REFERENT DO SPRAW SZKOLEŃ Kwidzyn oferta pracy "ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW SZKOLEŃ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: nadzorowanie dokumentacji szkoleniowej, organizacja szkoleń, analiza potrzeb szkoleniowych
Data publikacji: 2017-03-09
Lokalizacja: Kwidzyn (pomorskie)
Pracodawca: "ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:MIŁOSNA 32, 82-500 Kwidzyn, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzorowanie dokumentacji szkoleniowej, organizacja szkoleń, analiza potrzeb szkoleniowych
Forma zatrudnienia: Umowa na czas wyk. określonej pracy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto, praca tymczasowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW SZKOLEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kwidzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kwidzyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kwidzyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw szkoleń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa arkusza kalkulacyjnego EXCEL
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie zawodowe, podstawowa znajomość Kodeksu Pracy, umiejętność ustalania priorytetów, komunikatywna znajomość języka angielskiego
Nazwa pracodawcy:
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Adres pracodawcy:
MIŁOSNA 32, 82-500 Kwidzyn, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kwidzyński
Gmina pracodawcy: Kwidzyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kwidzyn
Adres strony pracodawcy: www.adecco.pl
Ulica pracodawcy: MIŁOSNA
Numer budynku pracodawcy: 32
Profil działalności pracodawcy: Działalność agencji pracy tymczasowej.
danePracodawcy_nrKraz: 364
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw szkoleń
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.03.2017
Data dodania oferty pracy: 08.03.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Roboty budowlane. Betoniarsko-zbrojarskie.
GOLD STAR - 2016-04-29 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie ewidencji sprzedaży, uzgadnianie stanu należności, księgowanie wyciągów bankowych, prowadzenie ewidencji oraz rozliczanie inwentaryzacji przedmiotów niskocennych i materiałów, bieżące uzgadnianie stanu kont księgowych, udział w pracach związanych z zamknieciem miesiące i roku
PRZEMYSŁOWY INSTYTUT MASZYN ROLNICZYCH - 2018-01-10 - Poznań (wielkopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Radom (mazowieckie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Świdnica (dolnośląskie)
jedna zmiana 7.15-15.15Wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu Poltax, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rejestrów, obsługa komunikatorów i systemów elektronicznych, przygotowanie korespondencji do wysyłki, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wybrana osoba odpowiedzialna będzie m. in. za sprawną realizację wysyłek eksportowych, odprawę towarów w eksporcie - imporcie, sporządzanie odpowiednich dokumentów oraz prowadzenie bieżących rozmów i korespondencji z kontrahentami zagranicznymi.Obsługa zleceń magazynowych i innych dokumentów jak korekty i specyfikacje magazynowe; Rozpatrywanie reklamacji transportowych.Obsługa systemu EDI oraz zleceń transp. z wykorzystaniem dostępnych platform logistycznych
Przetwórstwo Rybne ''ŁOSOŚ'' - 2017-09-27 - Włynkówko (pomorskie)
docieplanie ścian budynków przy zastosowaniu wybranego systemu, prace murarskie, tynkarskie, malarskie, dbanie o powierzony materiał i narzędzia, przestrzeganie przepisów BHP, praca na wysokości
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Białystok (podlaskie)
zadania:wspieranie zespoŁu w realizacji zadań z zakresu zaopatrzenia, polegających w szczególności na:realizacji zadań w zakresie materiałow medycznych, środków farmakologicznych, materiałow boiurowych, środków czystości dezynfekcyjnych, artykuów RTG, druków medycznych, odczynników laboratoryjnych, szczepionek, pieczątek, sprzętu medycznego, sprzętu biurowego, mebli, drobnego sprzętu i wyposażenia innych wg potrzebprowadzenie rejestru zakupówwspólpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymioferta stażowa skierowana dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Ruda Śląska w ramach projektu EFS PO WER do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Ruda Śląska (śląskie)
Wykształcenie wyższe - kierunek prawo, administracja, ekonomia.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Racibórz (śląskie)
Praca na bazach danych, tworzenie raportów z monitoringu, prowadzenie projektów sprzedażowych i zakupowych, tworzenie procesów pomocnych dla działu handlowego. Kontakt z pracodawcą: ALICJA.GARNCAREK (at) CENTROZLOM.COM.PL lub 71 356 66 32.
CENTROZŁOM WROCŁAW S.A - 2016-01-20 - Wrocław (dolnośląskie)
/
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Referent ds. administracyjno-biurowych (staż)
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Tychy (śląskie)
Sprzedaż odzieży w sklepie, obsługa kasy fikalnej, obsługa programu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie planów zakupów, prowadzenie ksiąg rejestru dowodów obrotów materiałowych, protokołów zużycia przeklasyfikowania, opracowanie koordynowanie planów rozbudowy, modernizacji bazy szkoleneniowej
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie średnie, kierunek kadry, BHP,doświadczenie w kadrach i BHP, organizacja pracy sekretariatu spółdzielni, Kontakt z pracodawcą telefoniczny bądź mailowy.
