REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Andrychów oferta pracy WOSANA S.A.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Rejestracja faktur, wprowadzenie faktur do systemu, dekretacja faktur na odpowiedznie konta wg znajomości polskiej rachunkowości, wystawianie faktur, obsługa urządzeń biurowych. Praca w godz. 8:00-16:00. Kontakt e-mailowy: praca (at) wosana.pl

Data publikacji: 2016-11-22

Lokalizacja: Andrychów (małopolskie)

Pracodawca: WOSANA S.A.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Batorego 35a, 34-120 Andrychów, powiat: wadowicki, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Rejestracja faktur, wprowadzenie faktur do systemu, dekretacja faktur na odpowiedznie konta wg znajomości polskiej rachunkowości, wystawianie faktur, obsługa urządzeń biurowych. Praca w godz. 8:00-16:00. Kontakt e-mailowy: praca (at) wosana.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: - praca w godz. 8:00-16:00

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Andrychów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wadowicki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Andrychów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016

Data zakończenia pracy: 28.02.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 2)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość pakietu Office

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość zasad rachunkowości

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe ekonomiczne, kierunek rachunkowość/finanse, znajomość zasad polskiej rachunkowości i podatków, znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku min 2 lata, znajomość programu SIMPLE mile widziana.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: WOSANA S.A.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach

Adres pracodawcy:
Batorego 35a, 34-120 Andrychów, powiat: wadowicki, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: wadowicki

Gmina pracodawcy: Andrychów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Andrychów

Ulica pracodawcy: Batorego

Numer budynku pracodawcy: 35a

Profil działalności pracodawcy: Produkcja napojów bezalkoholowych

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 22.11.2016

Oferta pracy ważna do: 29.12.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 22.11.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 22.11.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

REFERENT ADMINISTRACYJNO- BIUROWY - 997,4 PLN

referent administracyjno- biurowy
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)

REFERENT (BIURO PLASTYKA MIASTA) - 997,4 PLN

Nauka/pomoc w:-projektowaniu logotywów i oznaczeń reklamowych firm -wyszukiwania informacji z map ewidencyjnych i planach zagospodarowania przestrzennego-tworzeniu koncepcji wizualnych
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Gdynia (pomorskie)

KIEROWCA KAT. B - do 14 PLN

kierowca w zakładzie uslug pogrzebowych ( kierowanie karawanem, BUS-em); I umowa -umowa zlecenie na 2 miesiące , kolejna umowa o pracę na czas nieokreślony; godziny pracy 7.00-15.00 + 1 sobota w miesiącu;
Zakład Usług Pogrzebowych "MEMENTO" Dariusz Sawicki - 2018-02-14 - Bogatynia (dolnośląskie)

KUCHARZ - od 2 300 PLN

Przygotowywanie posiłków gorących i zimnych, dbanie o stanowisko pracy, mycie narzędzi pracy, współpraca z pracownikami. Znajomość przepisów kuchennych kuchni wschdniej. Mile widziane inicjatywy kulinarne, które będą wzbogacały menu restauracji. Umowa zlecenie z odprowadzaniem składek na ubezpieczenie społeczne.Informacja o ofercie w sali G
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Wrocław (dolnośląskie)

REFERENT - 997,4 PLN

w/g wniosku
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Mława (mazowieckie)

REFERENT - 997,4 PLN

prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Kartuzy (pomorskie)

