PODINSPEKTOR Krosno Odrzańskie oferta pracy OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.
Stanowisko: PODINSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: przyjmowanie i rejestracja wniosków o przyznanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego; kompletowanie i weryfikacja dokumentów uprawniających do świadczeń; ustalanie uprawnień do świadczeń z funduszu alimentacyjnego; prowadzenie postępowania administracyjnego oraz sporządzanie decyzji w zakresie świadczeń z funduszu alimentacyjnego zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów; prowadzenie postępowania administracyjnego wobec dłużników alimentacyjnych oraz sporządzanie decyzji zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów; przygotowywanie list wypłat świadczeń w formie gotówkowej, przelewów na rachunek bankowy oraz przekazów pieniężnych i przedkładanie kierownikowi Ośrodka do zatwierdzenia; prowadzenie ewidencji dłużników alimentacyjnych; podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, przewidzianych w przepisach, w tym przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników; zobowiązywanie dłużników do zarejestrowania się jako bezrobotny bądź poszukujący pracy; składanie wniosków o ściganie za przestępstwo uchylania się od obowiązku opieki; występowanie z wnioskiem do starosty o zatrzymanie prawa jazdy dłużnika alimentacyjnego; współpraca z urzędem pracy w celu aktywizacji zawodowej lub kierowania dłużników do robót publicznych lub prac organizowanych na za zasadach robót publicznych; współpraca z komornikami sądowymi w zakresie postępowania wobec dłużników, a zwłaszcza przekazywanie komornikom informacji mających wpływ na skuteczność prowadzonej egzekucji, w szczególności zawartych w wywiadach alimentacyjnych i oświadczeniach majątkowych dłużników; wytaczanie powództwa w sprawach o roszczenia alimentacyjne; współpraca z organami właściwymi dłużników w rozumieniu ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, w tym wnioskowanie o podjęcie działań wobec dłużników oraz przekazywanie informacji w granicach przewidzianych w tej ustawie; współpraca z ośrodkami pomocy społecznej w zakresie pozyskiwania informacji o dłużnikach alimentacyjnych; przekazywanie do biura informacji gospodarczej informacji gospodarczej o zobowiązaniu lub zobowiązaniach dłużnika alimentacyjnego w razie powstania zaległości za okres dłuższy niż 6 miesięcy; wykonywanie innych zadań związanych z działaniami wobec dłużników; obsługa systemu informatycznego dotyczącego świadczeń z funduszu alimentacyjnego; sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych (kwartalnych i rocznych) z wykorzystania dotacji w zakresie wypłaconych świadczeń oraz kosztów ich obsługi i przekazywanie do wojewody w wersji elektronicznej; wykonywanie czynności administracyjno-kancelaryjnych zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Ośrodku tj.: a) ewidencjowanie, rejestrowanie, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek; b) prowadzenie ewidencji wpływów specjalnych i wartościowych; c) rejestrowanie korespondencji w dzienniku korespondencji na nośniku papierowym i przekazywanie jej kierownikowi Ośrodka; d)rozdział korespondencji pomiędzy pracowników Ośrodka zgodnie z dyspozycją kierownika Ośrodka; obsługa poczty elektronicznej; opracowywanie informacji i analiz z zakresu realizowanych zadań, wynikających z odrębnych przepisów; proponowanie i przedkładanie kierownikowi Ośrodka propozycji dotyczących zmian w budżecie, w planie finansowym oraz w harmonogramie wydatków w trakcie roku budżetowego w zakresie realizowanych zadań; realizowanie planu finansowego w zakresie powierzonych zadań, dokonywanie bieżącej i okresowej analizy wykonania tego planu oraz odpowiedzialność za prawidłowe wydatkowanie środków; przygotowywanie propozycji projektu budżetu, planu finansowego i harmonogramu wydatków w zakresie zadań powierzonych do realizacji i przedkładanie danych kierownikowi Ośrodka; współdziałanie z głównym księgowym w zakresie realizacji wpłat nienależnie pobranych świadczeń na konto Ośrodka; przygotowywanie spraw do postępowania egzekucyjnego w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji; przygotowywanie materiałów do serwisu internetowego w zakresie działania stanowiska pracy.
