KIEROWNIK KLUBU SENIOR+ Leśna oferta pracy Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Leśnej

Stanowisko: KIEROWNIK KLUBU SENIOR+

Wynagrodzenie: od 1 500 PLN

Zakres obowiązków: Kierowanie bieżącą działalnością Klubu Senior+, prowadzenie polityki senioralnej w Gminie Leśna i współpraca z radą Saniorów, koordynowanie spotkań i zajęć Seniorów, organizowanie form wsparcia dla seniorów, realizacja programu działalności Klubu Senior+.

Data publikacji: 2020-07-02

Lokalizacja: Leśna (dolnośląskie)

Pracodawca: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Leśnej

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Pocztowa 10, 59-820 Leśna, powiat: lubański, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Kierowanie bieżącą działalnością Klubu Senior+, prowadzenie polityki senioralnej w Gminie Leśna i współpraca z radą Saniorów, koordynowanie spotkań i zajęć Seniorów, organizowanie form wsparcia dla seniorów, realizacja programu działalności Klubu Senior+.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: jedna zmiana 10-14

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: KIEROWNIK KLUBU SENIOR+

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Leśna

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubański

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0210

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Leśna

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali kierownicy w instytucjach opieki nad osobami starszymi

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.07.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Praca socjalna

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe - specjalność z zakresu organizacji pomocy społecznej, 5-letni staż pracy, w tym co najmniejj 3-letni staż pracy w pomocy społecznej

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5

Nazwa pracodawcy:
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Leśnej

danePracodawcy_nip: 6131385357

danePracodawcy_regon: 003271277

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu

Adres pracodawcy:
Pocztowa 10, 59-820 Leśna, powiat: lubański, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv -mgops (at) lesna.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02

Powiat pracodawcy: lubański

danePracodawcy_kodPowiatu: 0210

Gmina pracodawcy: Leśna

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Leśna

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0936121

Ulica pracodawcy: Pocztowa

Numer budynku pracodawcy: 10

Profil działalności pracodawcy: Opieka socjalna bez zakwaterowania.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|134390

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy w instytucjach opieki nad osobami starszymi

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 03.07.2020

Oferta pracy ważna do: 16.07.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 03.07.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 02.07.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b1afab752a2a4b11e6dde28722e35960

Podobne oferty pracy

KIEROWNIK HANDLOWY - od 2 000 PLN

pozyskiwanie nowych klientów i rynków dla firmy, prowadzenie negocjacji handlowych, utrzymywanie kontaktów z klientami, nadzór nas siecią sprzedaży, kontakty z zagranicznymi podmiotami handlowymi
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPRZATĄCZKA - do 17 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych, szkolnych; umowaz-zlecenie 4h/dzień;
DPFA EUROPRYMUS SP. Z O.O. - 2020-06-01 - Zgorzelec (dolnośląskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - od 1 850 PLN

praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Opole Lubelskie (lubelskie)

BLACHARZ IZOLACJI PRZEMYSŁOWYCH - od 27 PLN

Wykonywanie kapturów oraz elementów izolacji przemysłowych takich jak kolana, sztuce,trójniki z cieńkościennych blach takich jak blachy nierdzewne,aluminiowe, ocynkowane, praca zgodnie z zasadami BHP oraz polityką jakości firmy, dbanie o porzadek w pracy.
BENARX SOLUTIONS POLAND SP Z O O - 2020-02-13 - Gościcino (pomorskie)

KIEROWNIK BUDOWY-SPECJALISTA D/S TECHNICZNYCH - od 2 500 PLN

nadzór nad realizacją inwestycji budowlanych z umiejętnością kosztorysowania
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. - 2016-09-05 - Przemyśl (podkarpackie)

KIEROWNIK ROBÓT - od 4 600 PLN

1. ROZDZIELANIE ZADAŃ PRACOWNIKOM2.KONTROLA I NADZÓR NAD PRAWIDŁOWĄ REALIZACJĄ ROBÓT BUD. 3.NADZÓR NAD PODWYKONAWCAMI4.NADZÓR NAD JAKOŚCIĄ WYKONANYCH ROBÓT, TERMINOWOŚCIĄ5. REALIZACJA PRAC ZGODNIE Z HARMONOGRAMEM I BUDŻETEM
FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O. - 2018-02-06 - Rzeszów (podkarpackie)

