REFERENT / MŁODSZA KSIĘGOWA / KSIĘGOWA Katowice oferta pracy SZPITAL ZAKONU BONIFRATRÓW W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ


Największy wybór odzieży

Stanowisko: REFERENT / MŁODSZA KSIĘGOWA / KSIĘGOWA

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: - OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY Szpital Zakonu Bonifratrów w Katowicach sp. z o.o. 40-211 Katowice ul. Ks. L. Markiefki 87 ogłasza nabór na wolne stanowiska pracy: referent / młodsza księgowa / księgowa w Dziale Finansowo - Księgowym.- Główne obowiązki: Ewidencjonowanie dokumentów księgowych. Prowadzenie rozrachunków.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagania konieczne: Znajomość zasad ewidencji dokumentów. Umiejętność obsługi komputera (w tym Word, Excel, Internet). Wymagania dodatkowe: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Wykształcenie wyższe na kierunku rachunkowość.

Data publikacji: 2017-03-03

Lokalizacja: Katowice (śląskie)

Pracodawca: SZPITAL ZAKONU BONIFRATRÓW W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Leopolda Markiefki 87, 40-211 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY Szpital Zakonu Bonifratrów w Katowicach sp. z o.o. 40-211 Katowice ul. Ks. L. Markiefki 87 ogłasza nabór na wolne stanowiska pracy: referent / młodsza księgowa / księgowa w Dziale Finansowo - Księgowym.- Główne obowiązki: Ewidencjonowanie dokumentów księgowych. Prowadzenie rozrachunków.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagania konieczne: Znajomość zasad ewidencji dokumentów. Umiejętność obsługi komputera (w tym Word, Excel, Internet). Wymagania dodatkowe: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Wykształcenie wyższe na kierunku rachunkowość.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: REFERENT / MŁODSZA KSIĘGOWA / KSIĘGOWA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.03.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagania konieczne: Znajomość zasad ewidencji dokumentów. Umiejętność obsługi komputera (w tym Word, Excel, Internet). Wymagania dodatkowe: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Wykształcenie wyższe na kierunku rachunkowość.

Nazwa pracodawcy:
SZPITAL ZAKONU BONIFRATRÓW W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
Leopolda Markiefki 87, 40-211 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Wymagane dokumenty i oświadczenia: list motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje, oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, w przypadku wcześniejszej pracy kopie posiadanych świadectw pracy.- Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 13.03.2017 r. na adres : Szpital Zakonu Bonifratrów w Katowicach sp. z o.o. , 40-211 Katowice, ul. Ks. L. Markiefki 87 Dział Kadrowo - Płacowy III piętro. - Inne informacje : Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Przyjmujemy jedynie kserokopie dokumentów przesłane w formie papierowej.- Dodatkowych informacje można uzyskać pod telefonem : 32-357-62-98

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: do dnia 13.03.2017 r., Godziny : 7:00-15:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Katowice

Gmina pracodawcy: Katowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Katowice

Adres strony pracodawcy: www.bonifratrzy.katowice.pl

Ulica pracodawcy: Leopolda Markiefki

Numer budynku pracodawcy: 87

Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ SZPITALI. PRZETWÓRSTWO HERBATY I KAWY.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.03.2017

Data dodania oferty pracy: 03.03.2017

Oferta pracy ważna do: 13.03.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 03.03.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 03.03.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

REFERENT - 997,4 PLN

przyjmowanie wniosków, asysta w przygotowywaniu projektów decyzji adm. i innych dokumentów, tworzenie i aktualizacja wykazów, rejestrów, śiwdczeń, rejestropwanie poczty
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWYCH - 997,4 PLN

Wprowadznie dokumentów do programu Rewizor i Rachmistrz. Dostarczanie dokumentów do Urzędu Skarbowego i ZUS. Sprawdzanie rejestru VAT i książki przychodów i rozchodów.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Płock (mazowieckie)

OPERATOR OBRABIAREK DO METALU - od 12,35 PLN

Obróbka elementów metalowych, obsługa obrabiarek do metalu. Wynagrodzenie: 12,35 zł brutto/godz. Możliwość przyuczenia.
Zakład Mechaniczny PROGRESS Leszek Sawcki - 2016-10-14 - Nowa Wieś Książęca (wielkopolskie)

NAUCZYCIEL PRZEDMIOTÓW GASTRONOMICZNYCH - 2 200 - 3 000 PLN

nauczanie przedmiotów gastronomicznych w zasadniczej szkol;e zawodowej i technikum
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Lublinie Oddział w Białej Podlaskiej Centrum Kształcenia - 2017-08-17 - Biała Podlaska (lubelskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - od 2 100 PLN