Data publikacji: 2020-06-12
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PIASTÓW 10H, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przyjmowanie i rejestracja wniosków o przyznanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego; kompletowanie i weryfikacja dokumentów uprawniających do świadczeń; ustalanie uprawnień do świadczeń z funduszu alimentacyjnego; prowadzenie postępowania administracyjnego oraz sporządzanie decyzji w zakresie świadczeń z funduszu alimentacyjnego zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów; prowadzenie postępowania administracyjnego wobec dłużników alimentacyjnych oraz sporządzanie decyzji zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów; przygotowywanie list wypłat świadczeń w formie gotówkowej, przelewów na rachunek bankowy oraz przekazów pieniężnych i przedkładanie kierownikowi Ośrodka do zatwierdzenia; prowadzenie ewidencji dłużników alimentacyjnych; podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, przewidzianych w przepisach, w tym przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników; zobowiązywanie dłużników do zarejestrowania się jako bezrobotny bądź poszukujący pracy; składanie wniosków o ściganie za przestępstwo uchylania się od obowiązku opieki; występowanie z wnioskiem do starosty o zatrzymanie prawa jazdy dłużnika alimentacyjnego; współpraca z urzędem pracy w celu aktywizacji zawodowej lub kierowania dłużników do robót publicznych lub prac organizowanych na za zasadach robót publicznych; współpraca z komornikami sądowymi w zakresie postępowania wobec dłużników, a zwłaszcza przekazywanie komornikom informacji mających wpływ na skuteczność prowadzonej egzekucji, w szczególności zawartych w wywiadach alimentacyjnych i oświadczeniach majątkowych dłużników; wytaczanie powództwa w sprawach o roszczenia alimentacyjne; współpraca z organami właściwymi dłużników w rozumieniu ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, w tym wnioskowanie o podjęcie działań wobec dłużników oraz przekazywanie informacji w granicach przewidzianych w tej ustawie; współpraca z ośrodkami pomocy społecznej w zakresie pozyskiwania informacji o dłużnikach alimentacyjnych; przekazywanie do biura informacji gospodarczej informacji gospodarczej o zobowiązaniu lub zobowiązaniach dłużnika alimentacyjnego w razie powstania zaległości za okres dłuższy niż 6 miesięcy; wykonywanie innych zadań związanych z działaniami wobec dłużników; obsługa systemu informatycznego dotyczącego świadczeń z funduszu alimentacyjnego; sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych (kwartalnych i rocznych) z wykorzystania dotacji w zakresie wypłaconych świadczeń oraz kosztów ich obsługi i przekazywanie do wojewody w wersji elektronicznej; wykonywanie czynności administracyjno-kancelaryjnych zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Ośrodku tj.: a) ewidencjowanie, rejestrowanie, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek; b) prowadzenie ewidencji wpływów specjalnych i wartościowych; c) rejestrowanie korespondencji w dzienniku korespondencji na nośniku papierowym i przekazywanie jej kierownikowi Ośrodka; d)rozdział korespondencji pomiędzy pracowników Ośrodka zgodnie z dyspozycją kierownika Ośrodka; obsługa poczty elektronicznej; opracowywanie informacji i analiz z zakresu realizowanych zadań, wynikających z odrębnych przepisów; proponowanie i przedkładanie kierownikowi Ośrodka propozycji dotyczących zmian w budżecie, w planie finansowym oraz w harmonogramie wydatków w trakcie roku budżetowego w zakresie realizowanych zadań; realizowanie planu finansowego w zakresie powierzonych zadań, dokonywanie bieżącej i okresowej analizy wykonania tego planu oraz odpowiedzialność za prawidłowe wydatkowanie środków; przygotowywanie propozycji projektu budżetu, planu finansowego i harmonogramu wydatków w zakresie zadań powierzonych do realizacji i przedkładanie danych kierownikowi Ośrodka; współdziałanie z głównym księgowym w zakresie realizacji wpłat nienależnie pobranych świadczeń na konto Ośrodka; przygotowywanie spraw do postępowania egzekucyjnego w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji; przygotowywanie materiałów do serwisu internetowego w zakresie działania stanowiska pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2.600 zł+ dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0802
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: wyższe lub średnie;2 lata stazu pracy przy wykształceniu średnim;znajomość przepisów ustawy o pomocy uprawnionym do alimentów, ustawa o świadczeniach rodzinnych, KPA, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych.Osoba, która nie była zatrudniona w administracji samorządowej, co najmniej 6 miesięcy musi odbyć służbę przygotowawczą trwającą do 3 miesięcy kończącą się egzaminem.
