RECEPCJONISTA / SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Katowice oferta pracy SPEAK UP LEARNING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: RECEPCJONISTA / SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: - Zadania:kompleksowa obsługa słuchaczy (prowadzenie zapisów kursantów, udzielanie informacji odnośnie oferty i organizacji kursów, przyjmowanie płatności - obsługa terminala płatniczego i kasy, potwierdzanie uczestnictwa w zajęciach), dbałość o obieg informacji i dokumentacji pomiędzy kursantami a placówką, aktywne wsparcie wszelkich akcji marketingowych i sprzedażowych mających na celu pozyskanie nowych klientów lub utrzymanie obecnych, bieżące uaktualnianie planu zajęć w systemie, wypożyczanie kursantom multimedialnych materiałów dydaktycznych, nadzorowanie porządku w placówce, wzorowe reprezentowanie firmy poprzez najwyższe standardy obsługi klienta, tworzenie raportów na potrzeby centrali. - Oferujemy:stabilne warunki zatrudnienia na umowę o pracępracę w młodym i zgranym zespole, w przyjaznej atmosferze, motywacyjny system premiowy (podstawa + premia), możliwość rozwoju zawodowego, możliwość rozwijania swoich umiejętności językowych - atrakcyjne zniżki na kursy językowe, dofinansowanie do karty MultiSport. - Wynagrodzenie: 2300 zł brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:30-15:30, 12:00-21:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie kierunek dowolny, znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1, zdolności organizacyjne, dokładność, wysoko rozwinięta komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, uczciwość. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Kontakt wyłącznie e-mail: rekrutacja (at) lsg.edu.pl
Data publikacji: 2018-08-08
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: SPEAK UP LEARNING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stawowa 10, 40-096 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Zadania:kompleksowa obsługa słuchaczy (prowadzenie zapisów kursantów, udzielanie informacji odnośnie oferty i organizacji kursów, przyjmowanie płatności - obsługa terminala płatniczego i kasy, potwierdzanie uczestnictwa w zajęciach), dbałość o obieg informacji i dokumentacji pomiędzy kursantami a placówką, aktywne wsparcie wszelkich akcji marketingowych i sprzedażowych mających na celu pozyskanie nowych klientów lub utrzymanie obecnych, bieżące uaktualnianie planu zajęć w systemie, wypożyczanie kursantom multimedialnych materiałów dydaktycznych, nadzorowanie porządku w placówce, wzorowe reprezentowanie firmy poprzez najwyższe standardy obsługi klienta, tworzenie raportów na potrzeby centrali. - Oferujemy:stabilne warunki zatrudnienia na umowę o pracępracę w młodym i zgranym zespole, w przyjaznej atmosferze, motywacyjny system premiowy (podstawa + premia), możliwość rozwoju zawodowego, możliwość rozwijania swoich umiejętności językowych - atrakcyjne zniżki na kursy językowe, dofinansowanie do karty MultiSport. - Wynagrodzenie: 2300 zł brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:30-15:30, 12:00-21:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie kierunek dowolny, znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1, zdolności organizacyjne, dokładność, wysoko rozwinięta komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, uczciwość. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Kontakt wyłącznie e-mail: rekrutacja (at) lsg.edu.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2300 zł brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: RECEPCJONISTA / SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: recepcjonista
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Sumienność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Dokładność i zaangażowanie w wykonywane zadania
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
OBSŁUGA KLIENTA. KOMUNIKACJA I KONTAKT Z KLIENTEM
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie kierunek dowolny, znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1, zdolności organizacyjne, dokładność, wysoko rozwinięta komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, uczciwość. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Nazwa pracodawcy:
SPEAK UP LEARNING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
00-140 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt wyłącznie e-mail: rekrutacja (at) lsg.edu.plProsimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Learning Systems Group Sp. z o.o. zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych.Dziękujemy za wszystkie nadesłane aplikacje i informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt wyłącznie e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Profil działalności pracodawcy: Nauka języków obcych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: recepcjonista
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.08.2018
Data dodania oferty pracy: 08.08.2018
Oferta pracy ważna do: 08.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Ochrona mienia, ochrona obiektu, prace porządkowe wokół hurtowni.
ITUM Owoce sp.z o.o. - 2017-12-18 - Opole (opolskie)
obsługa klientów, gości ośrodka wczasowego, rezerwacji internetowych, obsługa klientów
GLOBAL TRAVEL EXCELLENCE Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Piaski (warmińsko-mazurskie)
Recepcjonistka
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Goniądz (podlaskie)
Obsługa recepcji hotelowej
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
Obsługa Gości hotelowych - meldowanie, wymeldowanie, wystawianie faktur za pobyt Gości, rezerwacja miejsc hotelowych, przyjmowanie i przekazywanie informacji, współpraca z pozostałymi działami hotelu.Praca w Diune Hotel w Kołobrzegu w godz. 7-19, 19-7.
