SAMODZIELNY REFERENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI - 1/2 ETATU Katowice oferta pracy CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI - 1/2 ETATU
Wynagrodzenie: 1 450 - 1 740 PLN
Zakres obowiązków: - Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała, opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, wykonywała przelewy, rozliczała podatek VAT naliczony i należny, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe. - Wynagrodzenie: od 1450 do 1740 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 30.06.2019r. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od grudnia 2017r.- Praca w godzinach: 7:30-15:30 - wg harmonogramu, praca w środy, czwartki i piatki . Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim 4 lata pracy, w tym minimum rok pracy w dziale księgowości, przy wyższym 2 lata pracy, w tym minimum rok pracy w dziale ksiegowości. Wymagana znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych.Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
Data publikacji: 2017-11-23
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała, opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, wykonywała przelewy, rozliczała podatek VAT naliczony i należny, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe. - Wynagrodzenie: od 1450 do 1740 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 30.06.2019r. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od grudnia 2017r.- Praca w godzinach: 7:30-15:30 - wg harmonogramu, praca w środy, czwartki i piatki . Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim 4 lata pracy, w tym minimum rok pracy w dziale księgowości, przy wyższym 2 lata pracy, w tym minimum rok pracy w dziale ksiegowości. Wymagana znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych.Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 450 - 1 740 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 1450 do 1740 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 30.06.2019r. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od grudnia 2017
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNY REFERENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI - 1/2 ETATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 450 - 1 740 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim 4 lata pracy, w tym minimum rok pracy w dziale księgowości, przy wyższym 2 lata pracy, w tym minimum rok pracy w dziale ksiegowości. Wymagana znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych
Nazwa pracodawcy: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dostarczyć w opisanej kopercie do kancelarii w godz od 7.30-15.30 lub wysłać pocztą następujące dokumenty: list motywacyjny, CV, ksero dyplomu potwierdzającego kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy i dyplomów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwestionariusz osobowy, oświadczenie że kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, korzysta z pełni praw publicznych termin składania dokumentów do 11.12.2017r. do 15.30- Kontakt telefoniczny (32-606-13-65) w godzinach: 9:00-15:30.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Termin składania dokumentów do 11.12.2017 do godz.: 15:30, Godziny : do 15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.zojo.katowice.pl
Ulica pracodawcy: Wita Stwosza
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 23.11.2017
Oferta pracy ważna do: 11.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Bądkowo Jeziorne (mazowieckie)
-PROWADZENIE PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI ZGODNIE Z PRZEPISAMI USTAWY O RACHUNK. ORAZ CAŁOŚCI SPRAW ZWIĄZANYCH ZE ZOBOWIĄZANIAMI PODATKOWYMI I PŁACAMI,- PRZYGOTOWANIE I PRZEKAZYWANIE DEKLARACJI PODATKOWYCH W ZAKRESIE PODATKU DOCHODOWEGO ORAZ VAT,- SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH (BILANS, RACHUNEK ZYSKÓW I STRAT, RACHUNEK PRZEPŁYWÓW PIENIĘŻNYCH)- KONTROLA MERYTORYCZNA DOKUMENTÓW I ZAPEWNIANIE KOMPLETNOŚCI I POPRAWNOŚCI KSIĘGOWAŃ,- PLANOWANIE I NADZOROWANIE PŁATNOŚCI-PRZELEWY WOBEC INSTYTUCJI FINANSOWYCH, DOSTAWCÓW I ODBIORCÓW,- KONTAKT I WSPÓŁPRACA Z INSTYTUCJAMI ZEWNĘTRZNYMI (US, ZUS, GUS, ITP.)- MONITOROWANIE ZMIAN PRZEPISÓW Z ZAKRESU RACHUNKOWOŚCI I PODATKÓW ORAZ WŁAŚCIWE ICH STOSOWANIE- NALICZANIE WYNAGRODZEŃ,NALICZANIE SKŁADEK ZUS, SPORZĄDZENIE DEKLARACJI ZUS
