REFERENT 艁臋czyca oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: 1. Zapoznanie si臋 z przepisami bhp i po偶.,2. Obs艂uga sprz臋tu biurpwego,3. Przyjmowanie wniosk贸w obszarowych,4. Obs艂uga beneficjenta,5. Wprowadzanie danych do systemu,6. Archiwizacja dokument贸w,7. Wykonywanie zada艅 zleconych przez prze艂o偶onych zgodnie z kwalifikacjami.
Data publikacji: 2018-03-16
Lokalizacja: 艁臋czyca (艂贸dzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: 艁臋czyca, powiat: 艂臋czycki, woj: 艂贸dzkieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w:
1. Zapoznanie si臋 z przepisami bhp i po偶.,2. Obs艂uga sprz臋tu biurpwego,3. Przyjmowanie wniosk贸w obszarowych,4. Obs艂uga beneficjenta,5. Wprowadzanie danych do systemu,6. Archiwizacja dokument贸w,7. Wykonywanie zada艅 zleconych przez prze艂o偶onych zgodnie z kwalifikacjami.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: 艁臋czyca
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艂贸dzkie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艂臋czycki
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpocz臋cia pracy: 09.04.2018
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: obs艂uga komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w 艁臋czycy
Adres pracodawcy:
H. Sienkiewicza 31, 99-100 艁臋czyca, powiat: 艂臋czycki, woj: 艂贸dzkie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie na sta偶
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艂贸dzkie
Powiat pracodawcy: 艂臋czycki
Gmina pracodawcy: 艁臋czyca
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: 艁臋czyca
Ulica pracodawcy: H. Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 31
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w 艁臋czycy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.03.2018
Data dodania oferty pracy: 15.03.2018
Oferta pracy wa偶na do: 13.04.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 14.03.2018
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
Podobne oferty pracy
- przyjmowanie i podzia艂 korespondencji wp艂ywaj膮cej,- przedk艂adanie pism do dekretacji,- przygotowanie pism do wys艂ania,- prowadzenie ewidencji polece艅 wyjazd贸w s艂u偶bowych,- obs艂uga sprz臋tu biurowego,- obs艂uga programu do elektronicznego obiegu dokument贸w.Sta偶 odbywa膰 si臋 b臋dzie w dzielnicy: Fordon-2
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca kancelaryjno-biurowa
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
PRACE POMOCNICZE ADMINISTRACYJNO-BIUROWE.
kontakt przez PUP - 2018-10-05 - Stare Babice (mazowieckie)
WARUNKI PRACY- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urz膮dze艅 biurowych,- stanowisko pracy wyposa偶one w meble biurowe dostosowane do wymaga艅 okre艣lonych dla stanowisk administracyjnobiurowych,- zadania wykonywane s膮 w siedzibie urz臋du,- stanowisko pracy znajduje si臋 w budynku niedostosowanym dla potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych.ZAKRES ZADA艃- prowadzenie poradnictwa konsumenckiego oraz mediacji,- wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z obs艂ug膮 prawn膮 Inspektoratu, w tym: dokonywanie interpretacji przepis贸w,udzielanie wskaz贸wek w odniesieniu do konkretnych stan贸w faktycznych, prowadzenie szkole艅, 艣wiadczenie pomocywydzia艂om bran偶owym w opracowywaniu program贸w kontroli, sporzadzanie decyzji administracyjnych,,- uczestnictwo w przeprowadzaniu kontroli wewn臋trznych, zleconych przez Wojew贸dzkiego Inspektora oraz wopracowywaniu plan贸w pracy, analiz, ocen, sprawozda艅 i informacji zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 Wydzia艂u, Sta艂egoPolubownego S膮du Konsumenckiego lub Inspektoratu,,,- bie偶膮ce ocenianie prawid艂owo艣ci prowadzenia kontroli i post臋powa艅 pokontrolnych realizowane poprzez weryfikacj臋akt kontroli,- opiniowanie um贸w zawieranych w sprawach maj膮cych zwiazek z funkcjonowaniem jednostki,- przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji Wydzia艂u PK, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami.
