SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI I SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ Limanowa oferta pracy PARTNER-ALMA Stach, Król Sp.j. Limanowa
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI I SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
Wynagrodzenie: 1 850 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa i nadzór nad administracją firmy (media, flota, ubezpieczenia, sprzęt biurowy i komputerowy), kontakt z firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi prawnej i informatycznej, uczestnictwo w obsłudze zakładowej kontroli produkcji oraz systemu zarządzania jakością ISO 9001
Data publikacji: 2016-10-11
Lokalizacja: Limanowa (małopolskie)
Pracodawca: PARTNER-ALMA Stach, Król Sp.j. Limanowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ceglarska 4, 34-600 Limanowa, powiat: limanowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa i nadzór nad administracją firmy (media, flota, ubezpieczenia, sprzęt biurowy i komputerowy), kontakt z firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi prawnej i informatycznej, uczestnictwo w obsłudze zakładowej kontroli produkcji oraz systemu zarządzania jakością ISO 9001
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: z możliwością pracy na stałe
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI I SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Limanowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: limanowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Limanowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2016
Data zakończenia pracy: 30.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, znajomość zagadnień zwiazanych z IT
Nazwa pracodawcy: PARTNER-ALMA Stach, Król Sp.j. Limanowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy Limanowa
Adres pracodawcy:
Ceglarska 4, 34-600 Limanowa, powiat: limanowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: limanowski
Gmina pracodawcy: Limanowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Limanowa
Ulica pracodawcy: Ceglarska
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy Limanowa
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 11.10.2016
Oferta pracy ważna do: 10.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 11.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii planów marketinfowych, prognozowanie pobytu rynkowego przygotowywanie budżetu promocji konsumenckich i handlowych, organizowanie procesu sprzedażowego.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Kraków (małopolskie)
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy;kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów;koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych; itp
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Kraków (małopolskie)
Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl zakładka Oferty pracy- Do zadań specjalisty w zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania należy:a)realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b)stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;c)sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d)wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin. - Wynagrodzenie: od 3200 zł brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy od godziny 7:30.Wymagania: 1.pełna zdolność do czynności prawnych,2.posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwa innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje mu prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach,3.nieposzlakowana opinia,4.nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe5.nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;6.stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty, 7.ukończone wyższe studia z zakresu psychologii w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskany tytułu magistra lub ukończone zagraniczne studia z zakresu psychologii uznane w Rzeczypospolitej Polskiej,8.co najmniej 3-letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo 3-letnią praktykę kliniczną.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-09-12 - Sosnowiec (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. sprzedaży akcesoriów meblowych.
Centrum Matateriałów Budowlanych EURO-PŁYTA Paszkowscy Spółka Jawna - 2017-10-24 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Kontakt z zagranicznymi kontrahentami
SMD WIERZBICKI ANDRZEJ WIERZBICKI - 2016-02-01 - Gdańsk (pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów - Tworzenie oferthandlowych dopasowanych do oczekiwań Klienta -Negocjowanie warunków handlowych - Utrzymywanietrwałych kontaktów z dotychczasowymikontrahentami - Realizowanie planów sprzedażowych- Wprowadzenie danych klientów, zakładanie kartotekpozyskanych klientów - baza danych - Przyjmowanie iewidencja zamówień - Przygotowanie raportówsprzedażowych - analiza wyników sprzedaży - Obsługareklamacji (zgłoszenia, monitoring) - Aktywny wkładw tworzenie dobrego wizerunku firmy
STIGAL Marcin Stępień - 2017-06-05 - Legnica (dolnośląskie)
Praca biurowa. Sporządzanie wycen inwestorskich, opracowanie programów inwestycji. Koordynowanie zadań inwestycyjnych lub remontowych poprzez korespondencję z wykonawcami robót, biurami projektów, administratorami, użytkownikami. Sporządzanie wniosków do instytucji administracji państwowej.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2018-08-16 - Gdynia (pomorskie)
.-przygotowanie towarów do sprzedaży, udzielanie klientom informacji na temat sprzedawanych produktów,- obsługa klienta, przyjmowanie reklamacji
PLATAN MEBLE SP. Z O.O. - 2016-09-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "FILPEX" Kielce - 2018-03-19 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa klienta detalicznego i hurtowego, wprowadzanie i wystawianie faktur, zamawianie towaru
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Bochnia (małopolskie)
reklama w mediach społecznościowych, marketing bezpośredni,
F.H.U ATUT DARIUSZ ALBIN - 2017-06-08 - Złotów (wielkopolskie)
Koordynowanie praca biura, współpraca z nowymi gośćmi fundacji, utrzymywanie pozytywnych relacji ze stałymi klientami, sporządzanie wymaganych raportów i sprawozdań, fakturowanie, zarządzanie dokumentami miejsce pracy: Wrocław, ul. Ruska140 h pracy w miesiącu, dyspozycyjnośc pn.-pt. 18sala CE
kontakt przez PUP - 2017-09-02 - Wrocław (dolnośląskie)
- Redagowanie, weryfikacja, negocjowanie postanowień umów handlowych. Udział w postępowaniach przetargowych w tym w ramach Prawa Zamówień Publicznych. Redagowanie pism do kontrahentów, banków, instytucji publicznoprawnych i innych. Prowadzenie innych zagadnień prawnych związanych z bieżącą działalnością Spółki samodzielnie i/lub przy współpracy z radcą prawnym.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe (mile widziane z obszaru prawa). Mile widziane 2 latnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość programów pakietu Office. Mile widziana znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Bardzo dobra znajomość przepisów kodeksu cywilnego, prawa zamówień publicznych, kodeksu spółek handlowych.Kontakt telefoniczny (32-789-38-55) w godzinach: 7:00-15:00 e-mail: janetta.ostafin (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA W RESTRUKTURYZACJI - 2018-02-07 - Katowice (śląskie)
przedłużanie umów klientów indywidualnych telewizji cyfrowej lub umawianie spotkań do placówek bankowych
kontakt przez OHP - 2016-02-05 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy, sporządzanie umów i świadectw pracy, naliczanie wynagrodzeń, ewidencja czasu pracy (urlopów, zwolnień, sporządzanie deklaracji podatkowych, zaświadczeń, deklaracji ZUS).
