POŚREDNIK PRACY Mrągowo oferta pracy Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Olsztynie
Stanowisko: POŚREDNIK PRACY
Wynagrodzenie: od 2 680 PLN
Zakres obowiązków: Do zadań pośrednika pracy związanych z bezpośrednią realizacją usług dla młodzieży należy: 1.Realizacja programu wsparcia rozwoju zawodowego uczestników oraz absolwentów OHPa.Poszukiwanie pracodawców/miejsc praktyk dla uczestników: pozyskiwanie nowych pracodawców deklarujących chęć do przyjęcia uczestnika OHP na naukę zawodu, cykliczne kontakty z pracodawcami w celu podjęcia współpracy, przedstawienia oferty OHP i możliwości refundacji wynagrodzenia za pracę młodocianych pracowników, tworzenie bazy pracodawców, przedstawienie uczestnikowi oferty nauki zawodu u wybranego pracodawcy wraz z przyjęciem uczestników do jednostek opiekuńczo-wychowawczych lub zmiany pracodawcy edukacyjnych, informacji o zawodach, szkołach i edukacji, rynku pracy, dystrybuowanie ofert pracy wśród młodych osób zainteresowanych podjęciem pracy, ogłaszanie wolnych miejsc pracy dostępnymi kanałami informacyjnymi. Do zadań pośrednika pracy związanych z organizacją pracy jednostki należą: 1.W zakresie dokumentacji i sprawozdawczości jednostki: a.prowadzenie dokumentacji klientów i wewnętrznej dokumentacji jednostki zgodnie z niniejszym dokumentem i odrębnymi wytycznymi komórek organizacyjnych OHP; b.opracowanie ścieżki wsparcia dla uczestników i absolwentów OHP na cały okres kształcenia danego rocznika oraz okres usamodzielnienia absolwenta OHP; c.sporządzanie harmonogramu pracy z młodzieżą: planowanie spotkań konsultacyjno-informacyjnych indywidualnych i grupowych z uczestnikami i absolwentami OHP planowanie spotkań konsultacyjno-informacyjnych indywidualnych i grupowych z młodzieżą zgłaszającą się bezpośrednio do MCK, planowanie wizyt monitoringowych związanych z realizacją przysposobienia zawodowego uczestników OHP, planowanie wizyt u pracodawców, planowanie udziału w lokalnych i regionalnych wydarzeniach edukacyjnych (giełdach pracy, targach edukacji i pracy). d.pozyskiwanie i rejestrowanie informacji o wolnych miejscach pracy lub innej pracy zarobkowej; e.rejestracja młodzieży w MCK oraz ogólnopolskiej bazie klientów OHP; f.sporządzanie okresowych sprawozdań/statystyk oraz informacji z bieżącej działalności; g.rejestracja i aktywny udział na platformie edukacyjno-symulacyjnej OHP; h.przedkładanie dyrektorowi CEiPM propozycji i sugestii dotyczących planowania wskaźników działalności jednostki na podstawie wcześniej dokonanego rozpoznania sytuacji lokalnej; i.sporządzanie analiz dotyczących sytuacji młodzieży na lokalnym rynku pracy; j.analizowanie informacji o osobach zgłaszających się do pośrednika pracy, zainteresowanych podjęciem lub zmianą pracy, dotyczących: wykształcenia, kwalifikacji, umiejętności zawodowych, ograniczeń w możliwościach podjęcia pracy, doświadczenia zawodowego oraz innych informacji niezbędnych do określenia możliwości ich zatrudnienia i przydatności zawodowej; k.analizowanie informacji dotyczących oferowanego miejsca pracy w celu możliwości dopasowania osób zaewidencjonowanych w bazie do odpowiedniej oferty pracy i oczekiwań pracodawcy zgłaszającego nowe miejsce pracy; l.pozyskiwanie takich informacji o lokalnym rynku pracy, jak: liczba, rodzaje i formy prawne podmiotów zatrudniających, liczba podmiotów zainteresowanych zatrudnieniem osób do 25. roku życia, ogólna kondycja finansowo-gospodarcza tych podmiotów, ich potrzeby kadrowe, możliwości podnoszenia lub zmiany kwalifikacji, dynamika rozwoju lokalnego rynku pracy i jego specyfika pod kątem zapotrzebowania na konkretne branże, zapotrzebowanie na usługi związane z prowadzeniem pośrednictwa pracy itp.; m.przechowywanie