REFERENT DS. FINANSOWYCH - do 2 280 PLN

Zakres obowiązków referenta ds. finansowych (podległość służbowa GK) 1. dekretowaniefaktur pod kątem klasyfikacji dochodów i wydatków oraz przychodów i rozchodów zgodniez Rozporządzeniem Ministra Finansów, 2. wprowadzanie kontrahentów do programubankowego, 3. wprowadzanie faktur kontrahentów do systemu bankowego z podziałem naposzczególne rachunki bankowe, rozdziały i paragrafy klasyfikacji budżetowej, 4.sporządzanie wydruków wprowadzonych danych - kontrola, nanoszenie dat księgowania, 5.przekazywanie faktur do zatwierdzenia przez głównego księgowego i dyrektora, 6.terminowe dokonywanie przelewów, 7. pobieranie wyciągów bankowych, opisywanieprzychodzących wpłat od uczestników form pozaszkolnych z podziałem na raty i odsetki,kompletowanie dokumentów, wkładanie do segregatorów z podziałem na źródłofinansowania, 8. współpraca z wicedyrektorem ds. dydaktycznych w zakresie ciągłejaktualizacji liczby prowadzonych form pozaszkolnych, liczby uczestników naposzczególnych formach pozaszkolnych, umowach próbnych i wypowiedzeniach umówprzez uczestników form pozaszkolnych, 9. prowadzenie indywidualnych kartotek dlauczestników form pozaszkolnych z zaznaczeniem daty wpłaty, naliczanie odsetek odnieterminowych wpłat, 10. rozliczanie nadpłat dokonanych przez uczestników formpozaszkolnych, 11. informowanie telefoniczne, mailowe i pocztą uczestników kursów opowstałych zaległościach, 12. wystawianie wezwań do zapłaty za zaległości w kursach,windykacja należności, 13. naliczanie i sporządzanie dla księgowej kwartalnych zestawieńnależności i zobowiązań od uczestników form pozaszkolnych z podziałem na zaległościgłówne i odsetki, 14. wystawianie na żądanie faktur na podstawie dokonanych wpłat, 15.nanoszenie dokonanych wpłat za media i wynajem od poszczególnych nabywców -kontrola dokonywanych wpłat za faktury i noty księgowe wystawione przez CKUiJK, 16.przyjmowanie wpłat gotówkowych raport kasowy kasa przyjmie, 17. prowadzenie kasyfiskalnej, 18. rozlicznie faktur gotówkowych dekretowanie faktur pod kątem klasyfikacjidochodów i wydatków oraz przychodów i rozchodów zgodnie z Rozporządzeniem MinistraFinansów z potwierdzeniem pobrań i wypłat, 19. terminowe odprowadzanie wpłatgotówkowych kasa wypłaci, 20. bieżące rozliczanie wpłat i wypłat z rachunkówbankowych, 21. opisywanie faktur gotówkowych zgodnie z formą organizacyjną, 22.prowadzenie raportów kasowych z zachowaniem dziennej chronologii, rejestrowanie wciągu dnia, w którym dokonano wpłaty lub wypłaty, 23. kompletowanie dokumentów zwpłat i wypłat gotówkowych, 24. ewidencjonowanie obrotu kasowego na koncie 101KASA odrębnie dla każdej formy organizacyjnej: 1) działalność budżetowa, 2) dochodysamorządowych jednostek budżetowych, 3) zakładowy fundusz świadczeń socjalnych(ZFŚS), 4) depozyty, 25. terminowe rozliczanie pracowników z pobranych zaliczek,bieżące informowanie gł. księgowego w tym zakresie, 26. prowadzenie druków ścisłegozarachowania, 27. prowadzenie wspólnie z wicedyrektorem ds. dydaktycznych rejestruumów z uczestnikami form pozaszkolnych, 28. wystawanie faktur VAT sprzedaży, 29.wystawanie poleceń księgowania dla gł. księgowego dotyczących obowiązku podatkowegokursantów 30. sporządzanie faktur VAT w programie Rejestr VAT Vulcan, 31.wprowadzanie danych do rejestru sprzedaży VAT na podstawie analizy wyciągówbankowych lub umów z uczestnikami kursów z ustaleniem daty powstania obowiązkupodatkowego w danym miesiącu, 32. sporządzanie cząstkowego rejestru sprzedaży VAT,33. comiesięczne uzgadnianie prowadzonego rejestru z zapisami księgowymi wprowadzonych przez jednostkę księgach rachunkowych we współpracy z głównymksięgowym, 34. Sporządzanie JPK (Jednolitego Pliku Kontrolnego), eksport do systemuE-Vat, sporządzanie wydruków. Zakres obowiązków w ramach realizacji projektu NowaPerspektywa Lepszy Start 1. sporządzanie zestawień wydatków na podstawiezrealizowanych płatności do wniosków o płatność i przekazywanie ich do koordynatorafinansowego Projektu, 2. prawidłowe prowadzenie księgowości projektu zgodnie zobowiązującą polityką rachunkowości CKUiJK, prowadzenie niezbędnej korespondencjifinansowej związanej z projektem, 3. przygotowywanie miesięcznych zapotrzebowań naśrodki, 4. opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z wnioskiem o płatność, 5.rozliczanie wszelkich dokumentów finansowo-księgowych i umów związanych z Projektem,prawidłowe wystawianie dokumentów rozliczeniowych i ich archiwizacja, 6. zakładaniekartotek ubezpieczonych w systemie Płatnik ZUS, 7. wypełnianie druków ZUS ZZA, ZUSZUS dla ubezpieczonych, 8. przygotowywanie zestawów ZUS ZZA i ZUS i przesłanie poweryfikacji do ZUS, 9. wprowadzanie danych osobowych osób zatrudnionych na podstawieumowy o pracę w Projekcie do programu płacowego Vulcan Optivum, 10. wprowadzaniedanych osobowych zleceniobiorców w Projekcie do programu płacowego Vulcan Optivum,11. wprowadzanie umów zleceń zleceniobiorców w Projekcie do programu płacowegoVulcan Optivum, 12. sporządzanie list płac osób zatrudnionych na umowy o pracę wProjekcie, 13. sporządzanie list płac do rachunków dotyczących osób zatrudnionych napodstawie umów-zleceń w Projekcie, 14. sporządzanie poleceń księgowania dla potrzebProjektu, 15. rozliczanie rachunków, faktur i przelewów montażem finansowym, 16.sporządzanie przelewów do rachunków i faktur w bankowości internetowej 17. rozliczanieskładek ZUS i podatku wg paragrafów za dany miesiąc, 18. księgowanie dokumentówprojektu, uzgadnianie kont bilansowych i pozabilansowych projektu montażemfinansowym, sporządzenie sprawozdania RB28-EFS-NPLS za dany miesiąc, 19.uzgadnianie zobowiązań za dany miesiąc.
CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO I JĘZYKOWEGO KADR W LEGNICY - 2017-09-13 - Legnica (dolnośląskie)

POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

Pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

REFERENT (KADRY) - 997,4 PLN

zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Gdynia (pomorskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNY - 997,4 PLN

Rejestrowanie i wydawanie wniosków, wysyłanie korespondencji, kserowanie dokumentów, obsługa klientów, prowadzenie postępowań administracyjnych, kompletowanie dokumentów dotyczących koordynacji.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Nowogrodziec (dolnośląskie)

REFERENT W DZIALE PROJEKTOWYM - od 1 900 PLN

- Projektowanie, nanoszenie zmian w programie AutoCad, przetwarzanie danych komputerowych. Praca w Sosnowcu.- Wynagrodzenie: 1900 zł/brutto + premia do 50% wynagrodzenia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca 7:00-15:00. Wymagania: dobra znajomość programu AutoCad, wyksztacenie bez znaczenia, doswiadczenie nie jest wymagane. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 509-730-547) w godzinach: 8:00-14:00.
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-11 - Sosnowiec (śląskie)

REFERENT - 997,4 PLN

według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Białystok (podlaskie)

ZBROJARZ - od 2 500 PLN

jw
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Warszawa (mazowieckie)

REFERENT - 2 248 - 2 267 PLN

Prowadzenie czynności pomocniczych w postępowaniach podatkowych
kontakt przez OHP - 2016-01-11 - Nysa (opolskie)

MONTER - do 13 PLN

Praca przy linii produkcyjnej polegająca na montowaniu sprzętu AGD.Miejsce pracy: Biskupice Podgórne, ul. LG Electronics 160 h, dyspozycyjność 7-15sala B
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA/KELNERKA - od 1 850 PLN

obsługa klienta, przygotowywanie posiłków, obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez OHP - 2016-03-01 - Namysłów (opolskie)

REFERENT DS. PRACOWNICZYCH - od 2 140 PLN

- obsługa kadrowa świadczeniodawców mających zawarte umowy cywilnoprawne,- realizacja procesów personalnych w zakresie zatrudnienia, zmiany warunków, rozwiązywania umów cywilno-prawnych,- kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej,- ewidencja czasu pracy pracowników,- sprawozdawczość statystyczna do GUS,- przygotowywanie sprawozdawczości na potrzeby pracodawcy,- rozliczanie czasu pracy pracowników,- archiwizacja dokumentacji pracowniczej;wymagania: wykształcenie min. średnie, znajomość prawa pracy, 1 rok doświadczenia na stanowisku;wymiar czasu pracy - pełen etat - czas pracy w zakładzie-7,35 godz.kontakt z pracodawcą: osobisty, telefoniczny ( 261455811 ) lub cv na e-mail: kadry (at) 109szpital.pl lub cv i list motywacyjny przesłać na adres pracodawcy
109 SZPITAL WOJSKOWY Z PRZYCHODNIĄ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZCZECINIE - 2017-11-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)

REFERENT - od 2 000 PLN

prowadzenie ewidencji materiałowej, wystawianie dokumentów obrotu materiałowego
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Stężyca (lubelskie)

FRYZJER / FRYZJERKA - od 2 000 PLN

- Obsługa klienta z zakresu pełnego fryzjerstwa.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia od obrotu. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony 2 lat. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Dla osób zainteresowanych istnieje możliwość zatrudnienia na umowę o pracę w niepełnym wymiarze czasu pracy na 3/4 lub 1/2 etatu.- Praca: 9:00-17:00, 12:00-20:00 + soboty: 10:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe, mile widziane kierunkowe. Min. 1 rok doświadczenia zawodowego na wskazanym stanowisku. Mile widziany tytuł czeladnika lub mistrza. Umiejętność: koloryzacji, modelowania, strzyżenia, upięcia włosów. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 503-674-215) w godzinach: 10:00-16:00.
DĘBSKA BEAUTY Dorota Dębska - 2017-02-27 - Katowice (śląskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH I KSIĘGOWYCH - od 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7-15
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" - 2017-08-02 - Kępice (pomorskie)

REFERENT DS.PODATKOWYCH - od 2 000 PLN

Porządkowanie, księgowanie i opisywanie dokumentów źródłowych, prowadzenie ewidencji księgowych księgi przychodów i rozchodów, wyliczanie podatków, sporządzanie deklaracji.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Kaczki Średnie (wielkopolskie)

*REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (PRACE INTERWENCYJNE) - od 1 850 PLN

księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Lubin (dolnośląskie)

REFERENT - 997,4 PLN

Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)

BLACHARZ-DEKARZ - od 1 850 PLN

prace ogółnobudowlane
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPRZEDAWCA- OBSŁUGA MONITORINGU - od 1 850 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Gniezno (wielkopolskie)

REFERENT KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

obsługa komputera, zapoznanie się z planem kont, z polityką rachunkowości, ze sposobem wystawiania faktur, z obiegiem dokumentacji księgowej w zakładzie budżetowym
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Bierutów (dolnośląskie)


Wybierz powiat