SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Polanka Wielka oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: - pozyskiwanie klientów;- utrzymywanie stałych kontaktów z klientami;- przygotowywanie ofert handlowych też w języku angielskim;- planowanie i sprzedaż produktów;- umawianie spotkań handlowych;- przygotowywanie raportów, analiz.
Data publikacji: 2015-12-17
Lokalizacja: Polanka Wielka (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Polanka Wielka, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
- pozyskiwanie klientów;- utrzymywanie stałych kontaktów z klientami;- przygotowywanie ofert handlowych też w języku angielskim;- planowanie i sprzedaż produktów;- umawianie spotkań handlowych;- przygotowywanie raportów, analiz.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Polanka Wielka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość j. angielskiego na poziomie średniozaawansowanym; umiejętnośc pracy w zespole;punktualność; sumienność w wykonywaniu zadań.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie-kontakt osobisty
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: oświęcimski
Gmina pracodawcy: Oświęcim
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oświęcim
Ulica pracodawcy: Wyspiańskiego
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy: rozbiór drobiu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 17.02.2016
Oferta pracy ważna do: 16.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 17.12.2015
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
ZAPEWNIENIA WSZYSTKIM KLIENTOM WYSOKIEGO POZIOMU OBSŁUGI, ZGODNIE ZE STANDARDAMI FIRMY, PREZENTACJA OFERTY, SPRZEDAŻ I OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA, ZAKŁADANIE REZERWACJI W SYSTEMIE REZERWACYJNYM, WSPÓŁPRACA Z PARTNERAMI FIRMY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻOWE, WIEDZA TURYSTYCZNA, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA W TURYSTYCE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO LUB/I J.NIEMIECKIEGO;NA SPOTKANIA Z PRACODAWCĄ UMAWIAĆ SIĘ TEL 606428088
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ANGEL Angelika Gołaś - 2016-09-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sporządzanie planów remontów obiektów budowlanych, prowadzenie książek obiektów budowlanych, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na roboty budowlane, sporządzanie kosztorysów, analiza dokumentacji technicznej i projektowej, nadzorowanie prac remontowo – budowlanych.
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2018-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw administracyjnych w porozumieniem z zarządem, utrzymywanie relacji z obecnymi klientami, asystowanie w przygotowywaniu ofert dla klientów i raportów ze sprzedaży, wystawianie dokumentów sprzedażowych; kontakt z pracodawcą e-mailowy s.huzarek (at) carrypetfood.com.
Carry Pet Food Sp. z o. o. - 2015-12-28 - Trzebielino (pomorskie)
-
ZARMEN FPA SP.Z O.O. - 2016-10-28 - Zdzieszowice (opolskie)
Naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie ZUS, obsługa programu Płatnik, dokumenty kadrowe
IGIELSKI OCHRONA Igielpol - 2016-06-03 - Gdynia (pomorskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Wrocław (dolnośląskie)
profesjonalna obsługa klienta według właściwych standardów, aktywna sprzedaż specjalistycznych produktów (herbaty i kawy) w oparciu o zdobytą wiedzę, budowanie pozytywnego wizerunku marki, realizacja założonych planów sprzedażowych, praca od poniedziałku do niedzieli w godzinach 10-21 według grafiku
BRZEZICKI & SIESS S.C. właściciel marki Five o'clock - 2016-04-05 - Janki (mazowieckie)
Aktywna sprzedaż produktów z oferty banku. Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych. Budowanie i utrzymanie realizacji biznesowych z klientem. Dbanie o wysoki poziom jakości obsługi.
