REFERENT ADMINISTRACYJNY Nowy Targ oferta pracy Podhalańska Państwowa Uczelnia Zawodowa w Nowym Targu
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na bidety
Stanowisko: REFERENT ADMINISTRACYJNY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: współpraca przy opracowaniu i realizacji strategii marketingowej Uczelni, koordynacja wszelkich przedsięwzięć marketingowych, promocyjnych i reklamowych Uczelni, współpraca z Samorządem Studenckim, Studenckim Radiowęzłem PPUZ w Nowym Targu w zakresie promocji Uczelni, pozyskiwanie powierzchni reklamowych do promocji Uczelni, współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie pozyskiwania danych do przygotowywania materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz przygotowywanie techniczne tych materiałów, odpowiedzialność za bieżącą informację na tablicach ogłoszeń oraz stronie internetowej Uczelni, stała współpraca ze szkołami średnimi, organizowanie spotkań i imprez w tych szkołach celem przedstawienia oferty Uczelni i pozyskiwania potencjalnych studentów itp.
Data publikacji: 2019-10-29
Lokalizacja: Nowy Targ (małopolskie)
Pracodawca: Podhalańska Państwowa Uczelnia Zawodowa w Nowym Targu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kokoszków 71, 34-400 Nowy Targ, powiat: nowotarski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
współpraca przy opracowaniu i realizacji strategii marketingowej Uczelni, koordynacja wszelkich przedsięwzięć marketingowych, promocyjnych i reklamowych Uczelni, współpraca z Samorządem Studenckim, Studenckim Radiowęzłem PPUZ w Nowym Targu w zakresie promocji Uczelni, pozyskiwanie powierzchni reklamowych do promocji Uczelni, współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie pozyskiwania danych do przygotowywania materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz przygotowywanie techniczne tych materiałów, odpowiedzialność za bieżącą informację na tablicach ogłoszeń oraz stronie internetowej Uczelni, stała współpraca ze szkołami średnimi, organizowanie spotkań i imprez w tych szkołach celem przedstawienia oferty Uczelni i pozyskiwania potencjalnych studentów itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT ADMINISTRACYJNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Targ
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowotarski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Targ
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Szczegóły oferty oraz dodatkowe informacje pod adresem: https://bip.malopolska.pl/ppwsz,a,1678863,oferta-pracy-na-stanowisku-pracownika-dzialu-promocji-i-wspolpracy.html
Nazwa pracodawcy:
Podhalańska Państwowa Uczelnia Zawodowa w Nowym Targu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu
Adres pracodawcy:
Kokoszków 71, 34-400 Nowy Targ, powiat: nowotarski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: nowotarski
Gmina pracodawcy: Nowy Targ
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Targ
Ulica pracodawcy: Kokoszków
Numer budynku pracodawcy: 71
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 29.10.2019
Oferta pracy ważna do: 12.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?903f742efffe8244e83c4cacd7f8d6b7
Podobne oferty pracy
Prowadzenie dokumentacji medycznej. Prowadzenie rejestrów pacjentów i świadczeń. Przygotowywanie zestawień statystycznych. 1/2 etatu.CV należy przesyłać na adres mailowy: kadry (at) 4wsk.pl, wtemacie wpisać "referent 0,5 etatu".
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu - 2018-04-27 - Wrocław (dolnośląskie)
liczenie towaru
kontakt przez OHP - 2017-07-25 - Legnica (dolnośląskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-08-10 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Opoczno (łódzkie)
Przygotowywanie posiłków kuchni tureckiej
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Żary (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Poznań (wielkopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- wprowadzanie danych do systemów komputerowych,- przyjmowanie deklaracji i informacji podatkowych,- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- obsługa interesantów (np. pomoc przy wydawaniu zaświadczeń),- przygotowywanie dokumentacji do odbioru nadpłat w kasie zastępczej Urzędu,- kontakt z interesantem zewnętrznym,- pomoc pracownikom działu w sprawach administracyjno-biurowych,- archiwizowanie dokumentów,- obsługa urządzeń biurowych,- inne zlecone prace przez przełożonego w ramach stanowiska.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Zgierz (łódzkie)
prowadzenie ewidencji odbiorców wody i ścieków
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Miesięczne naliczanie opłat czynszowych, księgowanie wyciągów bankowych.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "BARBÓRKA" - 2019-09-06 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- prowadzenie procesu zakupu materiałów- terminowe załatwianie korespondencji- wykonywanie zamówień zg. z procesami- prowadzenie spraw zw. z reklamacjami- negocjacje z dostawcami
Wojskowe Zakłady Elektroniczne - 2017-08-29 - Zielonka (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Gniezno (wielkopolskie)
Praca biurowa polegająca na ewidencjonowaniu korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej, archiwizowaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Wejherowo (pomorskie)
