REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Kraków oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: Wprowadzanie dokumentów do systemu komputerowego

Data publikacji: 2016-04-05

Lokalizacja: Kraków (małopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: Wprowadzanie dokumentów do systemu komputerowego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI

Data rozpoczęcia pracy: 19.04.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, znajomość podatków

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Data dodania oferty pracy: 05.04.2016

Oferta pracy ważna do: 05.05.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 05.04.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2016

Podobne oferty pracy

GG/ PIEKARZ - POMOCNIK PIEKARZA - od 2 200 PLN

Przygotowanie i wyrób gotowego pieczywa.
"Piekarnia" Sp. Jawna Helena, Ryszard,Waldemar Maciąg - 2016-10-17 - Dziećmorowice (dolnośląskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 120 PLN

Zadania główne:1)Gromadzenie dokumentów dotyczących zobowiązań i należności oraz przestrzeganiei monitorowanie terminów płatności z tytułu zobowiązań i należności2)Wprowadzanie dokumentów dotyczących zobowiązań i należności do systemu finansowo-księgowego pod nazwą Finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3) Tworzenie przelewów elektronicznych w zakresie rozrachunków z kontrahentami4)Generowanie wyciągów bankowych z systemu bankowego oraz sprawdzanie ich z dokumentami źródłowymi5) Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym6)Rejestrowanie dowodów księgowych w celu sprawdzenia czy realizacja wydatku znajduje zabezpieczenie w planach finansowych oraz wieloletniej prognozie finansowej7)Prowadzenie rejestru zaangażowania umów oraz wydatków8)Dekretacja dowodów księgowych dochodów i wydatków budżetowych oraz pozabudżetowych zgodnie z obowiązującymi zasadami obiegu dokumentów księgowych, zakładowym planem kont, wykazem ksiąg9)Sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania10)Przestrzeganie dyscypliny budżetowej11)Stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie12) Bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach13) Przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostkach14) Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo-księgowych15) Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych16)Informowanie Głównego księgowego CUWO w Łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działanie jednostki.Zadania pomocnicze:Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z przepisami i zasadami ustalonymi przez jednostkę.Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=6&id=31&x=10Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 27.12.2017 r.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-12-18 - Łódź (łódzkie)

TECHNIK ENERGETYK - 2 500 - 3 200 PLN

prowadzenie dokumentacji, analiz, statystyk i sprawozdań w zakresie swoich obowiązków; prowadzenie całokształtu spraw związanych z odbiorem końcowym inwestycji, modernizacji oraz remontu; prowadzenie całokształtu spraw z zakresu: rejestrowania, prowadzenia dokumentacji z badań urządzeń transportu bliskiego i zbiorników ciśnieniowych (odbiory UDT); prowadzenie całokształtu spraw z zakresu przeglądów konstrukcji hal i budynków, Prowadzenie szkoleń zzakresu urządzeń dźwigowych; prowadzenie spraw związanych z gospodarką wodno-kanalizacyjną zakładu; wynagrodzenie do uzgodnienia
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2016-08-02 - Zawadzkie (opolskie)

MAGAZYNIER-OFERTA SKIEROWANA DO OSÓB BEZROBOTNYCH PONIŻEJ 30 R.Ż. - od 2 000 PLN

przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynu
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Pogwizdów (śląskie)

ROBOTNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 2 700 PLN

Prace ogólnobudowlane
Firma Usługowo-Montażowa J.L. INSTAL - 2017-07-26 - Zabawa (małopolskie)

REFERENT - 997,4 PLN

Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Kraków (małopolskie)

REFDO30 - SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH - od 1 850 PLN

Przygotowywanie wniosków, umów, zestawień, raportów; administracja biurem, wewnętrznymi aplikacjami do zarządzania danymi, zakupy, wspieranie procesów biznesowych; aktywny udział w realizowaniu współpracy z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Opole (opolskie)

REFERENT (PRACE INTERWENCYJNE) - 997,4 PLN

Zapoznanie się z treścią ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz rozporządzenia do ustawy w kwestii dotyczącej regulacji prawnych - w sprawie zorganizowania i sfinansowania prac interwencyjnych.Zapoznanie się z drukami wniosku w sprawie zorganizowania i sfinansowania prac interwencyjnych. Obsługa klienta - udzielanie informacji. Wydawanie oraz przyjmowanie wniosków dotyczących organizacji prac interwencyjnych oraz refundacji. Pisanie pism oraz zestawień statystycznych w programie Word i Excel, obsługa programu Syriusz. Kserowanie dokumentów źródłowych. Zakładanie teczek dla poszczególnych firm oraz wpinanie dokumentów wpływających do teczek. Bezpośrednia współpraca z działem pośrednictwa pracy, ewidencji i świadczeń oraz z innymi stanowiskami działu instrumentów rynku pracy.
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Gdynia (pomorskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNY - do 2 500 PLN