TRANSPORT CIĘŻAROWY MAT-TRANS MATEUSZ GIEROŃ - 2017-11-03 - Rzeszów (podkarpackie)
montaż transformatorów, nawijanie ręczne i maszynowe cewek
"TABEMAX" - Bernard Grzanka,Maciej Drecki Spółka jawna - 2016-09-30 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
szycie garniturów męskich, spodni , marynarek
PPHU MIKAS Mirosław Szulc - 2018-02-13 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Pilnowanie mienia
Kontakt Ochrona Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Niepołomice (małopolskie)
Prowadzenie gospodarki magazynowej materiałów i pomocy biurowych oraz innego wyposażenia niezbędnego do bieżącego funkcjonowania oraz wydawanie ewidencjonowanie art biurowych chemicznych, prowadzenie gospodarki magazynowej środków czystości, prowadzenie ewidencji składników majątkowych oraz sprawdzanie ewidencji wyposażenia osobistego pracowników, cechowanie nowego sprzętu oraz prowadzenie rejestru wyposażenia pokoi, pomieszczeń, sporządzanie protokołów likwidacji majątku, gosp środkami transportu, wyliczanie ekwiwalentów za korzystanie z odzieży roboczej, redagowanie pism związanych z działalnością działu adm-gosp, archiwizowanie dokumentów, obsługa kserokopiarki oraz ewidencja zużycia papieru ksero. Otwieranie lub zamykanie budynku. Współpraca z placówkami obsługiwanymi przez CUWO z Wydziałem Eduk. UMŁ i Zarządem Lokali Miejskich.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-04-20 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta, negocjacje handlowe, wpisywanie zamówień, reklamacje, archiwizacja.
UniKadr Biuro Doradztwa Personalnego - 2018-01-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa administracyjno-kancelaryjna. Archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Ryki (lubelskie)
Układanie kostki brukowej, ażurowej, schody, obrzeża. Praca w godzinach 7-17
BRIDGE ENGINEERING mgr inż. Bartłomiej Gorczyca Usługi Inżynierskie i Doradztwo Techniczne - 2017-05-10 - Opole (opolskie)
Tynkarz
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Opisy produktów oraz kategorii do sklepów internetowych (z zastosowaniem średnio zaawansowanej wiedzy z zakresu SEO) - pisanie artykułów branżowych (branża zoologiczna akwarystyka) na blogi oraz do serwisów zewnętrznych (publikacje gościnne, artykuły sponsorowane, blogi) - research treści pod kątem: tematów nowych artykułów oraz treści przeznaczonych na kanały social media (Facebook, Instagram) - w języku polskim i angielskim. Mile widziany język niemiecki. - aktualizacja stron internetowych na WordPressie - kontakt z redakcjami portali branżowych oraz blogerami w celu nawiązania współpracy
Aquaforest sp. z o.o. sp. k. - 2017-09-15 - Brzesko (małopolskie)
Zakres obowiązków:- badanie kompetencji zawodowych studentów;- udzielanie indywidualnych porad w zakresie doradztwa zawodowego; - prowadzenie dokumentacji dotyczącej procesu doradczego dla studentów; - pomoc studentom w poszukiwaniu pracy, w tym wyszukiwanie ofert pracy, praktyk i staży;- monitoring losów absolwentów;- wdrożenie działań realizowanych w ramach projektów unijnych, w tym m.in.:1. dbanie o osiągnięcie wskaźników projektowych oraz odpowiednią promocję realizowanych działań;2. dbanie o obsługę administracyjną uczestników projektu, rekrutację uczestników i komunikację z podwykonawcami projektu;3. weryfikowanie poprawności dokumentacji projektowej, dostarczanej przez uczestników według wyznaczonych standardów;4. logistykę związaną z realizacją poszczególnych wsparć (rezerwacja sal, ustalanie terminów indywidualnych porad, dbanie o oznakowanie unijne itp.).- Wynagrodzenie: 1800 zl brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Później umowa na czas określony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe - zarządzanie, prawo, psychologia, doradztwo zawodowe. Minimum roczne doświadczenie zawodowe w zakresie doradztwa zawodowego w ostatnich 5 latach - poświadczone odpowiednimi dokumentami. Aktualna wiedza z zakresu przepisów prawa normujących prowadzenie działalności gospodarczej oraz podstaw ochrony własności intelektualnej.
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2018-01-17 - Katowice (śląskie)
sprzatanie
KARABELA-CK Sp z o.o. - 2017-01-13 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Praca w terenie przy remontach i budowach dróg oraz innych elementów infrastruktiry leśnej. Kontakt osobisty w godz. 10.00-14.00.