PHU TIMEX - BIS Tadeusz Kuran - 2017-01-16 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie dokumentacji magazynowo-zakupowej (obsługa dokumentów sprzedażowych), utrzymywanie stanów magazynowych na poziomie zgodnym z celami przedsiębiorstwa, kontrola nad przyjętymi i wydawanymi towarami z magazynu, nadzorowanie projektów od strony logistycznej, praca w systemie SAP
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Stara Iwiczna (mazowieckie)
księgowanie produkcji nasiennej, dokumentacja produkcji, sporządzanie zestawień, raportów, obsługa administracyjna zakładu
TOP FARMS AGRO SP Z O.O. - 2017-06-14 - Runowo (wielkopolskie)
Przygotowywanie raportów, nadzór nad przeliczaniem podatków portugalskich/brazylijskich w j. angielskim i portugalskim, obsługa w języku portugalskim i angielskim, proponowanie usprawnień procesów.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Zabierzów (małopolskie)
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników
IN TEMPORIS POLSKA sp. z o.o. w Lublinie - 2016-04-13 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa zapytań klientów. Zarządzanie detalicznym doświadczeniem klientów lojalnościowych. Przetwarzanie rejestracji. Zarządzanie danymi osobowymi.
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Kraków (małopolskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników szpitala oraz przychodni, ustalanie uprawnień pracowniczych do prawa do urlopu, dni wolnych i uprawnień rodzicielskich, informowanie pracowników o przysługujących im uprawnieniach, wprowadzanie, uzupełnianie i weryfikacja danych w Systemie Symfonia ERP. Praca na pełen etat w godzinach 7:30-15:05. Wysokość wynagrodzenia 2000zł/Brutto + dodatek za staż
ZOZ Samodzielny Publiczny Zespół ZOZ - 2017-07-27 - Pruszków (mazowieckie)
Praca biurowa polegająca na bieżącej aktualizacji aktów prawnych związanych z ochroną srodowiska, sporządzanie pism, wniosków, sprawozdań, kontakt z urzędami i firmami, wizyty u klienta, analiza dokumentów.
AURA Centrum Doradztwa Ekologicznego Katarzyna Bakalarz - 2016-01-27 - Warta Bolesławiecka (dolnośląskie)
Praca biurowa w księgowości
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Jasło (podkarpackie)
obsługa procesów rekrutacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Żory (śląskie)
Samodzielna obsługa podmiotów gospodarczych w pełnym zakresie rozliczeń wraz z kadrami.
BIURO RACHUNKOWE ELŻBIETA WÓJCIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-12 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Zapoznanie się z systemami do rezerwacji imprez turystycznych, biletów autokarowych i lotniczych, ubezpieczeń, przygotowywanie umów, realizacja planów sprzedaży, kalkulacja imprez, pozyskiwanie klientów. Praca pn-pt 10-18, po stażu pn-pt 10-18, sob 10-14.
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Bełchatów (łódzkie)
Wsparcie działu sprzedaży w zakresie systemów ochrony, głównie systemów alarmowych i systemów telewizji dozorowej.Sprzedaż urządzeń i systemów poprzez nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami w branży Security. Uczestniczenie i współdziałanie z innymi działami w procesie sprzedaży rozwiązań przez przygotowywanie ofert handlowych i wycen, prowadzenie negocjacji handlowych z klientami, organizowanie akcji marketingowych wspierających sprzedaż. Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych klientów oraz doradzanie klientom w zakresie modelu urządzenia, sposobu kompletowania urządzeń i ich instalacji oraz harmonogramu dostaw i montażu.
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-02-24 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia produkcji magazynowania i dystrybucji. Koordynowanie procesów transportowych; zarządzanie środkami technicznymi wykorzystywanymi w procesach logistycznych i transportowych. Nadzorowanie i sporządzanie dokumentacji logistycznej; analizowanie i kontrolowanie kosztów logistycznych; zapewnianie optymalnych i terminowych działań wszystkich funkcji logistycznych w organizacji, zapewnienie sprawnej komunikacji z udziałowcami i klientami firmy z Libanu i Francji wobec tego biegła znajomość j. francuskiego i arabskiego jest warunkiem koniecznym dla kandydata. Wykształcenie wyższe zarządzanie w rolnictwie, doświadczenie zawodowe 1 rok. Biegła znajomość języka francuskiego i arabskiego. Zaawansowana obsługa europejskich programów logistycznych, zdolności analityczne.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Radzymin (mazowieckie)
sprzedaż hurtowa i detaliczna paliw
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Frydrychowo (kujawsko-pomorskie)
wykładanie towarów na ólki, praca na magazynie, kontrola dat przydatnosci towarów do spożycia.
