REFERENT DS. KADROWO- KSI臉GOWYCH (UZUPE艁NIENIE PRACY INTERWENCYJNEJ) Lubin oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: REFERENT DS. KADROWO- KSI臉GOWYCH (UZUPE艁NIENIE PRACY INTERWENCYJNEJ)
Wynagrodzenie: od 2聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: weryfikacja i ewidencja dokument贸w ksiegowych, analiza warunk贸w finansowych w umowach z kontrahentami, kontrola rozlicze艅, bie偶膮ca analiza finansowa i raportowanie wynik贸w kontraktu, monitorowanie procesu p艂atnosci, analiza dokumentacji
Data publikacji: 2016-10-12
Lokalizacja: Lubin (dolno艣l膮skie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Lubin, powiat: lubi艅ski, woj: dolno艣l膮skieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
weryfikacja i ewidencja dokument贸w ksiegowych, analiza warunk贸w finansowych w umowach z kontrahentami, kontrola rozlicze艅, bie偶膮ca analiza finansowa i raportowanie wynik贸w kontraktu, monitorowanie procesu p艂atnosci, analiza dokumentacji
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽000 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. KADROWO- KSI臉GOWYCH (UZUPE艁NIENIE PRACY INTERWENCYJNEJ)
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Lubin
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: dolno艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: lubi艅ski
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 12.10.2016
Data zako艅czenia pracy: 30.11.2017
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wy偶sze (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
wykszt. 艣rednie lub wy偶sze ekonomiczne, ksi臋gowe, min. 2 lata do艣wiadczenia w zawodzie, umiej臋tno艣膰 prowadzenia KPiR, kadr i p艂ac, przygotowywanie deklaracji ZUS i US
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Jana Kili艅skiego 12b, 59-300 Lubin, powiat: lubi艅ski, woj: dolno艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: dolno艣l膮skie
Powiat pracodawcy: lubi艅ski
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Jana Kili艅skiego
Numer budynku pracodawcy: 12b
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 12.10.2016
Oferta pracy wa偶na do: 26.10.2016
Data udost臋pnienia oferty pracy: 12.10.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 12.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
bie偶膮ce prace biurowe zwi膮zane z obs艂ug膮 programu WOrd, obs艂uga programu MISTZR, gromadzenie dokument贸w oraz sporz膮dzanie wniosk贸w do OHP dot. refundacji wynagrodze艅 m艂odocianych, zapoznaniie si臋 przepisami prawa dot. dzia艂alno艣ci gospodarczej
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Oborniki (wielkopolskie)
- Prowadzenie spraw zwi膮zanych z prowadzeniem biura,- Wystawianie faktur, sprawdzanie pod wzgl臋dem merytorycznym,- Przyjmowanie, rejestrowanie i wysy艂anie korespondencji,- Kontakt z kontrahentami,- Realizacja niezb臋dnych zakup贸w,- Archiwizacja dokument贸w i wykonywanie bie偶膮cych spraw biurowych,- Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, korespondencja z klientami,- Sporz膮dzanie raport贸w i zestawie艅, Mazowsze 2018
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - P艂ock (mazowieckie)
Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Trzebicz (lubuskie)
Pomoc nauczyciela
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem sta偶u oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppo偶.,- segregacja dokument贸w-chronologicznie,- ksi臋gowanie dokument贸w w programie "RACHMISTRZ",- sporz膮dzanie list p艂ac,- sporz膮dzanie dokumentacji ZUS,- praca w programie "P艂atnik".
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Zgierz (艂贸dzkie)
wprowadzanie danych do programu komputerowego, monitorowanie zlece艅 w systemmie informatycznym
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Pszczyna (艣l膮skie)
praca w godzinach od 8.00 do 16.00, wycinanie na sucho i obr贸bka kamienia
EURO GRANIT Andrzej Kurman - 2017-06-07 - Reptowo (zachodniopomorskie)
- Podpisywanie dokument贸w kadrowych z pracownikiem- Wydawanie pracownikowi niezb臋dnych do podj臋cia pracy dokument贸w- Obs艂uga poczty elektronicznej- Nadz贸r nad realizacj膮 zlece艅- Przygotowywanie zestawie艅 i raport贸w- Proste czynno艣ci maj膮ce na celu zachowanie porz膮dku w dokumentacji- Obs艂uga telefonicznych po艂膮cze艅 przychodz膮cych
Solid Security - 2018-07-20 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
PROWADZENIE WYMAGANYCH REJESTR脫W. ZAK艁ADANIE TECZEK SPRAW ADMINISTARCYJNYCH. WSZCZYNANIE POST臉POWA艃 ADMINISTRACYJNYCH
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Z膮bkowice 艢l膮skie (dolno艣l膮skie)
zawarty w programie sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Gniew (pomorskie)
wprowadzanie danych do bazy firmowej, nadz贸r nad obiegiem dokument贸w w dziale BHP, wyszukiwanie w internecie przepis贸w dotycz膮cych BHP i ochrony 艣rodowiska.
