KIEROWNIK DO SPRAW SPRZEDAŻY Racławówka oferta pracy SIC SPECJALISTYCZNA CHEMIA PRZEMYSŁOWA MARIUSZ RZUCIDŁO
Stanowisko: KIEROWNIK DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: KOORDYNOWANIE PRACY KILKU OSOBOWEGO ZESPOŁU W ZAKRESIE REALIZACJI ZADAŃ I PLANU SPRZEDAŻOWEGO,DOŚWIADCZENIE W ODBYWANIU PODRÓŻY SŁUŻBOWYCH MILE WIDZIANEZAŚWIADCZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI MILE WIDZIANE
Data publikacji: 2016-10-03
Lokalizacja: Racławówka (podkarpackie)
Pracodawca: SIC SPECJALISTYCZNA CHEMIA PRZEMYSŁOWA MARIUSZ RZUCIDŁO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:36-047 Racławówka 359 B, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
KOORDYNOWANIE PRACY KILKU OSOBOWEGO ZESPOŁU W ZAKRESIE REALIZACJI ZADAŃ I PLANU SPRZEDAŻOWEGO,DOŚWIADCZENIE W ODBYWANIU PODRÓŻY SŁUŻBOWYCH MILE WIDZIANEZAŚWIADCZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI MILE WIDZIANE
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racławówka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Boguchwała
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS Ofice
Nazwa pracodawcy:
SIC SPECJALISTYCZNA CHEMIA PRZEMYSŁOWA MARIUSZ RZUCIDŁO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
36-047 Racławówka 359 B, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: rzeszowski
Gmina pracodawcy: Boguchwała
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racławówka
Numer budynku pracodawcy: 359 B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 03.10.2016
Oferta pracy ważna do: 07.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Warszawa (mazowieckie)
Kierowanie zespołem doradców, realizacja planów, rozwój firmy w wyznaczonym regionieadres e mailowy : powsiejczuk (at) eprodomo.pl
PRO DOMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-24 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
kierownik-brygadzista zmiany
PRYMAS Spółka Jawna Alicja, Krzysztof Prymas - 2016-04-19 - Bierzwnik (zachodniopomorskie)
kierowanie zespołem , prowadzenie sklepu
ŻABKA POLSKA SP. Z O.O. - 2016-09-01 - Słupca (wielkopolskie)
Zadania z zakresu USC, ewidencji ludności i dowodów osobistych
URZĄD GMINY RADZIŁÓW - 2018-03-06 - Radziłów (podlaskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Jantar Markety Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-06-22 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
zapewnienie funkcjonowania sklepu, nadzorowanie pracy zespołu, reprezentowanie firmy wobec klientów (miejsce pracy: Lubin, Legnica, Polkowice)
PSS SPOŁEM w Lubinie - 2015-12-23 - Lubin (dolnośląskie)
realizowanie zamówień,przygotowanie śniadań, obiadów, kolacji, pilnowanie zaopatrzenia, dbanie o porządek w miejscu pracy,
Andrzej Świątkowski OŚRODEK MAZURSKI - 2016-12-14 - Okrągłe (warmińsko-mazurskie)
nazór i kierownictwo nad działem badań
SEUNG SAN IND.POLAND Spółka z o.o. - 2016-08-08 - Ustroń (śląskie)
- Obsługa Klienta,- Nadzór, organiizacja i koordynowanie pracy techników,- Prowadzenie dokumentacji serwisowej.- Kontakt osobisty ul. Czyżykowska 68, Telefon 602-652-492, E-mail: zg (at) prodom.media.pl
"PRO-DOM" Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Zbigniew Gryczka - 2016-11-14 - Tczew (pomorskie)
Nadzór nad robotami w zakresie budowy dróg.
"BUD-DRÓG" USŁUGI BUDOWY I MODERNIZACJI DRÓG ŁAGOSZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-07 - Przyborów (małopolskie)
wykonywanie prac budowlanych
OGELBUD Firma Budowlana - 2016-07-14 - Katowice (śląskie)
1. Zapoznanie się z organizacją Urzędu i obowiązującymi przepisami2. Zapoznanie z zadaniami realizowanymi w Wydziale Organizacji i Rejestrów3. Pomoc przy archiwizacji dokumentów4. Wprowadzanie danych z papierowych wykazów do komputera.
Urząd Statystyczny w Lublinie - 2017-05-08 - Lublin (lubelskie)
pakowanie, sortowanie, kompletowanie zamówień, metkowanie
Work Service S.A Wrocław - 2017-03-22 - Gądki (wielkopolskie)
praca kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi
Zakład Budowlano-Produkcyjno-Handlowy K. i B. Kotwica S.J - 2016-12-30 - Augustów (podlaskie)
Zarządzanie i nadzorowanie administracją firmy, zawieranie umów i reprezentowanie firmy przed jednostkami współpracującymi (urzędy , banki , itp.)
