REFERENT DS. ADMINISTRACJI Kwidzyn oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: obsługa programów HR, wprowadzanie i organizacja szkoleń
Data publikacji: 2018-04-19
Lokalizacja: Kwidzyn (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kwidzyn, powiat: kwidzyński, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
obsługa programów HR, wprowadzanie i organizacja szkoleń
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kwidzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kwidzyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 14.05.2018
Data zakończenia pracy: 31.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, humanistyczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Projekt Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie kwidzyńskim III" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020, Działanie 5.1. Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych projekty Powiatowych Urzędów Pracy, Poddziałanie 5.1.2.- Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych. Grupę docelową w projekcie stanowią osoby pozostające bez pracy zarejestrowane w PUP Kwidzyn, dla których został ustalony profil pomocy II (z wyłączeniem osób przed ukończeniem 30 roku życia), należące co najmniej do jednej z poniższych grup: osoby w wieku 50 lat i więcej, kobiety, osoby z niepełnosprawnościami osoby długotrwale bezrobotne osoby o niskich kwalifikacjach (osoba posiadająca wykształcenie na poziomie do ISCED 3 włącznie tj.: wykształcenie średnie zawodowe, ogólnokształcące, zasadnicze zawodowe oraz gimnazjalne i poniżej).
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Adres pracodawcy:
Grudziądzka 30, 82-500 Kwidzyn, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kwidzyński
Gmina pracodawcy: Kwidzyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kwidzyn
Ulica pracodawcy: Grudziądzka
Numer budynku pracodawcy: 30
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja elektronicznego sprzętu powszechnego użytku.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 30.04.2018
Oferta pracy ważna do: 31.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.04.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
- prowadzenie obsługi kancelaryjnej KP PSP,- prowadzenie korespndencji biurowej,- prowadzenie obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej.
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Sulęcin (lubuskie)
Prowadzenie sekretariatuStaż w godz.od 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
praca na warsztacie samochodowym
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Lubin (dolnośląskie)
Zatrudnienie w ramach 1/10 etatu z wynagrodzeniem 210,70zł + premia 20% (42,14zł) + dodatek stażowy. Zgłoszenia osobiste do pracodawcy.
ZESPÓŁ PAŃSTWOWYCH SZKÓŁ PLASTYCZNYCH IM. T. MAKOWSKIEGO - 2017-03-16 - Łódź (łódzkie)
Obowiązki:•realizowanie planów sprzedażowych•pozyskiwanie klientów, opieka nad nad klientami•współpraca z biurami projektowymi/architektami wnętrz•cotygodniowe raportowanie wyników•samodzielne prowadzenie zadań na powierzonym regionie – woj.: pomorskie, zachodniopomorskie, warmińsko-mazurskieOferujemy:•wynagrodzenie podstawowe + prowizja sprzedażowa•umowę o pracę•możliwość zatrudnienia na stałe po okresie próbnym•możliwość samodzielnej pracy w powierzonym regionie, budowanie bazy klientów•nowoczesne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)•szkolenia produktowe•możliwość rozwoju zawodowegoOsoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez nas wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem nr ref. RPH/WOJ/PŁN
Jobhouse Sp. z .o.o. - 2017-05-12 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie wyższe (licencjat, magister) - ukończone studia ekonomiczne, dobra znajomość MS Office, niekaralność, komunikatywność, sumienność, zdolności analityczne, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Racibórz (śląskie)
Przygotowywanie kalkulacji i ofert techniczno-handlowych, analiza dokumentacji projektowej przedmiotu zapytania, wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców, kontakty z dostawcami oraz Klientami, przygotowywanie specyfikacji technicznych do ofert. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku na terenie województwa śląskiego (grafik do ustalenia).
ASPAR SP. Z O. O. - 2017-08-31 - Bielsko-Biała (śląskie)
kontrola i dekretowanie dokumentów księgowych prowadzenie ikontrola rozrachunków, sporządzanie list płac i rozliczeń ZUS. Praca od 7-15
Cema S.A. Przeds. Modernizaji Obiektów Przemysłowych - 2018-07-23 - Opole (opolskie)
księgowanie w systemach bankowych, sporządzanie sprawozdawczości
Kopalnia Gipsu i Anhydrytu " Nowy Ląd" Sp. z o.o. Niwnice - 2016-06-20 - Niwnice (dolnośląskie)
obsługa programu do realizacji zleceń, obsługa zgłoszeńtelefonicznych, nadzór nad realizacją zleceń . Praca w placówcefirmy Węgry k/ Opola Praca trzyzmianowa
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A - 2018-04-25 - Węgry (opolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Konin (wielkopolskie)
wykonywanieprac admin.opisywanie akt przekazywanych do archiwumkompletowanie i chronologivzczne porzadkowanie dok. rejestracyjnych podatnikówanaliza i kontrola pod względem formalnym i rachunkowym deklaracji podatkowych i zeznańzakładanier akt wymiarowychwprowadzanie danych do systemu infor.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)
jw.
