SPECJALISTA DO SPRAW KADR Olsztyn oferta pracy PH-U Bezpieczna Droga Robert Klimek
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: do 1 850 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie ewidencji czasu pracy kierowców,nadzór nad dokumentacją kadrową
Data publikacji: 2016-05-30
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: PH-U Bezpieczna Droga Robert Klimek
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wyszyńskiego 15 pok.17, 10-557 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie ewidencji czasu pracy kierowców,nadzór nad dokumentacją kadrową
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2016
Data zakończenia pracy: 14.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość programów Word i Excel
Nazwa pracodawcy: PH-U Bezpieczna Droga Robert Klimek
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Wyszyńskiego 15 pok.17, 10-557 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Wyszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 15 pok.17
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 31.05.2016
Oferta pracy ważna do: 15.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 31.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Pomoc w przygotowywaniu projektów pism z zakresu przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko, pomoc w przygotowywaniu projektów pism w sprawie interpretacji przepisów ustawy oceny oddziaływania na środowisko, pomoc w bieżących pracach Departamentu.
GENERALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola jakości gotowych prod., wypełnianie i nadzór arkuszy kontr., raportowanie wyników i niezgodności
TARCZYŃSKI S.A. - 2017-10-09 - Sława (lubuskie)
Obsługa procesów logistycznych. Współpraca z dostawcami i odbiorcami oraz przewoźnikami i spedytorami.
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Gdańsk (pomorskie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;• koordynacja zadań wynikających z działalności MCK w Kościerzynie.
kontakt przez OHP - 2017-07-11 - Kościerzyna (pomorskie)
Praca w delegacji na terenie całego kraju, praca na wysokości powyżej 3m, praca w nocy. Wymagania: wykształcenie zawodowe, kierunek elektryk, prawo jazdy kat B, uprawnienia SEP "E".
JAROSŁAW BAJKOWSKI ELEKTRO-KOMPLEKS JAROSŁAW BAJKOWSKI - 2017-04-06 - Reda (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej,Wprowadzanie i aktualizacja danych pracowniczych do systemu kadrowo-płacowego,Przygotowywanie list płac,Sporządzanie umów cywilnoprawnych,Rozliczanie czasu pracy pracowników,Sporządzanie deklaracji i raportów na potrzeby ZUS, PDOF, GUS,Tworzenie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne, archiwizowanie dokumentacji kadrowo-płacowej, obsługa programu PŁATNIK, sporządzanie korekt dokumentów ZUS.
kontakt przez OHP - 2017-10-19 - Przeworsk (podkarpackie)
Ref Do30Zakres:-wykonywanie i skłądanie ofert,produktów spółkidroga elektroniczną ,telefoniczną i bezpośrednio pozyskiwanie klientów.
GOOD WORK POLSKA Sp.z o.o. - 2016-01-29 - Baniocha (mazowieckie)
Wykształcenie min. średnie ekonomiczne lub wyższe; 5 lat doświadczenia w księgowości; znajomość programu kasowego Symfonia; zakres obowiązków: prowadzenie kasy zakładowej, dokumentacji finansowej, dokumentacji związanej z utrzymaniem nieruchomości; odpowiedzialność majątkowa; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnoprawności;
CECH RZEMIOSŁ RÓŻNYCH I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI - 2017-09-15 - Gliwice (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
praca w sklepie z pieczywem
STACH Spółka z o.o. - 2017-05-23 - Piekary Śląskie (śląskie)
Kompletacja zamówień, praca ze skanerem, rozładunek i załadunek dostaw, obsługa wózków widłowych-wysoki skład
TOOLIP HR SP. Z O.O. - 2016-12-15 - Łódź (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników podległych działów. Prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem pracowników przydzielonych firm tymczasowych, rozliczanie czasu pracy. Przyjmowanie i obsługa pracowników (również telefoniczna). Wprowadzanie absencji pracowników do systemu kadrowo-płacowego. Raportowanie danych dotyczących zatrudnienia do przełożonego oraz do Koordynatora HR na produkcji.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO-MIĘSNE S.A. - 2018-04-04 - Karczew (mazowieckie)
- obsługa administracyjno-finansowa projektu- przygotowywanie umów, protokołów, sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatność, kosztorysów, harmonogramów płatności zgodnie z zawartymi umowami na realizację projektów- przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień realizowanych w projektach (zapytania ofertowe, ogłoszenia o zamówieniu, wyłonienie wykonawców, protokoły z postępowań, itp.)- bieżąca obsługa elektronicznego Systemu SL2014 (w zakresie związanej z rozliczaniem projektów- kontrola wydatkowanych środków finansowych – prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z wydatkowaniem środków- nadzór nad prawidłowym wydatkowaniem dotacji oraz analizowanie postępu finansowego realizacji projektów
Fundacja OKNO NA WSCHÓD - 2018-02-12 - Białystok (podlaskie)
w/g potrzeb
Marbach Polska Sp. z o. o. - 2016-06-01 - Kielce (świętokrzyskie)
1. Otwieranie instrumentów finansowych na zlecenie klientów oraz aktualizowanie istniejącej bazy danych; 2. Sporządzanie raportów kontrolingowych dotyczących poprawności danych instrumentów finansowych; 3. Regularny kontakt ze stakeholderami oraz powiązanymi zespołami; 4. Udział w różnorodnych inicjatywach i projektach; 5. Odpowiadanie na zapytania klientów.