KIEROWNIK PROJEKTU - 4 000 - 6 000 PLN

- opracowywanie analiz nakładowo-kosztowych oraz wstępnych założeń budżetowych, jak również monitorowanie realizacji budżetu projektu z uwzględnieniem niezbędnych korekt i modyfikacji w trakcie trwania projektu,- merytoryczne nadzorowanie realizacji usług świadczonych przez dostawców zewnętrznych, w tym wkład techniczno-ekspercki na etapie wyboru dostawcy oraz udział w negocjacjach w ramach umów ramowych, - nadzorowanie członków zespołu dedykowanych do współpracy z dostawcami, - planowanie zamówień i zapytań, współpracę przy zbieraniu ofert i wyborze dostawców,- administrowanie kontraktem z dostawcąidentyfikowanie działań, ustalenie kolejności działań, szacowanie czasu trwania poszczególnych zadań, opracowanie harmonogramu projektu, kontrolowanie zarządzania czasem w projekcie, - identyfikowanie ryzyk i zarządzanie nimi- współpracę z inwestorem, uzgodnienia, propozycje zmian i rozwiązań technicznychKontakt kandydatów z pracodawcą: kariera (at) tpteltech.pl z podaniem w nagłówku korespondencji WROCŁAW lub http://tp-teltech.talentbase.pl/cp/j/4367/a/9/instalator-okablowania-swiatlowodowego-cala-polska Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami. Informacja o ofercie w sali D, H, B
TP TELTECH Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)

KIEROWNIK GOSPODARCZY - od 2 900 PLN

1) Współpraca z Zarządcą nieruchomości, związana z koordynowaniem zapewnienia sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynku i urządzeń terenowych,2) współpraca i dokonywanie rozliczeń finansowych z Głównym Księgowym,3) zarządzanie i kontrola pracy pracowników obsługi, podległych bezpośrednio kierownikowi gospodarczemu,4) ewidencjonowanie wyposażenia i pomocy dydaktycznych w księgach inwentarzowych,5) zaopatrywanie szkoły w materiały, sprzęt i urządzenia w porozumieniu z Dyrektorem Szkoły i Głównym Księgowym,6) przygotowywanie dokumentacji przetargowej oraz przeprowadzanie przetargów,7) prowadzenie książki kontroli i zaleceń Sanepidu,8) prowadzenie dokumentacji dotyczącej kontroli stanu bezpieczeństwa pożarowego oraz BHP budynku szkoły,9) prowadzenie kompleksowej dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem,10) opracowanie planu remontów budynku szkoły i jego realizacja,11) wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Szkoły.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 W LEGIONOWIE - 2017-10-31 - Legionowo (mazowieckie)

MONTER RUSZTOWAŃ - od 2 250 PLN

Składanie, montowanie, rozkładanie rusztowań. Zatrudnienie od zaraz na podstawie umowy o pracę na okres próbny - 3 miesiące, praca na jedną zmianę od 7.00-15.00.
NOVA TERM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-02-20 - Piła (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

doradca klienta - sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Zielona Góra (lubuskie)

OPERATOR KOPARKI JEDNONACZYNIOWEJ - od 4 920 PLN

operator koparki
HYDROMAK Spółka z O.O. - 2019-03-26 - Poręby (łódzkie)

KIEROWNIK BIURA - 997,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Zielona Góra (lubuskie)

KIEROWNIK BUDOWY - od 4 000 PLN

Kierowanie robotami - konstrukcje budowlane.
"IGLOOBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-21 - Dębica (podkarpackie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 3 200 PLN

obsługa klienta
MER Marek Kirkiewicz - 2018-03-15 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

KIEROWNIK ROBÓT - od 4 928 PLN

1. Kontrola i nadzór nad prawidłową realizacją robót,2. Zarządzanie pracownikami,3. Przestrzeganie harmonogramu robót,4. Rozliczanie okresowych przerobów,5. Nadzór nad jak jakością wykonanych robót
FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O. - 2019-06-26 - Mielec (podkarpackie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 2 000 PLN

praca w charakterze nauczyciela przedszkola z grupą trzylatków
Biblioteka i Ośrodek Kultury Gminy Kruklanki - 2017-06-22 - Kruklanki (warmińsko-mazurskie)

