SPECJALISTA DO SPRAW KADR Kraśnik oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR

Wynagrodzenie: od 1 000 PLN

Zakres obowiązków: praca na stanowisku specjalisty ds. kadr i płac

Data publikacji: 2017-05-30

Lokalizacja: Kraśnik (lubelskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Kraśnik, powiat: kraśnicki, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: praca na stanowisku specjalisty ds. kadr i płac

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraśnik

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kraśnicki

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 26.05.2017

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kraśniku

Adres pracodawcy:
Aleja Niepodległości 20, 23-210 Kraśnik, powiat: kraśnicki, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: kraśnicki

Gmina pracodawcy: Kraśnik

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kraśnik

Adres strony pracodawcy: www.wod-bud.com.pl

Ulica pracodawcy: Aleja Niepodległości

Numer budynku pracodawcy: 20

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kraśniku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data dodania oferty pracy: 30.05.2017

Oferta pracy ważna do: 30.06.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 30.05.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 30.05.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI RYNKU CHIŃSKIEGO - od 15 PLN

planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem chińskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami chińskimi, obsługa mailingów z klientami z Chin, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku chińskim, wykonywanie poleceń chińskiego prezesa.
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA KATEGORII - od 3 000 PLN

Realizowanie poprzez placówki detaliczne założonych planów zakupu, analizowanie ofert, organizowanie akcji promocyjnej, konkursów, analiza otoczenia rynkowego, wizytowanie sklepów, obsługa programów biurowych. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność obsługi programów biurowych, min. 6 - miesięczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 95 783 61 26 Anna Polańska-Bosiacka.
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-05 - Sulęcin (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 4 000 PLN

- Organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w firmie. Zawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami. Analiza danych marketingowych firmy.język kazachski wymagany ze względu na liczne delegacje i kontakty z klientami z kazachstanu.- Miejsce wykonywania pracy: siedziba firmy oraz delegacje poza terytorium polski (Kazachstan).- Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe (kierunek marketing i zarządzanie). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagane doświadczenie w zakresie sprzedaży i marketingu, znajomość rynku kazachskiego. Wymagana zaawansowana znajomość języka Kazachskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Przyswajanie zagadnień technicznych. Aktualizowanie baz danych. Nadzór nad obiegiem dokumentów. Kreatywne i skuteczne poszukiwanie potencjalnych klientów. Rozwój sprzedaży produktów oferowanych przez firmę.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW WSPARCIA PRODUKCJI - do 2 100 PLN

praca z systemem informatycznym w zakresie organizacji produkcji
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Guzowatka (mazowieckie)

SPECJALISTA INFORMATYK - od 2 850 PLN

administrowanie siecią informatyczną WWK OHP i gospodarowanie sprzętem WWK OHP, wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych, dbałość o rozwój systemu informatycznego, prowadzenie biuletynu informacji publicznej, obsługa systemu kadrowo- księgowego QNT oraz Windows serwer 2008 standard
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-07-06 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. BHP I P.POŻ - od 1 100 PLN

- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem jednostki w zakresie bhp i p.poż
kontakt przez OHP - 2016-09-20 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA - PSYCHOLOG - od 3 000 PLN

Badania psychologiczne kandydatów do służby wojskowejGodziny pracy: od 7.30 do 15.30
Wojskowa Pracownia Psychologiczna w Olsztynie - 2018-03-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Radom (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO- PŁACOWYCH I ADMINISTRACYJNYCH - 2 900 - 3 500 PLN

Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, prowadzenie biura zarządu (korespondencja, sekretariat). Wynagrodzenie do negocjacji w zależności od posiadanych umiejętności.
SOEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-01 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - od 4 000 PLN

- Przygotowywanie zapytań ofertowych - technicznych, uzgodnienia techniczne z oferentami, nadzór nad dostawcami części zamiennych. - Wynagrodzenie: 4000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na czas nieokreślony.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania wykształcenie średnie lub wyższe techniczne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Kontakt osobisty (ul. Obrońców Westerplatte 108, 40-335 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 32 779-20-00 wew. 33) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: kadry (at) baterpol.pl
BATERPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-04 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW - od 3 500 PLN

- Kontakty z kluczowymi klientami z terenu Algierii. Negocjowanie umów i kontraktów. Język Angielski oraz Francuski wymagany ze względu na szerokie kontakty z klientem zagranicznym oraz liczne delegacje na teren Algierii.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy oraz delegacje na teren Algierii.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + sobota, niedziela. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek zarządzanie zasobami ludzkimi. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 i pół roku udokumentowanego doświadczenia na ww. stanowisku. Wymagane doświadczenie w kontaktach z klientem zagranicznym. Wymagana znajomość algierskiego rynku w zakresie paliw i produktów pochodnych. Wymagana znajomość języka angielskiego i francuskiego w mowie w stopniu zaawansowany, w piśmie w stopniu zaawansowanym.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych, dowóz towarów do klienta.
PENNY-DOBROSZYCE Sp. z o.o. - 2016-05-24 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. NARZĘDZI JAKOŚCIOWYCH - do 3 000 PLN

