REFERENT DS. PERSONALNYCH Chrzan贸w oferta pracy Szpital Powiatowy w Chrzanowie
Stanowisko: REFERENT DS. PERSONALNYCH
Wynagrodzenie: od 1聽850 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: przygotowanie dokumentacji kadrowej,prowadzenie akt osobowych,obs艂uga pracownik贸w w zakresie spraw kadrowych,ewidencja danych w systemie kadrowym
Data publikacji: 2016-01-12
Lokalizacja: Chrzan贸w (ma艂opolskie)
Pracodawca: Szpital Powiatowy w Chrzanowie
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Topolowa 16, 32-500 Chrzan贸w, powiat: chrzanowski, woj: ma艂opolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
przygotowanie dokumentacji kadrowej,prowadzenie akt osobowych,obs艂uga pracownik贸w w zakresie spraw kadrowych,ewidencja danych w systemie kadrowym
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 w zast臋pstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 1聽850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: zastepstwo na 1.5 roku
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. PERSONALNYCH
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Chrzan贸w
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: ma艂opolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: chrzanowski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Chrzan贸w
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 1聽850 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 12.01.2016
Data zako艅czenia pracy: 11.07.2017
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany sta偶 - lata: 1)
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
wykszta艂cenie wy偶sze o kierunku zarz膮dzanie zasobami ludzkimi lub prawo lub zarz膮dzanie,staz 1 rok ,znajomo艣膰 prawa pracy,znajomo艣膰 pakietu Office
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Szpital Powiatowy w Chrzanowie
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Chrzanowie
Adres pracodawcy:
Topolowa 16, 32-500 Chrzan贸w, powiat: chrzanowski, woj: ma艂opolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV na e-mail sekretariat (at) spch.home.pl, osobiscie na Dzienniku Podawczym pawilon D,II pi臋tro lub przes艂ac poczt膮 na adres Szpitala Powiatowego Chrzanow ul. Topolowa 16 do 15.01.2016
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, e-mail, poczta, Termin: 16.01.2016
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: ma艂opolskie
Powiat pracodawcy: chrzanowski
Gmina pracodawcy: Chrzan贸w
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Chrzan贸w
Ulica pracodawcy: Topolowa
Numer budynku pracodawcy: 16
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: OPIEKA ZDROWOTNA 艢WIADCZONA DL;A LUDNO艢CI
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Chrzanowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.01.2016
Data dodania oferty pracy: 12.01.2016
Oferta pracy wa偶na do: 15.01.2016
Data udost臋pnienia oferty pracy: 12.01.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 11.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
monta偶 szalunk贸w systemowych, przygotowanie konstrukcji, deskowa艅 indywidualnych wykorzystywanych jako formy do nadawania kszta艂tu przy wylewaniu betonu lub jako szablonu w robotach murarskich. Praca w delegacji na terenie kraju wed艂ug zlece艅.
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Strzegowo (mazowieckie)
- Wsp贸艂udzia艂 w przygotowywaniu planu rzeczowo-finansowego i prognoz finansowych Sp贸艂ki. Opracowywanie danych i informacji dla os贸b zarz膮dzaj膮cych. Sporz膮dzanie analiz ekonomicznych. Przygotowywanie danych finansowych na potrzeby sprawozdawczo艣ci GUS. - Wynagrodzenie: od 2500 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykszta艂cenie wy偶sze o specjalno艣ci finanse, rachunkowo艣膰 lub pokrewne. Minimum 3 miesi臋czny sta偶 w dziedzinie controllingu, finans贸w lub ksi臋gowo艣ci. Do艣wiadczenie w obs艂udze dowolnego informatycznego systemu finansowo-ksi臋gowego, obs艂uga MS Office. Kontakt e-mail: j.nowak (at) gpw.katowice.pl
