SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW ( KEY ACCOUT MANAGER) Skierniewice oferta pracy kontakt przez PUP


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW ( KEY ACCOUT MANAGER)

Wynagrodzenie: do 2 500 PLN

Zakres obowiązków: REALIZACJA PROCESU ZARZĄDZANIA HOSTELEM , PLANOWANIE I PODEJMOWANIE DECYZJI,ORGANIZOWANIE, PRZEWODZENIE,MOTYWOWANIE I KONTROLOWANIE

Data publikacji: 2017-05-24

Lokalizacja: Skierniewice (łódzkie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Skierniewice, powiat: m. Skierniewice, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
REALIZACJA PROCESU ZARZĄDZANIA HOSTELEM , PLANOWANIE I PODEJMOWANIE DECYZJI,ORGANIZOWANIE, PRZEWODZENIE,MOTYWOWANIE I KONTROLOWANIE

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: ruch ciągły

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW ( KEY ACCOUT MANAGER)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skierniewice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Skierniewice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: KIEROWANIE ZESPOŁEM

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Skierniewicach

Adres pracodawcy:
Al. Niepodległości 7, 96-100 Skierniewice, powiat: m. Skierniewice, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + SKIEROWANIE PUP

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: m. Skierniewice

Gmina pracodawcy: Skierniewice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Skierniewice

Ulica pracodawcy: Al. Niepodległości

Numer budynku pracodawcy: 7

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Skierniewicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)

Data dodania oferty pracy: 24.05.2017

Oferta pracy ważna do: 14.06.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 24.05.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 24.05.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 1 200 - 2 500 PLN

obsługa klienta telefoniczna lub mailowa
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. ROZWOJU - od 2 000 PLN

-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-07-12 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA KLIENTÓW - 997,4 PLN

Specjalista ds. pozyskiwania klientów
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Śrem (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. TECHNOLOGICZNYCH - od 3 000 PLN

- Przygotowywanie zapytań ofertowych w zakresie technologicznym, ewaluacja techniczna otrzymanych ofert, negocjacje cen proponowanych przez oferentów. Nadzór nad opracowywaniem dokumentacji w zakresie branży technologicznej. Udział w koordynacji prac projektowych oraz optymalizacja zaproponowanych rozwiązań w celu ograniczenia kosztów powierzonego zakresu prac. Udział w koordynacji realizacji inwestycji oraz nadzór nad realizacją prac podwykonawców.- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Nastepnie na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe w specjalności energetyka lub pokrewne. Wymagane min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji inwestycji budowlanych w energetyce lub przemyśle. Mile widziane doświadczenie w pracy w ramach zespołu Generalnego Wykonawcy, doświadczenie w koordynacji prac projektowych oraz nadzorze firm podwykonawczych. Wymagane czynne prawo jazdy kat. B, znajomość procesu inwestycyjnego budowy elektrociepłowni i instalacji energetycznych, umiejętność przygotowywania zapytań ofertowych oraz prowadzenia negocjacji , obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, dokładność oraz terminowość, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-03 - Częstochowa (śląskie)

POMOCNIK PRODUKCJI - od 2 500 PLN

realizacja zadań produkcyjnych zgodnie z poleceniem przełożonego, odczytywanie danych z rysunków technicznych oraz obsługa maszyn CNC, przestrzeganie zasad i regulaminów pracy
Fabryki Mebli "Forte" S.A. w Ostrowi Maz. Oddział w Hajnówce - 2017-01-05 - Hajnówka (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY(NR 2323) - od 1 850 PLN

sprzedaż biurowych urządzeń wielofunkcyjnych i wielkoformatowych oraz oprogramowania do zarządzania elektronicznego obiegu dokumentówwynagrodzenie podstawowe + premia
MULTIKOP - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-04-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 5 000 PLN

Wykształcenie min. średnie techniczne; znajomość języka niemieckiego - warunek konieczny, znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem; min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomość pakietu MS Office, umiejętność organizacji pracy własnej; zakres obowiązków: nadzór i organizacja systemu kontroli u klienta, opieka nad Klientem, utrzymanie wzorowych relacji z Klientem, aktualizacja i nadzór nad przestrzeganiem wymagań Klienta, ustalanie z Klientem celów jakościowych, zarządzanie reklamacjami u Klienta, sporządzanie analiz i raportów jakościowych, dbanie o przepływ informacji między Klientem, a odpowiednimi działami w firmie, prowadzenie działań korygujących i zapobiegawczych u Klienta; trzy zmiany; miejsce pracy: Niemcy;
INTERNATIONAL QUICK SERVICE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-23 - Niemcy (Niemcy)

SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 2 500 PLN

Wymagane wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2017-05-16 - Rybnik (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

obsługa kasy fiskalnej, wykonywanie zamóień, ustalanie en
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Sławoborze (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 1 100 PLN

Powadzenie szkoleń wstępnych i okresowych BHP, zajmowanie się sprawami związanymi z bezpieczeństwem i higieną pracy
RAVEN J.M. KRUK SP.J. - 2018-03-07 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ - od 2 200 PLN

kompetencje handlowe, badanie potrzeb rynku, umiejętność negocjacji handlowej, rozwijanie sprzedaży, umiejętność nawiązywania i budowania relacji z klientem, poszukiwanie nowych klientów, kontakty mailowe i telefoniczne z klientem,
NOTTO Sp.zo.o. Sp. komandytowa - 2017-05-15 - Ryczywół (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM /J. NIEMIECKI/ (O) - do 2 000 PLN

obsługa klientów w języku niemieckim zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie, odpowiedzialność za przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych, uzupełnianie danych w wewnętrznej bazie, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
GASTAMO JOB SERVICE KAMIL KMIECIK - 2017-07-07 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 1 330 PLN

prowadzenie spraw kadrowych pracowników
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowaczy - 2018-06-27 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. TELEFONICZNEGO KONTAKTU Z KLIENTEM NIEMIECKOJĘZYCZNYM - od 2 800 PLN

