KIEROWNIK BUDOWY Sosnowiec oferta pracy Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "PRINŻ-1" Sp. z o.o.
Stanowisko: KIEROWNIK BUDOWY
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: obowiązki kierownika budowy, praca na terenie województwa śląskiego
Data publikacji: 2015-11-20
Lokalizacja: Sosnowiec (śląskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "PRINŻ-1" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obowiązki kierownika budowy, praca na terenie województwa śląskiego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BUDOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sosnowiec
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik budowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.11.2015
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Kierownik budowy (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum 5 lat doświadczenia, uprawnienia sanitarne i kanalizacyjne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "PRINŻ-1" Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Adres pracodawcy:
Stacyjna 1, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: I kontakt telefoniczny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Sosnowiec
Gmina pracodawcy: Sosnowiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sosnowiec
Ulica pracodawcy: Stacyjna
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Roboty związane z budową dróg i autostrad
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
Data dodania oferty pracy: 20.11.2015
Oferta pracy ważna do: 19.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 20.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 20.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż towarów, obsługa kasy fiskalnej, komputera i urządzeń biurowych, raportowanie dzienne i miesięczne, przyjęcie i układanie towaru; branża obuwnicza;
SPEKTRUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Lublin (lubelskie)
nadzór nad pracownikami realizującymi usługi sprzątania na obiektach oraz realizacją usługi wraz z pracownikami (praca na terenie woj. kujawsko-pomorskiego)
SANPRO CONSULTING BPO Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
pracy w zarządzanej jednostce, w tym ustalanie podziału obowiązków pomiędzy pracownikami zakładu, nadzorowanie i koordynowanie ich pracy. 3. Kierowanie i nadzór nad pracą sieci wodociągowej i stacji uzdatniania wody oraz siecią kanalizacji sanitarnej. 4.Koordynacja prac remontowych i konserwacyjnych urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. 5 Zapewnienie usuwania na bieżąco awarii urządzeń wodno-kanalizacyjnych. 6. Wydawanie warunków technicznych na podłączenie wody i kanalizacji sanitarnej oraz przygotowywanie warunków dla odbiorców wody i dostawców ścieków. 7. Przedkładanie Burmistrzowi planów zakupu środków trwałych i prac remontowych wymagających zaangażowania środków finansowych o znacznej wartości. 8. Sporządzanie corocznych kalkulacji w celu określenia taryf za wodę i ścieki i przedstawianie Burmistrzowi. 9. Odbiór techniczny przekazywanych przyłączy sieciowych. 10.Dysponowanie środkami określonymi w planie finansowym. 11. Prowadzenie prac dotyczących planowania finansowego, a w szczególności przygotowanie niezbędnych danych do sporządzenia budżetu, projektów planów finansowych zgodnie z wymogami przepisów ustawy o finansach publicznych. 12. Realizacja zadań wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych dotyczących wykonywania remontów obiektów oraz zadań inwestycyjnych w tym zakresie. 13. Przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych.14. Udostępnianie informacji dotyczących kierowanej jednostki organizacyjnej do Biuletynu Informacji Publicznej. 15. Wykonywanie kontroli wewnętrznej w zakresie sprawdzania dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym. 16. Realizowanie zadań gminy wynikających w szczególności z ustawy o gospodarce komunalnej i zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i innych. 17. Realizowanie innych zadań zleconych przez organ prowadzący (Gminę). 18. Gospodarowanie powierzonymi składnikami majątkowymi.
Urząd Miasta i Gminy w Młynarach - 2018-03-08 - Młynary (warmińsko-mazurskie)
Praca na II zmiany: 09:00-17:00 i 13:00-21:00- kierowanie bieżącą działalnością sklepu,- kierowanie i motywowanie zespołu sprzedawców,- sprzedaż towarów,- obsługa programu kasowego i księgowego- przestrzeganie procedur.
