MONTER DOCIEPLEŃ BUDYNKÓW Mielec oferta pracy "MALBUD" Zakład Remontowo Budowlany- Dolot J.

Stanowisko: MONTER DOCIEPLEŃ BUDYNKÓW

Wynagrodzenie: do 2 100 PLN

Zakres obowiązków: monter dociepleń budynków

Data publikacji: 2018-07-25

Lokalizacja: Mielec (podkarpackie)

Pracodawca: "MALBUD" Zakład Remontowo Budowlany- Dolot J.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Sękowskiego 4a/3, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: monter dociepleń budynków

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: MONTER DOCIEPLEŃ BUDYNKÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mielec

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mielec

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: monter ociepleń budynków

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 25.07.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe

Nazwa pracodawcy: "MALBUD" Zakład Remontowo Budowlany- Dolot J.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Adres pracodawcy:
Sękowskiego 4a/3, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt telefoniczny:606227537

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

Powiat pracodawcy: mielecki

Gmina pracodawcy: Mielec

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Mielec

Ulica pracodawcy: Sękowskiego

Numer budynku pracodawcy: 4a

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: monter ociepleń budynków

Data dodania oferty pracy: 25.07.2018

Oferta pracy ważna do: 24.08.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 25.07.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 25.07.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

POMOC KUCHENNA - 13 - 15 PLN

Lepienie pierogów i pomoc w kuchni
EWA NANKE SKLEP MIĘSNO-WĘDLINIARSKI "PIGI" - 2017-10-20 - Kraków (małopolskie)

KOLPORTER ULOTEK - od 10 PLN

Roznoszenie ulotek i plakatów reklamowych.
kontakt przez OHP - 2016-02-15 - Żuławka (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - od 2 000 PLN

PRODUKCJA CIAST, CIASTECZEK I PĄCZKÓW
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Skierniewice (łódzkie)

POMOCNIK MURARZA - do 2 000 PLN

Prace pomocnicze
AGATA PAWLIK FIRMA PAKSBUD - 2017-08-07 - Strzałków (łódzkie)

KUCHARZ - 2 000 - 3 000 PLN

Wykształcenie zawodowe; doświadczenie: brak wymagań; przygotowywanie posiłków wg. określonych receptur; dwie zmiany; praca także w weekendy; miejsce pracy: Gliwice
RESTAURACJA WANILIA ALEKSANDRA WRÓBEL - 2017-04-04 - Gliwice (śląskie)

OPIEKUN W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Zduńska Wola (łódzkie)

POMOCNIK TAPICERA - do 2 500 PLN

zbijanie korpusów, przygotowanie materiału do tapicerowania i dostarczenie na stanowisko pracy tapicera
"INVEST" Mateusz Goliszewski - 2016-11-25 - Byszwałd (warmińsko-mazurskie)

MECHANIK UTRZYMANIA RUCHU. - od 3 000 PLN

Utrzymanie ciągłości maszyn produkcyjnych, usuwanie awarii, dokonywanie przeglądów i konserwacji maszyn, instalacja nowych maszyn i urządzeń, ocena stanu technicznego maszyn i instalacji oraz podejmowanie decyzji o dopuszczeniu lub wstrzymaniu ich pracy oraz formie napraw, prowadzenie niezbędnej dokumentacji, wsółpraca z innymi działami. Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe - techniczne, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, mile widziane w firmie produkcyjnej, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność podejmowania decyzji, wysokie zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w grupie, znajomość obsługi komputera MS Office.
RANDSTAD POLSKA Sp. z o. o. - 2016-10-10 - Gniewino (pomorskie)

OPIEKUNKA DZIECI W DRODZE DO SZKOŁY - od 2 000 PLN

opieka nad uczniami dowozonymi do szkoły, pomoc w wejściu, opuszczanie autobusu szkolnego przez uczniów
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Harasiuki (podkarpackie)

ADMINISTRATOR SKLEPU INTERNETOWEGO - od 2 700 PLN

wprowadzanie, uzupełnianie i aktualizacja treści e-sklepu, zarządzanie ofertami, kreowanie ofert i promocji, obsługa i realizacja zamówień, kontakt z klientami, dbałość o wizerunek e-sklepu
MOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-01 - Kwidzyn (pomorskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Świdnica (dolnośląskie)

1118U REJESTRATORKA MEDYCZNA - od 1 850 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Radom (mazowieckie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Obsługa klientów sklepu, obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru na półki, dbanie o estetyczny wygląd i ekspozycję towarów
SŁONECZKO S. A. - 2016-07-12 - Międzyrzecz (lubuskie)

OPERATOR WTRYSKARKI - od 2 500 PLN

- obsługa oraz nadzór nad urządzeniami produkującymi wyroby z tworzyw sztucznych;- obsługa urządzeń podających surowiec oraz innych wspomagających pracę produkcji;- prawidłowe oznakowanie produkowanych towarów;- utrzymywanie porządku i czystości na hali produkcyjnej, przestrzeganie zasad bezpieczeństwa ppoż.;- prowadzenie dokumentacji produkcyjnej przy użyciu programów komputerowych oraz metodami tradycyjnymi;- uczestnictwo w czynnościach reklamacyjnych w zakresie wad jakościowych lub braków/ nadwyżek ilościowych.
FONTE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-01 - Zator (małopolskie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO - od 2 500 PLN