Organizacja konferencji, szkoleń i imprez okolicznościowych, wykonywanie czynności związanych z administrowaniem obiektu hotelowego, prowadzenie postępowań regulowanych prawem zamówień publicznych, prowadzenie działań marketingowych obiektu hotelowego, okazjonalnie obsługa recepcji oraz obsługa kelnerska imprez organizowanych w obiekcie hotelowym. Dodatkowym atutem będzie posiadanie aktualnej książeczki sanitarna-epidemiologicznej. Umowa na zastępstwo około 12 miesięcy poprzedzona trzymiesięcznym okresem próbnym. Miejsce pracy AGRO obiekt hotelowy ul. Zwycięska, Wrocław.[Kontakt przez pocztę] : ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław[Praca w zastępstwie] : trzy miesieczny okres probny, umowa na zastępstwo[Godzina zakończenia pracy] : 15:00[System czasu pracy] : równoważny (czas pracy przedłużony do 12 godzin)Kontak z pracodawcą: kadry (at) dodr.pl lub 713398021
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2017-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace wykończeniowe, brukarskie, wykonywanie dachów i elewacji, stawianie stanów surowych
REMBLE MAGDALENA MAKOWIECKA - 2018-10-11 - Malechowo (zachodniopomorskie)
czynności wykonywane w dziale świadczeń; zakładanie i prowadzenie dokumentacji w dziale świadczeń; organizowanie przepływu informacji; obsługa poczty elektornicznej
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Leśna (dolnośląskie)
w/g programu stażu bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Lębork (pomorskie)
1) Prowadzenie zajęć edukacyjnych, w tym w zastępstwie w ramach projektu „Nawigacja w Przyszłość – lekcje z klimatem w SPN” w Czołpinie. 2) Prowadzenie w zastępstwie zagadnień związanych z funkcjonowaniem i obsługą zwiedzających w Muzeum SPN w Czołpinie. 3) Przygotowanie i realizacja projektów z udziałem środków zewnętrznych, przeznaczonych na działalność edukacyjną i wydawniczą Parku. 4) Rozwój oferty edukacyjnej SPN, tj: programów edukacyjnych SPN, scenariuszy zajęć dydaktycznych, fotobazy, prezentacji multimedialnych, wydawnictw edukacyjnych, strony internetowej SPN, pomocy dydaktycznych, terenowej infrastruktury edukacyjnej.Okres zatrudnienia do 36 m-cy, przedłużenie na czas nieokreślony. Godz. pracy 7.30-15.30.
Słowiński Park Narodowy - 2019-08-21 - Czołpino (pomorskie)
- wykonywanie oprysków (dezynfekcji) mieszkań, piwnic, magazynów, obiektów przemysłowych
Work System Magdalena Pierzyńska - 2019-06-18 - Łódź (łódzkie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Zabrze (śląskie)
praca związana z wytworzeniem brykietu z luźnych puszek aluminiowych
POLMET RECYKLING S.A. - 2018-06-15 - Luboń (wielkopolskie)
zgodnie z zakresem obowiązków
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Kluczbork (opolskie)
praca w księgowości
BCUBE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-02 - Sosnowiec (śląskie)
ochrona sklepu na terenie Torunia, wynagrodzenie 8 zł netto/h
IMPEL PROVIDER SECURITY PARTNER SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w dziale ds. personalnych żołnierzy i pracowników wojska, prowadzenie i aktualizowanie teczek akt personalnych, udział w wykonywaniu sprawozdań z działalności kadrowych, przygotowywanie dokumentów do archiwizacji.
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Strzepcz (pomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe, biegła obsługa komputera. Charakterytsyka pracy: czynności związane z obiegiem korespondencji, przygotowywanie i prowadzenie diokumentacji szkoleniowej (wystawianie zaświadczeń i świadectw ukończenia kursów), obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie dyplomów i podziękowań. Wynagrodzenie + premia + wysługa lat. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym umówieniu.
REGIONALNY OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI I INFORMACJI PEDAGOGICZNEJ WOM - 2018-05-22 - Rybnik (śląskie)
1. Bieżąca obsługa techniczna budynków wraz ze zlecaniem , doborem i zastosowaniem odpowiednich technologii w remontach.2. Prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami i prawem budowlanym.3. Dokumentowanie robót budowlanych poprzez wykonywanie kosztorysów.4. Współudział w organizacji i prowadzeniu zebrań Wspólnot Mieszkaniowych.5. Dokumentowanie prowadzonej działalności.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprzedaż artykułów spożywczych
Bar Pulpet - 2018-07-02 - Gdynia (pomorskie)
- Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników oraz zleceniobiorców. Prowadzenie akt osobowych pracowników oraz dokumentacji kadrowej. Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS i deklaracji rozliczeniowych. Sporządzanie świadectw pracy i zaświadczeń dla pracowników. Kontakt z ZIS, PFRON, IS, GUS itp. Śledzenie zmieniających się przepisów prawa pracy i wynagrodzeń.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pracy na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość Prawa Pracy. Wymagana znajomość programu SYMFONIA. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: mariola.gawronska (at) mega-service.pl
MEGA SERVICE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-18 - Katowice (śląskie)
ocena stanu skóry, zaplanowanie odpowiedniego zabiegu z zakresu pielęgnacji, wykonywanie zabiegów na twarz i ciało
kontakt przez PUP - 2019-08-21 - Gorlice (małopolskie)