PODINSPEKTOR Oświęcim oferta pracy URZĄD MIASTA OŚWIĘCIM


Największy wybór odzieży Najlepsza oferta na rynku wypożyczenie laptopów.

Stanowisko: PODINSPEKTOR

Wynagrodzenie: od 3 200 PLN

Zakres obowiązków: - zapewnienie działania systemu komputerowego Urzędu Miasta w godzinach pracy;- konserwacja istniejącej sieci komputerowej;- strojenie systemu w celu uzyskania optymalnej wydajności;- naprawy i konserwacja komputerów i drukarek, zapewnienie naprawy lub wymiany uszkodzonego lub niewłaściwie działającego sprzętu i oprogramowania;- konfiguracja i zarządzanie centralą telefoniczną (Alcatel);- administracja systemami zabezpieczeń informatycznych - firewalle, blokowanie usług, wykrywanie ataków sieciowych (Fortigate, Mikrotik, iptables);- administracja i konfiguracja radiowych sieci rozległych oraz systemami HotSpot (Mikrotik, Radius, protokoły sieci bezprzewodowych);- utrzymywanie sprawności komputerów osobistych i pomoc użytkownikom;- sprawowanie opieki nad komputerami stanowiącymi samodzielne stanowiska wraz z ich oprogramowaniem;- zakładanie i zmiana kont na sererach, systemach dziedzinowych oraz stanowiskach komputerowych;- zabezpieczenie przed utratą danych przez systematyczne wykonywanie kopii bezpieczeństwa;- prowadzenie rozmów przygotowawczych z dostawcami sprzętu i oprogramowania dla Urzędu;- przygotowywanie umów z dostawcami usług, sprzętu i oprogramowania oraz wszelkiej dokumentacji związanej z dostawami sprzętu i oprogramowania, w tym przygotowywanie materiałów przetargowych;- prowadzenie ewidencji wydatków związanych z dostawami sprzętu i oprogramowania dla Urzędu, utrzymaniem systemów komputerowych oraz kontrola ich wydatkowania, zgodnie z zarządzeniami wewnętrznymi w tym zakresie.

Data publikacji: 2017-10-18

Lokalizacja: Oświęcim (małopolskie)

Pracodawca: URZĄD MIASTA OŚWIĘCIM

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- zapewnienie działania systemu komputerowego Urzędu Miasta w godzinach pracy;- konserwacja istniejącej sieci komputerowej;- strojenie systemu w celu uzyskania optymalnej wydajności;- naprawy i konserwacja komputerów i drukarek, zapewnienie naprawy lub wymiany uszkodzonego lub niewłaściwie działającego sprzętu i oprogramowania;- konfiguracja i zarządzanie centralą telefoniczną (Alcatel);- administracja systemami zabezpieczeń informatycznych - firewalle, blokowanie usług, wykrywanie ataków sieciowych (Fortigate, Mikrotik, iptables);- administracja i konfiguracja radiowych sieci rozległych oraz systemami HotSpot (Mikrotik, Radius, protokoły sieci bezprzewodowych);- utrzymywanie sprawności komputerów osobistych i pomoc użytkownikom;- sprawowanie opieki nad komputerami stanowiącymi samodzielne stanowiska wraz z ich oprogramowaniem;- zakładanie i zmiana kont na sererach, systemach dziedzinowych oraz stanowiskach komputerowych;- zabezpieczenie przed utratą danych przez systematyczne wykonywanie kopii bezpieczeństwa;- prowadzenie rozmów przygotowawczych z dostawcami sprzętu i oprogramowania dla Urzędu;- przygotowywanie umów z dostawcami usług, sprzętu i oprogramowania oraz wszelkiej dokumentacji związanej z dostawami sprzętu i oprogramowania, w tym przygotowywanie materiałów przetargowych;- prowadzenie ewidencji wydatków związanych z dostawami sprzętu i oprogramowania dla Urzędu, utrzymaniem systemów komputerowych oraz kontrola ich wydatkowania, zgodnie z zarządzeniami wewnętrznymi w tym zakresie.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oświęcim