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" Koneck - 2017-10-23 - Koneck (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Wołomin (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa programów płacowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Zabrze (śląskie)
Wg programu
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa klientów firmy. Pozyskiwanie nowych kontrahentów. Sprzedaż powierzchni reklamowych. Dbanie o dobry wizerunek firmy. Wysyłanie wiadomości e-mail. Bieżąca obsługa biura.- Wynagrodzenie: 11,55 zł/brutto/godzina + premia od sprzedaży od 300 do 7500 zł/brutto. Praca na umowę zlecenie na miesiąc, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane w godzinach pracy biura od 9:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane -> zleceniodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana orientacja na osiąganie celów sprzedażowych. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (10:00-15:00) (Tel. 533-314-585) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Sokolska 80 m. 17, 40-087 Katowice) lub e-mail: rekrutacja (at) wydawnictwomt.pl
MT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-02 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe: 1 rok; znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska i opracowań z tego zakresu; prawo jazdy kat. B,samodzielność, komunikatywność, zakres obowiązków: wykonywanie dokumentacji z zakresu ochrony środowiska (m.in. powietrze, odpady, karty informacyjne, raporty, analizy); sporządzanie sprawozdań z zakresu ochrony środowiska; miejsce pracy: Gliwice;
ARBOR - TECH Zakład Inżynieryjno-Usługowy Katarzyna Witkowska - 2017-09-22 - Gliwice (śląskie)
!!! Szczegóły dotyczące konkursu na stronie --- www.katowice.so.gov.pl ---- w zakładce oferty pracy !!!- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.- W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Miejsce wykonywania Pracy: Sąd Okręgowy w Katowicach IV Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów z siedzibą w Sosnowcu- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru (ok. 01.09.2016r.).- Praca: od godz. 7:30 w równoważnym systemie czasu pracy od poniedziałku do piątku.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-08-01 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa recepcji obiektu; obsługa gości pola golfowego, hotelu, restauracji, obsługa linii telefonicznej, skrzynki mailowej, rozliczanie kasy, fakturowanie: rejestracja faktur
GOLF Sp. z o.o. (Klub Golfowy Lisia Polana) - 2018-06-01 - Pomocnia (mazowieckie)
opracowywanie projektów dotyczących edukacji i pracy młodzieży, w ramach dostępnych programów eu
kontakt przez OHP - 2017-10-17 - Gdańsk (pomorskie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych. Analizowanie przeterminowanych należności klientów. Przygotowywanie raportów i analiz.
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Kraków (małopolskie)
- Negocjacje warunków współpracy z dostawcami.- Analiza i optymalizacja kosztów.- Sporządzanie analiz obrazujących ruchy cenowe materiałów strategicznych.- Dokonywanie kwartalnej oceny dostawców.- Analiza terminowości i kompletności dostaw.- Kontrola zakupów pod względem merytorycznym, jakościowym i cenowym.- Koordynacja dostaw i odbiorów zamówionych materiałów i towarów.- Wystawianie zamówień do dostawców.- Utrzymanie poprawnych relacji z dostawcami.- Prowadzenie negocjacji handlowych.- Poszukiwanie dostawców alternatywnych celem podnoszenia efektywności, wprowadzenie innowacyjnych materiałów i towarów.- Prowadzenie rozmów z dostawcami celem wdrażania usprawnień technologicznych kupowanych materiałów i towarów.- Wystawianie zamówień do dostawców.
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-02 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)
produkcja wyposażenia elektrycznego i elektronicznego do pojazdów silnikowych
YAZAKI AUTOMOTIVE PRODUCTS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-24 - Mikołów (śląskie)
- Przygotowanie dokumentacji sprzedażowo - logistycznej; kontakt z klientami (export) w języku niemieckim. Kontakt z partnerami firmy. Profesjonalna obsługa klientów. Utrzymywanie i rozwijanie pozytywnych relacji z klientami i kontrahentami.- Firma oferuje: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace. Pracę w ciekawym i rozwojowym zakresie rynku. Prace w zgranym zespole i przyjaznym środowisku. Możliwość rozwoju. Wsparcie managera oraz pracowników firmy. Szkolenia przygotowujące. Możliwość rozwoju i awansu. Pracę w ramach 8 godzinnego cyklu pracy - od poniedziałku do piątku.- Wynagrodzenie: od 3500 zł/brutto do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie logistyki i transportu, obsługi klienta. Wymagana znajomość programów Excel i Word. Mile widziana znajomość języka angielskiego i rosyjskiego. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: inga.rudnicka (at) minovaglobal.com
MINOVA EKOCHEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-28 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
kręcenie zbrojeń, prace żelbetowe
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Ryszewo (kujawsko-pomorskie)