KOORDYNATOR DS. BASENÓW* Świnoujście oferta pracy Interferie Medical SPA sp. z o.o.
Stanowisko: KOORDYNATOR DS. BASENÓW*
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Koordynowanie pracy specjalistów - ratowników, zabezpieczanie sprzętu ratowniczego, sporządzanie grafików, dyżurów, utrzymanie prawidłowych parametrów wody basenowej (technologia basenowa),prowadzenie magazynów i ewidencja sprzętu.
Data publikacji: 2019-10-29
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Interferie Medical SPA sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Uzdrowiskowa 15, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Koordynowanie pracy specjalistów - ratowników, zabezpieczanie sprzętu ratowniczego, sporządzanie grafików, dyżurów, utrzymanie prawidłowych parametrów wody basenowej (technologia basenowa),prowadzenie magazynów i ewidencja sprzętu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR DS. BASENÓW*
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi technicznej biur, hoteli i innych obiektów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kurs KPP
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe: praca na stanowisku kierowniczym 2 lataUmiejętności: obsługa urządzeń basenowych, prowadzenie technologii basenowej
Nazwa pracodawcy: Interferie Medical SPA sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Chojnowska 41, 59-220 Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Legnica
Gmina pracodawcy: Legnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Legnica
Adres strony pracodawcy: www.inmedicalspa.pl
Ulica pracodawcy: Chojnowska
Numer budynku pracodawcy: 41
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi technicznej biur, hoteli i innych obiektów
Data dodania oferty pracy: 31.10.2019
Oferta pracy ważna do: 15.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9b44619a109c687a59c310f414bb0321
Podobne oferty pracy
RZETELNE WYKONUWANIE ZLECNIA I PORZĄDEK NA STANOWISKU PRACYWYMAGANIA:ZAWODOWE LUB ŚREDNIE WYKSZTAŁCENIE, UMIEJĘTNOŚCI OGÓLNOBUDOWLANE, BADANIA WYSOKOŚCIOWE POWYŻEJ 3M., MINIMUM 5 LAT DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE
USŁUGI SZTUKATORSKIE I RENOWACJA EWA MROSS - 2016-08-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Ogólny zakres obowiązków: a. Koordynacja prac projektowych w zakresie projektowania w branży instalacyjnej, w tym monitorowanie i nadzór nad terminową realizacją prac projektowych na poszczególnych etapach projektowania.b. Zgłaszanie uwag bądź zastrzeżeń do weryfikowanej dokumentacji projektowej oraz nadzór nad ich realizacją.c. Nadzór i bieżąca koordynacja podwykonawców opracowujących dokumentację projektową, jak również rozwiązywanie problemów technicznych i prowadzenie uzgodnień technicznych w branży instalacyjnej, m.in. w punktach granicznych ich zakresu projektowania.d. Opiniowanie specyfikacji technicznych do zapytań ofertowych na zakup kompletnych instalacji, urządzeń i usług, e. Opiniowanie części technicznej otrzymywanych ofert na zakup kompletnych instalacji, urządzeń i usług.f. Uczestnictwo w spotkaniach i uzgodnieniach technicznych z poddostawcami urządzeń i instalacji dla zakresu kompletnych instalacji, urządzeń i usług.g. Organizacja, prowadzenie i uczestnictwo w spotkaniach technicznych oraz naradach koordynacyjnych z udziałem poszczególnych uczestników procesu projektowania w ramach branży instalacyjnej.h. Współpraca z Biurem Budowy związana z nadzorem nad realizacją prac projektowych, a wynikająca z powierzonego zakresu obowiązków.i. Kontrola i koordynacja nadzoru autorskiego z zakresu branży instalacyjnej.j. Docelowo po zakończeniu cyklu projektowania, nadzór na budowie nad realizacją prac z branży instalacyjnej oraz instalacji sprężonego powietrza, zamgławiania i odkurzania.