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Nowy Sącz (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie grupą pracowników
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Rajec Poduchowny (mazowieckie)
-Właściwe przechowywanie i suszenie płodów rolnych-Realizacja zadań w zakresie przetwórstwa pasz-Nadzorowanie stanu technicznego urządzeń eksploatacyjnych-Racjonalne gospodarowanie powierzonym mieniem-Kontakt z dostawcami zewnętrznymi,
OŚRODEK HODOWLI ZARODOWEJ W KAMIEŃCU ZĄBKOWICKIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-10 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)
-prowadzenie nadzoru nad działalnościąarchiwalną dotyczącą dokumentacjipowstającej w jednostkach organizacyjnych,w szczególności opiniowanie jednolitychrzeczowych wykazów akt;-prowadzenie ekspertyz archiwalnych;-uzgadnianie i analizowanie dokumentówzwiązanych z brakowaniem dokumentacjiniearchiwalnej oraz przygotowywaniezezwoleń na brakowanie tej dokumentacji;-nadzór nad brakowaniem dokumentacjiniearchiwalnej przechowywanej w zasobieArchiwum-przeprowadzanie szkoleń z zakresupostępowania z materiałami archiwalnymii dokumentacją niearchiwalną;-udzielanie instruktaży, konsultacji i opiniiw zakresie postępowania z materiałamiarchiwalnymi i dokumentacją niearchiwalnąw resorcie obrony narodowej;-gromadzenie, zabezpieczeniei przechowywanie dokumentacji;-przejmowania dokumentacji znadzorowanych jednostek organizacyjnych;-konserwacja zasobu Archiwum;-digitalizacja zasobu;-udostępnianie materiałów archiwalnych dlapersonelu;-prowadzenie skontrum.
Archiwum Wojskowe w Gdyni - 2016-11-24 - Gdynia (pomorskie)
Zarządzanie pracą hurtowni, nadzór nad magazynem i działem handlowym, realizacja celów sprzedażowych.
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W ŁOWICZU - 2016-02-10 - Kalisz (wielkopolskie)
- praca w godzinach nocnych- zarządzanie pracownikami podczas sprzątania hali produkcyjnej
INTER GROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-06-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Organizacja pracy mobilnej gastronomii, koordynacja sprzedaży, zatowarowanie, rozlicznie eventów
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Kraków (małopolskie)
organizowanie i nadzór nad wykonywanymi pracami budowlanymi zgodnie z pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem; prowadzenie dokumentacji budowy; praca w Opolu oraz wg zleceń
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Opole (opolskie)
prowadzenie strony internetowej, - pomoc przy drobnych awariach komputerowych i sprzętowych, - zarządzanie oprogramowaniem urządzeń
Grupa Producentów Rolnych SUFLIDOWO Sp. z o.o. - 2016-07-05 - Teresin (łódzkie)
zarządzanie zespołem podległych pracowników; zarządzania kosztami: odpowiedzialność za budżet, monitoring kosztów produkcyjnych; podnoszenie efektywności procesu produkcyjnego; kontrola parametrów efektywności i wydajności produkcji, analiza wyników i wprowadzanie niezbędnych usprawnień; nadzorowanie polityki cenowej i zakupowej; nawiązywanie kontaktów i negocjowanie warunków współpracy ze strategicznymi klientami i dostawcami; prowadzenie sprawozdawczości i raportowanie planowanych i przeprowadzanych działań.
T&I POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-16 - Tarnów (małopolskie)
ZAPEWNIENIE POMYŚLNEGO WYKONANIA PROJEKTU INFORMATYCZNEGO I BLISKA WSPÓŁPRACA Z MENADŻEREM BIZNESOWYM PROJEKTU NAD OGÓLNYM SUKCESEM PROJEKTU; PLANOWANIE, KOORDYNOWANIE I WYKONANIE PROJEKTU INFORMATYCZNEGO ZGODNIE Z USTALONYM ZAKRESEM, KOSZTEM I JAKOŚCIĄ; MONITOROWANIE I KONTROLOWANIE PROCESÓW ZARZĄDZANIA PROJEKTEM; PRZESTRZEGANIE WŁAŚCIWYCH STANDARDÓW I METOD ABB W ZARZĄDZANIU PROJEKTEM INFORMATYCZNYM; ZARZĄDZANIE, SZKOLENIE I KIEROWANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM ODDELEGOWANYM DO PRACY PRZY PROJEKCIE INFORMATYCZNYM; DEFINIOWANIE, WSPÓLNIE Z MENADŻEREM BIZNESOWYM PROJEKTU, WSZYSTKICH DOKUMENTÓW PROJEKTOWYCH, W TYM ZAKRES I PLANY FINANSOWE, PLANY I ZARZĄDZANIE RYZYKIEM; EFEKTYWNE MONITOROWANIE I KONTROLOWANIE POSTĘPU PROJEKTU, AKTYWNE ZARZĄDZANIE I ZMNIEJSZANIE RYZYKA ZWIĄZANEGO Z PROJEKTEM; MONITOROWANIE I KONTROLOWANIE FINANSÓW PROJEKTU, PRZEWIDYWANIE STATUSU FAKTUROWANIA PROJEKTU, KOSZTÓW, WYDATKÓW IPRZEPŁYWU PIENIĘŻNEGO; ZAPEWNIENIE, ABYPROJEKT BYŁ ZGOSDNY Z USTALENIAMI ZAWARTYMI W KONTRAKCIE; ZAPEWNIENIE POMYŚLNEGO ZAMKNIĘCIA PROJEKTU I OPRACOWANIA DOKUMENTACJI.