AGNES A.Pietrzykowska-Czarna i G. Czarny s.j. Świdwin - 2016-06-16 - Świdwin (zachodniopomorskie)
PROWADZENIE DOKUMENTACJI POWYKONAWCZEJ, PROWADZENIE BUDOWY, ORGANIZACJA PRACY ZESPOLU, NADZÓR NAD PRZEBIEGIEM PRAC ITP.
ZMI WÓJCIK SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-13 - Dobrków (podkarpackie)
Prace porządkowe, utrzymywanie czystości w pomieszczeniach. Zatrudnienie w wymiarze 1/2 etatu. Miejsce pracy: Łódź.
MATBEX Sp. z o.o. - 2017-12-01 - Łódź (łódzkie)
PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z ADMINISTROWANIEM NIERUCHOMOŚCIĄ SZKOŁY, KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW OBSŁUGI
Zespół SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 1 - 2017-08-25 - Gdańsk (pomorskie)
kierowanie działem mięso-wędliny, warzywa-owocepraca w markcie LECLERC
JastrzębieDis Sp. z o.o. - 2017-08-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Praca w nowootwieranym sklepie spożywczym o dużej powierzchni handlowej- przygotowywanie zamówień towaru; praca na sali sprzedaży i dbanie o zadowolenie klientów; organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu; zarządzanie sprzedażą na terenie sklepu; zapewnienie funkcjionowania obiektu zgodnie z wewnętrznymi standardami; delegowanie zadań, ocena pracowników, motywowanie i wspieranie ich w rozwoju, rekrutacja nowych pracowników. przygotowywanie zamówień towaru, wspieranie managera sklepu w jego codziennych obowiązkach, praca na sali sprzedaży i dbanie o zadowolenie klientów.
ADV. GROUP Sp. z o.o. Restauracia DELAGIO - 2016-12-19 - Świdnica (dolnośląskie)
doświadczenie na stanowisku mile widziane, książeczka dla celów sanitarno-epidemiologicznych, samodzielność myślenia i chęć do pracy, wysoka kultura osobista, komunikatywna znajomość j.angielskiego i/lub niemieckiego, umiejętność pracy w grupie, miła aparycja.
Spa Hotel Splendor - 2016-02-26 - Siedliska (podkarpackie)
Poszukiwanie ofert dla eksportu chemii gospodarczej do Rosji, Ukrainy i Białorusi. Prowadzenie spraw administracyjno biurowych związanych z działanością biura na terenie Polski, kontakty z klientami zagranicznymi oraz ustalanie podejmowanych decyzji z zarządem firmy na Ukrainie.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
GŁÓWNE OBOWIĄZKI NA STANOWISKU:•PLANOWANIE ROBÓT INSTALACYJNYCH W OPARCIU O WYMAGANIA KONTRAKTU,•NADZÓR NAD TERMINOWĄ REALIZACJĄ WYKONYWANYCH PRAC,•NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ ORAZ JAKOŚCIĄ WYKONYWANYCH ROBÓT,•ZARZĄDZANIE PODLEGŁYM ZESPOŁEM OKOŁO 20 PRACOWNIKÓW,•WERYFIKACJA DOKUMENTACJI POD WZGLĘDEM TECHNICZNO-KOSZTOWYM,•PROWADZENIE NEGOCJACJI Z PODWYKONAWCAMI,•ROZLICZANIE ROBÓT INSTALACYJNYCH I UCZESTNICTWO W ODBIORACH;
P.P.H."EKO-SYSTEM-POLSKA" - 2018-01-19 - Jasionka (podkarpackie)
Kierowanie zespołem, zarządzanie sklepem
P.H.U. Michał Jakubowski Opatów - 2017-05-18 - Kietrz (opolskie)
obsługa lokalu gastronomicznego
AP UNIAPOL DEVELOPMENT SP Z O.O. - 2016-06-28 - Swadzim (wielkopolskie)
x
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg Adam Czarnecki - 2016-01-19 - Porosły-Kolonia (podlaskie)
Naprawa samochodów osobowych, ciężarowych oraz sprzętu budowlanego - organizowanie i nadzorowanie pracy podległego zespołu
Przedsiębiorstwo Usługowo Budowlane " BRUKPOL" S.C. - 2018-03-19 - Strzelce Wielkie (wielkopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW-CZYNNOŚCI1. Kieruje całokształtem prac zgodnie z zakresem działania, który umożliwia realizację zadań wynikających z planu gospodarczego, bieżących decyzji i uchwał Rady Nadzorczej i zarządu oraz potrzeb warunkujących sprawne funkcjonowanie Spółdzielnia) wydaje stosowne do obowiązujących przepisów decyzje i polecenia oraz udziela wskazówek podległym pracownikom, nadzoruje prawidłowe i terminowe wykonywanie obowiązków przez podległych pracowników b) organizuje i nadzoruje pracę w sposób zapewniający pełne wykorzystanie czasu pracy, jak również osiąganie przez pracowników wysokiej wydajności i należytej jakości