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oświęcim

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista zastosowań informatyki

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 06.11.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe o kierunku informatyka lub pokrewne, bardzo dobra, praktyczna znajomość zagadnień informatycznych niezbędna do zapewnienia ciągłości działania instytucji w następujących obszarach: problematyka sieci LAN (TCP/IP, routing, sieci radiowe WiFi) w zakresie instalacji, konfiguracji i rozwiązywania problemów; budowa sprzętu komputerowego: komputery PC, laptopy, drukarki w zakresie konserwacji i naprawy;administracja i konfiguracja serwerów Linux (w tym skrypty powłoki) z uwzględnieniem usług plikowych i katalogowych (serwer Samba) oraz usług dostarczania treści (Apache2, ftp, nginx); znajomość zagadnień związanych z telekomunikacją - teleinformatyczne sieci światłowodowe, telekomunikacja; problematyka kopii zapasowych - tworzenie, weryfikacja, zarządzanie kopiami; strony internetowe - w zakresie tworzenia oraz zarządzania treścią (PHP, JavaScript, systemy CMS w tym Drupal); relacyjnych baz danych (serwery MySQL, MS SQL); systemy operacyjne Windows: 7, 8, 10 Linux, android; oprogramowanie biurowe: Microsoft Office, Libre Office; wirtualizacji środowisk opartych o rozwiązania VMware, HyperV. Znajomość ustaw i przepisów do nich wykonawczych, w szczególności:- ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. 2017, poz. 1875 t.j.);- ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2015, poz. 2164 t.j.z p.z.);- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. 2016, poz. 1870 t.j.z p.z.);- ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2016.922 t.j.).Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej. Warunki zatrudnienia: praca biurowa, wewnątrz pomieszczenia, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, zatrudnienie na podstawy umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy po rozstrzygnięciu procedury konkursowej - umowa o pracę na czas określony - docelowo na czas nieokreślony. Szczegółowe wymagania oraz informacje dot. naboru zamieszczone są na stronie internetowej: http://web.um.oswiecim.pl/oswiecim/, tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta oraz Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu

Nazwa pracodawcy: URZĄD MIASTA OŚWIĘCIM

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu

Adres pracodawcy:
Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kursy, uzyskane uprawnienia, kserokopie świadectw pracy, odbytych staży zawodowych, oświadczenie o niekaralności, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: oświęcimski

Gmina pracodawcy: Oświęcim

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Oświęcim

Adres strony pracodawcy: http://web.um.oswiecim.pl/oswiecim/

Ulica pracodawcy: Zaborska

Numer budynku pracodawcy: 2

Profil działalności pracodawcy: administracja samorządowa

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zastosowań informatyki

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.10.2017

Data dodania oferty pracy: 17.10.2017

Oferta pracy ważna do: 30.10.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 17.10.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 16.10.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK BIUROWY - od 1 850 PLN

Obsługa i prowadzenie sekretariatu, poczty, dokumentówProwadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów;Ścisła współpraca z działem kosztorysowym;Przygotowywanie zestawień, raportów (Excel) i prezentacji;Zorientowanie na klienta i jego oczekiwania;Rozliczanie delegacji i innych wydatków służbowych pracowników;Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych
WJK - INVEST Janusz Króliczek - 2016-01-08 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

ASYSTENT BROKERA - od 1 850 PLN

obsługa klientów, udzielanie informacji i przekazywanie dokumentów, kontakt z towarzystwami ubezpieczeniowymi, prowadzeni komputerowej bazy danych, obsługa urządzeń biurowych, przyjmowanie i dekretacja w dziennikach pism przychodzących i wychodzących, prowadzenie zbiorów informacji prasowych dotyczących ubezpieczeń.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Poznań (wielkopolskie)