KIEROWNIK ROBÓT BUDOWLANYCH - 4 000 - 6 000 PLN

nadzór nad pracami budowlanymi
JUNKA PIOTR "PROGRESS" - 2018-12-17 - Połomia (śląskie)

KIEROWNIK PRACOWNI DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ - od 3 000 PLN

1. Organizowanie pracy Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej, 2. nadzór nad wykonywaniem badań zzakresu diagnostyki laboratoryjnej, 3. nadzór nad zapewnieniem odpowiedniej jakości usług laboratoryjnych, 4. organizowanie prawidłowego przepływu informacji związanych z procesem diagnostyczno-laboratoryjnym, 5. nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji medycznej, 6. systematyczne samokształcenie i prowadzenie szkoleń dla pracowników, 7. konsultowanie wyników badań, 8. dbanie o dyscyplinę pracy i przestrzeganie przez personel Praw Pacjenta, 9. współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi SP ZOZ MSW w Koszalinie, 10. zapoznanie i kontrolowanie podległych pracowników w zakresie realizacji ich zadań i obowiązków oraz odpowiedzialności, 11. organizowanie, motywowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników w sposób zapewniający pełne wykorzystanie czasu pracy.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW w Koszalinie - 2017-06-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)

KIEROWNIK DZIAŁU KONTROLI - 4 000 - 5 000 PLN

ZARZĄDZANIE DZIAŁEM KONTROLI JAKOŚCI, NADZÓR NAD PROCEDURAMI KONTROLI DOSTARCZANYCH MATERIAŁÓW, ODBIORU GOTOWYCH ELEMENTÓW, WDRAŻANIE I KONTROLOWANIE SYSTEMÓW KONTROLI JAKOŚCI, WYSTAWIANIE JAKOŚCIOWEJ DOKUMENTACJI POWYKONAWCZEJ, OBSŁUGA REKLAMACJI KLIENTÓW, NADZÓR NAD PRZYRZĄDAMI KONTROLNO-POMIAROWYMI.PRACA JEDNOZMIANOWA W GODZ 7-15.
KOFAMA Koźle S.A. - 2015-11-18 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

TYNKARZ MASZYNOWY - od 3 000 PLN

TYNKOWANIE, SZLIFOWANIE TYNKÓW MASZYNOWYCHWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE BUDOWLANE, DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE;PRZEZ SPOTKANIEM KONTAKT TEL. Z PRACODAWCĄ 601792732
Przedsiębiorstwo Budowlane AN-BUD ANNA KUCZMA - 2017-10-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)

KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE W WYDZIALE SPRZEDAŻY (NR DO/ON/32/2019) - od 6 500 PLN

