SPECJALISTA DO SPRAW KADR I ADMINISTRACJI BIUROWEJ Rogowiec oferta pracy GOPAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I ADMINISTRACJI BIUROWEJ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: prawidłowe i terminowe naliczanie płac i innych składników wynagrodzeń dla pracowników prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników oraz dokumentacji płacowej sporządzanie i przekazywanie w określonym przepisami terminie deklaracji oraz raportów do ZUS pomoc w przygotowywaniu w obowiązujących terminach danych, informacji i sprawozdań z zakresu zatrudnienia, wynagrodzeń, m.in.: sprawozdania DG-1, PFRON, deklaracji ZUS, PIT wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, zarobkach, świadectw pracy przygotowywanie niezbędnych zestawień z zakresu obsługi kadrowo-płacowej i wynagrodzeń rozliczanie czasu pracy prowadzenie akt osobowych rozliczenia i zestawienia, raportowanie związane z fakturami wystawianie i rozliczanie zleceń współpraca z innymi działami
Data publikacji: 2017-01-18
Lokalizacja: Rogowiec (łódzkie)
Pracodawca: GOPAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:UL. INŻYNIERSKA 3, 97-410 Rogowiec, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prawidłowe i terminowe naliczanie płac i innych składników wynagrodzeń dla pracowników prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników oraz dokumentacji płacowej sporządzanie i przekazywanie w określonym przepisami terminie deklaracji oraz raportów do ZUS pomoc w przygotowywaniu w obowiązujących terminach danych, informacji i sprawozdań z zakresu zatrudnienia, wynagrodzeń, m.in.: sprawozdania DG-1, PFRON, deklaracji ZUS, PIT wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, zarobkach, świadectw pracy przygotowywanie niezbędnych zestawień z zakresu obsługi kadrowo-płacowej i wynagrodzeń rozliczanie czasu pracy prowadzenie akt osobowych rozliczenia i zestawienia, raportowanie związane z fakturami wystawianie i rozliczanie zleceń współpraca z innymi działami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 7-15
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KADR I ADMINISTRACJI BIUROWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rogowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bełchatowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kleszczów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, administracyjne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
DOŚWIADCZENIE NA DANYM STANOWISKU PRACY (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: lub kierunek związany z prowadzeniem kadr i płac
Nazwa pracodawcy:
GOPAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Adres pracodawcy:
UL. INŻYNIERSKA 3, 97-410 Rogowiec, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: bełchatowski
Gmina pracodawcy: Kleszczów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rogowiec
Ulica pracodawcy: UL. INŻYNIERSKA
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.01.2017
Data dodania oferty pracy: 16.01.2017
Oferta pracy ważna do: 30.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1. Reklama i promocja firmy.2. Sprzedaż produktów firmy.3. Praca telemarketera.4. Obsługa komputera i urządzeń biurowych.5. Praca kierowcy pojazdu służbowego.6. Poszukiwanie potencjalinych klientów.7. Usługi serwisowe na terenie klientów.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Łęczyca (łódzkie)
Praca z klientem, obsługa biura, organizacja dostaw, współpraca z Matką firmą w Izraelu. Przygotowywanie dokumentów w różnych językach; spotkania biznesowe na terenie Europy oraz Rosji; praca z klientem z Europy oraz wyjazdy zagraniczne (szkolenia, treningi biznesowe, spotkania wymagają niezbędnej znajomości języków: angielskiego, rosyjskiego, niemieckiego, francuskiego; język hebrajski nie jest wymagany ale jest dobrym atutem; bo główna siedziba firmy znajduje się w Izraelu. Umowa o pracę na czas niekreślony. Praca jednozmianowa: 8:00-17:00. Oferta skierowana również dla osób niepełnosprawnych. Oferta dostępna w sali F
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowanie wniosków o pomoc finansową na realizację przedsięwzięć określonych w LSR, przygotowanie wniosków o płatność, przygotowywanie odpowiednich sprawozdań, poszukiwanie możliwości dofinansowania dlaprojektów LGD Dunajec-Biała, realizacja projektów LGD Dunajec-Biała, prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków oraz możliwości otrzymania dofinansowania i animacji lokalnej i współpracy o których mowa w par. 3 ust 8 i ust 9., przygotowanie i wdrażanie projektów w ramach LSR, prowadzenie monitoringu realizowanych operacji, współorganizacja imprez okolicznościowych, monitorowanie wykonywania obowiązków wynikających z ustawy z dnia 16 listopada 2000 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniuterroryzmu ewaluacja wskaźników oraz monitoring wdrażania LSR obsługa posiedzeń Rady Decyzyjnej LGD Dunajec-Biała, uczestnictwo w organizowanych przezLGD targach, konferencjach, wystawach, szkoleniach, badanie stopnia zadowolenia z udzielonego doradztwa