OPERATOR TOKARKI CNC - 22 - 24 PLN

Programowanie, obsługa tokarki CNC. Kontrola jakości obrabianych komponentów za pomoca narzędzi pomiarowych. Praca jednozmianowa, w godz. 6.00-14.00, od poniedziałku do piątku, w Bielsku-Białej.
HYDRO ZNPHS SP. Z O. O. - 2018-01-29 - Bielsko-Biała (śląskie)

PODINSPEKTOR W REFERACIE DRÓG POWIATOWYCH - od 2 300 PLN

prowadzenie spraw związanych z inwestycjami na drogach powiatowych, w tym nadzorowanie realizacji dokumentacji projektowych, przygotowywanie dokumentów do przeprowadzenia procedury przetargowej, sporządzanie wniosków o dofinansowanie i realizacja umów, prowadzenie spraw związanych z inżynierią ruchu, w tym sprawdzanie i opiniowanie projektów organizacji ruchu, opiniowanie geometrii drogi w projektach budowlanych, wydawanie zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny, prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych.
STAROSTWO POWIATOWE WE WRZEŚNI - 2017-06-26 - Września (wielkopolskie)

MAGAZYNIER-PAKOWACZ - od 2 800 PLN

praca na stanowisku magazyniera-pakowacza w firmie zajmującej się produkcją stolarki aluminiowej
WASA Sp. z o.o. - 2018-08-07 - Studzienice (śląskie)

OPERATOR ŁUPIARKI - od 1 850 PLN

obsługa łupiarki
GRANIT ZEN - 2016-10-28 - Morawa (dolnośląskie)

OPERATOR MASZYNY DOZUJĄCEJ - od 2 300 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Warszawa (mazowieckie)

POMOC KUCHENNA - od 1 850 PLN

Przygotowywanie posiłków (pizza, itp.), utrzymanie czystości.
MIX RÓŻNOŚCI Beata Świątkowska - 2016-06-06 - Stanisławów Drugi (mazowieckie)

MŁODSZY OPIEKUN - do 2 000 PLN

Przyjmowanie dzieci na zajęcia w żłobku, wykonywanie codziennych zabiegów pielęgnacyjnych i higienicznych u dzieci, przygotowywanie rozkładu dnia i planu zajęć w swojej grupie, prowadzenie zajęć wychowawczych i edukacyjnych z dziećmi na podstawie planu zajęć.
Gdański Zespół Żłobków - 2017-02-27 - Gdańsk (pomorskie)

KONSULTANT TELEFONICZNY - od 1 850 PLN

Call center. Telefoniczna obsługa klienta, sprzedaż produktów i usług, kreowanie pozytywnego wizerunku klienta na rynku. Praca w przedziale czasowym 8-21. 3/4
IMAR SERVICE GROUP - 2016-10-20 - Łódź (łódzkie)

PRAKTYKANT W INSPEKTORACIE BEZPIECZEŃSTWA ŻEGLUGI - nieodpłatny

1) Zapoznanie się z przepisami stosowanymi przez jednostkę organizacyjną, 2) Zapoznanie się z zakresem działalnościkomórki organizacyjnej, 3) Obserwacja i pomoc w czynnościach należących do bieżących zadań komórki organizacyjnej,4) Zapoznanie się z zasadami obiegu dokumentów, 5) Pomoc przy archiwizacji dokumentów, 6) udział w inspekcjach flagi.
Urząd Morski w Szczecinie - 2018-07-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)

KASJER/ ŁAŃCUT - do 8 PLN

obsługa ksy fiskalnej
kontakt przez OHP - 2016-02-04 - Krasne (podkarpackie)

PODINSPEKTOR DO SPRAW EWIDENCJI LUDNOŚCI, EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, DOWODÓW OSOBISTYCH, SPRAW WOJSKOWYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 1 850 PLN