G脫RNO艢L膭SKIE PRZEDSI臉BIORSTWO WODOCI膭G脫W SP脫艁KA AKCYJNA - 2017-11-17 - Katowice (艣l膮skie)
1)prowadzenie na podstawie dowod贸w ksi臋gowych, ksi膮g rachunkowych, ujmuj膮cych zapisy zdarze艅 wporz膮dku chronologicznym i systematycznym2)prowadzenie ewidencji ksi臋gowej za pomoc膮 programu finansowo-ksi臋gowego pod nazw膮 Finanse firmy VULCAN Sp z o. o.3)dekretacja i ksi臋gowanie dowod贸w ksi臋gowych, dochod贸w i wydatk贸w bud偶etowych oraz pozbud偶etowych4)sprawdzanie prawid艂owo艣ci i kompletno艣ci dokument贸w niezb臋dnych do ksi臋gowania5)Analiza wydatk贸w z kosztami6)Analiza kont rozrachunkowych7)uzgadnianie obrot贸w i sald analitycznych i syntetycznych8)uzgadnianie obrot贸w i sald z pomocniczymi ksi臋gami9)pomoc dyrektorom jednostek obs艂ugiwanych przy sporz膮dzaniu plan贸w dochod贸w i wydatk贸w oraz kontrola ich realizacji10)wsp贸艂pracaz dyrektorami jednostek obs艂ugiwanych w zakresie instruowania i udzielania informacji dotycz膮cej rozliczania 艣rodk贸w11)informowanie dyrektor贸w jednostek obs艂ugiwanych o zagro偶eniach w realizacji planu finansowego12)przygotowywanie i uzgadnianie danych do sprawozdawczo艣ci oraz sporz膮dzanie miesi臋cznych, kwartalnych, rocznych sprawozda艅.13) sporz膮dzanie informacji, zestawie艅 w zakresie prowadzonej ksi臋gowo艣ci14)prowadzenie rejestr贸w dla cel贸w podatku VAT i sporz膮dzanie deklaracji VAT - 7C jednostek obs艂ugiwanych15)rozliczanie w ksi臋gach rachunkowych przeprowadzonych inwentaryzacji16)przestrzeganie dyscypliny bud偶etowej17) sta艂e podnoszenie kwalifikacji18)bie偶膮ce monitorowanie zmian w obowi膮zuj膮cych przepisach19)przestrzeganie obowi膮zuj膮cych przepis贸w oraz przepis贸w wewn臋trznych okre艣lonych w jednostce20)nale偶yte przechowywanie i zabezpieczanie dokument贸w finansowo-ksi臋gowych21)prowadzenie korespondencjiw zakresie spraw finansowych22)informowanie g艂贸wnego ksi臋gowego CUWO w 艁odzi o zauwa偶onych nieprawid艂owo艣ciach w obszarze wykonywanych obowi膮zk贸w. Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=1&id=1&x=0Kandydaci musz膮 przyst膮pi膰 do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorz膮dowych. Dokumenty aplikacyjne nale偶y sk艂ada膰 do 19.02.2018 r.
Centrum Us艂ug Wsp贸lnych O艣wiaty w 艁odzi - 2018-02-14 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Prowadzenie poradnictwa konsumenckiego oraz mediacji,wykonywanie czynno艣ci zwiazanych z obs艂ug膮 prawn膮 Inspektoratu, w tym: dokonywanie interpretacji przepis贸w, udzielanie wskaz贸wek w odniesieniu do konkretnych stan贸w faktycznych, prowadzenie szkole艅, 艣wiadczenie pomocy wydzia艂om bran偶owym, w opracowywaniu program贸w kontroli, sporz膮dzanie decyzji administracyjnych;uczestnictwo w przeprowadzaniu kontroli wewn臋trznych, zleconych przez Wojew贸dzkiego Inspektora oraz w opracowywaniu plan贸w pracy, analiz, ocen, sprawozda艅 i informacji zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 Wydzia艂u, Sta艂ego Polubownego S膮du Konsumenckiego lub Inspektoratu;bie偶膮ce ocenianie prawid艂owo艣ci prowadzenia kontroli i post臋powa艅 pokontrolnych realizowane poprzez weryfikacj臋 akt kontroli;opiniowanie um贸w zawieranych w sprawach maj膮cych zwi膮zek z funkcjonowaniem jednostki;udzielanie informacji i pomocy osobom zainteresowanym z艂o偶eniem wniosku o rozpatrzenie sprawy przez Sta艂y Polubowny S膮d Konsumencki, obs艂uga organizacyjna i kancelaryjna bie偶膮cej dzia艂alno艣ci i posiedze艅 s膮du, wsp贸艂dzia艂anie z przewodnicz膮cym SPSK i pracownikami Delegatur w Toruniu i W艂oc艂awku w zakresie funkcjonowania SPSK;przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji Wydzia艂u PK oraz SPSK zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami.Warunki pracyWarunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urz膮dze艅 biurowych;- zadania wykonywane w siedzibie urz臋du.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy - praca przy monitorze ekranowym,- stanowisko pracy wyposa偶one w meble biurowe dostosowane do wymaga艅 okre艣lonych dla stanowisk administracyjno-biurowych,- stanowisko pracy znajduje si臋 w budynku niedostosowanym dla potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych.