Przyjmowanie, opracowywanie podań o przyznanie pomocy materialnej dla studentów. Przygotowanie decyzji stypendialnych. Ubezpieczenia zdrowotne studentów. Przygotowanie i sprawdzanie list wypłat stypendiów.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Gdańsk (pomorskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 1 850 PLN

Prowadzenie spraw administracyjnych z zakresu zarządzania majątkiem będącym w trwałym zarządzie DPS w Huwnikach, prowadzenie ewidencji środków trwałych, prowadzenie i nadzorowanie spraw administracyjnych wynikających z ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Dom Pomocy Społecznej w Huwnikach - 2016-01-25 - Huwniki (podkarpackie)

REFERENT - od 1 900 PLN

szacowanie poniesionych szkód, obsługa systemu Audatex, przygotowywanie umów
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Legnica (dolnośląskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY PRZY PRODUKCJI KIEROWNIC - od 2 150 PLN

szlifowanie, wyrównywanie powierzchni lakieru, polerowanie, obszywanie kierownic, klejenie skór, praca jako operator na lakierni
"QUIN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2017-06-30 - Wałbrzych (dolnośląskie)

REFERENT BIURA - 997,4 PLN

Pomoc biurowa.
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Złocieniec (zachodniopomorskie)

REFERENT ST(POWER) 10.2016.6 - 997,4 PLN

wprowadzanie danych do systemów informatycznycharchiwizowanie dokumentacjiobsługa korespondencji wychodzącejprzygotowanie akt do archiwizacji
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Łódź (łódzkie)

REFERENT - 997,4 PLN

zgodnie z dołączonym do wniosku programem stazu
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Żywiec (śląskie)

REFERENT DS. GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ / HANDLU - do 4 000 PLN

doświadczenia w handlu,prowadzenie ewidencji magazynowej w systemie SAP, współpraca z innymi działami ( zakupy, sprzedaż, produkcja, kontrola jakości) w zakresie prawidłowego obiegu dokumentów,tworzenie raportów oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji magazynowej
GRUPA AZOTY "KOLTAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY DZIAŁU WINDYKACJI - od 2 200 PLN

Sporządzanie umów i ofert z zakresu windykacji, prowadzenie rozmów handlowych, pozyskiwanie kontrahentów, praca w terenie - praca zdalna przy komputerze i w terenie. Osoba otrzymuje z centrali dane niezbędne do pracy - windykacja należności dla firm. Pracodawca zapewnia samochód służb., telefon, komputer służbowy.
Magna Era Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Częstochowa (śląskie)

REFERENT DS. KADR - od 1 850 PLN

kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, klientów biura rachunkowego, kontrola prawidłowości dokumentacji, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem na podstawie umów o pracę oraz cywilno-prawnych, pilnowanie ciągłości i terminowości badań lekarskich i szkoleń BHP samych klientów biura
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Palędzie (wielkopolskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

wykonywanie prac ogólnobudowlanych i kierowcy, prace dekarskie, ciesielskie, murowanie związane z budowaniem domów
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Białków (dolnośląskie)

REFERENT DO SPRAW UDOSTĘPNIANIA ZASOBU - 997,4 PLN

referent do spraw udostępniania zasobu
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Słubice (lubuskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZO- PARKINGOWY - od 2 100 PLN

Sprzątanie, pielenie, palenie w piecu, pobieranie opłat parkingowych.Oferta pracy w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego przeznaczona dla osób powyżej 30 roku życia spełniających co najmniej jeden z warunków:- kobiety,- osoby w wieku 50 lat i więcej,- osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności,- osoby długotrwale bezrobotne (tzn. pozostające bez pracy nieprzerwalnie przez okres ponad 12 m-cy)- osoby o niskich kwalifikacjach (za osobę o niskich kwalifikacjach uznaje się osobę posiadającą wykształcenie podstawowe, gimnazjalne, zasadnicze zawodowe, średnie ogólnokształcące lub średnie zawodowe z wyłączeniem wykształcenia policealnego i pomaturalnego).
PPUH AWAR Robert Nowak - 2018-12-12 - Jarocin (wielkopolskie)

