OPERATOR MASZYN STOLARSKICH Świeradów-Zdrój oferta pracy ZAKŁAD PRODUKCYJNO-hANDLOWO-uSŁUGOWY "BAREX" IMPORT-EKSPORT

Stanowisko: OPERATOR MASZYN STOLARSKICH

Wynagrodzenie: 2 800 - 3 800 PLN

Zakres obowiązków: Przerób drewna - produkcja tarcicy, elementów palet,załadunek palet, konstrukcja maszyn, porzadkowanie hal produkcyjnych itd.

Data publikacji: 2021-03-05

Lokalizacja: Świeradów-Zdrój (dolnośląskie)

Pracodawca: ZAKŁAD PRODUKCYJNO-hANDLOWO-uSŁUGOWY "BAREX" IMPORT-EKSPORT

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Dolna 1, 59-850 Świeradów-Zdrój, powiat: lubański, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Przerób drewna - produkcja tarcicy, elementów palet,załadunek palet, konstrukcja maszyn, porzadkowanie hal produkcyjnych itd.

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20

Zmianowość pracy: nie dotyczy

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 800 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie brutto 2600 do 3600.

Nazwa stanowiska: OPERATOR MASZYN STOLARSKICH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świeradów-Zdrój

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubański

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0210

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świeradów-Zdrój

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali robotnicy przygotowujący drewno i pokrewni

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykszt. min. podstawowe, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku mile widziane

Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-hANDLOWO-uSŁUGOWY "BAREX" IMPORT-EKSPORT

danePracodawcy_nip: 6160002241

danePracodawcy_regon: 230023709

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu

Adres pracodawcy:
Dolna 1, 59-850 Świeradów-Zdrój, powiat: lubański, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02

Powiat pracodawcy: lubański

danePracodawcy_kodPowiatu: 0210

Gmina pracodawcy: Świeradów-Zdrój

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Świeradów-Zdrój

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0936457

Ulica pracodawcy: Dolna

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy: produkcja opakowań drewnianych

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|752190

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali robotnicy przygotowujący drewno i pokrewni

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|112

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.03.2021

Data dodania oferty pracy: 01.03.2021

Oferta pracy ważna do: 30.03.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 01.03.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 01.03.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9450ea442b8f3a7e76f2db4fb74a68d6

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK TERENÓW ZIELENI - do 18 PLN

Pielenie, koszenie trawników, strzyżenie krzewów, grabienie trawników, sprzątanie terenów zieleni, obsługa sprzętu ogrodniczego. Praca w godz. 7-15 (sporadycznie soboty).Praca na terenie miasta Wrocławia oraz w siedzibie firmy
kontakt przez PUP - 2020-01-31 - Wrocław (dolnośląskie)

FLORYSTA 1/2 ETATU - od 1 200 PLN

Tworzenie dekoracji z roślin kwiatowych, układanie kompozycji, obsługa kasy fiskalnej.
Firma Handlowo-Usługowa Piotr Soroka - 2018-08-08 - Warszowice (śląskie)

OGRODNIK TERENÓW ZIELENI - 997,4 PLN

Pielęgnacja roślin, prace ziemne, sadzenie roślin itp
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Grójec (mazowieckie)