pracyc) opracowuje i aktualizuje zakresy czynności dla podległych pracowników, ustala plany urlopów i przestrzega ich realizacji2. Sporządza okresowe analizy ekonomiczne z całokształtu działalności wraz z wnioskami mającymi na celu poprawienie wyników, a w szczególności analiz w zakresie:a) kosztów gospodarki zasobami mieszkaniowymib) Funduszu Remontowego3. Odpowiada za przestrzeganie zasad dokonywania przeglądów wiosennych i jesiennych zasobów mieszkaniowych i terenów uczestniczy w planowych przeglądach budynków i elementów małej architektury w celu określenia potrzeb i pilności prac na remontowych. Opracowuje i uzgadnia z Zarządem roczne plany gospodarcze, w zakresie konserwacji, remontów i modernizacji zasobów i urządzeń technicznych, czuwa nad właściwą gospodarką środkami finansowymi przeznaczonymi na eksploatację podstawową i remonty.4. Sprawuje nadzór nad poprawnym, bieżącym prowadzeniem książek obiektów budowlanych oraz starannym zapisywaniem w nich wszystkich robót i przeglądów zgodnie z prawem budowlanym i Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie warunków technicznych i użytkowych budynków mieszkalnych.5. Opracowuje i przygotowuje materiały niezbędne do zlecenia robót konserwacyjnych, remontowych oraz modernizacyjnych wykonawcom wybranym na drodze przetargu, konkursu ofert bądź negocjacji.6. Odpowiada za stan techniczny i estetyczny zasobów prawidłową realizację zadań wynikających z zasad właściwego utrzymania zasobów spółdzielni w zakresie:a) wymogów określonych w Ustawie z dnia 7.07.1994 Prawo Budowlane (Dz. U. Nr 85, poz. 414 z późniejszymi zmianami)b) dokonywania przeglądów budynków/mieszkań, oceny stanu technicznego, ustalania na tej podstawie w porozumieniu z Zarządem Spółdzielni planów i harmonogramów robót remontowych wraz z kalkulacjami kosztów odrębnie dla remontów głównych, bieżących i konserwacjic) organizowania i nadzorowania bieżącej konserwacji budynków i napraw urządzeń związanych ze wspólnym użytkowaniemd) utrzymania w należytym stanie porządku i czystości pomieszczeń w budynkach służących do wspólnego użytku, terenu nieruchomości oraz właściwego przygotowania i utrzymania Zasobów w okresie zimowyme) zawierania umów na dostawę energii cieplnej, wody i odprowadzania ścieków, energii elektrycznej, wywóz nieczystości, utrzymanie porządku, konserwację i eksploatację urządzeń dźwigowych itp.f) niezwłoczne usuwanie awarii związanych z eksploatacją budynków i lokali mieszkalnych oraz urządzeń z nimi związanych7. Kierownik działu ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowy przebieg prac które wykonuje się przy pomocy wykonawców zewnętrznych oraz służb Spółdzielni. Terminowe i rzetelne sprawdzanie faktur za usługi remontowe, konserwacyjne z punktu widzenia zgodności zakresu rzeczowego robót objętych kosztorysem powykonawczym ze stanem faktycznym.8. Kierownik działu odpowiada za prowadzenie gospodarki zasobami mieszkaniowymi i użytkowymi oraz sprawne zarządzanie i administrowanie nieruchomościami stanowiącymi mienie Spółdzielni, a także nieruchomościami wspólnymi w rozumieniu Ustawy z 24.06.1994 o Własności Lokali, Ustawy o Spółdzielniach Mieszkaniowych w ramach powierzonych zadań na swoim stanowisku pracy.9. Kierownik działu zobowiązany jest zapewnić właściwy poziom ekonomiczny swojego działania między innymi poprzez:a) prawidłowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań i dokumentów oraz ich należyte przechowywanieb) wprowadzanie w życie umów eksploatacyjnych oraz ich kontrolę, między innymi poprzez kontrolę faktur pod względem zgodności z zawartymi umowamic) sprawdzanie rozliczeń kosztów usług świadczonych przez firmy dostarczające media /woda i kanalizacja, gaz, energia elektryczna, wywóz nieczystości, energia cieplna, ciepła woda/ i innych oraz nad prowadzeniem kalkulacji wynikowej kosztów stanowiących podstawę do ustalania stawek opłat za lokale mieszkalne i użytkowed) prawidłowe i rzetelne sprawdzanie i