prowadzenie rozliczeń
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Limanowa (małopolskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych,-Realizowanie założonych planów sprzedażowych,-Pozyskiwanie nowych członków Kasy,-Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, -Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
SKOK " Piast" - 2017-08-24 - Opole (opolskie)
Sprzedaż materiałów budowlanych, obsługa komputera, wystawianie faktur. Wykształcenie zawodowe lub średnie - budowlane lub sprzedawca, mile widziane doświadczenie zawodowe.
BUDULEC Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Bolszewo (pomorskie)
uprawa, przechowalnictwo, sprzedaż ziemniaka sadzeniaka
BNA Polska Sp.z o.o - 2018-12-12 - Obliwice (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji zgodnej z prawem ochrony środowiska. Wykonywanie sprawozdań.
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Niecew (małopolskie)
księgowanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Poznań (wielkopolskie)
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy;kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów;koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych; itp
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-04 - Kraków (małopolskie)
-Nadzór i prowadzenie dokumentacji pracowniczej i kontrola terminowości odbywania szkoleń i badań okresowych,- Prowadzenie ewidencji czasu pracy,- Obsługa programu płaocwego oraz programu PŁATNIK.
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Łódź (łódzkie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami;Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP, sporządzanie dokumentacji powypadkowej, sporządzanie raportów z kontroli BHP, opracowywanie ryzyka zawodowego, opracowywanie dokumentów z zakresu BHP, przygotowywanie instrukcji BHP, prowadzenie szkoleń wstępnych BHP, prowadzenie rejestrów, nadzorowanie aktualności badań lekarskich i szkoleń BHP, przydział ubrań oraz środków ochrony indywidualnej, praca w godzinach 08:00-16:00, wynagrodzenie 2000zł brutto do negocjacji, CV oraz list motywacyjny przesyłać na adres e-mail: t.patola (at) pup.opole.pl
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Opole (opolskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2016-02-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
WYCENA DETALI Z BRANŻY OBRÓBKI SKRAWANIEM
TechKam2 Adam Połetek - 2015-11-30 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)
- telefoniczna obługa klienta- poszukiwanie nowych szans sprzedaży- obsługa sklepu internetowego- popsprzedazowa obsługa klienta (fakturowanie, przygotowywanie towaru do wysyłki, obsługa reklamacji)- sporządzanie ofert- podtrzymywanie relacji biznesowych
ACS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-18 - Strzelce Górne (kujawsko-pomorskie)
-
ZAKŁAD USŁUGOWO BUDOWLANY MAREK WALCZAK - 2018-01-10 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Prowadzenie ewidencji faktur, przelewy bankowe, rejestry zakupów VAT, RMK - rozliczenia międzyokresowe, rozliczenia z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Zabrze (śląskie)
sporządzanie umów i weryfikacja warunków współpracy z dostawcami, negocjowanie cen, aktualizacja danych w systemie ERP WISE, wycena i potwierdzanie dostępności komponentów do produkcji, kontakt w Europie, Ameryce Północnej i Południowej
PKC Group Poland Sp. z o. o. - 2019-03-07 - Starachowice (świętokrzyskie)
Manager ds. sprzedaży z j. węgierskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka węgierskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
oferta stazu: wysyłanie korespondencji, archwizacja dokumentów, wyszukiwanie teczek osobowych,
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Piła (wielkopolskie)
Wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie, umowy o dzieło, prowadzenie kadr
AGFIN BIURO RACHUNKOWE USŁUGI BIUROWE AGNIESZKA SCHARFER - 2017-04-20 - Zielona Góra (lubuskie)
WYMAGANIAProfesjonalna obsługa klienta,Doradztwo techniczne,koordynowanie realizacji zamówień dla klientów,Aktywna obsługa i pozyskiwanie klientów,Dbałość o jakość obsługi klienta.Kontakt z pracodawcą:Monika Mróztel. 502 784 876mail. m.mroz (at) obpon.pl
OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-06 - Przemyśl (wielkopolskie)
Proste czynności wspierające proces produkcyjny.
NESTLE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-01 - Kalisz (wielkopolskie)
wg stanowiska i programu stażui
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Utrzymanie w czystości chodników, uliczek, terenów zielonych, koszenie trawy
KRZESIWO KRZYSZTOF KARWOWSKI - 2018-10-19 - Wołomin (mazowieckie)