Nazwa pracodawcy: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.
danePracodawcy_nip: 9261519119
danePracodawcy_regon: 971265703
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
PIASTÓW 10H, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1/ List motywacyjny.2/ CV.3/ Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.4/ Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem. 5/ Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.6/ Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.7/ Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.8/ Oświadczenie o wyrażeniu zgody na wykorzystanie wizerunku w przypadku dokumentacji zawierającej wizerunek.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08
Powiat pracodawcy: krośnieński
danePracodawcy_kodPowiatu: 0802
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0988460
Ulica pracodawcy: PIASTÓW
Numer budynku pracodawcy: 10H
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|335390
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 12.06.2020
Oferta pracy ważna do: 26.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7e14c35bb93182b4fd8b028f3c9e428b
Podobne oferty pracy
Prace porządkowe na terenie Gminy Cybinka
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Cybinka (lubuskie)
wykonywanie prac pomocniczych na budowie
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Radom (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2020-07-22 - Oborniki (wielkopolskie)
przygotowywanie potrzebnych materiałów do wykonywania prac, mieszanie, rozpościeranie i wylewanie materiałów tj. beton, gips. Kopanie, wypełnianie rowów, dołów przy użyciu narzędzi ręcznych.
kontakt przez PUP - 2020-05-12 - Pruchnik (podkarpackie)
prezentowanie ofert, sprzedaż produktów itp
kontakt przez PUP - 2019-09-13 - Świętochłowice (śląskie)
prace biurowe, pozyskiwanie klientów
KOPER spółka jawna - 2016-10-07 - Pilaszków (łódzkie)
Obsługa baru,sali, obsługa klienta. Dbanie o czystość na stanowisku pracy
"PIZZA- BRAVA"Spółka Cywilna Grzegorz i Zbigniew Kida - 2016-07-04 - Mikołów (śląskie)
uzupełnianie i pilnowanie asortymentu znajdującego się na regałach, kontrola zgodności cen
FUKSJA Sp. z o.o. - 2017-09-05 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Prace związane z wykonywanym zawodem
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Rybno (warmińsko-mazurskie)
maglowanie obrusów, pościeli, T-shertów, dekatyzacja tkanin, nawijanie na rolki, przyjmowanie, ważenie, opis rzeczy do magla, liczenie, pakowanie, obsługa kasy fiskalnej, kontakt z klientem indywidualnym i firmowym
Firma Konfekcyjno - Handlowa "Solo" Czapla Kiezik Małgorzata - 2018-09-25 - Białystok (podlaskie)
nadzór nad podmiotami działającymi narynku spożywczym, przeprowadzanie kontroli żywności, pobór próbek do badań
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna - 2018-09-07 - Starachowice (świętokrzyskie)
zarządzanie działem księgowości w SDOO, prowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowych; wykonywanie zadań związanych z gospodarką finansową jednostki; sporządzanie planów finansowych oraz sprawozdawczości finansowej; wykonywanie zadań i obowiązków głównych księgowych zgodnie z art.54 ustawy o finansach publicznych(godziny pracy 7-15)
Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Ciciborze Dużym - 2019-07-24 - Cicibór Duży (lubelskie)
bieżące utrzymanie dróg i mostów, naprawy- konserwacje dróg powiatowych
Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Dworze Gdańskim - 2018-02-16 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
H-GAZ SP.J. - 2016-09-06 - Tyczyn (podkarpackie)
Zapoznanie się z regulaminem pracy, specyfiką pracy Wydziału Rodzinnego i Nieletnich, urządzeniami ewidencyjnymi; rozpisywanie terminów rozpraw i posiedzeń; sporządzanie zarządzeń do wypłaty należności; wykonywanie prawomocnych orzeczeń i zarządzeń w sprawach: Alk, Opm, Op, Nw; protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach; wykonywanie zarządzeń sędziów; sporządzanie spisów akt przekazywanych do archiwum zakładowego; wydawanie odpisów orzeczeń; przygotowywanie korespondencji wydziałowej do wysłania; praca w programie komputerowym Sędzia 2.
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2020-01-22 - Piechowice (dolnośląskie)
przygotowywanie, dostarczanie i organizowanie usług kateringowych
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Piła (świętokrzyskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-07-09 - Działoszyn (łódzkie)
Czynności weterynaryjne pomocnicze
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Wykształcenie kierunkowe; doświadczenie mile widziane, umiejętności fryzjerskie; cały lub 1/2 etatu - do uzg.; miejsce pracy: Gliwice;
SALON FRYZJERSKI "ULA" SIWIEC URSZULA - 2018-10-04 - Gliwice (śląskie)
Agencja reklamowa zatrudni osobę do prac pomocniczych w biurze. Pakowanie ofert, przygotowywanie paczek, listów. Prowadzenie bazy danych w formacie xls.
