SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Bielsko-Biała oferta pracy EUROSNAB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 13,7 PLN
Zakres obowiązków: Wyszukiwanie Klientów na terenie krajów UE, przeprowadzanie negocjacji w sprawie dostaw surowców wtórnych na terytorium Ukrainy, udział w targach i wystawach. Praca w ramach umowy zlecenie (ok. 90 godzin miesięcznie - elastyczny czas pracy) we własnym domu oraz na terenie całego kraju. Proponowane wynagrodzenie 13,70 zł brutto na godzinę.
Data publikacji: 2018-02-02
Lokalizacja: Bielsko-Biała (śląskie)
Pracodawca: EUROSNAB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wyszukiwanie Klientów na terenie krajów UE, przeprowadzanie negocjacji w sprawie dostaw surowców wtórnych na terytorium Ukrainy, udział w targach i wystawach. Praca w ramach umowy zlecenie (ok. 90 godzin miesięcznie - elastyczny czas pracy) we własnym domu oraz na terenie całego kraju. Proponowane wynagrodzenie 13,70 zł brutto na godzinę.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 13,7 PLN
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bielsko-Biała
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 13,7 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: ukraiński, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia lub marketing, wymagane doświadczenie na jako sprzedawca, specjalista ds. marketingu i handlu. Konieczna dobra znajomość języka angielskiego i ukraińskiego, komunikatywna znajomość języka polskiego oraz komunikatywność i gotowość do wyjazdów służbowych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
EUROSNAB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Adres pracodawcy:
Mieczysława Michałowicza 24/11, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV przesłać na adres e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bielsko-Biała
Gmina pracodawcy: Bielsko-Biała
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielsko-Biała
Ulica pracodawcy: Mieczysława Michałowicza
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.02.2018
Data dodania oferty pracy: 02.02.2018
Oferta pracy ważna do: 15.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, współpraca z działami: administrachji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX POLSKA SPÓŁKA Z O.O - 2016-02-29 - Świdnica (dolnośląskie)
Prowdzenie telefonicznych rozmów handlowych z klientami indywidualnymi oraz biznesowymi sieci Orange
kontakt przez OHP - 2016-07-06 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- Budowanie relacji z klientami, przygotowanie ofert handlowych, obsługa zleceń, kontakt z klientami, tworzenie media planów, tworzenie csenariuszy spotów radiowych, prace kancelaryjne.- Praca w siedzibie firmy oraz na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 1750 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane wykształcenie wyższe związane z reklamą. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale nie wymagane. Wymagana umiejętność budowania relacji. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: reklama (at) radio.katowice.pl
AGENCJA REKLAMY OKAY RADIA KATOWICE KUREK JANUSZ - 2015-12-02 - Katowice (śląskie)
praca w call center (możliwa praca we własnym domu - pracodawca wyposaża pracownika w niezbędny sprzęt)
BADIMAX MARCIN BADOŃ - 2018-01-24 - Lubin (dolnośląskie)
sprzedaż usług firmy, reprezentowanie firmy w postępowaniach przetargowych, pozyskiwanie nowych klientów
NIRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Lubin (dolnośląskie)
prowadzenie kadr i ZUS w programie PŁATNIK
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Raciborowice Górne (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Koło (wielkopolskie)
zbieranie i realizowanie zamówień, sprzedaży, obsługa klientów, zaopatrzenie, ekspozycja towaru
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; praca fizyczna na wysokości powyżej 3 metrów; produkcja i montaż świetlików dachowych oraz zadaszeń; jedna zmiana; miejsce pracy: Świętoszowice
PC PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-15 - Świętoszowice (śląskie)
Obsługa kadrowa biura, obsługa sekretariatuWynagrodzenie od 2800zł brutto do 3800zł
Biuro Urządzania Lasu i Geodezji Leśnej - 2017-06-21 - Kraków (małopolskie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z kontrahentami z zagranicy, obsługa komputera, prowadzenie dokumentacji. Biegła znajmość języka angielskiego.