Prowadzenie sekretariatu szkolnego: dokumentacja szkolna, uczniowska, inna, organizacja pracy szkoły, reprezentacja szkoły na zewnątrz, rekrutacja, inne.
Usługi Edukacyjne S.C. - 2018-01-02 - Racibórz (śląskie)

REFERENT - od 2 000 PLN

Prowadzenie sekretariatu Rektora, prowadzenie dokumentacji związanej z wymianą międzynarodową studentów Erasmus plus.
Collegium Mazovia Innowacyjna Szkoła Wyższa - 2016-11-04 - Siedlce (mazowieckie)

REFERENT DS. OCHRONY ŚRODOWISKA - do 2 100 PLN

Wykształcenie: min. średnie, spec.: ochrona środowiska; staż pracy: 1 rok; zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji związanej z gospodarką odpadami, dbanie o przestrzeganie przepisów związanych z ochroną środowiska, dodatkowo - prowadzenie dokumentacji kadrowej; umowa na zastępstwo; jedna zmiana; miejsce pracy: Toszek;
PRZEDSIĘBIORSTWO GUMITEX SP. Z O.O. - 2018-04-04 - Toszek (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Sprzedaż produktów zdrowej żywności, przygotowywanie kanapek, sałatek i koktajli.
Spiżarnia Dorota Rydzewska - 2018-01-24 - Gdańsk (pomorskie)

REFERENT TECHNICZNY - 1 850 - 2 500 PLN

przygotowanie ofert przetargowych
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Cielimowo (wielkopolskie)

REFERENT - 997,4 PLN

Referat Identyfikacji i Rejestracji Podatkowej OB2, Referat Przetwarzania Danych OB3
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Bielsko-Biała (śląskie)

REFERENT - od 2 700 PLN

gotówkowa/ bezgotówkowa obsługa klientarealizacja dyspozycji klientaprowadzenie rozliczeń elektronicznychobsługa przelewewów zagranicznych
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Ruciane-Nida (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

sprzedaż towaru, przyjmowanie towaru, obsługa kasy fiskalnej,
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Adamów (lubelskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Sprzedawcy
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Tarnawatka (lubelskie)

ELEKTRYK AUTOBUSÓW - od 27 500 CZK

Naprawy i konserwacje autobusów
ARRIVA PRAHA s.r.o. - 2016-11-04 - Czechy (Czechy)

KRAWCOWA-KROJCZA TECHNOLOG TEKSTYLNY - od 1 750 PLN

Szycie miarowe z uwzględnieniem umiejętności wykroju i szycia całościowego wyrobu, przygotowywanie formy odziezowej
MODEMA Jędrzejów - 2015-12-14 - Jędrzejów (świętokrzyskie)

REFERENT TECHNICZNO-ADMINISTRACYJNY (Z) - od 2 000 PLN

Referent techniczno-administracyjny
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Niedomice (małopolskie)

KIEROWCA KATEGORII C+E - od 2 150 PLN

- rozładunek i załadunek- dbałość o pojazd- prowadzenie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Mały Klincz (pomorskie)

REFERENT (POWER) - 997,4 PLN

Porządkowanie dokumentów, prowadzenie elektronicznej i tradycyjnej ewidencji spraw, przygotowanie wzorów pism, przygotowywanie wysyłkii pism.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Sopot (pomorskie)