OPERATOR PAKOWANIA - 3 400 - 3 600 PLN

PROWADZENIE PROCESU PAKOWANIA PIWA, OBSŁUGA, KONSERWACJA MASZYN I URZĄDZEN, UCZESTNICTWO W CODZIENNYCH SPOTKANIACH DZIAŁU PAKOWANIA-NAUKA PODSTAWOWYCH NARZĘDZI LEAN MANAGEMENT, PRZYGOTOWANIE, RAPORTOWANIE I OMAWIANIE WSKAŻNIKÓW TECHNOLOGICZNYCH ORAZ JAKOŚCIOWYCH;PROWADZENIE DZIAŁAŃ PREWENCYJNYCH I REMONTOWYCHWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE/ ŚREDNIE TECHNICZNE, OBSŁUGA KOMUPTERA, OBSŁUGA SAP-MES, MILE WIDZIANE UPRAWNIENIA NA WÓZKI WIDŁOWE, DOŚWIADCZENIE MIN. 4 LATA W OBSŁUDZE I/LUB NAPRAWACH MASZYN I URZADZEŃ ROZLEWNICZYCH KRONES AG, KHS,SIMONAZZIBARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.UKRAIŃSKIEGO-MILE WIDZIANAPRACA W WOLNE DNICV NA ADRES E-MAIL: magdalena.wiesko (at) carlsberg.pl
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH - 997,4 PLN

obsługa recepcji, sprawy administracyjno-biurowegodz. 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

KSIĘGOWY - 997,4 PLN

Księgowy
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Leżajsk (podkarpackie)

REFERENT KSIĘGOWY - od 2 250 PLN

Pomoc księgowej, znajomość pełnej księgowości.
Kancelaria Podatkowa Barbara Skrzypczak - 2018-12-17 - Płock (mazowieckie)

REFERENT DS. MARKETINGU - 997,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Zielona Góra (lubuskie)

REFERENT DS. FINANSOWYCH I SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Obsługa urządzeń biurowych, programów księgowych, znajomość pracy na kasie fiskalnej, eystawianie i samokontrola okumentacji finansowej, tj. faktur, paragonów, raportów dobowych i kasowych, przygotowanie gotówki do wypłat do banku
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWO-KADROWYCH - od 2 200 PLN

prowadzenie spraw kadrowo-księgowych
BIURO "PODATNIK" - MARLENA PODSIADŁY - 2016-11-29 - Kwidzyn (pomorskie)

REFERENT W REFERACIE ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W WYDZIALE URBANISTYKI I ARCHITEKTURY W URZĘDZIE MIEJSKIM W JAWORZNIE - od 1 850 PLN

Zakres zadań:1. prowadzenie spraw wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, a w szczególności:sporządzanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zaświadczeń o braku planu,sporządzanie opinii i zaświadczeń o zgodności przedsięwzięć inwestycyjnych i innych działań w przestrzeni zzapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, ustaleniami innych dokumentów planistycznych oraz przepisami planowania przestrzennego,informowanie o przeznaczeniu terenu,współpraca z innymi wydziałami Urzędu Miejskiego w zakresie zagadnień zagospodarowania przestrzennego,udostępnianie i wypożyczanie archiwalnych opracowań planistycznych,archiwizacja miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i innych opracowań planistycznych,prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu uczestnictwo w dokonywaniu okresowych analiz realizacji planów zagospodarowania przestrzennego oraz ocen ich aktualności oraz w sporządzaniu opracowań planistycznych dla gminy,zapewnienie właściwej estetyki miasta, z uwzględnieniem m.in. wymagań ładu przestrzennego, urbanistyki i architektury, walorów architektonicznych i krajobrazowych, ochrony środowiska, ochrony dóbr kultury,opracowywanie projektów decyzji o nałożeniu opłat wynikających ze wzrostu wartości nieruchomości,prowadzenie postępowań wynikających z art.36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, przygotowanie realizacji roszczeń,wprowadzanie informacji o dostępnych raportach i ocenach oddziaływania na środowisko do rejestru w zakresie prowadzonych spraw,prowadzenie i wykorzystanie do celów analitycznych baz danych o przestrzeni miasta w zakresie urbanistyki iarchitektury;przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski i interpelacje Radnych Rady Miejskiej w zakresieprowadzonych spraw;przygotowywanie i rozliczanie umów z Wykonawcami opracowań planistycznych, przygotowywanie informacji dla celów sprawozdawczości, oceny wykonania planów finansowych dotyczących realizacji zadań Wydziału Urbanistyki i Architektury;
Urząd Miejski - 2016-05-06 - Jaworzno (śląskie)