OLEŚNICADIS Sp. zo.o. - 2015-12-02 - Oleśnica (dolnośląskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu rachunkowości lub finansów potwierdzone co najmniej kilkuletnim doświadczeniem na stanowisku księgowego; bardzo dobra znajomość aktualnych regulacji ZUS, ubezpieczeń społecznych oraz prawa podatkowego; bardzo dobra znajomość programu PŁATNIK; bardzo dobra znajomość programów z rodziny Insert: Rewizor GT, Gratyfikant; znajomość regulacji dotyczących stowarzyszeń oraz OPP; odpowiedzialność, skrupulatność, rzeczowość i uczciwość; dobry poziom komunikacji interpersonalnej; odporność na stres; dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych. Charakterystyka pracy: prowadzenie zgodnie z polityką stowarzyszenia dokumentacji księgowej; dostosowywanie systemu księgowego stowarzyszenia do aktualnych wymogów prawnych; opracowywanie i modyfikowanie planu kont; kontrolowanie, dekretowanie i wprowadzanie danych do systemu księgowego; naliczanie wynagrodzeń zgodnie z regulaminem stowarzyszenia; sprządzanie deklaracji ZUS, PIT; sporządzanie teczek osobowych; nadzorowanie płatności; przygotowanie rocznego sprawozdania finansowego oraz innych niestandardowych raportów na życzenie zarządu; organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowymi oraz płacowo-kadrowymi aspektami działalności stowarzyszenia; wspieranie kluczowych decyzji dotyczących działalności stowarzyszenia poprzez dostarczanie zarządowi aktualnej rzetelnej informacji o stanie finansowym. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mail: sekretariat (at) sord.rybnik.pl
STOWARZYSZENIE OŚWIATOWE RODZICE-DZIECIOM - 2017-08-04 - Rybnik (śląskie)
Sprzatanie pomieszczeń biurowych. Miejsce pracy: Państwowa Inspekcja Pracy, ul. Zielonego Dębu 2. Praca w godz. 15:00-19:00. Oferta wyłącznie dla osób zarejestrowanych w PUP.
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Wrocław (dolnośląskie)
rekrutacja pracowników do pracy na terenie Holandii i Niemiec, podpisywanie umów z kandydatami, obsługa urządzeń biurowych, rozmowy kwalifikacyjne, obsługa targów pracy
GOOD JOB ALEKSANDER NOWAK - 2017-01-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- kompletacja towaru zgodnie ze złożonymi zamówieniami - sporządzanie raportów kasowych (rozliczanie kierowców) - wypisywanie dokumentów - dowodów dostaw i zwrotów na dzień kolejny - sporządzanie grafiku produkcji - planowanie zapotrzebowania surowcowego jak i wyrobów gotowych - dbanie o ład i porządek na terenie zakładu
PIEKARNIA BIAŁY KRUK Sylwia i Paweł Dańko s.c. - 2016-04-25 - Września (wielkopolskie)
Opracowywanie dokumentacji warsztatowej w oparciu o dokumentację BASIC, obliczenia konstrukcji stalowych, zbiorników, rurociągów etc, tworzenie modeli 3D projektowanych konstrukcji, współpraca z wytwórnią konstrukcji stalowych, prowadzenie nadzoru autorskiego.
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE S.A. - 2016-10-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Bieżąca obsługa klientów, poszukiwanie nowych obszarów sprzedaży produktów, przygotowywanie ofert, obsługa sklepu internetowego. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku.
RYTEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Bielsko-Biała (śląskie)