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Starachowice (艣wi臋tokrzyskie)
obs艂uga zg艂osze艅 i koresp. klient贸wprzygotowanie formalne um贸w/aneks贸w/porozumie艅wprowadzenie danych do syst. inf
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
sprz膮tanie pokoi pod nieobecno艣膰 go艣ci, zamiatanie, odkurzanie, mycie pod艂贸g, odkurzanie dywan贸w i wyk艂adzin. Sprz膮tanie i dezynfekowanie 艂azienek, dostarczanie i wymiana po艣cieli
CONCRETE Piotr Witasik - 2018-07-27 - 艢winouj艣cie (zachodniopomorskie)
realizacja zada艅 produkcyjnych zgodnie z poleceniem prze艂o偶onego, obs艂uga maszyn sterowanych komputerowo, odpowiedzialno艣膰 za jako艣膰 wytwarzanego produktu, dbanie omiejsce pracy
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Jatne (mazowieckie)
prowadzenie gospodarki sprz臋tem kwaterunkowym, po偶arniczym
43 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy w 艢wi臋toszowie - 2016-03-01 - 艢wi臋tosz贸w (dolno艣l膮skie)
- wykonywanie dokument贸w obrot贸w materia艂owych,- przyjmowanie zapotrzebowania, rozliczanie analiz techniczno ekonomicznych oraz archiwizowanie zgodnie z przepisami,- prowadzenie ewidencji, sporz膮dzanie i uzupe艂nianie dokumentacji,
33 WOJSKOWY ODDZIA艁 GOSPODARCZY W NOWEJ D臉BIE - 2018-03-28 - Nowa D臋ba (podkarpackie)
Pomoc w wykonywaniu prac zleconych przez szefa kuchni przy przygotowywaniu posi艂k贸w.Miejsce pracy - Hotel&SPA Polesie w Bia艂ce.Wynagrodzenie 13,70 z艂 za godzin臋.
Przedsi臋biorstwo Handlowe "ANKARO" s.c. Ma艂gorzata i Marian Baran - 2018-04-06 - Bia艂ka (lubelskie)
Sprzeda偶 mebli, kontakt z kontrahentami z zagranicy
"POLWOS" Sp. z o.o. - 2015-12-09 - Jarocin (wielkopolskie)
prace 艣lusarskie
"AR-MET" S.C. Robert Roga艂a, Krzysztof Rogala, Anna Gorgiel - 2016-07-04 - Mi臋dzyrzecz (lubuskie)
Prowadzenie biura, korespondencja i kontakty z klientami.
Przedsi臋biorstwo Geologiczne IGEOS Iwona Insadowska - 2016-01-05 - Rzesz贸w (podkarpackie)
- obs艂uga Klient贸w i poszukiwanie najlepszych rozwi膮za艅 w艣r贸d produkt贸w finansowych,- utrzymanie relacji oraz wysoka jako艣膰 obs艂ugi, wiedza oraz dbanie o dobro Klienta.
