KOORDYNATOR DS. ANALIZY BIZNESOWEJ I RAPORTOWANIA Gdańsk oferta pracy 'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ'


Największy wybór odzieży

Stanowisko: KOORDYNATOR DS. ANALIZY BIZNESOWEJ I RAPORTOWANIA

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnianie, że wszystkie dokumenty są archiwizowane i przechowywane we właściwy sposób, aby wszyscy członkowie zespołu Business Intelligence i interesariusze na całym świecie mieli do nich łatwy dostęp; wyszukiwanie, pobieranie i implementowanie materiałów Business Intelligence; tworzenie i zarządzanie we współpracy ze Specjalistą i Głównym Specjalistą (Business Intelligence) systemową biblioteką Business Intelligence: dodawanie, indeksowanie i zapewnianie kontroli treści oraz dokładności informacji i integralność danych; przeprowadzanie podstawowej analizy trendów z zakresu informacji, np. finansów/danych wydatków, pozyskiwania kanałów i wykorzystania technologi; współpraca ze Specjalistą/Głównym Specjalistą (Business Intelligence) w celu opracowywania nowych i ulepszania istniejących raportów oraz dostarczania wniosków dotyczących raportów ad hoc.

Data publikacji: 2018-12-05

Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)

Pracodawca: 'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ'

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Gdańsk Oliwa, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnianie, że wszystkie dokumenty są archiwizowane i przechowywane we właściwy sposób, aby wszyscy członkowie zespołu Business Intelligence i interesariusze na całym świecie mieli do nich łatwy dostęp; wyszukiwanie, pobieranie i implementowanie materiałów Business Intelligence; tworzenie i zarządzanie we współpracy ze Specjalistą i Głównym Specjalistą (Business Intelligence) systemową biblioteką Business Intelligence: dodawanie, indeksowanie i zapewnianie kontroli treści oraz dokładności informacji i integralność danych; przeprowadzanie podstawowej analizy trendów z zakresu informacji, np. finansów/danych wydatków, pozyskiwania kanałów i wykorzystania technologi; współpraca ze Specjalistą/Głównym Specjalistą (Business Intelligence) w celu opracowywania nowych i ulepszania istniejących raportów oraz dostarczania wniosków dotyczących raportów ad hoc.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00-18:30 (godziny pracy ustalane wewnątrz zespołu). Wynagrodzenie uzależnione od kompetencji kandydata.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR DS. ANALIZY BIZNESOWEJ I RAPORTOWANIA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C1 - zaawansowany

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doskonała znajomość języka ankielskiego; świetna znajomość pakietu MS Office (Word, Ecel, PowerPoint, Outlook); doświadczenie w poszukiwaniu wymaganych danych z różnych systemów w celu tworzenia raportów końcowych; doświadczenie w korzystaniu z baz danych związnych z zasobami ludzkimi i procesem rekrutacyjnym będzie atutem. Doświadczenie w odpowiadaniu na zapytania klientów przez telefon.Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00-18:30 (godziny pracy ustalane wewnątrz zespołu). Wynagrodzenie uzależnione od kompetencji kandydata. Miejsce pracy: Gdańsk Oliwa. Kandydat przesyła cv za pomocą formularza zgłoszeniowego: https://joboffice.traffit.com/public/form/a/220Oferujemy: rozwój kariery w renomowanej, międzynarodowej organizacji; szansę na współpracę z liderami rynku z różnych sektorów i krajów; możliwość angażowania się w dodatkowe inicjatywy, takie jak Employer Branding, Corporate Social Responsibilities i wydarzenia z Funduszu Społecznego lub zostanie wewnętrznym szkoleniowcem; dodatkowy dzień wolny, zajęcia językowe, kartę Multisport i inne korzyści.

Nazwa pracodawcy:
'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ'

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
Puszkarska 7F, 30-644 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: .

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: inny

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: m. Kraków

Gmina pracodawcy: Kraków

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kraków

Ulica pracodawcy: Puszkarska

Numer budynku pracodawcy: 7F

Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Data dodania oferty pracy: 05.12.2018

Oferta pracy ważna do: 04.01.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 05.12.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

RECEPCJONISTA - od 2 000 PLN

obsługa gości hotelu 3*; prowadzenie rezerwacji i korespondencji, kierowanie obiegiem dokumentów
Nadwiślańska Agencja Turystyczna sp. z o.o. - Hotel*** OGRODZISKO Wisła - 2017-08-02 - Wisła (śląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Zapoznanie z asortymentem oraz zasadami estetycznego ułożenia towaru,przyjmowanie dostaw towaru,pomoc przy obsłudze klienta.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Lublin (lubelskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 14,7 PLN

- obsługa maszyn dziewiarskich- kontrola jakości wytwarzanych wyrobówOferta pracy tymczasowej : umowa na czas wykonania określonej pracy.
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Łódź (łódzkie)

FAKTURZYSTKA X 2 - 1 017,4 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPRZĄTACZKA - do 2 100 PLN

Utrzymanie porządku w budynku Mieszkalnictwa Wspomaganego , sprzątanie sanitariatów.
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Stargard (zachodniopomorskie)