i aktualizowanie informacji o pracodawcach zgłaszających wolne miejsca zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej, stażu lub praktykach, a także informacje o gotowości danego podmiotu do zorganizowania szkoleń zawodowych z gwarancją zatrudnienia dla młodzieży po odbyciu szkolenia; n.opracowywanie i przekazane do CEiPM do weryfikacji i akceptacji przez dyrektora CEiPM informacji dotyczących bieżących działań MCK dla młodzieży oraz organizowanych na rzecz społeczności lokalnych w celu zamieszczenia ich na portalu ECAM.w trakcie procesu kształcenia w OHP- spotkanie indywidualne z uczestnikiem. b.Weryfikacja kwalifikacji pracodawcy do przyjęcia ucznia. c.Działania dotyczące zawarcia umowy o pracę w celu przygotowania zawodowego: koordynowanie właściwego pod względem prawnym i merytorycznym przygotowania umowy o pracę, nadzór nad prawidłowym podpisaniem umowy przez strony, dopilnowanie spełnienia przez strony umowy wymogów związanych ze stanowiskiem pracy, pilnowanie terminów obowiązywania umów młodocianych, informowanie stron o ich uprawnieniach: młodociany, pracodawca, refundacja,dopilnowanie przestrzegania przepisów w zakresie medycyny pracy i prawa pracy, aktualizowanie umów. d.Działania dotyczące monitorowania realizacji przygotowania zawodowego u pracodawców: wizyty monitorujące u pracodawcy celem: weryfikacji zgodności realizowanych przez uczestnika zadań z programem nauki, sprawdzenia warunków i bezpieczeństwa na stanowisku pracy, zidentyfikowania ewentualnych problemów na linii pracodawca-pracownik młodociany i włączenie innych specjalistów: pedagoga, psychologa, wychowawcy, doradcy zawodowego w celu rozwiązania problemu, konsultacje z uczestnikiem podczas planowanych spotkań indywidualnych bądź grupowych z zakresu rynku pracy przewidzianych w programie. e.Pośrednictwo pracy dla uczestników i absolwentów OHP diagnozowanie potrzeb uczestników i absolwentów OHP w zakresie pośrednictwa pracy, indywidualne spotkania konsultacyjno-informacyjne z uczestnikiem (celem zarejestrowania w bazie, zebrania informacji o kompetencjach i kwalifikacjach uczestnika w celu dopasowania ofert pracy, przedstawienia ofert pracy, przygotowania dokumentów aplikacyjnych, przygotowania do rozmowy), grupowe spotkania konsultacyjno-informacyjne z uczestnikiem dotyczące rynku pracy, gromadzenie, opracowywanie i udostępnianie młodzieży zasobów metodycznych, publikacji edukacyjnych, informacji o zawodach, szkołach i edukacji, rynku pracy, organizacja giełd pracy. f.Realizacja usług pośrednictwa pracy dla młodzieży w wieku 1525 lat zgłaszającej się bezpośrednio do MCK: indywidualne spotkania konsultacyjno-informacyjne (celem zarejestrowania w bazie, zebrania informacji o kompetencjach i kwalifikacjach uczestnika w celu dopasowania ofert pracy, przedstawienia ofert pracy, przygotowania dokumentów aplikacyjnych, przygotowania do rozmowy), grupowe spotkania konsultacyjno-informacyjne dotyczące rynku pracy, udzielanie wszystkim zainteresowanym informacji o wolnych miejscach zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej, informowanie młodych ludzi o możliwościach wzięcia udziału w projektach, w tym projektach współfinansowanych z UE w ramach EFS realizowanych w OHP, udział w lokalnych i regionalnych targach pracy i edukacji (promocja działalności jednostek rozwoju zawodowego oraz działalności edukacyjnej OHP, profilaktyka niedostosowania młodzieży na rynku pracy), organizowanie przedsięwzięć edukacyjnych popularyzujących pośrednictwo pracy dla młodzieży oraz działalność OHP dla społeczności lokalnej przy współpracy z partnerami społecznymi, gromadzenie, opracowywanie i udostępnianie młodzieży zasobów metodycznych, publikacji .