REFERENT W DZIALE RYNKU PRACY - 1 017,4 PLN

1. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z inicjowaniem i organizowaniem prac interwencyjnych, przygotowanie dokumentacji do finansowego rozliczenie i oceny prac interwencyjnych:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizowania prac interwencyjnych,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców o organizację prac interwencyjnych,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudniony w ramach prac interwencyjnych,- Przygotowanie wniosków o organizację prac interwencyjnych do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach prac interwencyjnych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowanie umów w sprawie organizacji i finansowania prac interwencyjnych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowanie prace interwencyjne oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację poniesionych kosztów wynagrodzeń i składki na ubezpieczenie społeczne oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji prac interwencyjnych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- Analiza wniosków o jednorazową refundację i przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Prowadzenie oceny efektywności prac interwencyjnych,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji prac interwencyjnych,2. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z inicjowanie i organizowanie robót publicznych, przygotowaniem dokumentacji do finansowego rozliczenia i oceny robót publicznych:- Udzielanie i wyjaśnień w zakresie organizowania robót publicznych,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców o organizacje robót publicznych,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych,- Przygotowanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach robót publicznych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów w sprawie organizacji i finansowania robót publicznych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane roboty publiczne, oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację poniesionych kosztów wynagrodzeń i składki na ubezpieczenie społeczne oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji robót publicznych do systemu komputerowego Syriusz,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- Prowadzenie oceny efektywności robót publicznych,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji publicznych.3. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z organizowaniem prac społecznie użytecznych:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji prac społecznie użytecznych,- Przyjmowanie rocznych planów potrzeb w zakresie wykonywania prac społecznie użytecznych od uprawnionych podmiotów,- Przedstawienie rocznych planów do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przygotowanie porozumień dotyczących wykonywania prac społecznie użytecznych,- Przekazywanie ofert wykonywania prac społecznie użytecznych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przekazywanie do Działu Finansowo- Księgowego informacji na temat podejmowania zobowiązań,- Przekazywanie do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń informacji na temat czasu realizacji prac społecznie użytecznych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych organizatorów oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych porozumień,- Analiza wniosków o refundację wypłaconych osobom bezrobotnym świadczeń oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji prac społecznie użytecznych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych porozumień,- Prowadzenie oceny efektywności programu,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu,- Sporządzanie list wypłat dot., zwrotu kosztów badan lekarskich wykonywanych przez osoby bezrobotne przed rozpoczęciem prac społecznie użytecznych,- Kontrola pod względem merytorycznym i formalnym faktur dotyczących płatności za badania lekarskie osób bezrobotnych kierowanych do prac społecznie użytecznych, przekazywanie faktury do Działu Finansowo- Księgowego (wprowadzanie faktur do systemu informatycznego SYRIUSZ).4. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z organizowaniem zatrudnienia wspieranego:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie zatrudnienia wspieranego,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków o zorganizowanie zatrudnienia wspieranego,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudnianych w ramach zatrudnienia wspieranego,- Przygotowywanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert w ramach zatrudnienia wspieranego do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów w sprawie organizacji i finansowania zatrudnienia wspieranego,- Przekazywanie do Działu Finansowo- Księgowego informacji na temat podejmowanych zobowiązań,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych Pracodawców i Spółdzielni Socjalnych oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację w ramach zatrudnienia wspieranego oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego, - Wprowadzanie danych dotyczących organizacji zatrudnienia wspieranego do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu.5. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją zapisów art.. 150f ustawy promocji zatrudnienia:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie udzielania przez starostę pracodawcy lub przedsiębiorcy przez okres 12 miesięcy część kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenia społeczne skierowanych bezrobotnych do 30 roku życia,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców lub przedsiębiorców,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, - Przygotowanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, którym przyznano refundację oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Wprowadzanie danych dotyczących realizowanych umów do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Analiza wniosków o refundację oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Prowadzenie oceny efektywności programu,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizacji art. 150f ustawy promocji.6, Pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.Staż w godzinach 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA W CENTRUM OBSŁUGI AKCEPTANTA - od 2 500 PLN

Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.My proponujemy: umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w młodym, dynamicznym zespole, program wdrożenia i opiekę mentora, stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie, szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje, pakiet świadczeń pozapłacowych.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-01 - Tajęcina (podkarpackie)

REFERENT DS KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

obsługa klienta , przyjmowanie wniosku o kredyt
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH - 997,4 PLN

Obsługa faxu, ksero, pisanie pism, przyjmowanie korespondencji, rozdzielanie poczty na oddziały.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Oleśnica (dolnośląskie)

REFERENT TECHNICZNO-ADMINISTRACYJNY (S) - 997,4 PLN

obsługa biura, rozmowy z klientami, prowadzenie dokumentacji, sporządzanie umów i ofert dla klientów, wysyłanie, przyjmowanie telefonów i e-maili, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa sklepu internetowego, obsługa serwisów aukcyjnych polskich i angielskich, obsługa serwisów społecznościowycg, ogólne zagadnienia marketingowe.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Niedomice (małopolskie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY MIĘSNEJ - od 2 200 PLN

zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy, przygotowanie i umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowych, dbałość o estetyczny wygląd, właściwa ekspozycja towarów
Zakłady Mięsne Peklimar SA - 2016-03-08 - Kutno (łódzkie)

REFERENT DS. ORGANIZACJI IMPREZ I WIDOWNI (S) - 997,4 PLN

Obsługa publiczności kina i imprez, pomoc w dziale organizacji imprez i kina, promocja, kontola biletów, obsługa kina, sprzedaż biletów, bezposrednia obsługa klienta w punkcie informacyjnym
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Tarnów (małopolskie)

POKOJOWA - od 1 850 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)

KUCHARZ/KUCHARKA - od 8,5 EUR

-przygotowywanie dań a la carte-serwowanie dań z kuchni lokalnej (również deserów)
Waldhotel Eiche GmbH - 2016-03-31 - Niemcy (Niemcy)