INSPEKTOR W WYDZIALE INFRASTRUKTURY DROGOWEJ - od 2 800 do 7 000 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:a)bezpośredni nadzór, jako inspektor nadzoru inwestorskiego, nad wykonywanymi robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień, polegający na:- sprawowaniu kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;- sprawdzaniu jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów;- sprawdzaniu i odbiorze robót ulegających zakryciu lub zanikających;- uczestniczeniu w próbach i odbiorach technicznych instalacji oraz urządzeń technicznych;- potwierdzaniu faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;- kontrolowaniu rozliczeń budowy,b)współpraca z projektantem przy rozwiązywaniu problemów technicznych i organizacyjnych wynikłych przy realizacji dokumentacji projektowej,c)sprawdzanie dokumentacji projektowych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,d)sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,e)zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia /zakończenia robót budowlanych w ramach, realizowanych przez Wydział Infrastruktury Drogowej, inwestycji oraz o zmianach osób pełniących funkcje w procesie inwestycyjnym,f)prowadzenie spraw związanych z odbiorem końcowym zadań inwestycyjnych realizowanychprzez Wydział Infrastruktury Drogowej,g)opiniowanie, w tym szacowanie kosztów, planowanych zadań inwestycyjnych, w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,h)udział w komisjach przetargowych,i)prowadzenie spraw związanych z remontami infrastruktury technicznej i drogowej, w tym prowadzenie wizji lokalnych stanu technicznego dróg,j)prowadzenie spraw związanych z remontem parkingów przeznaczonych dla postoju pojazdów wykonujących przewozy drogowe oraz miejsc wykonywania kontroli ruchui transportu drogowego,k)sprawdzanie, pod względem merytorycznym, dowodów księgowych związanych z finansowaniem remontów,l)prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem i utrzymywaniem kanałów technologicznych.Wymagania niezbędne:a)wykształcenie wyższe techniczne,b)co najmniej 3 letni staż pracy,c)uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjno - drogowej lub pokrewne (uprawnienia do nadzoru robót drogowych) wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,d)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,e)nieposzlakowana opinia,f)obywatelstwo polskie,g)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,h)nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:a)znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo budowlane wrazz rozporządzeniami wykonawczymi, ustawy prawo zamówień publicznych wrazz rozporządzeniami wykonawczymi oraz ustawy o pracownikach samorządowych,b)biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office,c)prawo jazdy kat. B.Wymagane dokumenty:a)list motywacyjny podpisany własnoręcznie,b)kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,c)życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,d)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,e)kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy),f)kserokopia uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjno - drogowej bez ograniczeń wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,g)dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.),h)oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,i)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,j)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,k)zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie,l)oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,b)obowiązują następujące normy czasu pracy:- 8 godzin na dobę, z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dobę przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesięcznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, drugie piętro, brak windy.Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Inspektor w Wydziale Infrastruktury Drogowej Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.26.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 17.06.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-06-04 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

KSIĘGOWA / KSIĘGOWY - od 2 500 PLN

- Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, dekretacja, sporządzanie deklaracji i rozliczeń podatkowych.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. -Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Wymagana znajomość zasad rachunkowości. Wymagana znajomość programu finansowo - księgowego SYMFONIA. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: e.mehl (at) bukfdekret.pl
BIURO USŁUG KSIĘGOWO-FINANSOWYCH DEKRET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-12-07 - Katowice (śląskie)

MECHANIK ,POMOCNIK MECHANIKA - od 2 900 PLN

Obsługa urządzeń warsztatowych, umiejętność spawania mile widziana
US AUTO SOBIESKI Janusz Sobieski Serwis Samochodów Amerykańskich - 2018-09-25 - Ząbki (mazowieckie)

INSPEKTOR W WYDZIALE INFRASTRUKTURY DROGOWEJ - od 2 800 do 7 000 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:a)bezpośredni nadzór, jako inspektor nadzoru inwestorskiego, nad wykonywanymi robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień, polegający na:- sprawowaniu kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;- sprawdzaniu jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów;- sprawdzaniu i odbiorze robót ulegających zakryciu lub zanikających;- uczestniczeniu w próbach i odbiorach technicznych instalacji oraz urządzeń technicznych;- potwierdzaniu faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;- kontrolowaniu rozliczeń budowy,b)współpraca z projektantem przy rozwiązywaniu problemów technicznych i organizacyjnych wynikłych przy realizacji dokumentacji projektowej,c)sprawdzanie dokumentacji projektowych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,d)sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,e)zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia /zakończenia robót budowlanych w ramach, realizowanych przez Wydział Infrastruktury Drogowej, inwestycji oraz o zmianach osób pełniących funkcje w procesie inwestycyjnym,f)prowadzenie spraw związanych z odbiorem końcowym zadań inwestycyjnych realizowanychprzez Wydział Infrastruktury Drogowej,g)opiniowanie, w tym szacowanie kosztów, planowanych zadań inwestycyjnych, w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,h)udział w komisjach przetargowych,i)prowadzenie spraw związanych z remontami infrastruktury technicznej i drogowej, w tym prowadzenie wizji lokalnych stanu technicznego dróg,j)prowadzenie spraw związanych z remontem parkingów przeznaczonych dla postoju pojazdów wykonujących przewozy drogowe oraz miejsc wykonywania kontroli ruchui transportu drogowego,k)sprawdzanie, pod względem merytorycznym, dowodów księgowych związanych z finansowaniem remontów,l)prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem i utrzymywaniem kanałów technologicznych.Wymagania niezbędne:a)wykształcenie wyższe techniczne,b)co najmniej 3 letni staż pracy,c)uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjno - drogowej lub pokrewne (uprawnienia do nadzoru robót drogowych) wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,d)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,e)nieposzlakowana opinia,f)obywatelstwo polskie,g)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,h)nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:a)znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo budowlane wrazz rozporządzeniami wykonawczymi, ustawy prawo zamówień publicznych wrazz rozporządzeniami wykonawczymi oraz ustawy o pracownikach samorządowych,b)biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office,c)prawo jazdy kat. B.Wymagane dokumenty:a)list motywacyjny podpisany własnoręcznie,b)kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,c)życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,d)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,e)kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy),f)kserokopia uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjno - drogowej bez ograniczeń wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,g)dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.),h)oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,i)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,j)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,k)zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie,l)oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,b)obowiązują następujące normy czasu pracy:- 8 godzin na dobę, z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dobę przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesięcznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, drugie piętro, brak windy.Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Inspektor w Wydziale Infrastruktury Drogowej Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.26.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 17.06.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-06-04 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