Data publikacji: 2020-11-20
Lokalizacja: Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Olsztynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:11-700 Mrągowo, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do zadań pośrednika pracy związanych z bezpośrednią realizacją usług dla młodzieży należy: 1.Realizacja programu wsparcia rozwoju zawodowego uczestników oraz absolwentów OHPa.Poszukiwanie pracodawców/miejsc praktyk dla uczestników: pozyskiwanie nowych pracodawców deklarujących chęć do przyjęcia uczestnika OHP na naukę zawodu, cykliczne kontakty z pracodawcami w celu podjęcia współpracy, przedstawienia oferty OHP i możliwości refundacji wynagrodzenia za pracę młodocianych pracowników, tworzenie bazy pracodawców, przedstawienie uczestnikowi oferty nauki zawodu u wybranego pracodawcy wraz z przyjęciem uczestników do jednostek opiekuńczo-wychowawczych lub zmiany pracodawcy edukacyjnych, informacji o zawodach, szkołach i edukacji, rynku pracy, dystrybuowanie ofert pracy wśród młodych osób zainteresowanych podjęciem pracy, ogłaszanie wolnych miejsc pracy dostępnymi kanałami informacyjnymi. Do zadań pośrednika pracy związanych z organizacją pracy jednostki należą: 1.W zakresie dokumentacji i sprawozdawczości jednostki: a.prowadzenie dokumentacji klientów i wewnętrznej dokumentacji jednostki zgodnie z niniejszym dokumentem i odrębnymi wytycznymi komórek organizacyjnych OHP; b.opracowanie ścieżki wsparcia dla uczestników i absolwentów OHP na cały okres kształcenia danego rocznika oraz okres usamodzielnienia absolwenta OHP; c.sporządzanie harmonogramu pracy z młodzieżą: planowanie spotkań konsultacyjno-informacyjnych indywidualnych i grupowych z uczestnikami i absolwentami OHP planowanie spotkań konsultacyjno-informacyjnych indywidualnych i grupowych z młodzieżą zgłaszającą się bezpośrednio do MCK, planowanie wizyt monitoringowych związanych z realizacją przysposobienia zawodowego uczestników OHP, planowanie wizyt u pracodawców, planowanie udziału w lokalnych i regionalnych wydarzeniach edukacyjnych (giełdach pracy, targach edukacji i pracy). d.pozyskiwanie i rejestrowanie informacji o wolnych miejscach pracy lub innej pracy zarobkowej; e.rejestracja młodzieży w MCK oraz ogólnopolskiej bazie klientów OHP; f.sporządzanie okresowych sprawozdań/statystyk oraz informacji z bieżącej działalności; g.rejestracja i aktywny udział na platformie edukacyjno-symulacyjnej OHP; h.przedkładanie dyrektorowi CEiPM propozycji i sugestii dotyczących planowania wskaźników działalności jednostki na podstawie wcześniej dokonanego rozpoznania sytuacji lokalnej; i.sporządzanie analiz dotyczących sytuacji młodzieży na lokalnym rynku pracy; j.analizowanie informacji o osobach zgłaszających się do pośrednika pracy, zainteresowanych podjęciem lub zmianą pracy, dotyczących: wykształcenia, kwalifikacji, umiejętności zawodowych, ograniczeń w możliwościach podjęcia pracy, doświadczenia zawodowego oraz innych informacji niezbędnych do określenia możliwości ich zatrudnienia i przydatności zawodowej; k.analizowanie informacji dotyczących oferowanego miejsca pracy w celu możliwości dopasowania osób zaewidencjonowanych w bazie do odpowiedniej oferty pracy i oczekiwań pracodawcy zgłaszającego nowe miejsce pracy; l.pozyskiwanie takich informacji o lokalnym rynku pracy, jak: liczba, rodzaje i formy prawne podmiotów zatrudniających, liczba podmiotów zainteresowanych zatrudnieniem osób do 25. roku życia, ogólna kondycja finansowo-gospodarcza tych podmiotów, ich potrzeby kadrowe, możliwości podnoszenia lub zmiany kwalifikacji, dynamika rozwoju lokalnego rynku pracy i jego specyfika pod kątem zapotrzebowania na konkretne branże, zapotrzebowanie na usługi związane z prowadzeniem pośrednictwa pracy itp.; m.przechowywanie i aktualizowanie informacji o pracodawcach zgłaszających wolne miejsca zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej, stażu lub praktykach, a także informacje o gotowości