SAMOPOMOC CHŁOPSKA GMINNA SPÓŁDZIELNIA GASZOWICE - 2016-10-31 - Jejkowice (śląskie)
Prace związane z usługami w salonie fryzjerskim jako fryzjer tj., strzyżenie, czesanie, wiedza ogólna związana z pracą w zakresie fryzjerskim. Spotkanie rekrutacyjne dnia 11.01.2016r. ul. Mickiewicza 23, Giżycko
Salon Fryzjerski Gabriela - 2015-12-21 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
- Przygotowanie dokumentów 41. Ogólnopolskiego Rajdu "Wisła"- teczki zgłoszenia drużyn, przygotowanie i wysyłanie zaproszeń,- Przygotowanie i kompletowanie dokumentów Harcerskiej Akcji Letniej: Kart kwalifikacyjnych uczestnika, wykazów, list obecności,- Przygotowanie dokumentacji programu profilaktycznego dla dzieci z rodzin alkoholowych: 150szt. kart kwalifikacyjnych, informacji, wykazów,- Elektroniczne przekazywanie i rejestrowanie zgłoszeń placówek letniego wypoczynku do Kuratorium Oświaty,- Komputerowe przepisywanie materiałów i pism,- Prowadzenie ewaluacji programu "Pogodne Lato",- Pomoc w przygotowaniu rozliczeń i sprawozdań z wykonywania zadań publicznych.Staż w godzinach 7.30-15.30POWER
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Płock (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Proszowice (małopolskie)
obróbka elementów konstrukcji stalowych
kontakt przez OHP - 2017-07-06 - Kliny (wielkopolskie)
Obsługa klienta i operowanie różnymi środkami płatniczymi. Mile widziana książeczka sanepid. Praca na dwie zmiany od poniedziałku do niedzieli. OFERTA JEST PRZEZNACZONA DLA OSÓB POSIADAJĄCYCH ORZECZONY STOPIEŃ NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. Wysokość wynagrodzenia 1.850 zł + 200 zł premii. Dokumenty proszę kierować na e-mail: j.krzascik (at) pi-on.pl lub kontaktować się tel. 505-096-597 (SMS o treści PRACA).
Aba-Service Sp. z o.o. - 2016-05-23 - Rumia (pomorskie)
.
ZPM BIEGUN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-11 - Jaraczewo (wielkopolskie)
Wykształcenie wyższe, spec.: administracja/ rachunkowość; zakres obowiązków: prace biurowe, wystawianie i wprowadzanie faktur; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
VEROCARGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-07 - Gliwice (śląskie)
zg z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Głogów (dolnośląskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Kraków (małopolskie)
ZAKŁADANIE AKT ZASTĘPCZYCH, KONSERWACJA AKT, WKLEJANIE DOKUMENTÓW DO AKT EWIDENCYJNYCH, REJESTROWANIE KORESPONDENCJI WPŁYWAJACEJ W REJESTRACH
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Dębica (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Jaworzno (śląskie)
Gospodarka magazynowa,obsługa klienta, obsługa komputera, prowadzenie dokumentacji biurowej
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE "CHEMIROL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-20 - Borysew (łódzkie)
wykształcenie wyższe, doświadczenie 1 rok, bardzo dobra obsługa komputera, dobra znajomość pakietu MS Office.- bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi,- obsługa dokumentacji kadrowo -płacowej oraz sporządzanie specyfikacji dokumentów,- raportowanie danych,
Sanpro Interim BPO Sp. z o.o S.K. - 2016-09-09 - Krotoszyn (wielkopolskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Nowy Kawęczyn (łódzkie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:•wystawianie faktur, refaktur, korekt faktur, not księgowych oraz prowadzenie ich ewidencji,•rozliczanie kosztów mediów i telekomunikacji według miejsc powstawania kosztów (MPK) oraz dla najemcówi dzierżawców,•sporządzanie sprawozdań GUS zgodnie ze szczegółowym zakresem obowiązków,•całokształt spraw związanych z funkcjonowaniem kas fiskalnych w Porcie Lotniczym Łódź (terminy przeglądów, zgłoszenia, zawiadomienia o miejscu instalacji, zgłoszenia fiskalizacji itp.).
PORT LOTNICZY ŁÓDŹ IM. WŁADYSŁAWA REYMONTA SP. Z O.O. - 2017-10-27 - Łódź (łódzkie)