Lokalna Grupa Działania Dunajec-Biała - 2017-11-17 - Zakliczyn (małopolskie)
REKRUTACJA I SELEKCJA PERSONELU OPIEKUŃCZEGU, OBSŁUGA BIEŻĄCYCH KLIENTÓ, POZYSKIWANIE KANDYDATÓW, WYMAGANIAć PAKIETU MS OFFICE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO, DOŚWIADCZENEI W OBSŁUDZE KLIENTA,
PFLEGE MIT HERZEN 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA WROCŁAW - 2016-03-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca w dziale logistyki, kontakt z kontrahentami, przyjmowanie zamówień i wprowadzanie do systemu, uzupełnianie danych klientów, obsługa spedycyjna, wprowadzanie faktur zakupowych, PZ, generowanie faktur, windykacja, ewidencja towarowa, zgodności magazynowe, współpraca z magazynem, przyjęcia towarowe.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2018-01-08 - Rokocin (pomorskie)
Kontakt telefoniczny z klientem, praca w biurze, realizacja zamówień, współpraca z magazynem.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Pajęczno (łódzkie)
Archiwizowanie dokuemntów, digitalizacja dokumentów, wprowadzanie danych do systemu e-kancelarii
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Głogów (dolnośląskie)
jw
Wytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych - 2018-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ochrony środowiska, -obsługa samorządów i przedsiębiorców w zakresie ohrony środowiska,- opracowywanie dokumentów oraz analiz i ekspertyz z zakresu ochrony środowiskapraca w godz. 8-16
GREENLYNX Paweł Ryś - 2017-12-18 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, kontakt z klientem, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Samodzielne prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników,Ewidencja danych w systemie kadrowo-płacowym Symfonia,Rozliczanie czasu pracy,Przygotowywanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS, PFRON),Sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych,Dbałość o całość zagadnień administracji personalnej,Obsługa programu POL-on.
INSTYTUT ELEKTROTECHNIKI ODDZIAŁ W GDAŃSKU - 2016-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostekobliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 1375-1650 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracęna czas określony do 6 miesięcy. Docelowo na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru z 13.10.2017r..- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenia wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych( umowa o pracę , umowy cywilno-prawne. Znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-09-21 - Katowice (śląskie)
- poznanie i stosowanie procedur obowiązujących w Urzędzie, poznanie zasad funkcjonowania administracji publicznej, analiza dokumentacji dotyczącej obszarów Natura 2000 z terenu całego kraju, archiwizowanie wprowadzanych zmian merytorycznych do bazy danych, edytowanie przebiegu granic obszarów Natura 2000, ocenianie jakości danych opisowych o siedliskach przyrodniczych i ostojach gatunków chronionych w obszarach Natura 2000 oraz uzupełnianie tych danych w bazie, przygot. dok. do archiwizacji
GENERALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA - 2016-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
- Aktywna sprzedaż produktów ubezpieczeniowo-inwestycyjnych dla Klientów indywidualnych i grupowych- Pozyskiwanie nowych Klientów- Wzmacnianie długofalowych relacji z obecnymi Klientami- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych z zachowaniem najwyższej jakości i przejrzystości procesu sprzedaży- Realizacja w codziennych zadaniach najwyższych standardów sprzedaży opartych na wyjątkowym podejściu do Klienta
CORSON Magdalena i Wojciech Ściepko spółka cywilna - 2016-10-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa maszyn produkcyjnych - praca Rogowiec
BUSINESS SOLUTIONS Wojciech Karłowski - 2016-12-09 - Bełchatów (łódzkie)
zapewnienie dostępności komponentów do produkcji, monitorowanie dostaw, kontakty z dostawcami
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Kwidzyn (pomorskie)
obsługa klienta (m.in. przyjmowanie zamówień), realizacja zamówień klienta (magazyn, spedycja, fakturowanie), przyjmowanie dostaw (spedycja, magazyn), prowadzenie małego magazynu, systematyczne kontakty z klientami
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wprowadzanie do gry, monitorowanie jej przebiegu, obsługa kasy fiskalnej. Wykonywanie napraw bieżących. Przyjmowanie rezerwacji, obsługa social media, prowadzenie korespondencji, wsparcie w tworzeniu nowych projektów.