Kontrola jakości detali oraz analzia wystepujących wad podzcas procesu produkcyjnego, przygotowanie dokumnetacji nowo wprowadzanych detali, przygotowanie planów jakości dla detali zgodnie z wymaganiami klientów, nadzór nad dokumentacją techniczna oraz instrukcjami wewnętrznymi, nadzór nad kartami pomiarowymi, wprowadzanie zmian. Kontakt z pracodawcą: osobiście, telefonicznie 71 382 82 32, praca (at) bikkoplast.pl
BIKKOPLAST Sp. z o.o. - 2017-12-21 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. BHP - od 2 500 PLN

prowadzenie spraw i dokumentacji BHP na budowie
P.P.H.U."KAROCEZA"Cezary Luzak - 2017-11-27 - Karsy (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI FINANSOWYCH - do 13 000 PLN

Kształtowanie i koordynacja procesu planowania oraz kontroli w celu stałej poprawy efektywności kosztowej i przychodowej firmy. Analizowanie obszarów biznesowych w zakresie realizacji budżetów, ustalenie odchyleń i wskazanie działań naprawczych.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z J. WĘGIERSKIM - WARSZAWA - od 4 000 PLN

bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; obsługa bazy danych; administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 2 500 - 3 000 PLN

Podstawowym obowiązkiem, osoby zatrudnionej na tym stanowisku, będzie obsługa procesu działań sprzedażowych, w celu realizacji założonych celów spółki
EUROWET Sp z o.o. - 2016-08-18 - Kościelna Wieś (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY USŁUG SPEDYCYJNYCH - 3 000 - 7 000 PLN

Sprzedaż usług spedycyjnych drogowych, budowanie bazy klientów, monitorowanie rynku TSL oraz poczynań konkurencji, organizacja i prowadzenie spotkań handlowych w celu nawiązania współpracy, analizowanie potrzeb klientów i doradzanie w zakresie doboru optymalnych rozwiązań, przygotowywanie ofert handlowych dla aktualnych i przyszłych klientów, stałe poszerzanie wiedzy na temat rynku usług transportowych, raportowanie postępów w osiąganiu celów sprzedażowych, współpraca z zespołem operacyjnym w celu zapewnienia najlepszego poziomu wykonania usług. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Czechowicach-Dziedzicach.
3 CARGO Beata Jastrzębska - 2016-08-16 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

obsługa niemieckich klientów
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Pniewy (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem,godz. pracy 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 1 850 - 2 500 PLN

Specjalista do spraw sprzedażyWymagania:- Wykształcenie wyższe (preferowane informatyka, bądź kierunki związane z multimediami). -Doświadczenie w sprzedaży usług - Znajomość branży IT, bądź branży reklamowej - Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - Wysokie kompetencje komunikacyjne - Umiejętność szybkiej analizy danych Zapał do pracy i wytrwałość - Optymizm i wiarę w siebieZakres zadań:- Sprzedaż usługi w branżach produkcji gier, produkcji filmowej, oraz szeroko rozumianej branży IT -Organizacja spotkania z klientami- Kreowanie marki i aktywne uczestnictwo w pracach działu marketingu -Współpraca z działami wewnętrznymi - Organizacja i czynny udział w targach i eventach z klientamZainteresowane osoby spełniające powyższe wymagania proszone są o przesyłanie CV do dnia 16.12.2016r koniecznie z zaznaczeniem w temacie wiadomości numeru referencyjnego: Nr. Ref.MMC/sp/1 na adres email: rekrutacja (at) miasteczkomultimedialne.pl
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH - od 3 400 PLN

składnie zamówień u dostawców i kontrola ich realizacji, prognozowanie zakupów u dostawców, przyjmowanie zamówień od klientów i przekazywanie do realizacji na magazyn, fakturowanie, kontrola płatności od klientów, zaopatrywanie biura i magazynu w materiały eksploatacyjne, kontrola faktur zakupowych i wprowadzanie ich do systemu płatności, współpraca z firmami spedycyjnymi, wyszukiwanie przetargów i ich przygotowywanie, analiza sprzedaży i realizacji umów, współpraca z biurem rachunkowym – przygotowywanie i przekazywanie dokumentów, dbanie o poprawny przepływ korespondencji firmowej
Biochem Polska Sp. z o. o. - 2016-09-06 - Stara Iwiczna (mazowieckie)


Wybierz powiat