Zespół Składnic Lasów Państwowych - 2017-03-14 - Siedlce (mazowieckie)
wydawanie towaru z magazynu, układanie tarcicy na placu
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Sławno (zachodniopomorskie)
Budowa i administracja sieci komputerowych opartych na różnych architekturach, obsługa Active Directory w celu zarzadzania kartami użytkowników i stacji roboczych w administrowanych sieciach, praca z aplikacjami opartymi o technologię SAP, sprawowanie nadzoru nad właściwym użytkowaniem eksploatacyjnym systemów teleinformatycznych. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce, z możliwością dalszego zatrudnienia. Godziny pracy pn. - czw. 07.00 - 15.30, pt. 07.00 - 13.00. Zatrudnienie od kwietnia 2017r.
1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-04-07 - Piła (wielkopolskie)
praca przy maszynie HACCOS, produkcja wyrobów czekoladowych
Łużyckie Praliny Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Lubsko (lubuskie)
Opieka pielegnacyjna, rozpoznawanie problemów opiekuńcz\ych osoby chorej i niesamodzielnej, wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnio-higienicznych, pomoc i utrzymanie aktywności ruchowej, praca w godz.7-19/19-7, wynagrodzenie od 1850 zł brutto (do uzgodnienia)
Bernard Koziol BERBUD Firma Budowlano-Remontowa (Rezydencja Seniora EDESSA) - 2016-06-20 - Ładza (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Krejwiany (podlaskie)
Oferta z Prac Interwencyjnych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w tut. urzędzie - kwalifikujących się do II profilu pomocy.Wykształcenie wyższe; umiejętnośc programowania w języku PHP lub ASP.NET, umiejętność pisania dokumentacji; zakres obowiązków: projektowanie aplikacji biznesowych, programowanie aplikacji bazodanowych, tworzenie dokumnetacji programistycznej i użytkownika; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Gliwice (śląskie)
Samodzielne gotowanie posiłków.Praca na umowę o pracę w równoważnym systemie czasu pracy w godz. 6-18, 9-21 w Sianożętach. Pracodawca zapewnia wyżywienie w trakcie pracy.
Imperiall.pl Sp. z o.o. - 2017-12-27 - Sianożęty (zachodniopomorskie)
produkcja elementów dekoracji, wykonywanie elementów według dokumentacji lub wzoru, głównie wyginanie i obróbka elementów metalowych. Na początek praca na umowę zlecenie, docelowo możliwość zatrudnienia na umowę o pracę.
SAB Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Bogdan Sawicki - 2015-12-01 - Zabrze (śląskie)
prefabrykacja szaf sterujących, montaż tras kablowych, podłączanie i uruchamianie urządzeń
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Toporów (łódzkie)
wykonywanie prac porządkowych na terenie miasta i Gminy Pisz, pilnowanie i sprzątanie budynków gminnych, pielenie, koszenie, wykonywanie innych doraźnych poleceń przełożonych
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie i koordynowanie projektów, tworzenie dokumentaji technicznej dla nowych oraz już istniejących komponentów, współpraca z pozostałymi inżynierami procesu, produktu, itd. majaca na celu rozwój produktu, prezentowanie klientowi wyników prac projektowych oraz proponowanie nowych rozwiazań, poszukiwanie rowiązań konstukcyjnych pozwalajacych na obniżenie kosztów produktu, podwyższenie jakości.
ALPHA TECHNOLOGY Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-11-21 - Dobczyce (małopolskie)
nauczanie języka angielskiego dzieci na poziomie A1 i A2, nienormowany czas prcay, min. 4 godziny tygodniowo
Czuba Jolanta HELPER INTERNACJONAL Szkoła Językowa - 2017-03-22 - Jaszczurowa (małopolskie)
pełna księgowość i kadry
Przedsiębiorstwo "Elektrosystem" - 2017-01-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Konstrukcja szablonów odzieżowych, odszywanie prototypów. Przygotowywanie schematu produkcji.
"NIEBIESKI" Maciej Paczyński - 2018-09-06 - Reda (pomorskie)
Obsługa klienta restauracji oraz dbanie o czystość lokalu.
Jaciow Dawid Pizzeria & Restauracja Długa 2 - 2016-09-30 - Wodzisław Śląski (śląskie)