Bank Pocztowy Spółka Akcyjna - 2017-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
Odbieranie korespodencji skierowanej do BP z właściwego Urzędu Pocztowego, przyjmowanie oraz rejestracja dokumentacji składanych przez wnioskodawców/beneficjentów, podpisywanie, stemplowanie potwierdzeń odboiru z listów poleconych. Rejestrowanie korespodencji wpływającej do BP. Prowadzenie wstępnej segregacji przesyłek dostarczonych do Biura Powiatowego, rejestracja oraz prowadzenie obiegu delegacji i faktur. Zabezpieczenie pracowników w materiały biurowe, ewidencja przychodów i rozchodów w kartach ewidencji materiałów biurowych. Potwierdzenie nadania poczty wychodzącej. Przekazywanie korespondencji na Pocztę i do OR, kontakty z beneficjentami.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-04-26 - Człuchów (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji biurowej zwiazanej z działalnościa sportowa, obsługa programów unijnych
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Biała Podlaska (lubelskie)
roboty budowlane, prace montażowe i wykończeniowe
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Stalowa Wola (podkarpackie)
prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy, naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji na potrzeby ZU, GUS, PFRON. Przygotowywanie niezbędnych zaświadczeń dla pracowników, uczestnictwo w procesach rekrutacyjnych.
KTK POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-15 - Gdańsk (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
NOXUM SP. Z O.O. - 2017-01-05 - Tychy (śląskie)
- prowadzenie postępowań w zakresie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w Wydziale Prawno-Organizacyjnym i Ochrony Konsumentów Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy,- prowadzenie poradnictwa konsumenckiego.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W BYDGOSZCZY - 2017-08-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obróbka wstępna surowca, prace porządkowe na kuchni
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Ocena projektów inwestycyjnych, tworzenie struktur centrów przychodów i kosztów, przygotowanie dla działów księgowości danych dotyczących rezerw i odpisów aktualizacyjnych, okresowe raportowanie do spółki matki według określonych standardów rachunkowych, bieżąca współpraca z kierownikami z różnych obszarów działalności firmy: produkcji, zakupów, księgowości. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat) - ekonomiczne, mile widziane doświadczenie w dziale controliingu, biegła znajomość języka angielskiego. Miejsce wykonywania pracy wejherowo.
PERFECT CONSULTING - 2017-04-03 - Wejherowo (pomorskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie średnie; obsługa komputera oraz pakietu MS Office; Zakres obowiązków: obsługa klientów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, sporządzanie analiz, przygotowywanie ofert, aktualizacja baz danych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Gliwice (śląskie)
Wystawianie faktur sprzedażowych,Wprowadzanie faktur kosztowych do systemu,Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników,Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej,Odbieranie i wykonywanie połączeń telefonicznych,Tworzenie zestawień, analiz,Dbanie o sprawny przepływ dokumentów,Organizacja archiwum,Składanie zamówień na materiały biuroweTechniczna obsługa spotkań wewnętrznych
Bać - Pol S.A. - 2017-05-08 - Świlcza (podkarpackie)
Administrowanie i prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie umów o pracę, prowadzenie niezbędnych rejestrów, sporządzanie raportów z zakresów administracji kadrowej
Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Golina (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Praca przy komputerze. Organizacja transportu. Realizacja sprzedaży.
4Valve Systems SP Z O.O. - 2017-05-19 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- zapoznanie z zasadami rachunkowości jednostek budżetowych,- weryfikacja dokumentów finansowo – księgowych do sprawozdań - wsparcie przy klasyfikacji i ewidencji dowodów księgowych zgodnie z przepisami i planem kont,- wsparcie bieżących prac w dziale księgowości.- naliczanie, potrącenie wynagrodzeń, sporządzanie zestawień płacowych ( ZUS, US) , - przygotowanie dokumentacji do archiwizacji
RZĄDOWE CENTRUM BEZPIECZEŃSTWA - 2016-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
Powadzenie obsługi administracyjnej działu szkoleń, identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych klientów, obsługa klienta zewnętrznego, organizacja szkoleń i kursów, prowadzenie wymaganej dokumentacji, współpraca z wykładowcami.
UNIA Sp. z o.o. - 2018-03-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Brzeg (opolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: wyższe, doświadczenie: brak wymagań; komunikatywnosć; łatwość nawiązywania kontaktów, znajomość MS Office oraz jęz. angielskiego na poziomie B2; zakres obowiązków: działania adm.-biurowe realizowane przez jednostkę tj. sporządzanie dok., obsługa korespondencji, przyg. sprawozdań i raportów, obsługa klienta; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Gliwice (śląskie)