Praca w Wolsztynie,umowa zlecenie
Centrum Edukacyjno-Szkoleniowe ATENA - 2016-12-20 - Wolsztyn (wielkopolskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

Wykonywanie wszelkich prac budowlanych. Praca teren powiatu. Możliwe przyuczenie. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
Zakład Produkcyjno-Usługowy Stanisław Koźlak - 2017-07-03 - Sułkowice (małopolskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - 997,4 PLN

Wg. harmonogramu RPO
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Mierzęcin (lubuskie)

TERAPEUTA ZAJĘCIOWY- STAŻ POWER III - 1 017,4 PLN

WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

sprawdzanie, odbieranie poczty, obsługa urządzeń biurowych, nadzór nad dokumentami firmy, prowadzenie terminarza firmowego, koordynacja prac biura
ARK JOBS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-09 - Ruda Śląska (śląskie)

SPRZEDAWCA/DORADCA KLIENTA - od 2 100 PLN

obsługa klienta, doradztwo klientowi, współpraca z zespołem sklepu, dbanie o wygląd i wystrój sklepu
A&W MODA Alina Soćko - 2018-02-06 - Zambrów (podlaskie)

SPEDYTOR MIĘDZYNARODOWY - do 1 750 PLN

planowanie i organizowanie transportu,negocjowanie z klientami,nawiązywanie kontaktów
DELTA Andrzej Woroch - 2015-11-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ADMINISTARTOR SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH - od 3 500 PLN

Administartor systemów komputerowych odpowiada za instalację i administrowanie systemami komputerowymi; zajmuje się nadzorowaniem pracy systemów komputerowych oraz przeprowadzaniem okresowego przeglądu i konserwacji systemów komuterowych; przydziela użytkownikom dostęp do systemów, oprogramowania itd.
kontakt przez PUP - 2015-12-28 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW - od 2 500 PLN

zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe marketing i zarządzanie, umiejętności: znajomość rynku UE, Europy Wschodniej (branża: zarządzanie kapitałem ludzkim), organizacja pracy podległym pracownikom, doświadczenie zawodowe: min. 1 rok na w/w stanowisku, prawo jazdy kat.B, znajomość j. angielskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: odpowiedzialność za nadzorowanie i koordynowanie procesów związanych z obsługą zagranicznych klientów firmy. Opracowywanie kompleksowych ofert skierowanych do zagranicznych klientów. Negocjowanie warunków oraz monitorowanie otoczenia rynkowe w poszukiwaniu potencjalnych klientów poza granicami kraju. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, UE, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Lublin (lubelskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 1 850 PLN

Wystawianie zaświadczeń o demontażu samochodu, ubezpieczenia 0C,sprzedaż części używanych, sprawy kadrowe, obsługa klienta. Doświadczenie w ubezpieczeniach, w pracy biurowej oraz jako sprzedawca
Auto-Kasacja,Złom Dariusz Ołów - 2016-03-11 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - 14 - 3 200 PLN

Prace porządkowe na terenie zakładu, dowóz towarów do klienta.
Starzyk Mirosław STARZYK - 2017-10-07 - Turza Śląska (śląskie)

TYNKARZ - do 1 050 PLN

tynkowanie wewnątrz budynków(praca na terenie Polski, Małopolski)
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Skawina (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 050 PLN

obsługa klienta w zakresie zakładów bukmacherskich oraz sprzedaż w punkcie (gazety, karty telefoniczne, zdrapki, inne); prace porządkowe i inne bieżące prace na danym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Gostynin (mazowieckie)

PSYCHOLOG - od 45 PLN

Zakres zadań: 1) sporządzanie diagnozy psychofizycznej dziecka, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, udziału w zajęciach rewidalicyjno wychowawczych oraz konieczności objęcia dziecka pomocą profilaktyczno wychowawczą lub resocjalizacyjną albo leczeniem i rehabilitacją; 2) sporządzanie opinii o posiadaniu predyspozycji i motywacji do pełnienia funkcji rodziny zastępczej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka; 3) sporządzanie opinii dla ośrodka adopcyjnego celem przygotowania dzieci z uregulowaną sytuacją prawną do adopcji; 4) opiniowanie i orzekanie w sprawach wymagających stanowiska psychologa; 5) posługiwanie się testami psychologicznymi w zakresie opiniowania odnośnie ustawy z dnia 25 luty 1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.Wymagane dokumenty. 1) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej; 2) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje i umiejętności; 3) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku psychologa;. 4) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe. 5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; 6) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.).Składanie dokumentów. 1) Dokumenty i oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane. 2) Dokumenty aplikacyjne należy składać w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Gdańskim ul. Warszawska 28a, 82-100 Nowy Dwór Gdański (sekretariat pokój 02) lub drogą pocztową (liczy się data wpływu) do dnia 30 maja 2018 r., do godz. 15.00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: PSYCHOLOG UMOWA ZLECENIE.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2018-05-18 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)


Wybierz powiat