Praca w kuchni
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Grójec (mazowieckie)

INŻYNIER BUDOWNICTWA - od 3 900 PLN

WYCENY, SZUKANIE PODWYKONAWCÓW, ZAMAWIANIE MATERIAŁÓW I ROZLICZANIE ROBÓT BUDOWLANYCH.MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: DĘBICA I OKOLICE
"IGLOOBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-03-30 - Dębica (podkarpackie)

KIEROWNIK ROBÓT - od 4 000 do 5 000 PLN

Zlecanie i nadzór nad wykonywanymi pracami związanymi z pielęgnacją zieleni, pracami porządkowymi, wywozem nieczystości na terenie Trójmiasta
P.U. "CLEAN-BUD" SP. J. J.ROMANOWSKI, H. ROMANOWSKA - 2021-05-17 - Gdynia (pomorskie)

KIEROWCA AUTOBUSU - 2 000 - 4 500 PLN

Przewóz osób wg. zleceń.
TRANSPORT LISOWIEC - 2017-03-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

KIEROWNIK ROBÓT - od 4 000 do 5 000 PLN

Zlecanie i nadzór nad wykonywanymi pracami związanymi z pielęgnacją zieleni, pracami porządkowymi, wywozem nieczystości na terenie Trójmiasta
P.U. "CLEAN-BUD" SP. J. J.ROMANOWSKI, H. ROMANOWSKA - 2021-05-17 - Gdynia (pomorskie)

ELEKTROMECHANIK - od 3 600 PLN

Naprawa i konserwacja maszyn produkcyjnych, utrzymanie maszyn w ruchu.
Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita - 2020-08-03 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 250 PLN

wydawanie i przyjmowanie towarów,obsluga wózka widłowego
Handel Hurtowy, Materiały Budowlane, Nawozy Krzysztof Horożaniecki - 2019-07-16 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

KIEROWNIK ROBÓT - od 4 000 do 5 000 PLN

Zlecanie i nadzór nad wykonywanymi pracami związanymi z pielęgnacją zieleni, pracami porządkowymi, wywozem nieczystości na terenie Trójmiasta
P.U. "CLEAN-BUD" SP. J. J.ROMANOWSKI, H. ROMANOWSKA - 2021-05-17 - Gdynia (pomorskie)

RECEPCJONISTA - od 2 100 PLN

przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na zakwaterowanie, prezentowanie gościom usług dodatkowych świadczonych przez hotel, obsługa sprzętu w recepcji (komputer, fax, ksero, telefon)
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Prudnik (opolskie)

KOORDYNATOR RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ - od 2 400 PLN

Monitorowanie sytuacji, współpraca z rodzinami zastępczymi, kontakty z instytucjami, wszelkie prace biurowe
Organizator Pieczy Zastępczej w Lesznie - 2019-01-03 - Leszno (wielkopolskie)

PRASOWACZKA - do 4 000 PLN

Szycie odzieży damskiej
Gracja P.P.H. Kopeć Zygmunt Import-Export - 2017-06-07 - Bytom (śląskie)

AUTOMATYK - od 4 000 PLN

Obowiązki:- Projektowanie instalacji elektrycznych i układów sterowania w maszynach- Tworzenie programów na sterowniki PLC i panele HMIWymagania:- Umiejętność programowania sterowników PLC i paneli HMI- Umiejętność projektowania instalacji elektrycznych w maszynach zgodnie z obowiązującymi normami- Umiejętność parametryzowania napędów falownikowych i serwo- Uprawnienia SEP do 1kV
MultiMasz Szlifierki spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-10-19 - Łódź (łódzkie)

DRUKARZ OFFSETOWY - do 5 650 PLN

Samodzielny druk na maszynie arkuszowej wielokolorowej wg kart technologicznych i procedur zakładowych.
ARGO CARD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK SKŁADU WĘGLOWEGO - od 2 500 PLN

prace związane z załadunkiem, rozładunkiem węgla, transport węgla do klientów
MPM Zagórski spółka cywilna - 2017-12-07 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