danego podmiotu do zorganizowania szkoleń zawodowych z gwarancją zatrudnienia dla młodzieży po odbyciu szkolenia; n.opracowywanie i przekazane do CEiPM do weryfikacji i akceptacji przez dyrektora CEiPM informacji dotyczących bieżących działań MCK dla młodzieży oraz organizowanych na rzecz społeczności lokalnych w celu zamieszczenia ich na portalu ECAM.w trakcie procesu kształcenia w OHP- spotkanie indywidualne z uczestnikiem. b.Weryfikacja kwalifikacji pracodawcy do przyjęcia ucznia. c.Działania dotyczące zawarcia umowy o pracę w celu przygotowania zawodowego: koordynowanie właściwego pod względem prawnym i merytorycznym przygotowania umowy o pracę, nadzór nad prawidłowym podpisaniem umowy przez strony, dopilnowanie spełnienia przez strony umowy wymogów związanych ze stanowiskiem pracy, pilnowanie terminów obowiązywania umów młodocianych, informowanie stron o ich uprawnieniach: młodociany, pracodawca, refundacja,dopilnowanie przestrzegania przepisów w zakresie medycyny pracy i prawa pracy, aktualizowanie umów. d.Działania dotyczące monitorowania realizacji przygotowania zawodowego u pracodawców: wizyty monitorujące u pracodawcy celem: weryfikacji zgodności realizowanych przez uczestnika zadań z programem nauki, sprawdzenia warunków i bezpieczeństwa na stanowisku pracy, zidentyfikowania ewentualnych problemów na linii pracodawca-pracownik młodociany i włączenie innych specjalistów: pedagoga, psychologa, wychowawcy, doradcy zawodowego w celu rozwiązania problemu, konsultacje z uczestnikiem podczas planowanych spotkań indywidualnych bądź grupowych z zakresu rynku pracy przewidzianych w programie. e.Pośrednictwo pracy dla uczestników i absolwentów OHP diagnozowanie potrzeb uczestników i absolwentów OHP w zakresie pośrednictwa pracy, indywidualne spotkania konsultacyjno-informacyjne z uczestnikiem (celem zarejestrowania w bazie, zebrania informacji o kompetencjach i kwalifikacjach uczestnika w celu dopasowania ofert pracy, przedstawienia ofert pracy, przygotowania dokumentów aplikacyjnych, przygotowania do rozmowy), grupowe spotkania konsultacyjno-informacyjne z uczestnikiem dotyczące rynku pracy, gromadzenie, opracowywanie i udostępnianie młodzieży zasobów metodycznych, publikacji edukacyjnych, informacji o zawodach, szkołach i edukacji, rynku pracy, organizacja giełd pracy. f.Realizacja usług pośrednictwa pracy dla młodzieży w wieku 1525 lat zgłaszającej się bezpośrednio do MCK: indywidualne spotkania konsultacyjno-informacyjne (celem zarejestrowania w bazie, zebrania informacji o kompetencjach i kwalifikacjach uczestnika w celu dopasowania ofert pracy, przedstawienia ofert pracy, przygotowania dokumentów aplikacyjnych, przygotowania do rozmowy), grupowe spotkania konsultacyjno-informacyjne dotyczące rynku pracy, udzielanie wszystkim zainteresowanym informacji o wolnych miejscach zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej, informowanie młodych ludzi o możliwościach wzięcia udziału w projektach, w tym projektach współfinansowanych z UE w ramach EFS realizowanych w OHP, udział w lokalnych i regionalnych targach pracy i edukacji (promocja działalności jednostek rozwoju zawodowego oraz działalności edukacyjnej OHP, profilaktyka niedostosowania młodzieży na rynku pracy), organizowanie przedsięwzięć edukacyjnych popularyzujących pośrednictwo pracy dla młodzieży oraz działalność OHP dla społeczności lokalnej przy współpracy z partnerami społecznymi, gromadzenie, opracowywanie i udostępnianie młodzieży zasobów metodycznych, publikacji .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 680 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: POŚREDNIK PRACY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mrągowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mrągowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2810
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mrągowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pośrednik pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 680 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2020