KUCHARZ - od 1 750 PLN

sporządzanie potraw, ciast i deserów
P.P.H.U "AMAZONKA " Ryszard Sosnowski - 2015-11-25 - Irządze (śląskie)

PRACOWNIK INTROLIGATORNI(NR 0745) - od 2 100 PLN

proste prace introligatorskie - składanie, klejenie
BENIAMIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-02 - Ciele (kujawsko-pomorskie)

KOORDYNATOR PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH - od 2 800 PLN

Koordynowanie i wsparcie pracowników tymczasowych, praca przy maszynach w ruchu przy linii montażowej
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Łódź (łódzkie)

KOORDYNATOR - od 2 100 PLN

Koordynuje pracę osób zatrudnionych przy wykonywaniu prac: sprzatania i uslug porządkowych ochrony. Miejsce pracy: Łódź, ul. Żurawia 7/9 + teren kraju.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Łódź (łódzkie)

TOKARZ CNC - od 1 850 PLN

w zawodzie
TechKam2 Adam Połetek - 2016-09-19 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)

SEKRETARKA- 1466 - od 12 PLN

obsługa sekretariatu- organizowanie sprawnej pracy biura, obsługa klienta -bezpośrednia oraz przez telefon, e-mail, współpraca administracyjno-kadrowa z zatrudnionymi lektorami, obsługa programu admin. szkoły, prowadzenie dokumentacji, oraz archiwizacja dokumentów firmy.
SMART Learning Centre Alina Fornal - 2016-09-16 - Świdnica (dolnośląskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 10 PLN

obsługa sklepu i magazynu
kontakt przez OHP - 2016-05-13 - Łeba (pomorskie)

STAŻ/FP/ - PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

prowadzenie poczty, archiwizacja
kontakt przez PUP - 2017-01-02 - Deszczno (lubuskie)

WULKANIZATOR/MECHANIK - od 2 000 PLN

-
AUTO KOMIS BAVARIA - 2017-04-14 - Łódź (łódzkie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

prace porządkowe i wykończeniowe
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Radoszyce (świętokrzyskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

wgm wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Strzegowo (mazowieckie)

POKOJOWA - do 9,1 PLN

Utrzymanie czystości w części mieszkalnej hotelu.
Duszyński Mariusz CLEAN WAY - 2016-04-26 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

Przygotowywanie posiłków, gotowanie, sprzątanie.
ZIELONY KĄCIK Karolina Boroń - 2018-08-20 - Kunice (dolnośląskie)

FRYZJERKA / FRYZJER - od 1 050 PLN

modelowanie, ombre, koloryzacja, strzyżenie damskie, męskie i dziecięce, trwała, balejaż, prostowanie, czesanie fryzur okolicznościowych
Zakład Fryzjerski "BASIA" Barbara Sarota - 2018-03-29 - Sosnowiec (śląskie)

KOORDYNATOR DO SPRAW PRACOWNIKÓW - do 15 PLN

Ustalanie grafików, sprawdzanie wykonywanej pracy, wykonywanie raportów, rozliczanie pracowników z odzieży roboczej.
Rosa Centr Sp. z o.o. - 2018-11-28 - Gdańsk (pomorskie)

KOORDYNATOR - od 5 639,27 PLN

koordynowanie działań z zakresu zakupów i sprzedaży z dostawcami i klientami z obszaru Azji.
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

MALARZ BUDOWLANY - od 3 000 PLN

Roboty malarskie. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej i okolicach.
PUH POLA-BUD Mieczysław Polak - 2017-07-13 - Bielsko-Biała (śląskie)

OPERATOR WTRYSKARKI (NR 8584) - od 13 PLN

obsługa maszyn wtryskowych sterowanych numerycznie
"JOB IMPULSE POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KOORDYNATOR DO SPRAW ZATRUDNIENIA - od 2 400 PLN

Rekrutacja osób z Ukrainy oraz Białorusi.Pozyskiwanie niezbędnych dokumentów do legalizacji pobytu i pracy. Utrzymanie dobrych relacji z klientem.
DSW GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-25 - Gdynia (pomorskie)

RECEPCJONISTA HOTELOWY/MENAGER HOTELU - od 2 100 PLN

Organizacja pracy w hotelu, obsługa gości hotelowych, rejestracja, wystawianie faktur, rezerwacje, meldowanie gości, pozyskiwanie nowych klientów
Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu i Usług " STANPOL" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-03-15 - Koło (wielkopolskie)

Kierownik Salonu - -

Media Expert Kierownik Salonu odpowiedzialny jest za:

- zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
- zarządzanie zespołem pracowników
- realizacje planów sprzedażowych
- utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
- motywowanie i ocena pracowników
- organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
- coaching pracowników
Media Expert - 2017-01-24 - Trzcianka (wielkopolskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 100 PLN

j/w
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Warszawa (mazowieckie)

SPRZEDAWCA/KASJER - od 2 000 PLN

OBSŁUGA KASY , OBSŁUGA KLIENTA, DBANIE O ŁAD I PORZĄDEK NA STANOWISKU PRACY
"MONASTER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-28 - Brzeszcze (małopolskie)