SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I CONTROLINGU Rakowice Małe oferta pracy Comfort S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I CONTROLINGU
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:przygotowywanie dla Zarządu Spółki analiz i raportów w programie excel w zakresie przychodów, kosztów i wyników finansowych, bieżąca kontrola realizowanych kontraktów oraz współpraca z kontrahentami w zakresie udzielanych gwarancji,ścisła współpraca z działem księgowości i biurem prawnym.
Data publikacji: 2018-02-02
Lokalizacja: Rakowice Małe (dolnośląskie)
Pracodawca: Comfort S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:59-600 Rakowice Małe 17, powiat: lwówecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:przygotowywanie dla Zarządu Spółki analiz i raportów w programie excel w zakresie przychodów, kosztów i wyników finansowych, bieżąca kontrola realizowanych kontraktów oraz współpraca z kontrahentami w zakresie udzielanych gwarancji,ścisła współpraca z działem księgowości i biurem prawnym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I CONTROLINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rakowice Małe
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lwówecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lwówek Śląski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, biegła obsługa programu MS EXCEL, ogólna wiedza z zakresu księgowości.
Nazwa pracodawcy: Comfort S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
59-600 Rakowice Małe 17, powiat: lwówecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny w godzinach 7:30-15:00. Telefon 757840300, e-mail rekrutacja (at) comfortsa.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7:30-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lwówecki
Gmina pracodawcy: Lwówek Śląski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rakowice Małe
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 02.02.2018
Oferta pracy ważna do: 09.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
robienie projektów wizualizacji, tworzenie ulotek, wystaw, reklam, wyszukiwanie i zamieszczanie informacji w mediach
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Trzcianka (wielkopolskie)
prowadzenie spraw księgowych
BORYSZEW S.A. ODDZIAŁ ELANA W TORUNIU - 2015-12-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie indywidualnych zajęć terapeutycznych
Zespół Szkół w Kołczygłowach - 2016-12-01 - Kołczygłowy (pomorskie)
jw.
Fallwork Sp. z o.o. (Agencja pracy 6231) - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ofert dla klientów, uzupełnianie systemów rezerwacji w oparciu o zadane kryteria, przygotowywanie i rezerwacja oferty grupowej, poszukiwanie klientów, uzupełnianie firmowej strony internetowej, znajomość przepisów prawnych, praca 40 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
GOLD WAY PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-25 - Jaworowa (mazowieckie)
- Wdrażanie oprogramowania SAP GRC - Dostarczanie codziennego wsparcia technicznego dla pracowników firmy w krajach anglojęzycznych, ukraińskojęzycznych oraz rosyjskojęzycznych- Analiza wymagań biznesowych oraz identyfikacja możliwości doskonalenia procesów - Ścisła współpraca z zagranicznymi zespołami technicznymi.- Monitorowanie i utrzymywanie polityki bezpieczeństwa aplikacji SAP - Codzienny kontakt z klientami oraz pozostałymi oddziałamy EY w języku angielskim oraz ukraińskim.Jedna zmiana 8:30-17:30, umowa na czas nieokreślony
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Wrocław (dolnośląskie)
- obsł. mediów społecznościowych,- pisanie artykułów,- współpraca z mediami,- udział w promocji firmy.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Łódź (łódzkie)
doractwo, przygotowanie aplikacji, rozliczanie obiektu
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Łódź (łódzkie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: dekretowała dokumenty księgowe w zakresie gromadzonych dochodów, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, rozliczała podatek VAT należny, uzgadniała dane do sprawozdań.- Wynagrodzenie: 2600-3100 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 25.05.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: poziom wykształcenia: wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, w tym minimum roczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym, a przy wyższym 4 lata pracy, w tym roczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym. Umiejętności: znajomość przepisów ustawy o rachunkowości /Dz U z 2016 poz. 1047 z późn. zm/ , ustawy o finansach publicznych/Dz U z 2016r. poz. 1870 z późń zm/, znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętnośći dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, znajomość klasyfikacji budżetowej, umiejętność pracy pod presją czasu.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-05-02 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami mającymi siedzibę w Brazylii (wymagany język portugalski).