Nazwa pracodawcy:
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Olsztynie
danePracodawcy_nip: 7392357716
danePracodawcy_regon: 001036891
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
Adres pracodawcy:
Artyleryjska 3B, 10-581 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVWYMAGANIA NIEZBĘDNEwykształcenie wyższe - preferowane ukończone studia I stopnia o charakterze społecznym np. pedagogika, pedagogika pracy, socjologia, psychologia, polityka społeczna, ekonomia itp. lub ukończone studia podyplomowe lub szkolenia, które miały w swoim programie zagadnienia świadczenia usług rynku pracy, lub wykazać się zdobytym minimum 2-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku pośrednika pracy w innej instytucji rynku pracy lub w sektorze organizacji pozarządowych.obywatelstwo polskie;pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;kandydat nie może być prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne;stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.WYMAGANIA DODATKOWEdoświadczenie w pośrednictwie pracy;znajomość problematyki rynku pracy;umiejętność prowadzenia wywiadu, pozyskiwania informacji;łatwość nawiązywania kontaktów;znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy;umiejętność obsługi komputera, m.in. programów pakietu MS Office;zdolności interpersonalne;empatia, inicjatywność, kreatywność, wytrwałość, samodzielność w realizacji zadań, dokładność, cierpliwość, chęć stałego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:Życiorys/CV i list motywacyjny,Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:- Dokumenty należy złożyć do 04.12.2020 r.- Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty,- Miejsce składania dokumentów: Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie, 10-165 Olsztyn ul. Artyleryjska 3B - z dopiskiem na liście motywacyjnym ogłoszenie nr KD-40/PP/2020".INNE INFORMACJE:Nasza instytucja jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną;Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w ogłoszeniu;Oświadczenia kandydatów o treści innej niż wskazana w ogłoszeniu o naborze uznawane będą za nieprawidłowe, a tym samym aplikacje nie będą spełniać wymagań formalnych;Oświadczenia, list motywacyjny i życiorys/CV muszą być podpisanie własnoręcznie;Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).Niekompletne dokumenty nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu;Dokumenty złożone w aplikacji można odebrać w ciągu 30 dni po zakończeniu naboru, oferty osób niezatrudnionych po tym terminie zostaną zniszczone;Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną;Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89/ 527 62 03 w. 21
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
danePracodawcy_kodPowiatu: 2862
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964465
Adres strony pracodawcy: www.warminsko-mazurska.ohp.pl
Ulica pracodawcy: Artyleryjska
Numer budynku pracodawcy: 3B
Profil działalności pracodawcy:
OHP wykonują zadania Państwa w zakresie zatrudnienia oraz przeciwdziałania marginalizacji i wykluczeniu społecznemu młodzieży, a także zadania w zakresie jej kształcenia i wychowania.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|333301
Zawód wykonywany przez pracownika: pośrednik pracy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 20.11.2020
Oferta pracy ważna do: 04.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?641919dd57b10afb3a2cfd85ae2caa6f
Podobne oferty pracy
naprawa pojazdów
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Wągrowiec (wielkopolskie)
wg zakrtesu czynności
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Prace związane z budową i konserwacją torowisk tramwajowych. Praca na terenie miasta Wrocławia. Oferta dostępna w sali B, D, F Kontakt z pracodawcą: osobisty w siedzibie firmy.
