SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Zielona Góra oferta pracy SYLAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie umów o pracę, zleceń, sporządzanie dokumentacji kadrowej
Data publikacji: 2018-07-26
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: SYLAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:MARIACKA 7 2-2A, 65-076 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie umów o pracę, zleceń, sporządzanie dokumentacji kadrowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie i wyższe (finanse/płace), 2 do 5 lat znajomości przepisów prawa pracy, ZUS, PIT
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
SYLAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
MARIACKA 7 2-2A, 65-076 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: MARIACKA 7
Numer budynku pracodawcy: 2-2A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.07.2018
Data dodania oferty pracy: 26.07.2018
Oferta pracy ważna do: 31.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp, przeprowadzanie szkoleń wstępnych bhp/instruktaży ogólnych osób przyjmowanychdo pracy/służby, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i w służbie oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej, sporządzanie analiz stanu bhp, udział w przekazywaniu do użytku nowo budowanych i przebudowywanych obiektów, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą i służbą, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadkówprzy pracy/w służbie, doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy i służby
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-02-13 - Chełm (lubelskie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, sprzedaż
S U R T E X Sp.Z0.0 Zakład Handlowy Przemyśl - 2017-12-08 - Przemyśl (podkarpackie)
• Opracowanie materiałów marketingowych, reklamowych i informacyjnych,• Tworzenie prezentacji,• Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami i innymi podwykonawcami,• Organizacja eventów.
TOURTREND Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Strzelinko (pomorskie)
-Organizacja pracy konserwatorów - w porozumieniu z koordynatorem-Rozliczanie godzin pracowników-Zaopatrzenie w materiał do realizacji zleceń-Realizacja zleceńPraca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00. Praca w biurze oraz w terenie.
Wsparcie Grupa TAURON - 2018-03-09 - Bielsko-Biała (śląskie)
praca przy produkcji pierogów
PRZETWÓRSTWO GASTRONOMICZNO-GARMAŻERYJNE I CHŁODNICTWO S.C. A. KORDYACZNY, K. KORDYACZNA - 2018-03-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
obsługa mailowa i telefoniczna klientów zagranicznych
"CONSALNET" S. A. - 2016-10-28 - Wiechlice (lubuskie)
Odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów magazynowych -RW, WZ
Avit Adam Rytel - 2016-01-19 - Niepiekła (mazowieckie)
- aktualizacja kroniki,- kontakt z partnerami medialnymi,- przygotowanie afiszy, folderów, zaproszeń oraz zapowiedzi wydarzeń organizowanych przez CKiT,- pomoc w dystrybucji materiałów promocyjnych na terenie miasta,- redakcja artykułów do miesięcznego PULS WIELICZKI
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Wieliczka (małopolskie)
Specjalista do spraw księgowości i kadr
SKOBIERSKI STROPY SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-08 - Trzebień (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Białystok (podlaskie)
Zakres zadań: *planowanie i nadzorowanie robót z zakresu utrzymania zieleni, *wnioskowanie o wydanie zezwoleń na wycięcie drzew lub krzewów w pasie drogowym, *zakładanie, utrzymanie i pielęgnacja zieleni przydrożnej, sadzenie drzew i ich usuwanie, *realizacja projektów zieleni miejskiej, *nadzór i prace pielęgnacyjne: nasadzanie roślin sezonowych, pielęgnacja nawierzchni alejek i kwater trawiasto żwirowych, koszenie, wertykulacja i areacja trawników, odchwaszczanie trawników mechaniczne, ręczne i chemiczne, nawożenie roślin, ochrona przed chorobami i szkodnikami,
Urząd Miasta i Gminy we Wrześni - 2016-03-11 - Września (wielkopolskie)
obsługa klienta telefoniczna lub mailowa
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- tłumaczenie pisemne dokumentów służbowych będących we właściwości Centrum Współpracy/ Wydziału Granicznego, w celu umożliwienia komunikacji między stronami;- tłumaczenie ustne podczas spotkań polsko-niemieckich pozostających we właściwości Centrum Współpracy/ Wydziału Granicznego , w celu umożliwienia kontaktu między stronami;- udział w przygotowaniu spotkań leżąych we właściwości Centrum Współpracy w celu sprawnej realizacji zadań centrum;- przepisywanie lub przygotowywanie pism na potrzeby centrum współpracy w celu umożliwienia sprawnego obiegu korespondencji;miejsce pracy: Świecko
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2017-03-22 - Świecko (lubuskie)
Przygotowywanie materiałów promocyjnych i wsparcie sprzedaży.Przygotowywanie prezentacji marketingowych w języku arabskim i angielskim.Aktualizacja Social Media, stron internetowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Błonie (mazowieckie)