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
Odbieranie telefonów od klientów w jęz. angielskim przez native speakera. Wymagania: jęz. angielski ojczystym językiem kandydata.Godziny pracy: od 08:00-0:00.
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Łódź (łódzkie)
Praca w województwach : warmińsko - mazurskim, podlaskim i mazowieckim. Realizacja planów sprzedazy nawozów na podległym terenie , dbanie o prawidłową realizację zawartych umów , utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami oraz nawiązywanie relacji z nowymi klientami
AGROCHEM Sp. z o.o. - 2016-03-16 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów zagranicznych w jęz. rosyjskim, ukraińskim, telefoniczne umawianie spotkań z klientami, przygotowanie ofert, realizacja planów sprzedaży, znajomość branży odzieżowej
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Ząbki (mazowieckie)
opracowywanie dokumentacji technicznej, nadzór nad produkcją, praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Płock (mazowieckie)
prowadzenie bezpośredniego doradztwa rolniczego indywidualnego i grupowego dla zainteresowanych rolników i mieszkańców obszarów wiejskich w zakresie rozwoju obszarów wiejskich, ekologii i ochrony środowiska, ekonomiki i przedsiębiorczości, technologii produkcji oraz gospodarstwa wiejskiego i agroturystyki; aktywizacja społeczno-kulturalna mieszkańców wsi ze szczególnym uwzględnieniem edukacji kobiet i młodzieży oraz zachowanie i promowanie dziedzictwa kulturowego; promowanie i rozwój inicjatyw lokalnych młodzieży wiejskiej; oddziaływanie na poprawę stanu estetycznego i sanitarnego zagród wiejskich; pomoc rolnikom w zakresie sporządzania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o środki finansowe z funduszy Unii Europejskiej lub innych z instytucji krajowych i zagranicznych
DOLNOŚLĄSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO - 2017-02-09 - Milicz (dolnośląskie)
Utrzymanie bezpośrednich kontaktów z klientami kluczowych firm i sporządzanie raportów z prowadzonej przez firmę działalności, wyszukiwanie partnerów.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Michałowice (mazowieckie)
Standaryzacja i autoamtyzacja części procesów finansowych; zapewnienie sprawozdawczości,walidacji danych i analityki; zapewnienie prawidłowych i terminowych płatności ; koordynacja działań pomiędzy dostawcami, a organizacjami firmy. Realizacja usprawnień w ramach procesu purchase to pay.
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Łódź (łódzkie)
wprowadzanie faktur do systemu księgowego, obsługa administracyjna klienta, pomoc w uzupełnieniu dokumentacji bilansowej,
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Wieluń (łódzkie)
w/g stanowiska
MAN Bus Sp. z o. o. - 2017-05-16 - Starachowice (świętokrzyskie)
kontakty z kontrahentami niemieckojęzycznymi, prowadzenie sprzedaży krajowej i zagranicznej wyrobów gotowych, logistyka sprzedaży
MIGA GARDEN SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-02-04 - Głogówko (dolnośląskie)