Zakład Torowy Sp. z o.o. - 2018-10-04 - Wrocław (dolnośląskie)
zarzadzanie zasob. ludzkimi
F.H.U. ''DAV-POL" Znicz Leszek Misiak - 2017-03-06 - Rytwiany (świętokrzyskie)
Prowadzenie zestawu pojazdów C+E, załadunek, rozładunek, prowadzenie dokumentacji. Praca: Polska- Europa.(wynagrodzenie: 5000- 7000 zł brutto/mc)
MEK Transport Robert Wesołowski - 2017-10-06 - Łomża (podlaskie)
Polerowanie, szlifowanie i przygotowywanie elementów do produkcji mebli
PUUKA FORM Sp. z o.o. Sp. K. - 2018-11-14 - Bełchatów (łódzkie)
Przygotowywanie produktów do wysyłki, znakowanie, skanowanie opakowań.
Wojskowe Zakłady Łączności Nr 1 S.A. - 2017-08-28 - Zegrze (mazowieckie)
obsługa ( i/lub programowanie) frezarki CNC 3- i 5-osiowej oraz tokarki CNC, prawidłowy wybór narzędzi i materiałów niezbędnych do wykonywania pracy
Hydromechanika Spółka z o. o. Spółka Komandytowa - 2017-01-12 - Piaskowiec (pomorskie)
zapoznanie się z asortymentem magazynu,utrzymanie porządku na terenie magazynu,przyjmowanie towaru do magazynu,sprawdzanie ilości i jakości przyjmowanego towaru,obsługa komputera,prowadzenie dokumentacji WZ i PZ,branie czynnego udziału w inwentaryzacji doraźnej jak i ciągłych,przestrzeganie przepisów p.poż. oraz BHP,ponoszenie odpowiedzialności za powierzone środki i towary.
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Koszuty (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:-realizację planów sprzedaży na powierzonym terenie,-pozyskiwanie nowych Klientów,-dbałość o wysoką jakość obsługi Klientów,-utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami Firmy,-kształtowanie i utrzymywanie dobrego wizerunku Firmy.