potwierdzanie obciążeń z tytułu odszkodowania od firm ubezpieczeniowych /Filar, PZU itd./10. W zakresie realizacji zadań związanych z użytkowaniem lokali odpowiada za zawieranie i rozwiązywanie umów, wydawanie lokali i ich odbiór, powiadamianie użytkowników lokali o zmianach w wysokości opłat czynszowych i opłat za świadczenia.11. W zakresie eksploatacji zasobów mieszkaniowych sprawuje nadzór nad:a) zabezpieczeniem majątku Spółdzielni /budynki, urządzenia, maszyny, itp./ przed zniszczeniem, dewastacją i kradzieżąb) prowadzeniem kontroli w zakresie poprawnego użytkowania pomieszczeń w budynkachc) prowadzeniem stałego nadzoru nad stanem sanitarno-porządkowym budynków i terenów zewnętrznychd) dbaniem o utrzymanie zasobów w technicznej sprawności dążeniem do poprawy warunków zamieszkiwania w zasobach mieszkaniowyche) prowadzeniem w sposób staranny książek zgłoszeń, rejestrowaniem w nich wszelkich uwag związanych z eksploatacją zasobów12. Sprawuje nadzór nad właściwym przygotowaniem inwestycji do eksploatacji poprzez doglądanie i kontrolowanie przebiegu prac, terminowość i jakość wykonywanych prac. Uczestniczy w odbiorach końcowych obiektów mieszkalno-usługowych, przekazuje swoje uwagi i spostrzeżenia osobie odbierającej.13. Uczestniczy w przyjmowaniu i przekazywaniu nowododanych lokali mieszkalnych i użytkowych do eksploatacji; prowadzi zasiedlania mieszkań zgodnie z obowiązującą procedurą w tym zakresie, odpowiada za zabezpieczenie niezbędnych dokumentów związanych z zasiedleniem.14. Przygotowuje, sprawdza i opiniuje umowy najmu, dzierżawy, remontowe w oparciu o obowiązujące przepisy prawne. Każda umowa powinna być zaopiniowana przez radcę prawnego i posiadać wszelkie klauzule formalne. Prowadzi całość spraw związanych z wynajmem lokali użytkowych.15. Współpracuje z firmami prowadzącymi rozliczanie energii cieplnej w zakresie uzgodnień zasadności i prawidłowości rozliczeń, przekazywania danych itp.. Koordynuje wprowadzanie zasad rozliczania. Prowadzi pełną dokumentację z tego wynikającą.16. Współpracuje z radcą prawnym w zakresie toczących się spraw sądowych oraz innych wynikających z zakresu swojego stanowiska. Prowadzi korespondencję z mieszkańcami Spółdzielni, przedsiębiorstwami, instytucjami i urzędami w zakresie prowadzonych zagadnień i posiadanych kompetencji.17. Do obowiązków Kierownika należy udzielanie wyjaśnień i formułowanie opinii dla potrzeb Rady Nadzorczej, Zarządu, Urzędów i innych instytucji z którymi Spółdzielnia współpracuje z wyłączeniem spraw zastrzeżonych dla Zarządu lub nadzorującego Członka Zarządu.18. Obowiązany jest do inspirowania i opracowywania działań niezbędnych dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Spółdzielni w zakresie prowadzonych spraw, wdrażania możliwie najlepszych rozwiązań. Informuje mieszkańców o wszystkich ważnych dla nich sprawach i odpowiada na ich pytania, reklamacje, skargi.19. Opracowuje i aktualizuje regulaminy, instrukcje itp.Kandydat skałada następujące dokumenty: 1. Podanie zgłaszające udział w konkursie;2.CV ( życiorys ze zdjeciem);3.Kwestionariusz osobowy;4.Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, wykształcenie i kwalifikacje;5. Aktualne ( do 3 miesięcy) zaświadczenie lakarskie stwierdzające zdolność pracy na stanowiskach kierowniczych, wydane przez lekarza medycyny pracy;7.Adres i telefon kontaktowy.Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2002r. Nr 101 poz.926 z późniejszymi zmianami).Oferty konkursowe należy składać w sekretariacie Spóldzielni mieszczącym się przy ulicy Bajana 31a we Wrocławiu, w zamkniętych kopertach, z napisem "Konkurs na stanowisko Kierownika Działu Technicznego w SML-W "Szóstka", w terminie do dnia 29.01.2016r. do godz. 15.00.Terminy rozmów dotyczących konkursu będą ustalane bezpośrednio z kandydatami.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2016-01-08 - Wrocław (dolnośląskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2017-01-02 - Kwidzyn (pomorskie)