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Kraków (małopolskie)
Rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie dokumentów otrzymywanych, wysyłanych oraz wytwarzanych na potrzeby wewnętrzne JW; kompletowanie dokumentów zgodnie z JRWA oraz przygotowanie akt do archiwizacji; obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów; zapewnienie obsługi kancelaryjnej JW.
1 Podlaska Brygada Obrony Terytorialnej w Białymstoku - 2017-08-01 - Łomża (podlaskie)
kierowanie robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urzadzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, opracowanie harmonogramów robót, udział w odbiorze zrealizowanych robót, przygotowanie i kompletacja dokumentacji powykonawczej
CENTRUM ZAOPATRZENIA ENERGETYKI ELTAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-01 - Kłobuck (śląskie)
prace nadzorczo - kierownicze
ZAKŁAD SPRZĘTOWO - TRANSPORTOWY Czesław Pawłowski - 2018-04-09 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie działem kontroli jakości, nadzór nad dokumentacją w zakładzie, nadzór nad pracą zmiany w sezonie zamrażania owoców i warzyw.
SCANDIC FOOD SPÓŁKA Z O. O. - 2018-04-24 - Stare Chojny (podlaskie)
organizacja robót budowlano-instalacyjnych,kontrola robót,przygotowanie umów oraz ofert
"GWAREK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-29 - Trzebinia (małopolskie)
Kierownik będzie współodpowiedzialny za całościowe zarządzanie działem gastronomii, zapewnienie wysokiej jakości produktu i usług gastronomicznych. Organizację pracy w palcówce, zarządzanie personelem, prowadzenie spraw administracyjnych działu,nadzorowanie obiegu dokumentów.
JOL-MARK SP.Z O.O. - 2017-01-23 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
prowadzenie budów, koordynacja prac z firmami podwykonawczymi, elektrycznymi, hydraulicznymi, klimatyzacyjnymi i inne
Artur Kniejski PHP - 2016-05-16 - Olesno (opolskie)
Odpowiedzianość za prowadzenie marketu budowlanego, składanie zamówień, negocjowanie cen, ustalanie warunków współpracy z kontrahentami, obsługa klienta na wysokim poziomie.
Zakład Produkcyjno Handlowo Usługowy Dorex Cnota Władysław - 2015-11-20 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
zarzadzanie zasob. ludzkimi
F.H.U. ''DAV-POL" Znicz Leszek Misiak - 2017-03-06 - Rytwiany (świętokrzyskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW, ZARZĄDZANIE PERSONELEM, TWORZENIE ZAMÓWIEŃ, PRACA NA SALI SPRZEDAŻY, REPREZENTOWANIE FIRMY
DINO POLSKA S.A. - 2015-12-15 - Września (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
Kierownik-manager ds. pralni chemicznej (Z)
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Tarnów (małopolskie)
robotnik magazynowy
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
organizowanie i koordynowanie pracy zespołu, opracowywanie i realizowanie założonej strategii i planu sprzedaży, dbałość o płynny przepływ towarów i dokumentacji magazynowej, systematyczna kontrola aktualności lokalizacji
"CHOMIK" M.Świeży sp.j. - 2016-12-15 - Gdów (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Rzeszów (podkarpackie)