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Do obowiązków pracownika na stanowisku ds. nadzoru inwestorskiego należy w szczególności:1. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub Koordynatora Wydziału Inwestycji i Dróg - w zakresie opisanym w ustawie Prawo budowlane, a także:1) kontrola zgodności i prawidłowości realizacji robót z wytycznymi technologicznymi, obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi, ofertą wykonawcy, i zawartą umową na wykonanie robót,2) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami,3) sprawdzanie i zatwierdzanie do wbudowania w realizowanych obiektach materiałów i wyrobów budowlanych, urządzeń oraz sprzętu - pod kątem ich dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących normach i rozporządzeniach,4) konsultowanie i uzgadnianie z Projektantami propozycji koniecznych zmian w dokumentacji projektowej,5) dokonywanie odbiorów robót zanikających, czynny udział w odbiorach częściowych, odbiorze końcowym oraz przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych,6) rozliczenie robót branżowych pod względem rzeczowym i finansowym, w tym: weryfikacja poprawności i zasadności zapisów zawartych w książkach obmiarów oraz świadectwach płatności lub innych kalkulacjach końcowych włącznie z korektą arytmetyczną wartości branżowych robót budowlanych i kontrolą zgodności cen z cenami ofertowymi wykonawców,7) sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów, przedkładanych przez wykonawcę robót branżowych,8) podejmowanie decyzji o:a) dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót,b) zatwierdzeniu receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych,c) sprzęcie i środkach transportu Wykonawcy robót budowlanych,d) wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy na roboty budowlane;1) nadzór nad realizacją postanowień zawartych umów z wykonawcami oraz procedurami zmian ww. umów w odniesieniu do robót branżowych, a w szczególności:- opiniowanie i zatwierdzanie koniecznych rozwiązań zamiennych,- opiniowanie i sprawdzanie kompletności oraz zasadności wniosków składanych przez wykonawców robót branżowych, w tym poprawności kalkulacji cen robót, dostaw i usług;2) opiniowanie opracowań projektowych, kosztorysowych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzonych w toku realizacji umów na prace projektowe,3) nadzór nad realizacją postanowień umowy na prace projektowe w branży konstrukcyjno-budowlanej.1. W zakresie udzielania zamówień publicznych:1) przygotowywanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,2) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,3) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,4) przygotowywanie istotnych postanowień umowy na roboty budowlane dostawy lub usługi,5) przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,6) redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,7) udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.1. W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:1) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,2) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych.1. W zakresie powierzonych spraw:1) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,2) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3) wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.1. W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:1) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,2) ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Funduszy Europejskich poprzez przygotowywanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,3) realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,4) pełnienie funkcji asystenta Koordynatora Projektu współfinansowanego ze środków zewnętrznych na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego zastępcy,5) współpraca z Wydziałem Organizacyjno - Administracyjnym w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,6) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.1. W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji i Dróg oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:1) zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji i Dróg w czasie ich nieobecności,2) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,3) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2019-07-23 - Chełm (lubelskie)
- wspieranie działań związanych z realizacją projektu m.in.: udział w prowadzeniu biura projektu, w tym obsługa korespondencji związanej z realizacją projektu,- wsparcie koordynatora projektu w zakresie opracowywania projektów dokumentów, ogłoszeń, porozumień oraz umów oraz nadzoru nad realizacją umów zawieranych w ramach projektu pod względem merytorycznym, terminu i zgodności wykonanych prac z opisem przedmiotu zamówienia, uczestnictwo w miarę potrzeb w części badań w ramach nadzoru nad umową,- prowadzenie postępowań o udzieleniu zamówień publicznych i postępowań wyłączonych spod stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych oraz współpraca z komórką ds. zamówień publicznych w zakresie zadań realizowanych w ramach projektu, wydatkowanie środków finansowych w projekcie w oparciu o rozpoznanie rynku i zawieranie umowy w celu realizacji projektu, opisywanie faktur i rachunków zgodnie z wytycznymi,- identyfikacja krajowych danych przyrodniczych identyfikacja krajowych zasobów przyrodniczych będących w dyspozycji Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Lublinie,- pomoc w opracowaniu standardu danych GIS dla zasobów przyrodniczych zadania merytoryczne, udział w spotkaniach, konsultacjach telefonicznych, wymianie mailowe,- udział w przygotowaniu niezbędnych danych na potrzeby bieżącej aktualizacji harmonogramu rzeczowo finansowego projektu oraz przygotowywanie dokumentów na potrzeby prowadzonej sprawozdawczości i bieżących rozliczeń oraz przygotowywanie projektów wniosków o płatność,- współpraca z wykonawcami inwentaryzacji oraz monitoringów uzupełniających, organizacji procesu komunikacji z grupami interesu, prowadzenia warsztatów i spotkań na potrzeby realizacji projektu,- współudział w organizacji spotkań projektowych, w tym obsługa techniczna i organizacyjna spotkań, warsztatów, sporządzanie sprawozdań i protokołów, prowadzenie spotkań,- dbałość o zapewnienie odpowiedniego oznakowania dokumentacji zgodnie z obowiązującymi zasadami dla projektów finansowanych ze środków UE,- zastępowanie koordynatora projektu,- wpieranie realizacji prac merytorycznych
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W LUBLINIE - 2019-03-06 - Lublin (lubelskie)
obsługa jadalni
"Geovita" S.A. - 2017-05-29 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
pomoc w dekretowaniu i księgowaniu dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowych, przygotowanie przelewów księgowych, pomoc w przygotowaniu sprawozdań finansowych
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Praca związana z pomocą w obsłudze urzędu.