Wojew贸dzki Inspektorat Inspekcji Handlowej - 2016-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sporz膮dzanie dokumentacji kadrowej - nawi膮zywanie oraz rozwi膮zywanie stosunku pracy. Prowadzeie akt osobowych, ewidencja oraz rozliczanie czasu pracy, wprowadzanie faktur do rejestracji, dekretowanie oraz ksi臋gowanie. Praca na umow臋 o prac臋 w godz. 7-15 w D藕wirzynie.
PHU WSP OPOLE Sp. z o. o. - 2017-03-24 - D藕wirzyno (zachodniopomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stazu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppo偶.,- wystawianie dokument贸w sprzeda偶y,- obs艂uga klienta,- sprawdzanie dokument贸w WM pod wzgl臋dem merytorycznym,- wundykacja nale偶no艣ci,- sporz膮dzanie rejestr贸w sprzeda偶y.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Zgierz (艂贸dzkie)
telemarketing
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Piaseczno (mazowieckie)
oraca z dzie膰mi w wieku przedszkolnym metod膮 nauczania Marii Montessori, praca w j臋zyku angielskim (nauczanie j臋zyka angielskiego)
Stangret Sp. zo.o. - 2017-09-26 - Pozna艅 (wielkopolskie)
- Zatrudnienie w ramach 1/2 etatu,- Wynagrodzenie wg. Karty Nauczyciela,- Kontakt osobisty w siedzibie szko艂y lub telefoniczny: 58-531-69-60
II LICEUM OG脫LNOKSZTA艁C膭CE IM.JANA III SOBIESKIEGO - 2018-01-08 - Tczew (pomorskie)
pomocnik spawacza
EKOMECH SP. Z O.O. K艁臉BOWIEC - 2017-01-05 - K艂臋bowiec (zachodniopomorskie)
Sprawdzanie pod wzgl臋dem formalno- rechunkowym dokument贸w finansowo-ksi臋gowych, terminowe i prawidlowe prowadzenie ewidencji ksi臋gowej, archiwizowanie dokumentacji zewn臋trznej/wewn臋trznej, przygotowywanie korespondencji wychodz膮cej, wykonywanie innych czynno艣ci i zada艅 zleconych przez prze艂o偶onego
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
Obs艂uga klient贸w kancelarii podatkowej
RENATA W脫JCI艃SKA "S'ITA-RAMA" - 2017-11-14 - Rawicz (wielkopolskie)
I. Wymagania :1) niezb臋dne: a) Spe艂nienie jednego z poni偶szych wymog贸w:wykszta艂cenie 艣rednie o profilu geodezyjnym i 2 letni sta偶 pracy, wykszta艂cenie wy偶szeb) obywatelstwo polskiec) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) 3 lata sta偶u pracy b) podstawowa wiedza specjalistyczna z zakresu geodezji i kartografii: topografia mapy zasadniczej, umiej臋tno艣膰 okre艣lenia po艂o偶enia znak贸w topograficznych w terenie i oceny ich zgodno艣ci z rysunkiem mapy, umiej臋tno艣膰 czytania zapis贸w elektronicznej ksi臋gi wieczystej i opisywania wniosk贸w sk艂adanych do ksi膮g wieczystych w sprawie dokonywania zmian, znajomo艣膰 terenu miasta Racib贸rz.c) znajomo艣膰: Kodeksu Post臋powania Administracyjnego; ustawy o gospodarce nieruchomo艣ciami ( Dzia艂 III Rozdzia艂 1 i 2); Rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w w sprawie sposobu i trybu dokonywania podzia艂贸w nieruchomo艣ci; ustawy o samorz膮dzie gminnym.II. Warunki pracy na stanowisku:1) praca biurowa 70 %2) praca w terenie 30 %3) pe艂ny wymiar czasu pracy4) praca przy komputerzeIII.Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu listopadzie 2017 r. tj. miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi艂 powy偶ej 6%.IV. Zakres g艂贸wnych zada艅 wykonywanych na stanowisku:1) prowadzenie spraw zwi膮zanych z zatwierdzaniem geodezyjnych podzia艂贸w nieruchomo艣ci,2) opiniowanie wniosk贸w dotycz膮cych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu pod k膮tem zasad gospodarowania nieruchomo艣ciami, spraw w艂asno艣ciowych,3) utrzymanie nieruchomo艣ci stanowi膮cych "gminny zas贸b nieruchomo艣ci" w zakresie drobnych wyburze艅 oraz wycinki drzew - z zastosowaniem przepis贸w ustawy prawo zam贸wie艅 publicznych,4) nadz贸r nad nasadzeniami zast臋pczymi.
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2017-12-19 - Racib贸rz (艣l膮skie)
Prowadzenie samochodu ci臋偶arowego na terenie wojew贸dztwa lubelskiego.