E003B7 Sp. z o.o. - 2016-04-13 - Jaworzno (śląskie)
praca na hali produkcyjnej, rozwożenie towarów do odbiorców
"Hana-Polska" Sp. z o.o. - 2018-09-11 - Ciechanów (mazowieckie)
-sprzątanie wybiegów zewnętrznych i boksów wewnętrznych dla zwierząt-przygotowywanie posiłków dla zwierząt według wytycznych-nadzór nad dobrostanem zwierząt-prace porządkowe na terenie Ogrodu Zoologicznego
Dylen Sp. z o.o. - 2019-10-16 - Borysew (łódzkie)
umawianie kandydatów na spotkanie z menadżerami na rozmowy kwalifikacyjne, budowanie dobrych relacji z menadżerami oraz współpracującymi zespołami, wspieranie eventów ( targi pracy, assessment center itd.), aktualizowanie systemu, tworzenie raportów z systemu, audytowanie potencjalnych kandydatów aby mieć pewność, iż wszystkie kroki w procesie rekrutacyjnym zostały wykonane, wspieranie zespołu w codziennej pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Kraków (małopolskie)
pomoc w przygotowaniu potraw gorących z kuchni nepalskiej i indyjskiej, w szczególności potraw wegańskich i wegetariańskich, pomoc w przygotowaniu dań smażonych, grillowanych, gotowanych i dań głównych z kuchni nepalskiej i indyjskiej
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Piekarz piecowy
Piekarnia ZIARNO Jan Winiarski Spółka Jawna - 2018-09-14 - Tarnów (małopolskie)
Kontakt z pracownikami tymczasowymi, obsługa zatrudnionych w procesie adaptacji zawodowej (m.in. badania wstępne, otworzenia konta bankowego, aktywacja karty sim, szkolenie BHP), udział w tłumaczeniu rozmów i dokumentacji, koordynowanie zakwaterowania pracowników.
kontakt przez PUP - 2018-12-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prace szlifierskie
kontakt przez OHP - 2017-09-29 - Kocikowa (śląskie)
Ustalanie grafików, proste prace administracyjno- biurowe, opieka nad pracownikami, rekrutacja pracowników
Work Service Sp. z o.o. - 2016-09-20 - Wyszków (mazowieckie)
planowanie i organizacja działu transportu na rynki wschodnie
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Janowiec Wielkopolski (kujawsko-pomorskie)
koordynacja zaladunku
MEBLOSOFT SP. Z O.O. SP. K. - 2019-02-22 - Krapkowice (opolskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków. Lokal otwarty 10-20, godziny pracy/ wymiar etatu do uzgodnienia, rodzaj umowy Wynagrodzenie do uzgodnienia.
ARTEMOR Ewelina Szeląg - 2017-10-18 - Bolszewo (pomorskie)
przygotowywanie posiłków
SMAK-TAK S.C. GRZEGORZ PANEK, LUPA WALENTYNA - 2019-01-28 - Lubin (dolnośląskie)
pomoc przy sporządzaniu pism urzędowych, uzupelnianie dzienników objazdów dróg, uzupełnianie książek dróg oraz archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Sprawdzanie stanu urządzeń zainstalowanych w obiekcie podwzględem ich sprawności. Wykonywanie napraw sprzętuz wyłączeniem informatycznego, drobnych napraw hydraulicznych i innych nie wymagających specjalistycznych uprawnień. Wykonywanie drobnych remontow bieżących w budynku. Porządkowanie i utrzymywanie czystości terenow wokół obiektuOddziału. W razie potrzeby pełnienie dyżurów na portierni.
Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących - 2019-08-07 - Legnica (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) przyjmowanie wniosków o ustalenie prawa do zasiłku rodzinnego wraz z dodatkami, zasiłku pielęgnacyjnego, świadczenia pielęgnacyjnego, specjalnego zasiłku opiekuńczego jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia się dziecka, świadczenia rodzicielskiego;2) wprowadzanie danych osobowych świadczeniobiorców do programu komputerowego Świadczenia rodzinne;3) prowadzenie postępowania administracyjnego oraz sporządzanie i wydawanie decyzji dla osób zamieszkałych na terenie miasta Krosno Odrzańskie w zakresie świadczeń rodzinnych zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem;4) prowadzenie postępowań o zwrot nienależnie pobranych świadczeń;5) przygotowywanie list wypłat świadczeń w formie gotówkowej, przelewów na rachunek bankowy oraz przekazów pieniężnych i przedkładanie kierownikowi Ośrodka do zatwierdzenia;6) zgłaszanie do ubezpieczeń emerytalno-rentowych i zdrowotnych uprawnionych do ubezpieczenia odbiorców świadczeń pielęgnacyjnych;7) sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych (kwartalnych i rocznych) z wykorzystania dotacji w zakresie wypłaconych świadczeń oraz kosztów ich obsługi i przekazywanie do wojewody w wersji elektronicznej;8) opracowywanie informacji i analiz z zakresu realizowanych zadań, wynikających z odrębnych przepisów;9) realizowanie planu finansowego w zakresie powierzonych zadań, dokonywanie bieżącej i okresowej analizy wykonania tego planu oraz odpowiedzialność za prawidłowe wydatkowanie środków.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-10-10 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów, sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika i opieka nad pracownikami już zatrudnionymi,współpraca z dyrekcją w określaniu polityki przemieszczeń kadrowych i awansów, kierowanie zespołem pracowników zajmujących się kształtowaniem załogi i stusunków pracy
ERVIGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-14 - Zambrów (podlaskie)
Budowa od podstaw obiektów przemysłowych. Praca w akordzie, jednozmianowa w godz. 6.00-15.00 od poniedziałku do piątku m. in. w Jaworznie, Krakowie, Bielsku-Białej (pracodawca zapewnia dowóz z siedziby firmy, a w razie potrzeby zakwaterowanie).