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Żuromin (mazowieckie)
Obsługa zgrzewarek. Kontrola jakości wykonywanych komponentów, współpraca z innymi działami. dbanie o zachowanie prawidłowego procesu produkcji
kontakt przez PUP - 2019-07-22 - Tychy (śląskie)
Sporządzanie potraw dla klientów zgodnie z przyjętymi przepisami kulinarnymi, przygotowywanie stanowiska pracy zgodnie z wymogami sanitarno-higienicznymi, prawidłowe przechowywanie artykułów spozywczych i produktów kulinarnych.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Rytro (małopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa zamówień (przyjmowanie zamówień, obróbka zamówień, organizacja i logistyka wysyłek, rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami),- redagowanie opisów produktów,- przygotowywanie oraz obróbka zdjęć produktów,- zarządzania stanami magazynowymi.
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Łódź (łódzkie)
operator wózka widłowego
PPHU BETONIARNIA KACZMAREK s.c.Michał Kaczmarek&Rafał Kaczmarek - 2016-02-10 - Siedliszowice (śląskie)
Obsługa klienta w biurze, Praca w terenie (pozyskiwanie i prezentacja ofert)
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Piekary Śląskie (śląskie)
Nauczanie przedmiotu fizyka w szkole podstawowej.
Publiczna Szkoła Podstawowa w Pilchowie - 2017-08-01 - Pilchów (podkarpackie)
przygotowywanie potraw kuchni indyjskiej
Katarzyna Prażuch MASUM KEBAB - 2017-11-03 - Końskie (świętokrzyskie)
prace przy naprawie i konserwacji i modernizacji oświetlenia, przestrzeganie przepisów Bhp, praca na wysokości
ELEKTRO-INSTAL-BUD Niebrzegowski Krzyszyof - 2018-07-05 - Łuków (lubelskie)
-
TPB CONSTRUCTIONS Sp.zo.o. - 2018-04-18 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
WYKONYWANIE ZABIEGÓW
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA REHADOM PIOTR PIETRZYCKI - 2018-10-16 - Jodłowa (podkarpackie)
- pakowanie towarów i przygotowywanie do wysyłki - dokonywanie wizualnej kontroli jakości towaru przed przygotowaniem wysyłki - zabezpieczanie towarów przed uszkodzeniem
Bixen Sp. z o.o. - 2018-10-18 - Gdynia (pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2020-01-13 - Gniewków (dolnośląskie)
Ochrona fizyczna obiektów, konwojent środków pieniężnych
EKOTRADE Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Opole (opolskie)
Prowadzenie poradnictwa zawodowego i informacji zawodowej dla młodzieży, opracowywanie ocen przydatności zawodowej, gromadzenie, aktualizowanie, opracowywanie, upowszechnianie informacji o zawodach, drogach uzyskiwania kwalifikacji zawodowych, sporządzanie dokumentacji.
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-08-12 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Roboty ogólnobudowlane nie wymagajace specjalistycznego sprzętu. Utrzymywanie porządku i czystości wewnątrz budynku. Utrzymywaniieporządku i czystości w otoczeniu budynku. Obsługiwanie i konserwacja sprzętu technicznego wykorzystywanego w pracy. Wykonywanie prostych prac naprawczych wewnątrz i na zewnatrz budynku. Pielęgnowanie zieleni na terenie nieruchomości.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)