- Więcej informacji na stronie: http://bip.metropoliaztm.pl/article/ogloszenie-nr-do-ukosnik-on-ukosnik-32-ukosnik-2019- Główne obowiązki:1. Planowanie i nadzór sprzedaży w obszarze działania ZTM.2. Opracowywanie oraz przygotowywanie zmian Taryfy przewozu osób i bagażu środkami komunikacji organizowanej przez ZTM w zakresie dotyczącym cen i rodzajów biletów.3. Zgłaszanie nowych rozwiązań taryfowych.4. Prognozowanie kierunków rozwoju metod i sposobów sprzedaży biletów wraz z podejmowaniem niezbędnych działań zmierzających do wzrostu wpływów ze sprzedaży biletów.5. Organizowanie i zarządzanie siecią sprzedaży biletów oraz niespersonalizowanych kart ŚKUP, w tym zawieranie umów na prowadzenie sprzedaży biletów, zarządzanie i nadzór nad punktami obsługi pasażera.6. Przygotowywanie i wdrażanie nowych rozwiązań w sprzedaży.7. Zasądzanie, eksploatacja oraz nadzór nad modułem dystrybucji kart.8. Nadzór nad prowadzeniem szkoleń osób obsługujących punkty obsługi pasażera w zakresie Taryfy przewozu osób i bagażu w komunikacji miejskiej organizowanej przez ZTM oraz agentów sprzedaży w zakresie Taryfy opłat i obsługi terminala ŚKUP.9. Przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących sprzedaży biletów.10. Budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi oraz klientami.11. Zapewnienie wsparcia dla klientów w zakresie operacyjnym.- Wynagrodzenie: 6500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie: wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, marketing, zasądzanie, transport)Wymagania niezbędne:1. Obywatelstwo polskie.2. Znajomość przepisów i ustaw - ustawa o związku metropolitalnym w województwie śląskim, o samosądzie województwa, o publicznym transporcie zbiorowym, o pracownikach samosądowych, Prawo Zamówień Publicznych, Kodeks postępowaniaadministracyjnego, Kodeks cywilny.3. Umiejętność obsługi komputera i posługiwania się biegle programami Word, Excel, PowerPoint oraz obsługi usądzeń biurowych.4. Umiejętność pracy w zespole.5. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne psestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne psestępstwo skarbowe.6. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz kosystania z pełni praw publicznych.7. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania pożądane:1. Umiejętność prowadzenia negocjacji i rozmów handlowych.2. Odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu.3. Wysoka kultura osobista.4. Znajomość zasad psychologii spsedaży i technik prezentacji.5. Doświadczenie w sprzedaży usług.6. Wysokie umiejętności w zakresie zasądzania zespołem, motywowania i wspierania rozwoju pracowników.7. Zdolności analityczne.8. Komunikatywność, sumienność, skrupulatność, odpowiedzialność, punktualność.
ZARZĄD TRANSPORTU METROPOLITALNEGO - 2019-08-16 - Katowice (śląskie)

KIEROWNIK PUNKTU SKUPU - 2 500 - 2 800 PLN

zakup surowca, sporządzanie umów kontraktacyjnych
"ALLMIZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-03 - Leonów (lubelskie)

KIEROWNIK REGENERACJI FORM - od 8 000 PLN

Odpowiedzialność za BHP. Kontrola regenerowanych części formujących. Inicjowanie i wdrażanie zmian optymalizacyjnych. Dbanie o realizację procesów produkcyjnych.
HEINZ-GLAS DZIAŁDOWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-09-17 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)

KIEROWNIK DZIAŁU REKLAMY / PROMOCJI - od 2 100 PLN

opracowywanie strategii reklamowej, promocyjnej i jej wdrażanie, kreowanie rozpoznawalności firmy na rynku, współpracowanie z odbiorcami produktów i usług, uczestnictwo w targach, konferencjach, organizowanie wystąpień promujących firmę
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Jarosław (podkarpackie)

KIEROWNIK SEKCJI - od 3 000 PLN

Kierowanie zespołem doradców. Realizacja planów, rozwój firmy na powierzonym terenie. Windykacja terenowa. Realizacja działań marketingowych.
Pro Domo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. - 2018-02-09 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)

GÓRNIK - 2 200 - 2 700 PLN

Praca pod ziemią na terenie Polski. Kontakt osobisty z pracodawcą.
LINTER MINING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Wodzisław Śląski (śląskie)

KIEROWNIK SKLEPU - od 2 500 PLN

Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sklepu
RHS SP. Z O.O. - 2018-09-13 - Olesno (opolskie)

KIEROWNIK ZESPOŁU - do 8 475 PLN

- zarządzanie pracą zespołu konsultantów- kompleksowa znajomość działalności prowadzonej przez Google- kontrola wyników pracy podległego zespołu i prowadzenie spotkań oceniających i motywujących- raportowanie Kierownikom Operacyjnym stanu zatrudnienia, wyników i bieżącej sytuacji w zespole- wsparcie merytoryczne zespołu w sytuacjach trudnych i rozwiązywaniu problemów technicznychPraca w godz. 9-17Kontakt z pracodawcą e-mail: Patrycja.Filipczak (at) majorel.pl
MAJOREL POLSKA Sp. z o.o. z siedz. w Warszawie Oddz. MAJOREL KRAKÓW w Krakowie - 2020-08-28 - Wrocław (dolnośląskie)


Wybierz powiat