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór i opieka nad sprzętem komputerowym, sieciowym i oprogramowaniem, administracja Windows Serwer 20013-2012, usługami katalogowymi Active Directory oraz programami zarządzającymi szkołą
Zespół Szkół Odzieżowych Fryzjerskich i Kosmetycznych nr 22 - 2017-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach.-Wynagrodzenie: 2600-3100 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 10.06.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 4 lata pracy, w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Umiejętności: znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-05-12 - Katowice (śląskie)
Tworzenie i edycja prezentacji wizualnych Poprawa estetyki wizualnej prezentacji, przygotowanie dokumentów na spotkania z klientemKoordynowanie procesów związanych z przyjmowaniem i przydzielaniem zadańWspieranie treningu nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Poznań (wielkopolskie)
Drwal / pilarz drzew
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Grodków (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Warszawa (mazowieckie)
praca na stanowisku specjalisty ds. kadr i płac
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Kraśnik (lubelskie)
Specjalista administracji publicznej
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Częstochowa (śląskie)
Prowadzenie zajęć tanecznych z dziećmi i młodzieżą w ramach formacji tanecznej, udział w warsztatach, festiwalach i koncertach prowadzonej formacji tanecznej,współpraca z instutucjami,szkołami,organizacjami w zakresie pozyskiwania nowych członków formacji.
Batalion Dowodzenia Wielonarodowej Brygady - 2017-08-08 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymio
P.P.B.H. KRÓL SP.J. - 2016-03-10 - Kłodawa (wielkopolskie)
1) przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych oraz sporządzanie umów zawieranych przez Centrum oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi Centrum w tym zakresie;2) opracowywanie informacji niezbędnych do sporządzania planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych;3) prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;4) udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;5) udział w pracach komisji przetargowej - sporadycznie,6) prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma itp.),7) ocena formalno-prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne) - dotyczy w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;8) koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista w zespole ds. organizacji i monitoringu we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 19.02.2018r. do godziny 15:00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji p. Ewa Żmuda, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00:14.00.Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
MELIOR INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-16 - Raszyn (mazowieckie)
Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Jeleśnia (śląskie)
telemarketing, obsługa bezpośrednia klienta, przygotowywanie ofert turystycznych, realizacja powierzonych zadań, samokształcenie w zakresie turystyki i produktów turystycznych, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa projektów elektrycznych, teleinformatycznych i automatyki (w tym sieciowej i budynkowej), pomiary i badania elektryczne, audyty energetyczne, obsługa biura, OZE ekspertyzy, drobne prace montażowe
Biuro Inżynieryjno-Wdrożeniowe INTELLIGENT SYSTEMS Wiesław Jędrzejczyk - 2018-01-24 - Kraków (małopolskie)
optymalizacja procesu planowania transportu, dbałość o obieg i poprawne wprowadzanie danych w systemie, przygotowanie dokumentów WZ, planowanie dostaw na czas z optymalnym wykorzystanie zasobów firmy
Przetwórnia Owoców i Warzyw Robert Kowalkowski - 2018-04-18 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Koordynowanie prac administracyjnych (współpraca z księgowością/kadrami), rozliczenia finansowe, negocjacje, zamówienia, obsługa kontrahentów (fakturowanie, przelewy, obsługa kont firmowych), zarządzanie korespondencją i dokumentacją firmy
Uniwersytecka Szkoła Kształcenia Indywidualnego Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Kraków (małopolskie)
wdrażanie standardów IWAY, sporządzanie i wprowadzanie dokumentów IWAY, nadzór nad przepisami z zakresu ochrony środowiska, prowadzenie szkoleń, współpraca z urzędami i instytucjami, nadzorowanie realizacji celów gospodarki odpadów surowców wtórnych
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-08 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
wykształcenie min. średniemile widziane doświadczenie na ww stanowisku2 zmianywynagrodzenie: 2400 zł brutto + premia
TASOMIX Ireneusz Sobczak - 2018-01-18 - Biskupice Ołoboczne (wielkopolskie)
- obsł. urządzeń biur.,- kontakt z klientami,- wyszukiwanie ofert nieruchomości,- analiza ofert nieruchomości,- przygot. umów, ofert.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Łódź (łódzkie)