Zdrojowa Hotels Sp. z o.o. - 2016-01-11 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
przyjmowanie i zapisywanie pacjentów na usługi w salonie
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Sprzedaż artykułów chemicznych i kosmetycznych.Oferta pracy skierowana tylko do osób zarejestrowanych w Urzędzie Pracy w Płońsku.Oferta pozyskana na drodze doposażenia i wyposażenia stanowiska pracy-rotacja na stanowisku FP.
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Płońsk (mazowieckie)
Praca w recepcji hotelu i w sali restauracyjnej
HOTEL WIKTORIAŃSKI - 2016-10-19 - Grójec (mazowieckie)
Obsługa maszyn offsetowych od formatu B0 i większe. Obsługa gilotyny introligatorskiej. Praca w godz.: 6-22. Umowa o pracę na okres próbny, nastepnie na czas określony.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Recepcjonista hotelowy
Hotel "Spa Dr Irena Eris" Krynica- Zdrój Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
Utrzymanie czystości w pomieszczeniach ośrodka.
Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych SA - 2017-03-15 - Wierzbowo (warmińsko-mazurskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Zabrze (śląskie)
obsługa gości hotelowych, dbanie o ich komfort pobytu, meldowanie i wymeldowanie gości, udzielanie informacji gościom, odbieranie telefonów, komunikacja z pozostałymi działami w hotelu
HOTEL LIDIA sp. z o.o. sp. k. - 2017-03-06 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Praca na recepcji salonu samochodowego. Wynagrodzenie na okresie próbnym 2000 zł brutto, praca 5 dni w tygodniu od pon. do sob. między 7-21.
Antoni Łyko Sp. z o.o. - 2017-06-01 - Kraków (małopolskie)
sprzedawca w sklepie spożywczym
BRALAND Sp.z o.o. - 2018-06-07 - Swarzędz (wielkopolskie)
obsługa stoiska do sprzedaży bezposredniej wedlin i wyrobów garmażeryjnych, obsługa klienta
ORKAN Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Lublin (lubelskie)
obsługa recepcji, oraz kawiarni przy recepcji
OŚRODEK WYPOCZYNKOWY "MERKURY" W MRZEŻYNIE - 2016-04-18 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)
sprzedaż miejsc noclegowych, obsługa centrali telefonicznej, obsługa komputera, prowadzenie księgi meldunkowej
kontakt przez PUP - 2015-10-29 - Ośno Lubuskie (lubuskie)
Zapoznanie z zasadami obsługi urządzeń do poprawy kondycji fizycznej i inne
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Pomoc do kuchni, obsługiwanie zmywaka
Inter Nos Sp. z o.o. - 2018-05-18 - Lubieszewo (zachodniopomorskie)
Pomoc przy przygotowywaniu do lakierowania samochodów
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż maszyn i ciągników rolniczych
URSUS ZACHÓD Sp. z o. o. - 2017-01-04 - Stargard (zachodniopomorskie)
Obsługa Klientów recepcji.Praca w godz. 7-19, 19-7 w Koobrzegu, równiez w weekendy.
Ośrodek "BURSZTYN" - Zakład Usług Geodezyjnych i Kartograficznych "PRYZMAT" Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa koparko-ładowarki
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "RABA" Spółka Jawna - 2018-06-11 - Raczki (podlaskie)
Meldowanie i wymeldowanie gości, wystawianie dokumentów kasowych, wprowadzanie rezerwacji mailowych oraz telefonicznych, sporządzanie raportów, dbanie o wizerunek firmy.
Beans International sp. z o.o - 2018-07-20 - Zamość (lubelskie)
obsługa gości w akresie przyjęcia i zakwaterowania,przyjmowanie i wydawanie depozytów,wykonywanie czyności meldunkowych gości,przydziiału pokoi,wydawanie kluczy,wystawianie kart pobytu,wydawanie dokumentów finansowych
VISTULA PARTNER Sp. z o.o. - 2017-07-10 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Nauczanie fizyki w szkole podstawowej i gimnazjum.Umowa o pracę w zastępstwie.W niepełnym wymiarze 6/18CV, list motywacyjny oraz dokumenty potwierdzające kwalifikacje do wykonywania zawodu.
ZESPÓŁ PLACÓWEK SOCJOTERAPEUTYCZNYCH W KŁODZKU - 2018-01-31 - Krosnowice (dolnośląskie)
kompleksowa obsługa Recepcji serwisu,prowadzenie rozliczeń finansowych transakcji w zakresie obsługi kasy, kontakt telefoniczny i bezpośredni z Klientami,bieżąca administracja biurowa,przygotowywanie i obsługa dokumentacji serwisowej, profesjonalna opieka nad klientami w poczekalni,
DANUTA I RYSZARD CZACH SP. Z O.O. - 2018-01-31 - Rzeszów (podkarpackie)
Organizowanie oraz koordynowanie budowy zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem robót.
FIRMA BUDOWLANA NAD-BUD - 2017-09-26 - Gdańsk (pomorskie)