SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU/ MARKETING OFFICER-IMPORT AND EXPORT BUSINESSS Poznań oferta pracy Eurasia Placement Sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU/ MARKETING OFFICER-IMPORT AND EXPORT BUSINESSS

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: obsługa klientów z Nepalu i Indii

Data publikacji: 2018-02-07

Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)

Pracodawca: Eurasia Placement Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
StanisławaTaczaka 24/103, 61-819 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: obsługa klientów z Nepalu i Indii

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto/mies.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU/ MARKETING OFFICER-IMPORT AND EXPORT BUSINESSS

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: hindi, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie - 2 lata

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: Eurasia Placement Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Adres pracodawcy:
StanisławaTaczaka 24/103, 61-819 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: aplikacje przesłać e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: m. Poznań

Gmina pracodawcy: Poznań

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Poznań

Ulica pracodawcy: StanisławaTaczaka

Numer budynku pracodawcy: 24

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu

Data dodania oferty pracy: 07.02.2018

Oferta pracy ważna do: 21.02.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 07.02.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 07.02.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 6 000 PLN

Analizowanie i odpowiadanie na zapytania klientów. Administrowanie zamówień oraz usług serwisowych. Odpowiedzi na reklamacje. Przesyłanie zapytań dotyczących płatności. Wsparcie techniczne klienta. Administrowanie dokumentacji transakcyjnej. Budowanie relacji z klientem biznesowym. Opieka i utrzymanie dobrych relacji z klientami rynku niemieckiego.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY - od 2 800 PLN

zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, znajomość pakietu MS Office, znajomość j. angielskiego w stopniu biegłym, bardzo dobra organizacja czasu i pracy, wysokie zdolności interpersonalne, podzielność uwagi, zdolności analitycznego myślenia oraz dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań, samodzielność i umiejętność wybierania zadań priorytetowych, komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.Ogólny zakres obowiązków: zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klientów, budowanie i umacnianie relacji z klientami, tworzenie ofert handlowych, sporządzanie wycen dla klientów firmy, przyjmowanie zamówień i ustalanie warunków realizacji, obsługa bazy danych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. CV na adres praca (at) omero.pl
OMERO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 2 680 PLN

Odbieranie rozmów telefonicznych i prawidłowe dokonywanie rezerwacji; Odpowiadanie na zapytania klienta przychodzące na linie Generic/Cluster/ACCA oraz wszelkie inne, które zostaną dodane do zakresu dostarczanych usług dla Accor (w zależności od języka, jakim posługuje się dany Agent); Profesjonalna i sprawna obsługa telefoniczna oraz mailowa przy jednoczesnym zachowaniu standardów jakościowych oraz spełnieniu wymogów sprzedażowych klienta; Stosowanie zaawansowanych technik sprzedażowych umożliwiających przekształcenie maksymalnej ilości rozmów telefonicznych w rezerwacje. Niepełny wymiar czasu pracy - 0,67 etatu.
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ HURTOWNI ELEKTROTECHNICZNEJ - od 2 700 PLN

 organizacja handlu internetowego w hurtowni elektrotechnicznejsprzedaż internetowa artykułów elektrotechnicznych, narzędzi, art. sanitarno-grzewczych, BHPdodawanie produktów i kształtowanie oferty sklepu internetowego analiza dostępności i konkurencyjnosci towarów marketing internetowy  koordynowanie dostaw wysoki poziom bieżącej obsługi klientów
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2016-03-29 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych w biurze jak i poza nim. Obsługa korespondencji mailowej i tradycyjnej. Obsługa klienta.
ABC Broker Rafał Gardocki - 2017-07-11 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 500 PLN

Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z kontrahentami z Rosji i rynku wschodniego (suplementy diety, kosmetyki).
Naturomed Sp. z o. o. - 2017-12-29 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. BHP I INSPEKTOR OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ - od 200 PLN

1.Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, młodociani, niepełnosprawni, pracownicy wykonujący pracę zmianową, w tym pracujący w nocy oraz osoby fizyczne wykonujący pracę na innej podstawie niż stosunek pracy w zakładzie pracy lub w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę. 2.Bieżące informacje pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. 3.Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających n celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy. 4.Udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy. 5.Udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy albo jej części, a także nowych inwestycji oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji. 6.Udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenie pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników. 7.Zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzonych procesach produkcyjnych. 8.Przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy. 9.Udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń , regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustaleniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. 10.Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy. 11.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków. 12.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych, i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. 13.Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 14.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą15.Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej. 16.Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewniania odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy, pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony pracowników przed tymi czynnikami lub warunkami. 17.Współpraca z laboratorium i innymi jednostkami zajmującymi się pomiarami stanu środowiska naturalnego , działającymi w systemie państwowego monitoringu środowiska, określonego w odrębnych przepisach. 18.Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników. 19.Współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz z zakładowymi organizacjami związkowymi przy:a)Podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisachb)Podejmowanych przez pracodawcę przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków pracy, 20.Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych zakładowych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy . 21.Inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii. rodzaj umowy możliwa także po okresie próbnym: umowa na czas określony, a póżniej umowa na czas nieokreślony.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. - 2016-07-04 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)

ELEKTROMECHANIK - od 3 300 PLN

- utrzymanie ruchu, - nadzór nad maszynami, - przegląd maszyn, - zamawianie części zamiennych, - przezbrajanie maszyn, - prowadzenie dokumentacji
Hays Poland Sp. z o.o. (Agencja Pracy Tymczasowej) - 2017-09-04 - Sieraków (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. BHP - od 2 500 PLN

prowadzenie spraw i dokumentacji BHP na budowie
P.P.H.U."KAROCEZA"Cezary Luzak - 2017-11-27 - Karsy (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNYCH - od 2 000 PLN