Prowadzenie spraw:1) w zakresie ewidencji i dowodów osobistych,2) w zakresie spraw woskowych,3) w zakresie udzielania zamówień publicznych4) ewidencji działalności gospodarczej
Urząd Gminy Bobowo - 2016-03-18 - Bobowo (pomorskie)

LEKTOR JĘZYKA OBCEGO K/M - od 1 300 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Warszawa (mazowieckie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

ZGODNIE Z AAWODEM
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK SPRZĄTAJĄCY - od 2 000 PLN

pracownik sprzątający
PPHU Specjał Sp.z o.o. - 2017-11-17 - Poznań (wielkopolskie)

PRACOWNIK GASTRONOMII - od 2 000 PLN

obsługa bufetu i przygotowanie sałatek, soków z owoców
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Legnica (dolnośląskie)

POMOCNIK PRODUKCJI - od 2 500 PLN

Realizacja zadań produkcyjnych zgodnie z poleceniem przełożonego. Odczytywanie danych z rysunków technicznych oraz obsługa maszyn CNC. Przestrzeganie zasad i regulaminów pracy.
Fabryki Mebli "Forte" S.A. w Ostrowi Maz. Oddział w Hajnówce - 2018-04-24 - Hajnówka (podlaskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY DZIAŁU WINDYKACJI - do 2 200 PLN

pozyskiwanie kontrahentów, prowadzenie rozmów handlowych, sporządzanie umów i ofert w zakresie windykacji
MAGNA ERA SP. Z O.O. - 2016-10-14 - Stargard (zachodniopomorskie)

KOORDYNATOR PROJEKTU - od 4 500 PLN

Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Znajomość j. angielskiego i francuskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).Godzina zakończenia pracy : 16:00mogą być również osoby niepełnosprawne.Sala H
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY IT - od 2 000 PLN

- Sprzedaż usług i produktów oferowanych przez pracodawcę. Bieżąca współpraca z powierzonymi klientami firmy. Pozyskiwanie nowych klientów. Promocja produktów. Współpraca z działem technicznym przy wdrażaniu rozwiązań systemowych. Praca w siedzibie firmy oraz w delegacjach na terenie Polski Południowej.- Wynagrodzenie od 2000 zł/brutto + prowizja od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenia zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość produktów branży teleinformatycznej. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) tritechnet.pl
TRITECH NETWORKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-03 - Katowice (śląskie)

PODINSPEKTOR DS. INWESTYCJI LINIOWYCH - od 2 500 PLN

Przygotowywanie zadań inwestycyjnych polegających na zlecaniu opracowania dokumentacji projektowej i jej weryfikacji wraz z wymaganymi uzgodnieniami i uzyskaniem pozwolenia na budowę, przygotowywanie materiałów do przeprowadzenia przetargów na opracowywanie dokumentacji.
Urząd Gminy Godów - 2017-01-09 - Godów (śląskie)

PODINSPEKTOR DS. POŻYTKU PUBLICZNEGO I WOLONTARIATU - od 2 000 PLN

- realizacja zadań wynikających z ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolonatariacie, a także działań prosenioralnych, prorodzinnych i związancyh z mniejszościami narodowymi
URZĄD MIEJSKI w Obornikach - 2017-09-29 - Oborniki (wielkopolskie)

PODINSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM I KADR URZĘDU MIASTA KNURÓW - od 2 100 PLN

KONKURS! Szczegółowe informacje w BIP Urzędu Miasta Knurów w zakładce "Ogłoszenia o naborze pracowików".Wykształcenie: wyższe; biegła obsługa komputera; znajomość wyszczególnionych w ogłoszeniu o naborze ustaw; nieposzlakowana opinia; niekaralność; korzystanie z pełni praw cywilnych i publicznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2018-05-14 - Knurów (śląskie)

DORADCA KLIENTA - 997,4 PLN

udzielanie informacji, pomoc pośrednikom pracy, prowadzenie ewidencji kart aktywizacyjnych, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Chojnice (pomorskie)


Wybierz powiat