KIEROWNIK PROJEKTU Gdynia oferta pracy ALTEGO SP. Z O.O.
Stanowisko: KIEROWNIK PROJEKTU
Wynagrodzenie: od 3 493,21 PLN
Zakres obowiązków: Ścisła współpraca z dyrektorem zarządzającym, kreowanie strategii spółki, zarządzanie podległym zespołem kładąc nacisk na budowanie nowych, długofalowych relacji z klientem zagranicznym (Rosja, Ukraina)
Data publikacji: 2018-03-14
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: ALTEGO SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Kaszubski 8, 81-350 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ścisła współpraca z dyrektorem zarządzającym, kreowanie strategii spółki, zarządzanie podległym zespołem kładąc nacisk na budowanie nowych, długofalowych relacji z klientem zagranicznym (Rosja, Ukraina)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 493,21 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK PROJEKTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: dyrektor do spraw personalnych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 493,21 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.03.2018
Data zakończenia pracy: 15.03.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane 2-letnie doświadczenie zawodowe.Umiejętność zarządzania i planowania.
Nazwa pracodawcy: ALTEGO SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Plac Kaszubski 8, 81-350 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Plac Kaszubski
Numer budynku pracodawcy: 8
danePracodawcy_nrKraz: 18487
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: dyrektor do spraw personalnych
Data dodania oferty pracy: 16.03.2018
Oferta pracy ważna do: 05.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nauczanie fizyki w klasie VII; kontakt osobisty z pracodawcą od po. do pt. w godz. 8-14
Szkoła Podstawowa w Gąbinie - 2017-08-07 - Gąbino (pomorskie)
Odpowiedzialność za bezpieczeństwo, utrzymanie czystości, stan techniczny, ciągłość obsługi i właściwą eksploatację zasobów mieszkaniowych; planowanie, nadzór i koordynowanie realizacji zadań przez firmy zewnętrzne oraz podległe służby techniczne i eksploatacyjne; planowanie, rozliczanie i ewidencja kosztów eksploatacji zasobów mieszkaniowych, w szczególności usług i mediów; planowanie , nadzór i koordynowanie wykonywania zadań przez firmy zewnętrzne, podległe służby technicze i eksploatacyjne.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "POŁUDNIE" - 2018-02-09 - Gdańsk (pomorskie)
Zarządzanie restauracją, planowanie czasu pracy kuchni oraz baru, organizacja imprez okolicznościowych, analiza potrzeb klientów
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
PROWADZENIE DOKUMENTACJI POWYKONAWCZEJ, PROWADZENIE BUDOWY, ORGANIZACJA PRACY ZESPOLU, NADZÓR NAD PRZEBIEGIEM PRAC ITP.
ZMI WÓJCIK SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-13 - Dobrków (podkarpackie)
dostawa i odbiór towarów od kontrahentow
Grupa Producencka "Wielopolanka" Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Wielopole (małopolskie)
Zarządzanie podległym personelem, współpraca z dostawcami. Praca na umowę o pracę w godz. 6-14, 13-21 w Kołobrzegu, również w weekendy.
SPOŁEM KOŁOBRZEG Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prace tokarskie
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Chorzów (śląskie)
-
MB-Projekt Michał Hońka - 2017-05-12 - Krapkowice (opolskie)
Realizacja spotkań umawianych przez dział Call Center. Sprzedaż usług telekomunikacyjnych. Zgłoszenia cv na email: lodzkie (at) edensc.com
PROGRESS ACTIVE sp. z o.o. - 2016-03-02 - Łódź (łódzkie)
obsługa wózka widłowego na wysokim składzie, rozmieszczenie produktów na terenie magazynu, przyjmowanie towaru, rozładunek, załadunek
ADECCO Poland Sp. z o.o. - 2016-03-07 - Piorunów (mazowieckie)
zarządzanie podległym zespołem, rekrutacja nowych pracowników, koordynowanie biura, zarządzanie dokumentacją, prowadzenie akcji marketingowych
PROFI CREDIT POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-14 - Tarnów (małopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Zabezpieczenie właściwego stanu higieniczno-sanitarnego oraz przeciwpożarowego budynków i terenu należącego do ZPiSdN; Gospodarowanie majątkiem trwałym; Prowadzenie niektórych spraw kadrowych; Planowanie i dokonywanie zakupów; Wykonywanie sprawozdań oraz zestawień; Nadzorowanie oraz rozliczanie dostaw oleju opałowego, gazu, energii elektrycznej i aut gospodarczych; Sporządzanie i aktualizowanie procedur i regulaminów dotyczących realizowanych zadań; Organizacja i nadzór transportu; Prowadzenie inwentaryzacji; Sporządzanie umów; Prowadzenie przetargów.
Zakład Porpawczy i Schronisko dla NIeletnich w Mrozach - 2017-07-24 - Mrozy (mazowieckie)
1. Tworzenie aplikacji internetowych.2. Projektowanie baz danych.3. Praca zespołowa w metodologii SCRUM4. Wdrażanie aplikacji internetowych na serwery.