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Gda艅sk (pomorskie)
1.Pomoc przy udzielaniu jednorazowo 艣rodk贸w osobom bezrobotnym na rozpocz臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej: udzielanie klientom PUP informacji i wyja艣nie艅 o zasadach przyjmowania 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, udost臋pnianie materia艂贸w i ulotek informacyjnych, wydawanie wniosk贸w o przyznanie jednorazowo 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, przyj臋cie wniosku, sprawdzanie jego kompletno艣ci, weryfikacja wniosku pod wzgl臋dem formalnym,- przygotowanie wniosk贸w- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie bezrobotnej umowy dotycz膮cej udzielenia jednorazowo 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej,- sporz膮dzanie i przekazywanie listu wyp艂at 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej do Dzia艂u Finansowo-Ksi臋gowego,- prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych os贸b otrzymuj膮cych 艣rodki na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej oraz wymaganych rejestr贸w,- przyj臋cie dokument贸w potwierdzaj膮cych rozpocz臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej,- rozliczenie kwoty udzielonych 艣rodk贸w na podstawie przedstawionych przez osob臋, kt贸ra otrzyma艂a 艣rodki na rozpocz臋cie dzia艂alno艣ci, wiarygodnych dokument贸w potwierdzaj膮cych wydatkowanie otrzymanych 艣rodk贸w zgodnie z umow膮,- bie偶膮cy monitoring zawartych um贸w,- przekazanie wykazu zawartych um贸w do Dzia艂u Kontroli Zewn臋trznych celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywi膮zania si臋 z warunk贸w umowy,- sporz膮dzanie wypowiedze艅 um贸w w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunk贸w zawartej umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielenia 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej.2. Pomoc przy dokonywaniu pracodawcy refundacji koszt贸w wyposa偶enia i doposa偶enia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego:- Udzielanie klientom PUP informacji i wyja艣nie艅 o zasadach przyznawania refundacji koszt贸w wyposa偶enia i doposa偶enia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego,- wydanie wniosk贸w o przyznanie refundacji koszt贸w wyposa偶enia i doposa偶enia stanowisk pracy dla skierowanego bezrobotnego,- udzielanie wyja艣nie艅 o sposobie wype艂nienia wniosku oraz innych dokument贸w b臋d膮cych za艂膮cznikami do tego wniosku,- przyj臋cie wniosku, sprawdzenie jego kompletno艣ci, weryfikacja wniosku pod wzgl臋dem formalnym,- przygotowanie wniosk贸w do rozpatrzenia,-pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,-przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i por臋czycielom umowy dotycz膮cej refundacji dla skierowanego bezrobotnego,- rozliczenie poniesionych koszt贸w zwi膮zanych z wyposa偶eniem lub doposa偶eniem stanowisk pracy,- przekazywanie informacji o podejmowanych zobowi膮zaniach do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Bie偶膮cy monitoring zawartych um贸w,- sporz膮dzanie wypowiedze艅 um贸w w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunk贸w zawartej umowy,- przekazanie wykazu zawartych um贸w do Dzia艂u Kontroli Zewn臋trznych celem przeprowadzania okresowych kontroli dot. Wywi膮zania z warunk贸w umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zada艅.3. Pomoc przy realizacji zada艅 wynikaj膮cych z ustawy z dn. 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnianiu os贸b niepe艂nosprawnych i akt贸w wykonawczych:a) udzielenie 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, rolniczej albo na wniesienie wk艂adu do sp贸艂dzielni socjalnej dla osoby niepe艂nosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy jako bezrobotna albo poszukuj膮ca pracy nie pozostaj膮ca w zatrudnieniu:- wydawanie wniosk贸w o przyznanie jednorazowo 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, rolniczej,- przyj臋cie wniosku, sprawdzanie jego kompletno艣ci, weryfikacja wniosku pod wzgl臋dem rachunkowym i formalnym,-- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o niepe艂nosprawno艣ciach i wezwanie do ich usuni臋cia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosk贸w do rozpatrzenia- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunk贸w umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie niepe艂nosprawnej umowy dotycz膮cej udzielenia jednorazowo 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, rolniczej.