Odbieranie połączeń od klientów z Niemiec. Udzielanie porad w języku niemieckim. Pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów.Praca od poniedziałku do soboty - możliwość dopasowania godzin. Wymagana znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2.
ADECCO Poland sp. z o.o. - 2016-04-07 - Lubartów (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - od 13,7 PLN

- Zatrudnianie cudzoziemców spoza UE. Kontakt z pracownikami z Ukrainy, Białorusi, Gruzji, Rosji. Wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy okreslenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów.- Wynagrodzenie: 13,70 zł/brutto/godzinę. Praca na umowę zlecenie na stałe. Zlecenie wykonywane przez 40 godzin/tydzień.- Zlecenie w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Doświadczenie w dziale rekrutacji. Komunikatywność, obsługa pakietu Mikrosoft Office. Znajomość j. ukraińskiego w mowie i pismie na poziomie C2. Znajomość j. rosyjskiego.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

sprzedaż artykułów lakierniczych, budowa partnerskich relacji z klientami, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2017-11-07 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW - od 2 300 PLN

ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA POZYSKIWANIE I BIEŻĄCOĄ OBSŁUGĘ NAJWAŻNIEJSZYCH I NAJWIĘKSZYCH KLIENTÓW FIRMY, UTRZYMYWANIE I ROZWÓJ RELACJI HANDLOWYCH Z KLUCZOWYMI KLIENTAMI FIRMY, WSPÓŁTWORZENIE STRATEGII SPRZEDAŻOWYCH I ODPOWIADANIE ZA PROWADZENIE AKTYWNYCH DZIAŁAŃ SPRZWDAŻOWYCH PRODUKTÓW I USŁUG, BUDOWANIE, PLANOWANIE I ZARZĄDZANIE BAZĄ NAJWAŻNIEJSZYCH I NAJWIĘKSZYCH KLIENTÓW FIRMY, MONITOROWANIE POTENCJAŁU KLIENTÓW NA DANYM RYNKU,POZYSKIWANIE KLUCZOWYCH KLIENTÓW DLA FIRMY, BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE DŁUGOFALOWYCH RELACJI BIZNESOWYCH Z NAJWAŻNIEJSZYMI I NAJWIĘKSZYMI KLIENTAMI FIRMY, PROWADZENIE BIEŻĄCEJ OBSŁUGI KLUCZOWYCH KLIENTÓW W ZAKRESIE SPRZEDAŻY PRODUKTÓW I ZAPEWNIANIE NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI OBSŁUGI, SPRAWOWANIE OPIEKI NAD KLIENTAMI KORPORACYJNYMI, PRZYGOTOWYWANIE I PROWADZENIE PROJEKTÓW SPRZEDAŻOWYCH PRODUKTÓW I USŁUG, ZARZĄDZANIE PROWADZONYMI DZIAŁANIAMI SPRZEDAŻOWYMI, MARKETINGOWYMI I PROMOCYJNYMI, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, EMPATIA, ODPORNOŚĆ NA STRES, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, PRAWO JAZDY KAT. B, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 3 LATA, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I ROSYJSKIEGO W STOPNIU DOBRYM
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

analizowanie przetargów, robienie ofert, negocjowanie konkretów z klientami.
Wytwórnia Wyrobów Betonowych "Chojna - Beton" Spółka z o.o. Chojna - 2016-03-14 - Chojna (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - od 1 850 PLN

prowadzenie księgi podatkowej
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Rudnik Szlachecki (lubelskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 300 PLN

Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-03-07 - Starachowice (świętokrzyskie)

OPERATOR MASZYNY DO CIĘCIA PIANKI - od 3 000 PLN

Operator maszyny do cięcia pianki.
VERTUS Paweł Michalak - 2017-05-09 - Krążkowy (wielkopolskie)

REJESTRATORKA MEDYCZNA (STAŻ DLA OSÓB DO 30 R.Ż.) - 1 017,4 PLN

rejestracja pacjentów
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA D/S OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ - 1 017,4 PLN

ZGODNY Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Opoczno (łódzkie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I ROZLICZEŃ - do 2 500 PLN

Przygotowywanie analiz oraz zestawień handlowych, zakładanie i rozliczanie promocji w systemie komputerowym, analiza rotacji towarów, terminów oraz stanów zatowarowania magazynu, prowadzenie bieżącej ewidencji rozliczeń i zestawień
P.P.H.U. SPECJAŁ SP. ZO.O. - 2017-04-07 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI - od 2 200 PLN

KONTROLA STANÓW MAGAZYNOWYCH, OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH
SPIŻARNIA SP. Z O.O., SP.K. - 2018-04-24 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW WSPARCIA SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Telefoniczna i bezpośrednią obsługą Klienta,• Aktywna sprzedaż produktów szkoły,• Promocja i marketing szkoły nakierowane na rekrutację nowych Słuchaczy,• Pozyskiwanie potencjalnych kontaktów podczas prelekcji i spotkań z potencjalnymi Słuchaczami,• Dystrybucja materiałów reklamowych (plakatowanie, ulotkowanie).
Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" w Białymstoku - 2017-09-21 - Białystok (podlaskie)