Wykonywanie badań technicznych pojazdów do 3,5 tony
AUTO-CENTRUM Andrzej Kałka - 2017-02-21 - Złotoryja (dolnośląskie)
- wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowych,- opracowywanie i prowadzenie kampanii reklamowych,- opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Rokocin (pomorskie)
sprzedaż materiałów budowlanych
Składy Budowlane Samwo Sp. z o.o. - 2016-05-25 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Serwis oprogramowania
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe - Robert Grześkowiak - 2017-05-05 - Jarocin (wielkopolskie)
- obsługa urządzenia wibracyjnego- obsługa komory klimatycznej
DIAMON SP. Z O. O. - 2015-11-27 - Zdziechowice (opolskie)
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku będzie należało wykonywanie zadań realizowanych przez Biuro ds. Kontroli EFS w Wydziale Kontroli EFS w zakresie prowadzenia kontroli na miejscu (w siedzibie beneficjenta / wizyt monitoringowych) projektów realizowanych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze, min. 4 letni staż pracy, znajomość zagadnień z zakresu: funkcjonowania Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS), zasad funkcjonowania administracji samorządowej, ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, ustawy o samorządzie województwa, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o rachunkowości oraz o finansach publicznych,biegła obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B, gotowość do bardzo częstych wyjazdów służbowych,umiejętność precyzyjnego redagowania pism, kreatywność, zdolności analityczne połączone z umiejętnością formułowania pisemnych wniosków, samodzielność, dokładność i skrupulatność w działaniu, umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność,niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wymagania zgodne z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.Wymagania dodatkowe:kierunkowe studia podyplomowe (ekonomiczne, prawnicze np. kontrola i audyt, zamówienia publiczne), minimum 2 letni staż pracy w administracji samorządowej lub państwowej, min. roczne doświadczenie zawodowe w pracy na stanowiskach związanych z rozliczaniem projektów / kontrolowaniem prawidłowości realizacji umów o dofinansowanie projektów, znajomość co najmniej jednego spośród trzech języków roboczych UE (angielski, francuski lub niemiecki) w stopniu komunikatywnym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, zdolność planowania i sprawnego organizowania pracy własnej, dyspozycyjność, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność interpretacji przepisów prawnych i stosowania prawa w praktyce, wysoka kultura osobista.Osoby zainteresowane podjęciem pracy prosimy o złożenie CV i listu motywacyjnego z następującymi dokumentami:- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy;- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;- kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Dokumenty należy składać w kancelarii (pokój 006) Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie, ul. A. Mickiewicza 41 w terminie 10 dni od daty opublikowania niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej z dopiskiem na kopercie ,,Oferta: 18/2018.SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOSTĘPNE SĄ W OFERCIE: 18/2018 DOSTĘPNEJ NA STRONIE wup.pl,dalej BIP "Praca w WUP"Zakwalifikowani kandydaci zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Urząd zastrzega sobie prawo do nie odsyłania przedłożonych dokumentów, które po przeprowadzeniu naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY - 2018-04-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
praca na kasie w markecie na okres 2 tyg.
kontakt przez OHP - 2017-03-06 - Gdańsk (pomorskie)
specjalista do spraw rekrutacji
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Poznań (wielkopolskie)
kontakty z klientami, organizacje szkoleń,przygotowanie materiałów szkoleniowych
QUALITY AUSTRIA-POLSKA Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Mikołów (śląskie)
wykonywanie czynności obróbki frezowania i skrawania, mocowanie elementów stalowych, monitorowanie poszczególnyc czynności, kontrolowanie jakości wykonanych okien
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Zduńska Wola (łódzkie)
Specjalista administracji publicznej
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Jerka (wielkopolskie)
Dozór nad zmianą, prowadzenie zmiany
ZAKŁAD DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ "CARBON" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-12 - Ruda Śląska (śląskie)
PROWADZENIE KADR I PŁAC DLA KLIENTÓW BIIURA POSIADAJĄCYCH DO 20 LUB POWYŻEJ 20 PRACOWNIKÓWWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KADR I PŁAC, PROGRAM PŁATNIK, DOŚWIADCZENIE W OBSŁUDZE KADR I PŁAC, 1 ROK STĄZU PRACY W DZIALE KADRCV NA ADRES E-MAIL:PRACA (at) AKTA.COM.PL
AKTA BIURO RACHUNKOWO PODATKOWE MONIKA ŻURAWSKA - 2016-11-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)