RITF ADVNET Polska Sp. z o.o. - 2016-09-14 - Jabłonna (mazowieckie)
sprzedaż ciast, lodów, gofrów, deserów lodowych, nielodowych, kawy, herbaty, napojów.godziny pracy 10-21.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Piła (wielkopolskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) koordynowanie współpracy Gminy Miasto Płock z Instytutem ONZ ds. Badań i Szkoleń UNITAR wynikającej z Umowy o Współpracy zawartej w dn. 17 stycznia 2016r.;2) koordynowanie współpracy z afiliowanymi ośrodkami szkoleniowymi UNITAR/CIFAL m.in. w Atlancie, USA; Durbanie, RPA; Jeju, Korei Południowej; Flandrii, Belgii; Kuala Lumpur, Malezji; Kurytybie, Brazylii; Meridzie, Meksyku; Newcastle, Australii; El Salwadorze, Salwadorze; Szanghaju, ChRL; Edynburgu, Szkocji; Quito, Ekwadorze;3) merytoryczne opracowywanie i aktualizowanie oferty szkoleniowej CIFAL Płock, w tym: programów konferencji i szkoleń, współpraca z wykładowcami w tematach zgodnych z zakresem tematycznym CIFAL Płock;4) organizacja szkoleń/konferencji/seminariów i innych wydarzeń związanych z działalnością CIFAL Płock/UNITAR w kraju i zagranicą;5) promowanie oferty gospodarczej Gminy Miasto Płock podczas szkoleń realizowanych przez UNITAR/ sieci CIFAL w Polsce i zagranicą;6) systematyczne raportowanie działań szkoleniowych prowadzonych przez CIFAL Płock do UNITAR;7) opracowywanie materiałów informacyjnych promujących działalność CIFAL Płock/UNITAR;8) współpraca z przedstawicielami sektora publicznego, prywatnego i akademickiego w kraju i za granicą w zakresie działalności CIFAL/Płock;9) poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania na działania realizowane przez CIFAL Płock;10) merytoryczne opracowanie strony internetowej CIFAL Płock;11) przygotowywanie wizyt i wyjazdów krajowych i zagranicznych związanych z zakresem działalności ośrodka CIFAL;12) doradztwo, konsultowanie, przygotowywanie dla Gminy Miasto Płock międzynarodowych projektów współfinansowanych z Komisji Europejskiej;13) podnoszenie świadomości wśród pracowników Urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych w zakresie zrównoważonego rozwoju;14) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Płocka oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi w zakresie zadań CIFAL Płock;15) wsparcie przy obsłudze inwestorów krajowych i zagranicznych;16) prowadzenie działań z zakresu współpracy z przedsiębiorcami poprzez:a) współpracę z organizacjami reprezentującymi środowiska gospodarcze (konsultacje, działania wspólne),b) współpracę z podmiotami wspierającymi rozwój przedsiębiorczości,c) współpracę z instytucjami tzw. rynku pracy;d) współpraca z instytucjami naukowymi i akademickimi;e) współpraca z Płockim Parkiem PrzemysłowoTechnologicznym przy propagowaniu oferty wśród potencjalnych inwestorów;17) organizacja spotkań i konferencji związanych z promocją oraz pozyskiwaniem inwestorów;18) organizacja konferencji, imprez wystawienniczych, misji gospodarczych oraz innych spotkań mających na celu promocję lokalnej gospodarki;19) monitorowanie realizacji i założeń polityki gospodarczej miasta;20) redagowanie oraz aktualizacja dedykowanej strony internetowej i Facebooka w zakresie informacji istotnych z punktu widzenia inwestora;21) przygotowanie projektów i koordynacja przedsięwzięć realizowanych w ramach partnerstwa publiczno prywatnego.
Urząd Miasta Płocka - 2019-02-28 - Płock (mazowieckie)
h
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
- Wprowadzanie dokumentów ksiegowych do programu księgowego (Sage Symfonia finanse-księgowość, środki trwałw, kadry płace). Obsługa programu branżowego do wystawiania faktur, not księgowych, monitów. Weryfikacja płatności i nadzór nad należnościami kontrahentów. Windykacja należności. Sporządzanie cyklicznych zestawień i sprawozdań. Współpraca z innymi działami.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto na okresie próbnym (2800 zł brutto po okresie próbnym). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne: finanse, ksiegowość. Znajomość programów księgowych ( finanse-księgowość, środki trwałe, kadry płace), znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych. Znajomość obsługi sprzętu biurowego (telefon, kserokopiarka, fax). Dobra znajomość programów MS Office (Word, Excel, Outlook). Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność i samodzielność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt e-mail: praca (at) breweleasing.pl
"BREWE LEASING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-06 - Katowice (śląskie)
jw.
Sustainable Solutions Steve Sperelakis - 2018-09-17 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Radawa (podkarpackie)
Produkcja mebli- stelaże tapicerskie. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
kontakt przez OHP - 2018-11-06 - Świba (wielkopolskie)