Zakład Remontowo Budowlany Jan Kardacki - 2017-05-18 - Bielsko-Biała (śląskie)
organizowanie, nadzorowanie i kierowanie pracą działu, dbanie o utrzymanie należytego stanu technicznego budynków, pomieszczeń, urządzeń i wyposażenia Galerii, prowadzenie dokumentacji dot. remontów, inwestycji, przeglądów, napraw i zakupów związanych ze stanem technicznym Galerii, nadzór nad dokumentacją techniczną będącą w posiadaniu Galerii sprzętu i oprogramowania komputerowego, nadzór nad drobnymi pracami remontowymi i konserwacyjnymi, organizowanie szkoleń i kontrola przestrzegania przez pracowników BHP, zabezpieczenie i nadzorowanie racjonalnego gospodarowania wodą i energią elektryczną, cieplną, opracowywanie rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych obiektówbudowlanych, sprzętu i udządzeń oraz terminowa ich realizacja, prowadzenie spraw w zakresie Obrony Cywilnej jednostki, prowadzenie będącego w posiadaniu Galerii środka transportu, współpraca z innymi komórkami oraganizacyjnymi zakładu
GALERIA I OŚRODEK PLASTYCZNEJ TWÓRCZOŚCI DZIECKA TORUŃ - 2017-09-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prac sprzątających na terenie biur, hal i magazynów
TYRO KRZYSZTOF KACZMAREK - 2018-11-30 - Banino (pomorskie)
Naprawa pojazdów samochodowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Sulejówek (mazowieckie)
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:- obsługa biurowa konkursu "Wygraj Wesele Marzeń"- weryfikacja zgłoszeń- współpraca z komisją konkursową
Concept Seven Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
PRACA Z DZIEĆMI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM
CENTRUM EDUKACYJNE PROMAR KATARZYNA PYTEL - 2016-08-10 - Rzeszów (podkarpackie)
spedytor-osoba do przyczenia
MAKO TSL Błażej Makurat - 2017-08-11 - Lębork (pomorskie)
usługi fryzjerskie
Firma Fryzjersko-Kosmetyczna Barbara Barbara Żabińska - 2018-11-20 - Bytom (śląskie)
Przygotowywanie prowadzenie imprez integracyjnych
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Butryny (warmińsko-mazurskie)
- Rejestrowanie pacjentów, czynna asysta lekarzom stomatologom, porządkowanie dokumentacji medycznej, rozliczanie świadczeń w systemie komputerowym, sporządzanie zamówień środków medycznych, obsługa kasy fiskalnej, zapoznawanie się z obowiązującymi przepisami i wymogami odnośnie świadczeń medycznych w stomatologii. - Wynagrodzenie: 2500 zł brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Dla osób zainteresowanych istnieje możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy. - Praca w godz.: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie: policealne uzyskany dyplom asystentki stomatologicznej lub higienistki stomatologicznej. Mile widziane doświadczenie w rozliczaniu procedur NFZ, mile widziane doświadczenia na stanowisku asystentki stomatologicznej. Mile widziane umiejętność przy asystowaniu lekarzom stomatologom. Kontakt telefoniczny (tel.: 509-845-291) w godz.: 9:00-14:00 lub e-mail: kadry (at) olk.katowice.pl
OLK-MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-14 - Katowice (śląskie)
koordynacja produkcji, zarządzanie procesami produkcyjnymi
POL-INDUSTRIA S.A. W ORGANIZACJI - 2017-06-05 - Chorzele (mazowieckie)