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Wrocław (dolnośląskie)
księgowanie dokumentów w programie księgowo-finansowym, sporządzanie list wynagrodzeń,naliczanie podatku dochodowego, sporządzanie deklaracji ZUS
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie zamówień, fakturowanie, operacje kasowe.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Teresin (mazowieckie)
Aktywne poszukiwanie klientów oraz nawiązywanie bezpośrednich kontaktów, rozpowszechnianie informacji oraz oferty handlowej, reklamowanie Studia Mody w Internecie, planowanie i organizowanie procesu sprzedazy
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Jawor (dolnośląskie)
dozorowanie obiektu
"POZIOM SERWIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-20 - Zielona Góra (lubuskie)
czynności związane z zabezpieczeniem ciągłości ruchu magazynu wg zaleceń
kontakt przez OHP - 2017-11-10 - Sosnowiec (śląskie)
sprzedaż reklam, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta w punkcie obsługii. Obsługa telefoniczna firm.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Gniezno (wielkopolskie)
w/g potrzeb
KIELCEDIS Sp. z o.o. Kielce - 2017-11-20 - Kielce (świętokrzyskie)
min. 1 rok doświadczenie na ww stanowisku, dyspozycyjność, zaangażowanie w pracę, znajomość systemu diagnostyki OBD;naprawa i obsługa układów elektrycznych i elektromechanicznych w pojazdach samochodowych, maszynach rolniczych, maszynach budowlanych
Przedsiębiorstwo Motoryzacyjne Diesel Motor Edward Kalak - 2017-04-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
W zakresie utrzymania dróg:opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych,przeprowadzanie przeglądów specjalnych dróg, ulic, placów, parkingów w zakresie oceny stanu technicznego nawierzchni jezdni i chodników,przygotowywanie warunków technicznych do opracowania specyfikacji zamówień publicznych dot. zadań prowadzonych przez Dział Utrzymania Dróg,opracowywanie specyfikacji technicznych do projektów budowlanych,prowadzenie ewidencji postulatów, wniosków i notatek prasowych, badanie w terenie zasadności wniosków, postulatów i krytyki prasowej i udzielanie odpowiedzi zainteresowanym,przeciwdziałania wszelkim zagrożeniom dla ruchu drogowego, wynikającym ze stanu technicznego dróg.
Gdański Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku - 2018-04-27 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres zadań:1. Prowadzenie ewidencji księgowej podatków, zgodnie z obowiązującymi ustawami i przepisami prawa podatkowego, a w szczególności z ustawą z dnia 29sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity: Dz. U. z 2015r. poz. 613) oraz z ustawą zdnia 29 września 1994r. orachunkowości (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 330 ze zm.), w tym:1) księgowanie wpłat oraz zwrotów na kontach podatkowych podatników,2) naliczanie dodatkowych opłat odsetek za zwłokę od nieterminowo wniesionych wpłat kwot podatkowych,3) bieżąca kontrola terminowości regulowania zobowiązań podatkowych,4) podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych w stosunku do zalegających podatników, w tym sporządzanie upomnień i tytułów wykonawczych,5) prowadzenie likwidacji nadpłat,6) przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych (zamknięcie urządzeń księgowych, uzgadnianie sald).2. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Naczelnika Wydziału oraz Kierownika Referatu Księgowości Dochodów.
Urząd Miejski - 2016-03-30 - Jaworzno (śląskie)
Obsługa klientów w sklepie internetowym( sprzedaż internetowa instalacji grzewczych )WYMAGANIA: Wykształcenie średnie, wymagana bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (B2)KONTAKT Z PRACODAWCĄ:piotr_wolanski1973 (at) wp.pl
HEATING - INSTAL S.C. PIOTR WOLAŃSKI, STANISŁAW WOLAŃSKI, CZESŁAWA WOLAŃSKA - 2016-11-24 - Radymno (podkarpackie)
Przygotowywanie dokumentacji technicznej związanej z przetargami, prowadzenie książek obiektów budowlanych, współpraca i opracowywanie rzeczowo- finansowego planu remontów, dokonywanie odczytów wodomierzy głównych i indywidualnych, odczyt i analiza energii elektrycznej. Przygotowywanie projektów umów, współpraca z firmami prowadzącymi usługi dla spółdzielni.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA KLAKSON - 2016-07-18 - Lublin (lubelskie)
Przygotowanie prezentacji oraz tworzenie planu wydarzeń. Obsługa korespondencji i telefonu. Sprzedaż produktów i usług przedsiębiorstwa poprzez dostępne kanały sprzedaży. Negocjacje z wszelkimi podwykonawcami usług. Utrzymywabue stałych i pozytywnych relacji z klientem. Realizacja i koordynacja sprawpowierzonych związanych z organizacją imprez, szkoleń i konferencji. Wyszukiwanie zewnętrzych partnerów i sponsorów oraz angażowanie ich we współtworzenie i realizację działań. Obecność podczas wydarzeń i nadzór nad ich prawidłowym przebiegiem.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Płochocin (mazowieckie)