- przyj臋cie dokument贸w potwierdzaj膮cych rozpocz臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej,- sporz膮dzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wyp艂at 艣rodk贸w osobie niepe艂nosprawnej na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, rolniczej do PCPR,- prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych os贸b otrzymuj膮cych 艣rodki na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, rolniczej oraz wymaganych rejestr贸w,- rozliczenie kwoty udzielonych 艣rodk贸w na podstawie przedstawionych przez osob臋, kt贸ra otrzyma艂a 艣rodki na rozpocz臋cie dzia艂alno艣ci, wiarygodnych dokument贸w potwierdzaj膮cych wydatkowanie otrzymanych 艣rodk贸w zgodnie z umow膮 ,- bie偶膮cy monitoring zawartych um贸w,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielania 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, rolniczejb) Dokonywanie pracodawcy refundacji koszt贸w wyposa偶enia stanowiska pracy osoby niepe艂nosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy jako bezrobotna albo poszukuj膮ca pracy nie pozostaj膮ca w zatrudnieniu:- Udzielanie klientom, PUP informacji i wyja艣nie艅 o zasadach przyznania refundacji koszt贸w wyposa偶enia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepe艂nosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy jako be4zrobotna albo poszukuj膮ca pracy nie pozostaj膮ca w zatrudnieniu,- wydawanie wniosk贸w o przyznanie refundacji koszt贸w wyposa偶enia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepe艂nosprawnej,- udzielanie wyja艣nie艅 o sposobie wype艂niania wniosku oraz innych dokument贸w b臋d膮cych za艂膮cznikami dla tego wniosku,- przyj臋cie wniosku, sprawdzenie jego kompletno艣ci, weryfikacja wniosku pod wzgl臋dem rachunkowym i formalnym,- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o nieprawid艂owo艣ciach i wezwanie do ich usuni臋cia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosk贸w do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP, - pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunk贸w umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i por臋czycielom umowy dotycz膮cej refundacji koszt贸w wyposa偶enia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepe艂nosprawnej,- przekazywanie ofert pracy do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i EURES,- rozliczenie poniesionych koszt贸w zwi膮zanych z wyposa偶enie, stanowisk pracy,- wyst膮pienie do Pa艅stwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o wydanie opinii o przystosowaniu wyposa偶onego stanowiska pracy do potrzeb wynikaj膮cych z niepe艂nosprawno艣ci osoby na nim zatrudnionej w terminie przewidzianym przepisami,- sporz膮dzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wyp艂at 艣rodk贸w pracodawcy wyposa偶aj膮cemu stanowisko pracy osoby niepe艂nosprawnej do PCPR,- bie偶膮cy monitoring zawartych um贸w,- przekazywanie wykazu zawartych um贸w do Dzia艂u Kontroli Zewn臋trznych, celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywi膮zywania z warunk贸w umowy, - przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zada艅,c) opracowanie projektu planu zagospodarowania 艣rodk贸w PERON oraz przekazywanie projekt贸w plan贸w do PCPR celem akceptacji przez Rad臋 Powiatu;d) weryfikacja plan贸w na podstawie limit贸w zatwierdzonych przez Rad臋 Powiatu oraz kontrola zgodno艣ci wykorzystania limit贸w z przyj臋tymi planami,e) sporz膮dzanie statystyk, sprawozda艅 i raport贸w zwi膮zanych z powierzonymi zadaniami w tym sporz膮dzanie i przekazanie do PCPR sprawozda艅 rzeczowo- finansowych o zadaniach zrealizowanych ze 艣rodk贸w PERON,f) przygotowanie stosownych materia艂贸w na posiedzenia: Powiatowej Rady Zatrudnienia, Zarz膮du Powiatu, Komisji Rady Powiatu oraz Rady Powiatu,g) realizowanie um贸w w sprawie zwrotu ze 艣rodk贸w PERON pracodawcy koszt贸w utworzenia stanowisk pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych zawartych przed 01.01.2003r.4. pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z realizacj膮 projekt贸w finansowanych lub wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - P艂ock (mazowieckie)
rejestrowanie poczty, przygotowywanie dokument贸w, bie偶膮ca obs艂iga sekretariatu wydzia艂u w zakresie wykonywania czynno艣ci kancelaryjnych, prowadzenie dziennik贸w ewidencji
