KSIĘGOWY Lublin oferta pracy Małgorzata Zietek-Żerdzicka
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: •przyjmowanie, weryfikacja i układanie dokumentów księgowych •księgowanie dokumentów firm (KPIR, pełna księgowość)•mile widziana obsługa programu OPTIMA•sporządzanie deklaracji podatkowych do US
Data publikacji: 2017-05-18
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: Małgorzata Zietek-Żerdzicka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WSCHODNIA 2, 20-015 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•przyjmowanie, weryfikacja i układanie dokumentów księgowych •księgowanie dokumentów firm (KPIR, pełna księgowość)•mile widziana obsługa programu OPTIMA•sporządzanie deklaracji podatkowych do US
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA PROGRAMÓW KSIĘGOWYCH
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Elastyczność, wysoka motywacja, doświadczenie w kontaktach z klientami, dobre maniery.
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
skończone studia kierunkowe o specjalizacji finanse rachunkowość lub pokrewne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Małgorzata Zietek-Żerdzicka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
WSCHODNIA 2, 20-015 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: WSCHODNIA
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.05.2017
Data dodania oferty pracy: 18.05.2017
Oferta pracy ważna do: 30.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace pomocniczne na produkcji,
"POLMLEK" Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
obowiązki księgowego
"DROG-BET Łukasz Kowalski" - 2016-03-08 - Podgórzyn (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z właścicielami lokali, obsługa dedykowanego oprogramowania, rozliczenia mediów, obsługa programów office. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16. Wynagrodzenie 2100 zł brutto na okresie próbnym. Mile widziane osoby niepełnosprawne.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające do firmy drogą telefoniczną, poprzez chat/fax, mail, pocztą tradycyjną. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy. Praca na dwie zmiany 8:30-16:30, 11:00-19:00. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw.jobs (at) acneuro.com
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) Sp. z o.o. - 2016-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Pomoc przy rozładunku płyt oraz przy składaniu i montażu mebli.
Stolmax Meble Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2017-10-27 - Stróżewko (mazowieckie)
Praca przy produkcji wafli, paluszków
MIECZYSŁAW MATUS ZAKŁAD WYROBU ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH "BASTEK BIS" - 2017-09-25 - Humniska (podkarpackie)
księgowanie faktur zakupowych, - rozliczanie,uzgadnianie i potwierdzanie rozrachunków z kontrahentami, - dekretacjai księgowanie dokumentów, - uzgadnianie kont księgowych. Umiejętności i uprawnienia: Wymagania: - wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne z zakresu finansów i rachunkowości, - min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, - znajomość przepisów podatkowych, ustawy o rachunkowości i innych przepisów dotyczących prawa podatkowego, - umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, - dokładność, dobra organizacja pracy, - samodzielność, odpowiedzialność.Dodatkowe wymagania: Oferujemy: - umowa o pracę z wynagrodzeniem netto 2 000 zł, po okresie próbnym netto 2 500 zł, - możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenie kwalifikacji, - możliwość wdrażania własnych pomysłów i usprawnień, pakiet prywatnej opieki medycznej, - zniżki dla pracowników na wybrany asortyment firmowy, ubezpieczenie grupowe.
PRZEDSIĘBIORSTWO PIEKARSKO-CUKIERNICZE MACHELA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-05 - Jaszkowa Dolna (dolnośląskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych;wymagana znajomość przepisów podatkowych, obsługi programu Rewizor, Subiekt
K & M Biuro Rachunkowe A. Milkowska, B. Kułakowska s.c. - 2016-03-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wg programu stazu. STaż unijny PO WER
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Łask (łódzkie)
spawanie
TULMET Adam Balcer - 2016-06-21 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
POMOC W PRZYGOTOWYWANIU I WYDAWANIU POSIŁKÓW, SPRZATANIE KUCHNI I STOŁÓWKI SZKOLNEJWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZASADNICZE ZAWODOWE
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 42 IM. STEFANII SEMPOŁOWSKIEJ - 2018-07-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
Piekarnia Włoch Wiesław - 2016-03-10 - Niemienice (lubelskie)
prowadzenie uproszczonej księgowości podmiotów gospodarczych wraz z ewidencją zakupów i sprzedaży VAT, korespodencja mailowa z klientami, zajmowanie się poprawnością i weryfikacją dokumentów przynoszonych do biura przez podmioty gospodarcze
QUERCUS GROUP Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Bielawa (dolnośląskie)
ewidencjonowanie i kwalifikowanie dokumentów księgowych,
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Łomianki (mazowieckie)
Praca na magazynie wyrobów gotowych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe LANKO Katarzyna Langowska - 2016-10-03 - Dobra (wielkopolskie)
księgowanie dokumentów, sporządzanie list płac, rozliczanie umów cywilnoprawnych, sporządzanie delkaracji do ZUS
GRUPA PRODUCENTÓW ROLNYCH "ERGO - ROL" Sp. z o.o. - 2017-02-21 - Kiełpiny (wielkopolskie)
Prace związane z rozliczeniem podatku VAT, podatków dochodowych. Prowadzenie dokumentacji związanej z tymi podatkami. Sporządzanie dokumentacji pracowniczej, kart wynagrodzeń, list płac. Sporządzanie deklaracji do ZUS.