CHOJMEX ROMAN MOŚ - 2016-06-16 - Chojęcin (wielkopolskie)
odpowiedzialność za współpracę prezesa z klientami i kontrahentami firmy z Chin, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sprzedaż towarów świeżych (owoce i warzywa) na rynek Kaukazu. Monitorowanie sprzedaży, kontrola należności i windykacja
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Łosice (mazowieckie)
nauka tworzenia strony internetowej
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Piła (wielkopolskie)
-specjalistyczny nadzór nad funkcjonowaniem systemów teleinformatycznych-administrowanie systemów teleinformatycznymi-nadzór nad właściwą obsługą i eksploatacją sprzętu informatycznego. Praca w 2 Lubelskiej Brygadzie Obrony TerytorialnejMiejsce wykonywania pracy: Biała Podlaska, Chełm
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-12-29 - Lublin (lubelskie)
1. Nauka organizowania kursów/szkoleń kierowców.2. Nauka prowadzenia dokumentacji szkoleniowej.3. Zapoznanie się z rozliczeniem czasu pracy instruktorów i pojazdów z GPS.4. Nauka prowadzenia programu szkoleniowego ELKA.5. Nauka obsługi kasy fiskalnej i sporządzania raportów kasowych.6. Nauka sporządzania sprawozdań ze szkoleń, prowadzenia ewidencji materiałowej.7. Nauka prowadzenia dziennika korespondencji.8. Zapoznanie się z regułami dot. reklamy ośrodka.9. Nauka obsługi klientów w ośrodku szkoleniowym. 10. Zapoznanie się z wewnętrznymi procedurami ISO.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Wykonywanie bieżących spraw administracyjnych, współpraca z działem finansów w zakresie sporządzania dokumentów finansowych dla księgowości, prowadzenie kasy gotówkowej, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, prowadzenie archiwum wykonywanych placów zabaw w celach informacyjnych i marketingowych. Wynagrodzenie 2100 brutto + premia uznaniowaWYMAGANIA: wykształcenie wyższe, znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanymKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 731 100 351 lub e-mail: ewa.pazera (at) architekciedukacji.pl
APIS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-07-07 - Jarosław (podkarpackie)
obsługa biura, benificjentów, pomoc w realizacji projektów
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Stryków (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista HAZMAT, kontrola, nadzór, koordynacja i wdrażanie podstawowego programu "HAZMAT”. Główne zadanie przyjmowanie, rozpowszechnianie, śledzenie, raportowanie i służenie jako podstawowy punkt kontaktowy dla materiałów niebezpiecznych. Służy jako doradca techniczny dla dowódcy i personelu w zakresie niebezpiecznych materiałów. Wymagana jest szeroka wiedza na temat ogólnych specjalizacji w zakresie dostaw, składowania, dystrybucji i zapasów; oprócz wiedzy na temat zasad i przepisów dotyczących bezpieczeństwa i ochrony środowiska Polskiego w celu zapewnienia przestrzegania przepisów.
Delta Vector Poland Sp. z o.o. - 2017-09-25 - Słupsk (pomorskie)
koordynacji działań markietingowych od strony produkcyjnej
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne K.W.S. ŻABCZYŃSCY S.J. - 2016-01-25 - Łaskarzew (mazowieckie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-03-07 - Starachowice (świętokrzyskie)
Praca biurowa w dziale sprzedaży, obsługa klientów krajowych i zagranicznych, prace związane z wysyłka towarów
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Roczyny (małopolskie)
Staż w Gogolinie
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Gogolin (opolskie)
- profesjonalna obsługa klienta,- udzielanie fachowych porad, odpowiedzi na pytania klientów,- realizacja zamówień klientów.
Meble.pl S.A. - 2016-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)
- zarządzanie dokumentacją dla klientów- zapewnianie zgodności danych pomiędzy dokumentami a systemem elektronicznym- wsparcie administracyjne doradców klienta
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Zabierzów (małopolskie)
ANALIZA ROZWIĄZAŃ SYSTEMÓW ERP, IT ORAZ ICH WDRAŻANIE W POLSCE. ANALIZA I OCENA PROJEKTÓW PRZETWARZANIA INFORMACJI. WYKONYWANIE EKSPERTYZ, KIEROWNIE PRACAMI ANALITYCZNYMI. DIAGNOZOWANIE PROJEKTÓW, MODERNIZACJA.jedna zmiana, umowa na czas określony
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Komputerowe opracowanie oreft, praca na programach ; Microsoft, EXCEL , WORD itp
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Bochnia (małopolskie)
obsługa klientów na stanowisku sprzedaży - branża klimatyzację, obsługa przetargów
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Jaworzno (śląskie)