Wojew贸dzki Inspektorat Inspekcji Handlowej - 2016-08-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
/ Szczeg贸艂owe informacje na stronie BIP pracodawcy: www.biuletyn.abip.pl/dpzacisze / Og艂oszenie nr DK/1/2017 Katowice, dnia 20.02.2017r. Dyrektor Domu Pomocy Spo艂ecznejZacisze w Katowicach 40-695 Katowice ul. Traktorzyst贸w 42 og艂asza nab贸r na wolne stanowisko urz臋dnicze: Referent ds. ksi臋gowo艣ci. - Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku: 1. Prowadzenie ksi臋gowo艣ci materia艂owej w systemie komputerowym.2. Ksi臋gowanie przychod贸w na podstawie dowod贸w " PZ ".3. Ksi臋gowanie rozchod贸w magazynowych na podstawie: zlece艅 wydania 偶ywno艣ci, dowod贸w WZ.4. Uzgadnianie stan贸w ilo艣ciowych i warto艣ciowych magazyn贸w ze stanem kont ksi臋gowo艣ci finansowej (syntetyki) oraz z kartotek膮 magazynow膮 jeden raz w miesi膮cu na ostatni dzie艅 miesi膮ca.5. Kompletowanie, segregowania dowod贸w ksi臋gowych.6. Prowadzenie ksi膮g inwentarzowych 艣rodk贸w trwa艂ych, pozosta艂ych 艣rodk贸w trwa艂ych, warto艣ci niematerialnych i prawnych oraz kartotek 艣rodk贸w niskocennych w systemie komputerowym.7. Prowadzenie kartotek do 艣rodk贸w trwa艂ych.8. Uzgadnianie stan贸w ksi膮g inwentarzowych ze stanem kont ksi臋gowo艣ci finansowej na ostatni dzie艅 miesi膮ca.9. Opisywanie sk艂adnik贸w maj膮tkowych numerami inwentarzowymi.10. Sporz膮dzania sprawozda艅 z korzystania sk艂adnikami maj膮tkowymi.11. Zast臋pstwo kasjera.- Stanowisko Pracy: w pomieszczeniach biurowych ulokowanych na parterze, wyposa偶onych w komputer, drukark臋.- Wynagrodzenie: 2000-2200 z艂/brutto (w tym dodatek sta偶owy oraz premia regulaminowa). Praca na umow臋 o prac臋 na zast臋pstwo na min. 1 rok. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca od poniedzia艂ku do pi膮tku: 7:00-15:00.
DOM POMOCY SPO艁ECZNEJ "ZACISZE" - 2017-02-21 - Katowice (艣l膮skie)
Monitoring procesu realizacji zam贸wie艅, obs艂uga zapyta艅 od klient贸w, logistyka, monitorowanie terminu za艂adunk贸w i dostaw klient贸w, plan sprzeda偶y, analizy sprzeda偶owe
PFLEIDERER SILEKOL SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-04-30 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
sprz膮tanie klatek schodowych i teren贸w zewn臋trznych
J.D. ZAK艁AD US艁UGOWO-HANDLOWY S .C . DOMKA JANINA , DOMKA JACEK - 2017-11-14 - Ruda 艢l膮ska (艣l膮skie)
Budowanie i utrzymywanie relacji z r贸偶norodnymi klientami mi臋dzynarodowymi, pilotowanie klient贸w dzi臋ki rozwijaj膮cej si臋 technologii i transformacji cyfrowej, przygotowanie infrastruktury biznesowej i technologicznej dla klient贸w zgodnie z najnowszymi trendami, proponowanie i ocenianie centr贸w danych, chmury, sieci i projekt贸w bezpiecze艅stwa przewy偶szaj膮cych specyfikacje biznesowe
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Kompleksowa i profesjonalna obs艂uga klient贸w plac贸wki, przygotowanie i wprowadzanie danych w systemie komputerowym, bie偶膮ca i telefoniczna obs艂uga klient贸w, korespondencja i dbanie o prawid艂owy przep艂yw informacji, pomoc w bie偶膮cych zadaniach zepspo艂u. Praca w godzinach 9-17
Meritumkredyt Sp贸艂ka z o.o - 2016-12-14 - Opole (opolskie)
wprowadzanie dokument贸w ksi臋gowych do komputera; archiwizacja dokument贸w ksi臋gowych; wprowadzanie nale偶no艣ci od klient贸w firmy
"OAZA" Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Zielona G贸ra (lubuskie)
przygotowywanie wniosk贸w do pacowni urbanistycznych, dokumentacji planistycznych, pomoc przy przygotowywaniu decyzji podzia艂owych, dokumentacji akt贸w w艂asno艣ciowych, porz膮dkowanie dokumentacji akt贸w w艂asno艣ciowych
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - G艂og贸w (dolno艣l膮skie)
realizacja procedur kontroli jako艣ci, rozwi膮zywanie problem贸w jako艣ciowych, poszukiwanie ich 藕r贸de艂 oraz planowanie dzia艂a艅 koryguj膮cych i zapobiegawczych, sporz膮dzanie i aktualizacja dokumentacji jako艣ciowej, wsp贸艂praca z pozosta艂ymi dzia艂ami firmy
KAMET S.A. - 2017-12-21 - Re艅ska Wie艣 (opolskie)
obs艂uga klienta
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Gdynia (pomorskie)
Organizowanie biura, wykonywanie prac biurowo-administracyjnych, sporz膮dzanie, przechowywanie i archiwizowanie dokument贸w w j. polskim, rozyjskim, ukrai艅skim, angielskim, obs艂uga program贸w specjalistycznych oraz sprz臋tu
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Cz臋stochowa (艣l膮skie)
- utrzymywanie kontaktu ze sta艂ymi odbiorcami; - sporz膮dzanie ofert handlowych; - kontrola stan贸w magazynowych i bie偶acych zam贸wie艅;- obs艂uga klienta detalicznego i hurtowego;- dobra znajomo艣膰 asortymentu oraz udzielanie informacji telefonicznej zwi膮zanej z asortymentem;- przyjmowanie zam贸wie艅 zwi膮zanych bezpo艣rednio ze sprzeda偶膮;- dba艂o艣膰 o terminowe przekazywanie dokument贸w sprzeda偶yodbiorcy.