POMORSKI Księgowość Sp. z o.o. Sp. k. Wiesław Pomorski - 2016-03-11 - Płock (mazowieckie)
pozliczanie i księgowanie delegacji, sporządzanie sprawozdań do GUS i Urzędów,księgowanie zakupu usług medycznych, obsługa kasy,rozliczanie i księgowanie kosztów
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Słubice (lubuskie)
Wykształcenie: wyższe; prowadzenie pełnej księgowości 5 osób prawnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Spółdzielnia Socjalna Społeczna Palarnia Kawy - 2018-01-12 - Gliwice (śląskie)
•wystawianie faktur sprzedaży•dekretowanie i wprowadzanie dokumentów do ewidencji księgowej•uzgadnianie sald rozliczeń z dostawcami i odbiorcami•przygotowywanie przelewów bankowych•prowadzenie ewidencji kasowej•aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych według określonych standardówGodziny pracy 7:30 - 15:30Praca na okres próbny: 3 miesiąceKontakt z pracodawcą: sekretariat (at) bczwroc.pl, 717120700
Bonifraterskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - 2018-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Brak danych
Westline Group Sp. z o.o. - 2018-02-20 - Ząbki (mazowieckie)
Prowadzenie spraw związanych z bieżącym nadzorem nad schroniskiem dla bezdomnych zwierząt w Orzechowcach,prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług weterynaryjnych,współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego i Strażą Miejską w zakresie realizacji programu przeciwdziałania bezdomności zwierząt oraz inne zadania określone w BIP dla miasta Przemyśla.
Urząd Miejski w Przemyślu - 2016-02-26 - Przemyśl (podkarpackie)
Obsługa klientów, wykonywanie kosztorysów, obmiarów dla Klientów; fachowe doradztwo produktowe w zakresie sprzedaży; opieka i wsparcie dla nad Klientami firmy; pozyskiwanie nowych Klientów. Wykształcenie minimum średnie, wyższe pożądane, dyspozycyjność, bardzo dobre widzenie kolorów, obsługa komputera, wykonywanie kosztorysów, prawo jazdy kat. B. brak przeciwwskazań do podnoszenia wiader do 25 kg. Nastawienie sprzedażowe, samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja pracy własnej, dyspozycyjność, umiejętność negocjacji, umiejętność nawiązywania kontaktów, podsatwowe umiejętności kosztorysowania, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, wysokie zdolności komunikacyjne, sprawna praca w systemach komputerowych, ogólna orientacja o rynku branżowym w zagadnieniach związanych z temetyką budowlaną (znajomość na temet farb i tynków, doboru kolorystyki), gotowość do podnoszenia kwalifikacji w zakresie znajomości rynku branżowego, wiedzy o produktach i systemach Firmy ECORSON.
ECORSON - 2016-03-17 - Łódź (łódzkie)
kompleksowe prowadzenie ksiąg zgodnie z obowiązującymi przepisami, dekretowanie i księgowanie dokumentów, uzgadnianie sald rozliczeń międzyokresowych, prowadzenie rejestru środków trwałych, rozliczanie podatków (VAT, CIT) oraz sporządzanie deklaracji i informacji do odpowiednich urzędów, przygotowywanie raportów, sprawozdań finansowych, miesięcznych bilansów, rachunków wyników
MJM GROUP S.A. - 2016-04-14 - Legnica (dolnośląskie)
Malowanie zanurzeniowe i malowanie elektrostatyczne natryskowe konstrukcji oraz pojemników metalowych.Praca w godzinach od 7:00 do 15:45 w tym godzinna przerwa.
PALGETRANS Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Wykroty (dolnośląskie)
praca w cateringu (czasami również w weekendy)wykształcenie bez znaczeniawymagane doświadczenie
Przedsiębiorstwo Handlowo usługowe MARTA PRAJSNAR - 2017-08-29 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
przepakowanie soków z jednych opakowań do drugich
kontakt przez OHP - 2017-10-27 - Rzeszów (podkarpackie)
prace zwiazane z montażem konstrukcji budowlanych
NORDSTAFF GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-05 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego w kl. VII szkoły podstawowej w wymiarze 1 godziny miesięcznie (10 godzin w roku szkolnym).
Zespół Placówek Oświatowych w Górach - 2017-08-08 - Góry (świętokrzyskie)