ELEKTROBET WALDEMAR WYROSTEK DANUTA KRZYSZTO艃-WYROSTEK SP脫艁KA JAWNA - 2016-06-22 - Lublin (lubelskie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - W膮growiec (wielkopolskie)
Wykonywanie projekt贸w budowlanych budownictwa mieszkaniowego i u偶yteczno艣ci publicznej. Sporz膮dzanie kosztorys贸w budowlanych i dokumentacji na potrzeby zam贸wie艅 budowlanych
lOGO - LIFT SC. - 2017-05-27 - Lublin (lubelskie)
praca w dziale ksi臋gowo艣ci na zast臋pstwo
PRZEDSI臉BIORSTWO HYDRAULIKI SI艁OWEJ "HYDROTOR" SP脫艁KA AKCYJNA - 2017-04-27 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Obs艂uga klienta indywidualnego w zakresie doradztwa finansowego
DORADZTWO FINANSOWE STELLA S臉DZIAK - 2017-05-10 - Ko艂o (wielkopolskie)
- obs艂uga klienta - doradztwo techniczne - sporz膮dzanie ofert technicznych i handlowych
AMATECH-AMABUD Elektrotechnika Sp. z o.o. - 2017-10-20 - P艂ock (mazowieckie)
skanowanie korespondencji
Komornik S膮dowy przy S膮dzie Rejonowym Andrzej Maciejewski Kancelaria Komornicza - 2017-03-14 - Z艂otoryja (dolno艣l膮skie)
Organizacja kurs贸w zawodowych
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obs艂uga interesant贸w. Udzielanie informacji z zakresu 艣wiadcze艅, przyjmowanie i obs艂uga wniosk贸w o 艣wiadczenia nale偶膮ce do w艂asciwo艣ci Plac贸wki Terenowej KRUS. Obs艂uga wniosk贸w o przyznanie 艣wiadcze艅 emerytalno-rentowych.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Spo艂ecznego Oddzia艂 Regionalny w Olsztynie - 2016-04-27 - Gi偶ycko (warmi艅sko-mazurskie)
sta偶 30-50 FP RMobs艂uga w zakresie biurowym i kancelaryjnym, segregacja, ewidencjonowanie i tworzenie zbior贸w dokumentacji, zarzadzanie korespondencja biurow膮, wykonywanie innych czynno艣ci administracyjno- biurowych
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie rachunku koszt贸w na potrzeby zarz膮dzania, prognozowanie przysz艂ych przychod贸w i wynik贸w
Zesp贸艂 Opieki Zdrowotnej Brodnica - 2016-08-08 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
opracowanie ofert ubezpieczeniowych i przedstawienie ich klientom
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - S臋dzisz贸w (艣wi臋tokrzyskie)
Kompletowanie dokumentacji kadrowo- p艂acowej, naliczanie p艂ac, rozliczanie sk艂adek ZUS
SPE Sp. z o.o. - 2016-09-21 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
1. Wykonywanie typowych prac kancelaryjnych i biurowych wed艂ug zaistnia艂ych potrzeb:przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji, rejestrowanie pism przychodz膮cych i wychodz膮cych, przepisywanie korespondencji, wysy艂anie korespondencji, prowadzenie jednolitego rejestru akt rzeczowych,2.Terminowe wykonywanie zada艅 wynikaj膮cych z potrzeby zapewnienia prawid艂owego funkcjonowania szko艂y,3.Obs艂uga interesant贸w, udzielanie informacji, 4.Obs艂uga poczty mailowej,5.Przygotowywanie projektu pism na zlecenie Dyrektora, 6.Wykonywanie innych zada艅 zleconych przez Dyrektora Szko艂y.
PA艃STWOWA SZKO艁A MUZYCZNA I i II STOPNIA IM. HENRYKA WIENIAWSKIEGO - 2018-03-07 - 呕aga艅 (lubuskie)
praca agenta ubezpieczeniowego
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Kamienna G贸ra (dolno艣l膮skie)
Obs艂uga w j臋zyku polskim i angielskim klient贸w biznesowych z obszaru UE w zakresie sprzeda偶y produkt贸w firmy.
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Jastrz臋bie-Zdr贸j (艣l膮skie)
- prowadzenie ewidencji w s艂u偶bie 艣rodk贸w bojowych- wykonywanie dokument贸w obrotu materia艂owego- por贸wnywanie stan贸w ewidencji- rozliczanie inwentaryzacji
43 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy w 艢wi臋toszowie - 2016-06-28 - 艢wi臋tosz贸w (dolno艣l膮skie)