DOMINO Polska Sp贸艂ka Z Ograniczon膮 Odpowiedzialno艣ci膮 Sp贸艂ka Komandytowa - 2018-03-16 - Dzier偶oni贸w (dolno艣l膮skie)
oferta rob贸t publicznych finansowane z Rezerwy Funduszu Pracy z przeznaczeniem dla os贸b bezrobotnych zarejestrowanych w tut. urz臋dzie z II profilem pomocy, ktre uko艅czy艂y 30 rok 偶ycia, b臋d膮cych w szczeg贸lnej sytuacji na rynku pracy okre艣lonych w art. 49 ustawy: czyszczenie row贸w, grabienie li艣ci, malowanie pomieszcze艅, prace porz膮dkowe na terenach b臋d膮cych w艂asno艣ci膮 gminy i gminnych jednostek organizacyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Osieck (mazowieckie)
opracowywanie dokumentacji powykonawczej w Diale Kontroli Jako艣ci, archiwizacja dokument贸w, prace biurowe
COMFORT S.A. - 2017-03-31 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
Rozliczenie nalezno艣ci z tyt. czynszu, rozliczanie op艂at za odpady komunalne, ewidencjonowanie podatku od nieruchomo艣ci
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Jerzmanowa (dolno艣l膮skie)
obs艂uga klienta, przyjmowanie wniosk贸w kredytowych
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - 呕ychlin (艂贸dzkie)
uk艂adanie chronologiczne zwrotnych potwierdze艅 odbioru decyzji oraz awizowanych decyji podatkowychpotwierdzanie w aplikacji informatycznej daty odbioru decyzji podatkowejprace pomocnicze w referacie podatk贸w
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Gdynia (pomorskie)
- prowadzenie bie偶膮cej ewidencji pokoi- obs艂uga centrali telefonicznej, a tak偶e innych urz膮dze艅 biurowych (komputer, ksero, faks)- przekazywanie podstawowych informacji na temat firmy- zg艂aszanie na bie偶膮co usterek i brak贸w w pokojach hotelowych- przekazywanie prze艂o偶onym uwag i skarg z艂o偶onych przez go艣ci- wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie i obci膮偶anie go艣ci za pobyt- utrzymywanie na bie偶膮co porz膮dku i wygl膮du estetycznego pomieszcze艅 i zaplecza recepcji
O艣rodek Doskonalenia Kadr S艂u偶by Wi臋ziennej w Suchej - 2016-11-02 - Lubiewo (kujawsko-pomorskie)
zgodny z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Goleni贸w (zachodniopomorskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - 呕ary (lubuskie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - W膮growiec (wielkopolskie)
osoba bez do艣wiadczenia do przyuczenia
GAWIN GROUP SP ZO.O. BUKOWINA SYCOWSKA - 2016-04-05 - Bukowina Sycowska (dolno艣l膮skie)
- prace zwi膮zane z ustaw膮 o gospodarce neruchomo艣ciami oraz ustaw膮 o przeksza艂ceniu prawa u偶. wieczystego wieczystego grunt贸w zab. na cele mieszkaniowe w prawo w艂asno艣ci tych grunt贸w- obs艂uga systemu elektronicznego wspomagaj膮cego ewidencji op艂at przekszta艂ceniowych- weryfikacja danych w systemie elektronicznym ewidencji u偶. wieczystych z ksi臋gami wieczystymi oraz ewidencji grunt贸w i budynk贸w- przygotowywanie korespondencji do wysy艂ki
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Kluczbork (opolskie)
Przygotowanie, dekretacja i wprowadzanie dokument贸w do programu ksi臋gowego, w tym:- prowadzenie rozrachunk贸w z odbiorcami, uzgadnianie p艂atno艣ci z odbiorcami - sprawdzanie, dekretowanie i ksi臋gowanie dokument贸w sprzeda偶y- sprawdzanie, dekretowanie i ksi臋gowanie dokument贸w dotycz膮cych zakup贸w towar贸w handlowych, obrotu towarowego- wystawianie i odbi贸r not koryguj膮cych, faktur sprzeda偶y- prowadzenie dokumentacji sprzeda偶y i zakupu (rejestry VAT)
CENTRALA TECHNICZNA "ELTECH" Sp. z o.o. - 2017-12-19 - 艢widnica (dolno艣l膮skie)
Pomoc przy prowadzeniu sekretariatu; tworzenie zestawie艅 i wykazu uczni贸w; tworzenie pism; wysylanie, przyjmowanie i rozprowadzanie korespondencji; obs艂uga urz膮dze艅 biurowych; prowadzenie ewidencji uczni贸w za pomoc膮 programu komputerowego; wystawianie za艣wiadcze艅, legitymacji; pomoc przy prowadzeniu archiwum.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - B臋dzin (艣l膮skie)
Obs艂uga klienta na podje藕dzie, tankowanie paliwa, prace porz膮dkowe. Praca 11-19.
A.PARYS Andrzej Parys - 2018-05-09 - Pruszk贸w (mazowieckie)