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Kiełpino (pomorskie)
zamawianie oraz przyjmowanie, wędlin i konserw, porcjowanie, pakowanie, ważenie i metkowanie kotletów i mięsa, przygotowywanie ww. towarów
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Markowa (podkarpackie)
- nadzór i organizacja pracy na Dziale tradycja,- składanie zamówień handlowych,- analiza i negocjacje cen
FULTOM SP. Z O.O. OBORNIKI - 2017-10-02 - Oborniki (wielkopolskie)
obsługa klientów (przyjmowanie i realizowanie zamówień paliw, logistyka transportu, fakturowanie, dokumentowanie zakupowo-sprzedażowe, nadzór nad kierowcami, odpowiedzialność materialna za powierzone mienie, towary, pieniądz gotówkowypraca w godz. 7-15
Blumar Sp. z o.o. - 2016-03-14 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Sprzedaż kredytów i ubezpieczeń.Wykszt. średnie lub wyższe, komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, łatwość uczenia się.
Platany Sp. z o. o. - 2016-03-14 - Racibórz (śląskie)
1. Realizacja planów sprzedażowych.2. Zarządzanie zespołem przedstawicieli i koordynatorów.3. Prowadzenie szkoleń dla pracowników.4. Motywowanie i nadzór nad pracownikami.5. Przygotowywanie raportów.6. Pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów.7. Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
EUROCENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-16 - Krosno (podkarpackie)
odbiór z maszyny kształtek styropianowych, umieszczanie kształtek, kontrola jakości w toku produkcji
NEOTECH MŁAWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-27 - Mława (mazowieckie)
Nadzorowanie jakości i terminowości realizowanych robót zgodnie z dokumentacją budowlaną oraz sztuka budowlaną koordynacja pracy pracowników własnych oraz podwykonawców wszystkich branżanaliza dokumentacji i kosztów budowy koordynacja procesu przygotowania dokumentacji odbiorowejwspółpraca z Inwestorem, projektantem i innymi zespołami technicznymiudział w procesie ofertowanianadzór nad przestrzeganiem zasad bhp
"NAVIGA - STAL" Sp. z o.o. - 2018-04-13 - Długołęka (dolnośląskie)
wykonywanie kosztorysów budowlanych poza tym prowadzenie list płac, fakturowanie robót , zawieranie umów z pracownikami
Budownictwo Ogólne Zdzisław Orlankowicz - 2016-02-09 - Legnica (dolnośląskie)
Prowadzenie sekretariatu Spółki.Realizacja zadań administracyjno - biurowych: porządkowanie dokumentów,obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej.Dbanie o dobrą komunikacje w biurze i na zewnątrz organizacji.Współpraca w firmami zewnętrznymi obsługującymi firmę.Zaopatrzenie biura (artykuły biurowe,spożywcze, itp).Kompleksowe wsparcie przełożonego w codziennych zadaniach.Przygotowywanie i obsługa spotkań z klientami.Organizacja pracy osób odpowiedzialnych za utrzymanie porządku i czystości we wszystkich pomieszczeniach biura i na terenie całego zakładu.Zaopatrywanie firmy w odzież ochronną.Planowanie,prowadzenie i uaktualnienie budżetu biura i budżetu na odzież ochronną.
Newcold sp. z o.o. - 2017-03-10 - Kutno (łódzkie)
Praca przy produkcji struktur do foteli samochodowych, utrzymywanie ciągłości produkcji.
"Trenkwalder & Partner" Sp. z o.o. - 2016-03-01 - Wałbrzych (dolnośląskie)
wprowadzanie i ugruntowywanie zmian zgodnie z planami biznesowymi; prowadzenie szkoleń i wspieranie kierowników w zakresie szkolenia ich zespołów; administracja kadrowo-płacowa oraz nadzór; kierowanie procesem dostrzegania osób utalentowanych, zapewnienie coachingu; zarządzanie komunikacją wewnętrzną z zakresu procedur; polityka HR; rekrutacja wysoko wykwalifikowanego personelu; wspieranie kształtowania postaw pracowników oraz ich kompetencji
TESCO POLSKA Sp. z o. o. - 2016-06-02 - Końskie (świętokrzyskie)
Roznoszenie ulotek
kontakt przez OHP - 2018-01-24 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów
Da Grasso Pizzeria Usługi Finansowe Murawski Leszek - 2017-03-24 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, obsługa i utrzymywanie relacji z klientami, przygotowywanie ofert oraz kalkulacji, prowadzenie korespondencji handlowej.Biegła znajomość w mowie i piśmie języka włoskiego.KomunikatywnośćDobra znajomość obsługi komputeraFIRMA OFERUJE:Pakiet szkoleń wdrażającychMożliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku krajowym, a przede wszystkim międzynarodowymPracę w miłej atmosferzeMotywujący model wynagrodzenia (podstawa + prowizja)Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy.Wysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą
EKO-OKNA Sp. z o. o. - 2015-11-27 - Kornice (śląskie)
proste prace domoweopieka pielęgnacjaaktywizacja seniora
InterKadra Sp. z o.o. - 2016-06-06 - Kraków (małopolskie)
Zarządzanie zespołem, realizacja planów sprzedazowych, obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy
ABRA S.A. - 2017-07-13 - Białogard (zachodniopomorskie)
zarządzanie personelem sklepu, ustalanie grafików pracy, sprzedaż
"NIEWIEŚCIN" Sp. z o.o. - 2017-10-25 - Toruń (kujawsko-pomorskie)