Zakres obowiązków:- organizowanie transportu, koordynowanie wysyłek i dostaw towarów – przesyłki paletowe i drobne- prowadzenie negocjacji cenowych w/s zakupów - kontrola terminów przeglądów aut służbowych, - prowadzenie akt osobowych pracowników- naliczanie wymiaru urlopów wypoczynkowych, ewidencja urlopów- ewidencja czasu pracy- rozliczanie delegacji służbowych- monitorowanie należności i zobowiązań- współpraca z Kancelaria Prawną w sprawie toczących się postępowań p-ko dłużnikom- ścisła współpraca z pozostałymi działami firmyPraca w godz.8.00-16.00
Vegagastro - 2017-12-14 - Włynkówko (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 150 PLN

Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Umowa na czas określony, po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem umowa na czas nieokreślony.Trzy zmiany: od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 3 000 PLN

Zbieranie informacji o surowcach, opracowywanie instrukcji kontroli przebiegu procesu technologicznego, śledzenie i kontrola procesu produkcji produktu.
"TARKETT POLSKA" SP.Z O.O. ODDZIAŁ JASŁO - 2016-02-29 - Jasło (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - do 2 770 PLN

- wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów; - identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych i zewnętzrnych i ich wpływu na proces rejkrutacji; - przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów; - współpraca z Działem Rekrutacji; - wspołpraca z klientem końcowym. Praca w godz.: 8-16. Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY FŚW - od 3 000 PLN

pozyskiwanie nowych klientów, stała analiza rynku (klienci, konkurencja), aktywny udział i merytoryczny wkład w kształtowaniu strategii sprzedaży, ustalanie indywidualnych planów sprzedaży z klientami oraz monitorowanie ich wykonania, kontrola procesu realizacji dostaw produktów, obsługa ewentualnych reklamacji, przygotowanie ofert i umów handlowych
Dyckerhoff Polska Sp. z o.o. - 2016-07-13 - Świebodzice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PRODUKCJI I MARKETINGU - 997,4 PLN

Weryfikacja dokumentów magazynowo-księgowych w dziale przygotowania produkcji opakowań, przygotowanie projektów graficznych, kalkulacja zużycia surowca, weryfikacja zakupów
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Konopki (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU - 1 900 - 3 000 PLN

Bieżąca obsługa klientów, monitorowanie rynku zbytu, ofertowanie
ZMER Sp. z o.o. PRZEDSIĘBIORSTWO PRODKCYJNE APARATÓW I KONSTRUKCJI ENERGETYCZNYCH - 2016-05-25 - Kalisz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY STOLARKI OKIENNEJ - od 2 000 PLN

Obsługa klientów detalicznych oraz inwestycji w zakresie sprzedaży stolarki okiennej PCV, aluminiowych rolet zewnętrznych.
P.H.U. "MARK" sp. z o.o. - 2017-01-12 - Brzesko (małopolskie)

SPECJALISTA DS.LOGISTYKI - 3 000 - 3 500 PLN

Zakres obowiązków:organizacja dostaw materiałów do produkcjicodzienne monitorowanie i modyfikowanie dostaw w zależności od bieżących potrzeb produkcji;utrzymywanie założonego poziomu zapasów magazynowych;organizacja transportówrealizacja zamówień zleconych przez Liderówwyszukiwanie kontrahentów, tworzenie baz kontrahentów, negocjacja cen, sposobów dostawy,dbanie o terminowość i kompletność dostaw
kontakt przez OHP - 2016-09-01 - Wałcz (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO - KADROWYCH - od 2 000 PLN

- Przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego. Gospodarka magazynowo - rachunkowa w komputerze.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (min. licencjackie). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lata na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość komputera. Mile widziana znajomość programu SUBIEKT GT. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: intermirex (at) interia.pl
"INTER-MIREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-12 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 850 PLN

praca na stanowisku specjalisty ds. marketingu
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Chrzanów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI MAGAZYNU I SPRZEDAŻY - od 2 800 PLN

przyjmowanie i wydawanie towarów, obsługa klientów, sprawdzanie stanów ilościowych i jakościowych
POLGAZ AUTO GAZ SYSTEM Sebastian DROBEK Spółka jawna. - 2017-10-31 - Kłodzko (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - od 2 344 PLN

dział zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2016-07-08 - Lębork (pomorskie)

SPECJALISTA DZIAŁU KADR PŁAC - od 1 850 PLN

Nadzorowanie działów kadr i płac, Kreowanie i realizowanie polityki personalnej spółki oraz polityki płacowej w tym koordynowanie procesu płacowego oraz czynny udział w naliczaniu wynagrodzeń,Współpraca w tworzeniu procedur związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi,Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników,Prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością, zobowiązaniami podatkowymi, ubezpieczeniami i płacami,Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innych form zatrudnienia,Tworzenie i prowadzenie akt osobowych oraz pozostałej dokumentacji pracowniczej, zgodnie z wymogami prawa,Przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii kadrowych,Kontrola i rozliczanie czasu pracy, wprowadzanie do systemu urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich,Przygotowywanie dokumentów, w tym m.in. świadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie,Przygotowywanie bieżących i okresowych raportów na potrzeby Zarządu.
Telekadra sp. z o.o.sp. k. - 2016-02-19 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO PRACY BIUROWEJ - od 2 100 PLN

Bieżąca obsługa biura
FUNDACJA JEST OK! - 2018-04-03 - Częstochowa (śląskie)


Wybierz powiat