KUCHARZ KUCHNI ORIENTALNEJ - od 2 500 PLN

przygotowywanie potraw według oryginalnych receptur kuchni orientalnej
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Zielona Góra (łódzkie)

SPRZEDAWCA-KASJER - od 2 600 PLN

praca na kasie, obsługa klienta na sali sprzedaży, wykładanie towaru, prace porządkowe
JERONIMO MARTINS POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-01-02 - Cieszyn (śląskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

zapoznanie z obowiązkami na stanowisku; organizacja obiegu dokumentów;obsługa urządzeń biurowych;udzielanie informacji z zakresu realizacji zadań KRIR;kontakty telefoniczne i bezpośrednie; prowadzenie kalendarza spotkań; pomoc przy organizacji konferencji i seminariów
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Warszawa (mazowieckie)

PIEKARZ - od 2 500 PLN

PRACA PRZY PRODUKCJI WYROBÓW CUKIERNICZYCH I PIECZYWA.Kontakt z pracodawcą: 713515162
CUKIERNIA-KAWIARNIA WOLAK - 2017-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)

OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ PRZEMYSŁU SPOŻYWCZEGO - od 14,7 PLN

Przygotowanie surowców do produkcji wyrobów spożywczych, przygotowanie wyrobów do wysyłki, utrzymanie w czystościurządzeń, maszyn i sprzętu. Obsługa urządzeń produkcyjnych. Pakowanie i etykietowanie opakowań w języku ukraińskim.Komunikowanie się ze współpracownikami i przełożonymi w ramach zespołu pracowników z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Słomniki (małopolskie)

SPAWACZ DO PRZYUCZENIA - od 2 000 PLN

.
TECHNOMET SP. ZO.O. - 2016-12-06 - Zawadzkie (opolskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE INFRASTRUKTURY DROGOWEJ - od 2 800 do 7 000 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:a)bezpośredni nadzór, jako inspektor nadzoru inwestorskiego, nad wykonywanymi robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień, polegający na:- sprawowaniu kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;- sprawdzaniu jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów;- sprawdzaniu i odbiorze robót ulegających zakryciu lub zanikających;- uczestniczeniu w próbach i odbiorach technicznych instalacji oraz urządzeń technicznych;- potwierdzaniu faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;- kontrolowaniu rozliczeń budowy,b)współpraca z projektantem przy rozwiązywaniu problemów technicznych i organizacyjnych wynikłych przy realizacji dokumentacji projektowej,c)sprawdzanie dokumentacji projektowych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,d)sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,e)zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia /zakończenia robót budowlanych w ramach, realizowanych przez Wydział Infrastruktury Drogowej, inwestycji oraz o zmianach osób pełniących funkcje w procesie inwestycyjnym,f)prowadzenie spraw związanych z odbiorem końcowym zadań inwestycyjnych realizowanychprzez Wydział Infrastruktury Drogowej,g)opiniowanie, w tym szacowanie kosztów, planowanych zadań inwestycyjnych, w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,h)udział w komisjach przetargowych,i)prowadzenie spraw związanych z remontami infrastruktury technicznej i drogowej, w tym prowadzenie wizji lokalnych stanu technicznego dróg,j)prowadzenie spraw związanych z remontem parkingów przeznaczonych dla postoju pojazdów wykonujących przewozy drogowe oraz miejsc wykonywania kontroli ruchui transportu drogowego,k)sprawdzanie, pod względem merytorycznym, dowodów księgowych związanych z finansowaniem remontów,l)prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem i utrzymywaniem kanałów technologicznych.Wymagania niezbędne:a)wykształcenie wyższe techniczne,b)co najmniej 3 letni staż pracy,c)uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjno - drogowej lub pokrewne (uprawnienia do nadzoru robót drogowych) wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,d)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,e)nieposzlakowana opinia,f)obywatelstwo polskie,g)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,h)nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:a)znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo budowlane wrazz rozporządzeniami wykonawczymi, ustawy prawo zamówień publicznych wrazz rozporządzeniami wykonawczymi oraz ustawy o pracownikach samorządowych,b)biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office,c)prawo jazdy kat. B.Wymagane dokumenty:a)list motywacyjny podpisany własnoręcznie,b)kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,c)życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,d)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,e)kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy),f)kserokopia uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjno - drogowej bez ograniczeń wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,g)dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.),h)oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,i)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,j)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,k)zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie,l)oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,b)obowiązują następujące normy czasu pracy:- 8 godzin na dobę, z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dobę przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesięcznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, drugie piętro, brak windy.Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Inspektor w Wydziale Infrastruktury Drogowej Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.26.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 17.06.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-06-04 - Siemianowice Śląskie (śląskie)


Wybierz powiat