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Miko艂贸w (艣l膮skie)
wsparcie Kierownika Projektu w prowadzeniu i wdra偶aniu projekt贸w produkcyjnych, tworzeniu dokumentacji, kontroli, zamawianiu komponent贸w i raportowaniu;
RENA POLSKA SP. Z O.O. - 2016-12-14 - Wykroty (dolno艣l膮skie)
- Miejski O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej w Katowicach Katowice, ul. Jagiello艅ska 17. Dyrektor Miejskiego O艣rodka Pomocy Spo艂ecznej w Katowicach poszukuje kandydat贸w na: stanowisko urz臋dnicze: REFERENT/ PODINSPEKTOR DS. NALE呕NO艢CI W DZIALE DOCHODZENIA NALE呕NO艢CI. Zatrudnienie od 02.05.2017. Liczba lub wymiar etatu 1,0.- Zakres zada艅 na stanowisku:1) dochodzenie nale偶no艣ci z tytu艂u realizacji zada艅 ustawy o pomocy pa艅stwa w wychowywaniu dzieci,2) wystawianie administracyjnych tytu艂贸w wykonawczych,3) korespondencja z organami egzekucyjnymi,4) przygotowywanie sprawozda艅 z ww. zada艅,5) obs艂uga programu Eurobud偶et, PROTON, program贸w obs艂uguj膮cych 艣wiadczenia z pomocy spo艂ecznej i 艣wiadczenia rodzinne.- Informacja o warunkach pracy na proponowanym stanowisku. Warunki pracy na proponowanym stanowisku obejmuj膮 mi臋dzy innymi:1) wykonywanie obowi膮zk贸w pod presj膮 czasu, wymagaj膮ce odporno艣ci psychicznej i radzenia sobie ze stresem, 2) prac臋 w siedzibie MOPS przy ul. Jagiello艅skiej 17( drugie pi臋tro budynek bez windy), 3) wykonywanie zada艅 wymaga pracy przy komputerze powy偶ej 4 godzin dziennie w pomieszczeniach sztucznie o艣wietlonych,4) kontakt telefoniczny i osobisty z klientem zewn臋trznym i wewn臋trznym.- Wynagrodzenie: 2000 z艂/brutto + dodatek sta偶owy. Umowa na czas okre艣lony, z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia na sta艂e.- Praca: 7:30-15:30.- Wymagania niezb臋dne:1) wykszta艂cenie: co najmniej 艣rednie ekonomiczne lub wy偶sze dowolne 2) co najmniej roczny, udokumentowany sta偶 pracy3) posiadanie obywatelstwa polskiego,4) posiadanie pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych,5) niekaralno艣膰 za umy艣lne przest臋pstwa 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe,6) dobra znajomo艣膰 KPA,7) dobra znajomo艣膰 ustawy o pomocy pa艅stwa w wychowywaniu dzieci w zakresie nienale偶nie pobranych 艣wiadcze艅,8) dobra znajomo艣膰 ustawy o post臋powaniu egzekucyjnym w administracji oraz przepis贸w wykonawczych,9) umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera na poziomie dobrym (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, Internet, poczta elektroniczna),10) dok艂adno艣膰, precyzja,11) umiej臋tno艣膰 pracy pod presj膮 czasu,12) umiej臋tno艣膰 dobrej organizacji pracy,13) umiej臋tno艣膰 pracy w zespole,II. Wymagania dodatkowe -pozosta艂e, pozwalaj膮ce na optymalne wykonywanie zada艅 na danym stanowiskuUmiej臋tno艣膰 obs艂ugi program贸w : Sygnity-艢wiadczenia Rodzinne, Eurobud偶et.
MIEJSKI O艢RODEK POMOCY SPO艁ECZNEJ W KATOWICACH - 2017-04-18 - Katowice (艣l膮skie)
prace biurowe w zakresie aktywnych form zatrudnienia
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - 艢widnica (dolno艣l膮skie)
Budowa dr贸g i autostrad - operator pi艂y budowalnej, brukarz.Miejsce wykonywania pracy: 艁贸d藕, woj. 艂贸dzkie
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Obs艂uga administracyjna i organizacyjna sekretariatu, zarz膮dzanie obiektem informacji i dokument贸w, organizacja seminari贸w, targ贸w i udzia艂 w nich, opracowywanie i kompletacja ofert handlowych, opracowywanie materia艂贸w do prezentacji i reklam, organizacja spotka艅 i wyjazd贸w s艂uzbowych, samodzielne realizowanie bie偶膮cych zada艅 zleconych
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
WYKONYWANIE OBOWI膭ZK脫W REFERENTA ZWI膭ZANYCH Z EWIDENCJ膭 ROZRACHUNK脫W Z DOSTAWCAMI I ODBIORCAMI ORAZ Z PROWADZENIEM GOSPODARKI FINANSOWEJ JEDNOSTEK SEKTORA FINANS脫W PUBLICZNYCH;WYMAGANIA: WYKSZTA艁CENIE 艢REDNIE, OG脫LNA ZNAJOMO艢膯 ZASAD PROWADZENIA GOSPODARKI FINANSOWEJ JEDNOSTEK SEKTORA FINANS脫W PUBLICZNYCH, OG脫LNA ZNAJOMO艢膯 EWIDENCJI ROZRACHUNK脫W Z DOSTAWCAMI I ODBIORCAMI, ZNAJOMO艢膯 PAKIETU MS OFFICE;KONTAKT Z PRACODAWC膭 TEL 261452025, C.V NA MAIL rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY - 2016-09-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
szycie odzie偶y lekkiej damskiej
"SILJE" KARWI艃SKA I SP脫艁KA SP脫艁KA JAWNA - 2018-01-26 - Za艣cianki (podlaskie)